Ik heb niet alles gezien, hoor, maar zij was wel bijzonder slecht. Ze kon amper blijven staan op het ijs. Ze werd alleen maar opgetild door haar partner. En daarbij: dit is toch geen bekende nederlander??quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
Oh is Zimra eruit, had het niet tot het eind toe gekeken. Zij was toch niet echt de slechtste? Er zaten wat mannen tussen die er helemaal niets van bakten.
Dat zijn voor mij de meesten niet eigenlijk, bekende Nederlandersquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, hoor, maar zij was wel bijzonder slecht. Ze kon amper blijven staan op het ijs. Ze werd alleen maar opgetild door haar partner. En daarbij: dit is toch geen bekende nederlander??
Truequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de meesten niet eigenlijk, bekende Nederlanders![]()
Oh, dat verklaart dat ze het zo goed deed. Dat is ook niet eerlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik hoor net dat die Laura (van vieze vette verloofd) vroeger professioneel heeft geschaatstJa logisch dat ze zo goed was.
Het zijn zelfs 2 bekende Nederlandersquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, hoor, maar zij was wel bijzonder slecht. Ze kon amper blijven staan op het ijs. Ze werd alleen maar opgetild door haar partner. En daarbij: dit is toch geen bekende nederlander??
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, je had het goed gezien. Die ene troela die als eerste schaatste heeft aan professionele wedstrijden meegedaan
Ja ze zeiden het vorige week, ik was het al vergeten, goed dat je het zegt! Ik moet nog kijken of ik op tijd ben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
Vanavond begint het al om 19:00 uur zie ik op tvgids.nl!
Alsof jij alleen het Journaal kijkt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Poppel, jij kijkt ook alles he
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof jij alleen het Journaal kijkt.
Ik vrees het ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Een 7.5 lijkt me wel een beetje aan de hoge kant
Dat zegt niks, Adje kreeg ook een 8.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Een 7.5 lijkt me wel een beetje aan de hoge kant
Tja ik denk dat ze bij Paul heel erg naar zijn enthousiasme hebben gekeken en niet zozeer naar het schaatsen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zegt niks, Adje kreeg ook een 8.
Hij sprong gewoon naar beneden van de meter plank. Dat sloeg echt nergens op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik denk dat ze bij Paul heel erg naar zijn enthousiasme hebben gekeken en niet zozeer naar het schaatsen.
Adje jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij sprong gewoon naar beneden van de meter plank. Dat sloeg echt nergens op.
quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
OK nu krijg ik iedereen over me heenMaar ik vind dat Jody best goed commentaar geeft.
Echt he? Zo gek is het nog niet bij SBSquote:
Ik word er een beetje bang vanquote:
Ex van Jim en doet wel iets in een jeugdserie geloof ikquote:
Is zij niet van echte meisjes??quote:
Ok...dat wereldje volg ik niet echt...weet nog net wie Jim is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ex van Jim en doet wel iets in een jeugdserie geloof ik
Frankrijk.quote:
Oh vandaar, stomme bokkige jongenquote:
Patries zegt het ook al, lach nou eensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vandaar, stomme bokkige jongen
Ik dacht dat het een Oostblokker wasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Patries zegt het ook al, lach nou eens
En nu heeft hij er een kind van toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Oostblokker was
Hij doet me bijna denken aan dat grietje van Boogaard, die had ook zo'n boer-met-kiespijn smoelwerk, alleen lachte die (nep).
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
En nu heeft hij er een kind van toch?
Vind ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
OK nu krijg ik iedereen over me heenMaar ik vind dat Jody best goed commentaar geeft.
Ik vond dat losse draaitje enzo echt best goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik denk dat ze bij Paul heel erg naar zijn enthousiasme hebben gekeken en niet zozeer naar het schaatsen.
Voor iemand van zijn postuur doet Jarno het echt niet slecht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat losse draaitje enzo echt best goed
Vergeleken met wat die Jarno bv doet, die glijdt alleen maar vooruit.
En die Laura (hoe heet ze nou, die al professioneel schaatste?) ben ik wel benieuwd naar en wat ze er over zeggen
Ik moest lachen toen hij zijn shirtje optilde en zijn mond 'binnen zat te zuigen'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik kon ff niet online maar heb wel gekeken so far en ik vond Paul best goed![]()
En Geer over die tanden van die Fransoos net
Nee hoor, heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor iemand van zijn postuur doet Jarno het echt niet slecht.
Ik zat tussendoor gewoon een stuk van Kassa te kijkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
K*t, 10 minuten reclame en nog vergeet ik wat te drinken en snacken te halen
Hebben ze nog een leuke test?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat tussendoor gewoon een stuk van Kassa te kijken
Ze is heel erg dun geworden sinds de dood van haar man, daarvoor was ze echt stevigerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is die Jose een slanke kleine vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |