Van mij mag ze drinken. Maar dan zeggen dat je af en toe een wijntje pakt als alcoholiste is absurd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker laten drinken stopte ze maar met zingen
In R&P loopt een reeks over verslaving waarin bijna iedereen zich nog dat ene wijntje of biertje permitteert. Maar die gebruiken dan weer een of ander wondermiddel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:18 schreef tong80 het volgende:
Van mij mag ze drinken. Maar dan zeggen dat je af en toe een wijntje pakt als alcoholiste is absurd.
Ik weet uit ervaring dat je bij één slok al niet meer kunt stoppen.
Die niet-zo-verkapte reclamereeks?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
In R&P loopt een reeks over verslaving waarin bijna iedereen zich nog dat ene wijntje of biertje permitteert. Maar die gebruiken dan weer een of ander wondermiddel.
Wil jij die van mij ?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Ole het volgende:
Mijn lever mogen ze hebben hoor, al zal het weinig waard zijn
Ruilen?quote:
Lijkt me sterk. Dan moet je sporters ook niet helpen die zich 's zondags verrot laten schoppen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:11 schreef scrub_nurse het volgende:
...dat alcoholisten en 60+ ers sowieso geen leverdonatie krijgen...
Sporten is over het algemeen gezond. Het letsel wordt door een buitenstaander veroorzaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Dan moet je sporters ook niet helpen die zich 's zondags verrot laten schoppen.
En weet dat ze in afwachting is van een levertransplantatie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef DjinN het volgende:
Die kan gewoon niet meer geholpen wordenEen alcoholiste die zichzelf afentoe toch even een glaasje alcohol geeft, onder het mom van "het is maar 1 glaasje, dat kan toch"
Dat is überhaupt belachelijk dat ze daar nog voor in aanmerking komt...moeten we een zuipschuit die zichzelf naar de klote drinkt ook nog eens een lever geven?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En weet dat ze in afwachting is van een levertransplantatie.
Er valt regelmatig een sporter dood neer op een veld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sporten is over het algemeen gezond.
Door voldoende lichaamsbeweging wordt je levensverwachting verlengd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef static het volgende:
[..]
Er valt regelmatig een sporter dood neer op een veld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |