Gebruik het FOK!ESF-account.quote:
Precies datquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:34 schreef Greys het volgende:
Bij Christophe past een wat stijlvoller vrouw voor mijn gevoel, een beetje een klassiek type.
Ik vind die Jody me een partij meevallenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Best erg dat ik de jury hier beter te pruimen vindt dan op 4 bij The Voice
Ik twijfel nu of hij al eerder ergens in de jury zat? Of was dat met dat zwemmen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die Jody me een partij meevallen![]()
Ik weet het niet meer... daar deed ie aan mee, met dat schoonspringen, daar deed ie de allerbeste sprong en werd ie meteen weggestemd. Of hebben ze hem daarna als troost in de jury gegooid daar? Ik heb er niet meer naar gekeken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of hij al eerder ergens in de jury zat? Of was dat met dat zwemmen?
Dat is wel heel sneu. Erger dan Andy komt er nietquote:
Oh voor mij staat dat op haar voorhoofd zo ongeveerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu. Erger dan Andy komt er nietOf is zij ook een verkapte kampert?
Hij sprong goed, maar de jury liet hem niet door naar de volgende show.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer... daar deed ie aan mee, met dat schoonspringen, daar deed ie de allerbeste sprong en werd ie meteen weggestemd. Of hebben ze hem daarna als troost in de jury gegooid daar? Ik heb er niet meer naar gekeken.
Ik heb haar schaatsbeurt net gemist helaas, ik moet eens van dichtbij kijken straks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh voor mij staat dat op haar voorhoofd zo ongeveer![]()
Maar misschien zie ik het helemaal verkeerd en is het een heel erg lief meisje hoor.
Maar ik vind haar hele uitstraling enorm ordinair. Komt vooral door dat programma, zeg ik eerlijk.
Oh hij zwom zelf! Ik zou zweren dat ik hem vaker ergens in een jury heb gezien, maar waar... geen idee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij sprong goed, maar de jury liet hem niet door naar de volgende show.
Toen kreeg hij een wildcard (waarschijnlijk vanwege boze kijkers) en toen kwam hij tijdens de training verkeerd terecht en kreeg een gat in zijn trommelvlies. Hij heeft nooit in de jury gezeten daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |