Ik snap hier 1% vanquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:50 schreef Shizomania het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon vertalen het Engels ondertitel? Ik heb een website met Engels scripts uit ATWT ...Het probleem is dat mijn Engels te slecht.
We hebben iemand nodig, die dat wel kan heel goed Engels, en de gesprekken tussen Julia en Carly vertaald als Julia en Carly altijd gesproken hebben, het woord te gebruiken hier.
Dan kon ik een videoreeks van de 3-delige Episode maken, met Dutch ondertiteling^^.
Echter, ik zou waarschijnlijk niet uploaden op Youtube, want het duurt enkele uren met mij totdat het wordt geupload. Ik weet niet waarom. Tenminste dat is ziek en abnormaal
myvideo.de of Dailymotion...vertel me
vertel me wat je beter vind. Welke website moet ik gebruiken, dat Ik kan zien de Folge van Duitsland uit, zonder dat uw probleem in Nederland krijgt met Content en geo-restrictions ? Myvideo.de / Myvideo.at, of Dailymotion?
Deal ^^:D?
Hoe was hij dan IRL?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat en dat ^^
Ik mis tttttt
Hoewel dusty minder leuk werd toen bleek hoe raar die acteur IRL was
raar, springerig hippie-achtigquote:
Vanaf een jaar of 20 geleden dan! De opbloeiende liefde van Lily en Holden, Rosanna en Mike, Lily en Damian en zijn gestoorde moeder, de Valetta...quote:Op donderdag 12 april 2012 07:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hehe ik zat gisteren toevallig te kijken, werd er niet echt vrolijk vanIk snap niet dat RTL niet herhalingen gaat uitzenden van ATWT, van de laatste 10 jaar ofzo. Ik denk dat daar nog aardig wat mensen naar zouden kijken
Iets eerder nog graag, met Tonio Reyes, de oude Emily, de oude Margo, Duncan en Shannon. (ik heb het vanaf 1989 gekeken)quote:
Op dinsdag 27
augustus 2013 16:00 schreef
Ireth het
volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 20 geleden dan! De opbloeiende liefde van Lily en
Holden, Rosanna en Mike, Lily en Damian en zijn gestoorde moeder, de
Valetta...
Dit jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:00 schreef Ireth het volgende:
Vanaf een jaar of 20 geleden dan! De opbloeiende liefde van Lily en Holden, Rosanna en Mike, Lily en Damian en zijn gestoorde moeder, de Valetta...
Roger Howarth (Paul) ookquote:Op donderdag 12 december 2013 15:58 schreef alors het volgende:
Maura West (Carly) speelt trouwens nu weer in een andere soap, General Hospital.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |