Ik zat te zappen naar NED3.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
Hebben ze er iets over gezegd?? Ik had even gezapt in de reclame.
Maar ik vind dit zo allejezus oneerlijk
Ik zit tussendoor Golden Earring te kijken op NL3.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Eerlijk gezegd boeit dit niet zo...straks maar even naar Van Duin zappen.
Die was het aan het goedpraten juist, dat ze alleen als kind een beetje had geschaatstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Ah Gerard zegt er nu iets over, heeeel voorzichtig.
Maar dat beweert ze zelf dus ook (postte ik). Ik geloof daar niets van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
Geer doet nou net alsof ze alleen als kind een beetje op houten schaatsen heeft geschuifeld, maar die jurydame ontmaskert haar een pietsie ook al moeten we kennelijk blijven denken dat ze een amateur is
Oh ik zat te zappen tussendoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was het aan het goedpraten juist, dat ze alleen als kind een beetje had geschaatst
"We hebben allemaal vroeger wel geschaatst". Yeah, right, ik kon ook direct pirouettes zelf en op 1 been achteruit
Whehehe nee want Geer zei iets over dat ze op houten schaatsjes had geschaatst en die jurydame riep iets als 'nouuuu nee, ze had prachtige witte schaatsen...' met een blik van 'ik ga d'r verraden'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat beweert ze zelf dus ook (postte ik). Ik geloof daar niets van.
Ja, die heeft les gehad en niet zo zuinig ook. Mogelijk wisten de makers van het programma dit niet, want wat is de lol nog als al duidelijk is wie gaat winnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe nee want Geer zei iets over dat ze op houten schaatsjes had geschaatst en die jurydame riep iets als 'nouuuu nee, ze had prachtige witte schaatsen...' met een blik van 'ik ga d'r verraden'
Niet met schaatsen, maar ik lees in haar bio op de site van SBS6 dat ze ook danseres is geweest. Dan heeft ze toch een pak meer voorsprong op de rest.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Het eerste uur gemist.![]()
![]()
Waarom mag die Laura meedoen? Dat is duidelijk geen beginner.
Ook met schaatsen toch? Dat kan haast niet anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet met schaatsen, maar ik lees in haar bio op de site van SBS6 dat ze ook danseres is geweest. Dan heeft ze toch een pak meer voorsprong op de rest.
Dit staat er op de site van sbs:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook met schaatsen toch? Dat kan haast niet anders.
quote:Voor dat ze aan ‘Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde’ begon was ze al bekend met haar deelname aan ‘X-Factor2011’waarbij ze tijdens het ‘X Campus Concert’ werd geëlimineerd. Ze heeft ook nog in twee musicals gespeeld namelijk Andre van Duin z'n nieuwe ‘revue’ en ‘High School Musical’. Ook was ze assistente van illusionist Georges Hilaul in de show ‘Dreams Live’.
Op tv zeiden ze vorige week dat ze aan professionele wedstrijden heeft meegedaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was het aan het goedpraten juist, dat ze alleen als kind een beetje had geschaatst
"We hebben allemaal vroeger wel geschaatst". Yeah, right, ik kon ook direct pirouettes zelf en op 1 been achteruit
vroeger had ze wel regelmatig geschaatst zei zequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook met schaatsen toch? Dat kan haast niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |