abonnement Unibet Coolblue
pi_116940353
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:05 schreef Ole het volgende:

[..]

Heb het gezien. Maar er is ook niet voor niets een apart topic aangemaakt. Om deze conflicten te verminderen.
Dat vind ik onzin. Bij dat andere topic kwamen Landra en Copycat ook met flauwe opmerkingen. En dan vooral Leandra.ZouZou en ik zijn er toch een beetje uitgezet bij dat andere topic zomaar. We zijn daar verder gegaan bij onze nieuwe. Daar kwamen ze ook.

We leven in een vrij land en we mogen denken wat we willen. OOkal als dat niet in het beeld van bijvoorbeeld Leandra past. Met dat kinderachtig gedoe verpesten ze toch weer een topic.

Neem ook aan dat we elkaars topic gerust mogen bezoeken en inelkaars topic mogen schrijven. Zoalng het ontopic is en niet op de persoon
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 september 2012 @ 18:06:24 #202
22592 crew  Ole
pi_116943263
Copycat en Leandra hebben nu eenmaal een scherpe pen. Een beetje kritiek of plagerijtjes moet je wel tegenkunnen hoor! Net zoals jullie mogen ook zij reageren en leven in een vrij land. Ik vind niet dat ze het topic verpesten, ze geven alleen af en toe tegengas.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:33:49 #203
16305 Jappie
parttime reverend
pi_116944493
Er is een dunne scheidslijn tussen vriendelijke plagerijtjes en gewoon botweg laten merken dat je iemand maar een randdebiel vind die zijn kop moet houden!
pi_116945152
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Ole het volgende:
Copycat en Leandra hebben nu eenmaal een scherpe pen. Een beetje kritiek of plagerijtjes moet je wel tegenkunnen hoor! Net zoals jullie mogen ook zij reageren en leven in een vrij land. Ik vind niet dat ze het topic verpesten, ze geven alleen af en toe tegengas.
Ik begrijp niet wat heb ik geschreven uit de contest ..niks.
Leandra schrijf over Everink die verdient nu miljarden ,ik reageerd dat komt dat hij zijn andelen verkocht.
mijn reactie was weg die van Leandra niet.
De reactie bij CC bericht die over over Braam was was ook weg maar de bericht van CC is geblijven.
Dus bij haar mag schreven over Braam en bij mij niet.
En dan komt als terug, alle mijn berichten, dus ik was niet buiten de concept.
Misschien komt door de topic, en niet door u, dat kan gebeuren daarom moet ik u het vertelen.
En dat Landra zegt tegen mij dat ik moet gaan naar de analfalbete topic voor"mij" is niet plagen,
dat is vernederen, jammer dat mensen kunnen zoiets doen, ik haat niemand, dat heb ik laatste verteeld.Dat is niet neutraal, dat is mensen helpen anderen te pesten. Ik geef nu mijn bron, ik doe als correct, en toch de pesterij blijft! Maar bedankt voor dat.
pi_116953010
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Ole het volgende:
Copycat en Leandra hebben nu eenmaal een scherpe pen. Een beetje kritiek of plagerijtjes moet je wel tegenkunnen hoor! Net zoals jullie mogen ook zij reageren en leven in een vrij land. Ik vind niet dat ze het topic verpesten, ze geven alleen af en toe tegengas.
Dat is geen scherpe pen. En dit si gewoon vriendjes politiek. Dus hun mogen wel beledigen en laten merken dat je maar beter niks mer moet schrijven wegens spelfouten enz. Hun geven tegengas aan mensen die anders over het onderwerp denken als hun doen. dat is geen tegengas geven. Als zouzou of ik tegengas geven worden de reacties weg gehaald.

Ik ken dan niet geheel zonder fouten schrijven en ben slordig met nakijken voor ik iets plaats. Maar ik ben niet dom !
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:44:08 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116956117
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin. Bij dat andere topic kwamen Landra en Copycat ook met flauwe opmerkingen. En dan vooral Leandra.ZouZou en ik zijn er toch een beetje uitgezet bij dat andere topic zomaar. We zijn daar verder gegaan bij onze nieuwe. Daar kwamen ze ook.

We leven in een vrij land en we mogen denken wat we willen. OOkal als dat niet in het beeld van bijvoorbeeld Leandra past. Met dat kinderachtig gedoe verpesten ze toch weer een topic.

Neem ook aan dat we elkaars topic gerust mogen bezoeken en inelkaars topic mogen schrijven. Zoalng het ontopic is en niet op de persoon
Niet om het een of ander, maar jij was de eerste die mij in het speculatietopic noemde, nog voor ik daar gepost had.
Dus niet lopen jankzakken dat ik er dan ook kom posten.

En ja, je mag denken wat je wilt, maar als je serieus genomen wilt worden in een discussie dan is het vermogen je begrijpelijk uit te drukken van primair belang, maar jullie gooien regelmatig allerlei onbegrijpelijke zinnen het forum op, en dan word je pissig als je daar een reactie op krijgt, of een reactie krijgt die je niet bevalt.

Lees je posts eens voor je op "invoeren" klikt....

En dat Zouzou af en toe een sneer van mij kan verwachten is niet vreemd, ze liep mij hier valselijk te beschuldigen van het stalken van een doodzieke vrouw.
Het is gewoon een achterbaks misselijk wijf als je zulke beschuldigingen over iemand gaat posten, gewoon omdat je de posts van die persoon niet kunt waarderen. Pure laster en smaad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116957141
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar jij was de eerste die mij in het speculatietopic noemde, nog voor ik daar gepost had.
Dus niet lopen jankzakken dat ik er dan ook kom posten.

En ja, je mag denken wat je wilt, maar als je serieus genomen wilt worden in een discussie dan is het vermogen je begrijpelijk uit te drukken van primair belang, maar jullie gooien regelmatig allerlei onbegrijpelijke zinnen het forum op, en dan word je pissig als je daar een reactie op krijgt, of een reactie krijgt die je niet bevalt.

Lees je posts eens voor je op "invoeren" klikt....

En dat Zouzou af en toe een sneer van mij kan verwachten is niet vreemd, ze liep mij hier valselijk te beschuldigen van het stalken van een doodzieke vrouw.
Het is gewoon een achterbaks misselijk wijf als je zulke beschuldigingen over iemand gaat posten, gewoon omdat je de posts van die persoon niet kunt waarderen. Pure laster en smaad.
Leandra ik jank niet.Kijk hoe jij je hier verwoord. En dat mag jij doen omdat jij heel goed en duidelijk NL schrijst. Sorry maar je mijn teksten niet begrijpt ligt dat ook aan jouw zelf. Misschien ben je te lui om het goed door te nemen. En misschien klopt het dat ik jouw naam heb genoemd nog voordat je hier gepost had kan best. Maar jij bent al de hele tijd aan het koeieneren. Het is hier geen dictee! Tel jij eerst tot 10 voordat je gaat reageren nee toch? Jij bent de jankerd want jij kan er niet tegen als iemand niet op 1 lijn zit met jouw.

Word jij eens volwassen! Want zo kom je echt kinderachtig over. Zo van ik heb het laaste woord en ik heb gelijk. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.

En van dat stalken van Zouzou misschien begreep ze je verkeerd. Ik denk dta als je moeite hebt met het lezen vanb mijn schrijfwijze jij zeker dan kan je haar tekst helemaal niet begrijpen.Dus noem haar geen achterbaks misselijk wijf. want leandra je kent haar niet persoonlijk en mijn ook niet. Jij kunt de post van ons zouzou en mijn niet waarderen. Nogmaals ik ben niet achterlijk ookal schrijf ik niet zo netjes!
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:01:42 #208
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116957493
Doe dit lekker via PM ofzo.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 september 2012 @ 22:02:49 #209
22592 crew  Ole
pi_116957576
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar jij was de eerste die mij in het speculatietopic noemde, nog voor ik daar gepost had.
Dus niet lopen jankzakken dat ik er dan ook kom posten.

En ja, je mag denken wat je wilt, maar als je serieus genomen wilt worden in een discussie dan is het vermogen je begrijpelijk uit te drukken van primair belang, maar jullie gooien regelmatig allerlei onbegrijpelijke zinnen het forum op, en dan word je pissig als je daar een reactie op krijgt, of een reactie krijgt die je niet bevalt.
Lees je posts eens voor je op "invoeren" klikt....

En dat Zouzou af en toe een sneer van mij kan verwachten is niet vreemd, ze liep mij hier valselijk te beschuldigen van het stalken van een doodzieke vrouw.
Het is gewoon een achterbaks misselijk wijf als je zulke beschuldigingen over iemand gaat posten, gewoon omdat je de posts van die persoon niet kunt waarderen. Pure laster en smaad.
Dit heb ik al meermaals aangegeven.
Begin nu het gezeur wel zat te worden. Blijf nu maar in het speculatietopic, zouzou en simpelintje, daar wordt minder gelet op de onduidelijkheid van de posts.

Zo niet ga ik weer een andere oplossing bedenken en die zal een stuk minder vriendelijk zijn vrees ik.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 september 2012 @ 22:04:28 #210
22592 crew  Ole
pi_116957684
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef static het volgende:
Doe dit lekker via PM ofzo.
en dat vanaf nu
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:08:09 #211
6941 APK
Factual, I think.
pi_116957920
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef simpelintje het volgende:

Nogmaals ik ben niet achterlijk ookal schrijf ik niet zo netjes!
Maar je spreekt toch ook niet zoals jij schrijft?
Jij zou ook best eerst wel even kunnen lezen wat je schrijft voor je op 'invoeren' klikt.
Of zeg jij bijvoorbeeld ook dingen als 'Sorry maar je mijn teksten niet begrijpt ligt dat ook aan jouw zelf' of 'Jij kunt de post van ons zouzou en mijn niet waarderen.'?

Is dat niet gewoon slordigheid, waardoor het voor anderen vervelend wordt om o.a. jouw reacties te lezen?
Het is idd geen dictee, maar een beetje opletten wat je schrijft is toch niet te veel gevraagd?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:08:48 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_116957970
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef static het volgende:
Doe dit lekker via PM ofzo.
Oeps, te laat, haal maar weg :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 september 2012 @ 22:13:45 #213
22592 crew  Ole
pi_116958339
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef APK het volgende:

[..]

Oeps, te laat, haal maar weg :+
Neuhhh..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_116958729
[graag via pm.

Heb je pm gestuurd

[ Bericht 96% gewijzigd door Ole op 18-09-2012 22:25:36 ]
pi_116958892
Neuh dat doe je alleen maar bij ons. Waarom moeten wij in het speculerentopic blijven. Dan blijven de Badr haters ook maar bij die ene topic.

En Ole je doet maar want wat wil je doen? Ons hier verbannen? Nou ja pech dan ik leef dan nog steeds hoor. Ik zal dan altijd herninneren hoe het hier gaat. Je mag duidelijk geen mening hebben en niet tegen de grote leiders van het topic ingaan. Doe je dat wel word je vernederd of bedreigd

Hoe oud zijn jullie? Wel al boven de 20?
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:24:14 #216
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116958988
Als je een post niet kan lezen-> overslaan.

Persoonlijke aanvallen-> niet doen

opgelost :s)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 september 2012 @ 22:31:04 #217
22592 crew  Ole
pi_116959483
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef simpelintje het volgende:
Neuh dat doe je alleen maar bij ons. Waarom moeten wij in het speculerentopic blijven. Dan blijven de Badr haters ook maar bij die ene topic.

En Ole je doet maar want wat wil je doen? Ons hier verbannen? Nou ja pech dan ik leef dan nog steeds hoor. Ik zal dan altijd herninneren hoe het hier gaat. Je mag duidelijk geen mening hebben en niet tegen de grote leiders van het topic ingaan. Doe je dat wel word je vernederd of bedreigd

Hoe oud zijn jullie? Wel al boven de 20?
Ik heb je nu al zo vaak gezegd dat ik je niet kan bannen! Het is gewoon een feit dat er nu topics ontsporen. Ik wilde juist goed doen door het aparte topic te openen waar jullie beter op jullie plek waren.
Ik blijf maar in herhaling vallen maar je schjijnt ook niet goed te lezen!
Nu is het wat mij betreft klaar voor vandaag :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_116960234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik heb je nu al zo vaak gezegd dat ik je niet kan bannen! Het is gewoon een feit dat er nu topics ontsporen. Ik wilde juist goed doen door het aparte topic te openen waar jullie beter op jullie plek waren.
Ik blijf maar in herhaling vallen maar je schjijnt ook niet goed te lezen!
Nu is het wat mij betreft klaar voor vandaag :{
Moderator Ole, sorry voor dat last u doet gewoon uw werk, ik probeer niks te antwoorden maar kijk, Leandra is hier gebeurt het weer,
CC is niet zo erg, die is direct en niet gemeen,ze is een beetje hard maar geef niet ze doet gewoon wat Leandra doet.
U zal moe zijn , heeft niks met een ban te doen, ik bedoel het echt.
pi_116963148
Ow dus je sluit het maar ff maakt niet uit. Het kwam toch niet zoals ik het wilde. Ik laat me niet zomaar weg jagen. Gewoon omdat dat nergens voor nodig is. Het gaat om andere meningen en duidelijk vriendjes politiek.

En dan ook nog om niks belangijks. Het is toch lekker ouwe hoeren en speculeren wat er gebeurd. Dat is in beide topics en in beide topics wordt het door de zelfde mensen ontspoord. Niet door mijn of zouzou.

Ik zou het links kunnen laten liggen maar dat kan ik toch ook weer niet. Het is namelijk onrechtvaardig wat hier gebeurd.

Jammer die haat om helemaal niks
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:44:54 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116964093
Ik heb (nadat jij zelf mijn naam noemde in het speculatietopic) 3 posts gedaan, er zat geen enkele sneer of onvertogen woord in en toch doe je net alsof ik mede-verantwoordelijk ben voor het "ontsporen" van dat topic?

Om een paar posts over bewezen BS in een of andere Franstalige krant?

Meid, als je een kritische post over bewezen onwaarheden al niet meer kunt hebben dan moet je vooral niet op een discussieforum gaan posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:48:04 #221
16305 Jappie
parttime reverend
pi_116964260
Btw offtopic..wat zie je blauw P ? :o
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:49:11 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116964317
LOL, heb je nu pas door dat hij blauw is?! :D
Dat is al maanden zo :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:55:10 #223
6941 APK
Factual, I think.
pi_116964569
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Jappie het volgende:
Btw offtopic..wat zie je blauw P ? :o
En ik ben niet een blauwe in dit subforum, maar mijn -volgens mij wel degelijk valide- vraag wordt vakkundig als niet geplaatst beschouwd door mevrouw :+

[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 19-09-2012 00:04:30 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 19 september 2012 @ 00:01:52 #224
16305 Jappie
parttime reverend
pi_116964869
Tis nou ook weer niet zo dat ik hier de deur plat loop ofzo :+

Ik kwam hier eik binnenwandelen om eens te polsen wat de fokgemeenschap over Badr te melden had; en ben eigenlijk een beetje teleurgesteld over het eenrichtingsverkeer qua meningen. De een na de ander loopt nog harder schande te roepen vooraleer zelfs maar een officier van justtie een straf heeft bepleit :7

En mja ach..de schrijfselen zijn idd het aanzien niet waard maar om daar iemand op af te branden..neh..magoe misschien ben ik wel te lang weg geweest om me nog te kunen herinneren hoe het gehuil van de roedel klinkt ;)
  woensdag 19 september 2012 @ 00:07:35 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_116965053
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 00:01 schreef Jappie het volgende:

Ik kwam hier eik binnenwandelen om eens te polsen wat de fokgemeenschap over Badr te melden had;
Dat is ook mijn insteek en het is SHO, dus volgens mij is er een grote vrijheid om whatever mening -en eventuele sidelines- te posten, maar soms ruikt iets een beetje raar en wordt het heel vervelend om de boel te volgen.

Is mijn mening :)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')