Oh ja, bedoel je zo. Inderdaad. Hij speelt gewoon zichzelf.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
@thunder ik bedoelde Ferry Doedens, hij zei dat over zichzelf, maa ik vind zijn rol niet veel verschillen van hoe hij zich 'normaal' op tv gedraagt.
Het personage lijkt op hem, maar hij kan wel goed acteren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh ja, bedoel je zo. Inderdaad. Hij speelt gewoon zichzelf.
Soms valt hij me niet tegen, maar vaak is de rol op zijn lijf geschreven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het personage lijkt op hem, maar hij kan wel goed acteren.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Ze mogen wat mij betreft beginnen met herhalingen vanaf de eerste aflevering.
Van mij ook!quote:Ze mogen wat mij betreft beginnen met herhalingen vanaf de eerste aflevering. Ze zenden toch vaker oudere series uit?
Brad een lul?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef Greys het volgende:
Katie en Brad (geloof iktoen keek ik nog niet) zijn bij Koffietijd nu.
Wat een lul van een vent
Ja echt, vreselijk uitsloverig. Dat ie graag een orgie had gewild met alle fans enzo maar dat de rest van de cast dat niet wildequote:
LoL hahahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:31 schreef Greys het volgende:
Komt meestal heel snel (na een paar uur) al op de Koffietijd site
(Nee ik kijk het niet elke dag, maar ik zocht een keer een optreden van Paul Turner dat ik gemist had)
http://www.koffietijd.nl/(...)world-stops-turning/quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef sherezade het volgende:
Was Brad bij koffietijd??? ik kom geen wijs meer uit dit topic
thanx!! omg hoe heb ik dat nu kunnen missen als atwt fan !!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.koffietijd.nl/(...)world-stops-turning/
Wat een idioot zeg! Heeft hij voor de eerste keer in zijn leven cafeïne gehad ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:22 schreef mirannie het volgende:
ADHD Brad!! Katie irriteert zich mateloos, hahaha
Dat wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Austin Peck is niet voor niets ontslagen.
Dat interview ga ik nog wel even terugkijken.
Hier nog 1. Lijkt me mooie afsluiter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Austin Peck is niet voor niets ontslagen.
Dat interview ga ik nog wel even terugkijken.
ik niet maar veel plezier alvastquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef Rebbedebje het volgende:
OMG Trent Dawson (Henry) is er ook!!!![]()
Maar ik heb echt geen zin om met allemaal andere mensen, nu al de 2 laatste afleveringen te gaan bekijken![]()
Maar Trent![]()
Wie gaat er mee naar Hilversum morgen?
Buiten staan wachten
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik niet maar veel plezier alvast
ik wed dat ze allemaal gaan huilen tijdens de 2 afleveringen
Ik lag in een deuk! Ik werd spontaan verliefd!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef Greys het volgende:
Katie en Brad (geloof iktoen keek ik nog niet) zijn bij Koffietijd nu.
Wat een lul van een vent
Echt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik lag in een deuk! Ik werd spontaan verliefd!
Dat begin heb ik gemist danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Vivi het volgende:
Toen ze nog aan tafel zaten helemaal in het begin vond ik hem echt hilarisch. Vind ze ook een leuk setje!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.
Plus dat me dat uberhaupt raar lijkt om 2 afleveringen te kijken (en dan nog de laatste 2 ook) met een zaal vol andere (mongolen)
Niks voor mij.
Laat mij maar kijken in mijn pyjamaatje bij het ontbijt in m'n uppie ofzo.
En weet nog niet zeker of ik ga.
Sta ik daar in m'n eentje buiten![]()
Bij de verkeerde uitgang
Gillend om Henry als 31 jarige![]()
(oke tikkeltje overdreven)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]![]()
![]()
vanavond komt het weer 'laat' ik ga er niet op wachten, kijk morgenvroeg wel met een kopje thee in mn pyjama
quote:Daarnaast word je verrast met nog veel meer ‘special guests’ zoals Robin (van o.a. Popstars) en Ludwig Galea. Schrijver Kluun is de gastheer en samen met de artiesten en DJ Rob Stenders (o.a. van 3FM, PowNed en KX radio) zorgen zij ervoor dat jouw afscheidstranen drogen en je lachend het feest verlaat.
morgenvroeg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]![]()
![]()
vanavond komt het weer 'laat' ik ga er niet op wachten, kijk morgenvroeg wel met een kopje thee in mn pyjama
op de atwt hyves ik zie alleen van die huil smilies en berichtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.
Plus dat me dat uberhaupt raar lijkt om 2 afleveringen te kijken (en dan nog de laatste 2 ook) met een zaal vol andere (mongolen)
Niks voor mij.
Laat mij maar kijken in mijn pyjamaatje bij het ontbijt in m'n uppie ofzo.
En weet nog niet zeker of ik ga.
Sta ik daar in m'n eentje buiten![]()
Bij de verkeerde uitgang
Gillend om Henry als 31 jarige![]()
(oke tikkeltje overdreven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |