Van mij mag ze drinken. Maar dan zeggen dat je af en toe een wijntje pakt als alcoholiste is absurd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker laten drinken stopte ze maar met zingen
In R&P loopt een reeks over verslaving waarin bijna iedereen zich nog dat ene wijntje of biertje permitteert. Maar die gebruiken dan weer een of ander wondermiddel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:18 schreef tong80 het volgende:
Van mij mag ze drinken. Maar dan zeggen dat je af en toe een wijntje pakt als alcoholiste is absurd.
Ik weet uit ervaring dat je bij één slok al niet meer kunt stoppen.
Die niet-zo-verkapte reclamereeks?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
In R&P loopt een reeks over verslaving waarin bijna iedereen zich nog dat ene wijntje of biertje permitteert. Maar die gebruiken dan weer een of ander wondermiddel.
Wil jij die van mij ?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Ole het volgende:
Mijn lever mogen ze hebben hoor, al zal het weinig waard zijn
Ruilen?quote:
Lijkt me sterk. Dan moet je sporters ook niet helpen die zich 's zondags verrot laten schoppen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:11 schreef scrub_nurse het volgende:
...dat alcoholisten en 60+ ers sowieso geen leverdonatie krijgen...
Sporten is over het algemeen gezond. Het letsel wordt door een buitenstaander veroorzaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Dan moet je sporters ook niet helpen die zich 's zondags verrot laten schoppen.
En weet dat ze in afwachting is van een levertransplantatie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef DjinN het volgende:
Die kan gewoon niet meer geholpen wordenEen alcoholiste die zichzelf afentoe toch even een glaasje alcohol geeft, onder het mom van "het is maar 1 glaasje, dat kan toch"
Dat is überhaupt belachelijk dat ze daar nog voor in aanmerking komt...moeten we een zuipschuit die zichzelf naar de klote drinkt ook nog eens een lever geven?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En weet dat ze in afwachting is van een levertransplantatie.
Er valt regelmatig een sporter dood neer op een veld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sporten is over het algemeen gezond.
Door voldoende lichaamsbeweging wordt je levensverwachting verlengd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef static het volgende:
[..]
Er valt regelmatig een sporter dood neer op een veld.
Wat een verrassing dat jij moeite hebt met mate houdenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat je bij één slok al niet meer kunt stoppen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:31 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Wat een verrassing dat jij moeite hebt met mate houden
Ja, dat blijkt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door voldoende lichaamsbeweging wordt je levensverwachting verlengd.
Wat bedoel jequote:
drie flessen zekerquote:"Drie wijntjes per dag is echt het maximum."
Leer ons drinken Olequote:
Zei ik ook tegen de anesthesist! Ik drink er gemiddeld 2 per dagquote:
Of : 'Nou ok, nog ééntje dan.'quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen de anesthesist! Ik drink er gemiddeld 2 per dag
Om het af te leren!quote:
'Normaal drink ik niet zoveel. Maar what the hack, je leeft maar één keer.'quote:
Of zou hij bedoeld hebben dat het bij haar niet meer uitmaakt of ze stopt of door drinkt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef tong80 het volgende:
"Toen ik hem vroeg of ik nog wel eens mocht drinken, haalde hij zijn schouders op. Dat heb ik geïnterpreteerd als een 'ja'"
Maakt niet uit Cynix. Ze imprementeelt het toch op haar manier.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of zou hij bedoeld hebben dat het bij haar niet meer uitmaakt of ze stopt of door drinkt?
be jij docente geworden ondanks de drank ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Ole het volgende:
Zou haar lage IQ te wijten zijn aan de drank of is ze gewoon altijd zo dom geweest?
Yup! Zoals het gros van mijn Bedrijfseconomencollega'squote:Op vrijdag 7 september 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
be jij docente geworden ondanks de drank ?
'Pakken we nog even een borrel bij Kaatje op de hoek ?'quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup! Zoals het gros van mijn Bedrijfseconomencollega's
En dan om 1 uur straalbezopen meteen in je bed duiken!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Pakken we nog even een borrel bij Kaatje op de hoek ?'
'Ok, snel dan. Had afgesproken op tijd thuis te zijn.'
Gatver whiskyquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef Cynix ® het volgende:
Om in de stijl van Bonnie te blijven: ik heb ook maar weer eens een flesje whisky opengetrokken. Proost!
die zoete zooi?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gatver whisky![]()
Ik ga voor boswandeling, is nog gezond ook
Het Grote Alcoholistentopic?quote:
Wat had je voor ogen ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |