Raffael in 2005?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef anita82 het volgende:
Heb net de eerste aflevering uit 2005 zitten kijken maar kan iemand even mijn geheugen opfrissen?
Wie is/was Jordan StClair?
En wie is Raffael Ortega?
Jordan is een zoon van James Stenbeck.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef anita82 het volgende:
Heb net de eerste aflevering uit 2005 zitten kijken maar kan iemand even mijn geheugen opfrissen?
Wie is/was Jordan StClair?
En wie is Raffael Ortega?
OOoooooo ja de halfbroer van Paul nu weet ik het weer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jordan is een zoon van James Stenbeck.
Raffael is de broer van Celia en die waren er alleen vanwege een zeikverhaallijntje waarbij Celia zangeres wou worden.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb vervanging gevonden voor 17-18 uur (dat keek ik al regelmatig maar nu iedere werkdag) en dat verzacht de pijn een beetje: Scrubs op Comedy Central. Heerlijke serie, ook in een ziekenhuis,
Dat deed ik ook. Nu mis ik het wel om 's avonds ATWT te kijken op video.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 06:36 schreef anita82 het volgende:
nee hier nog niet echt vervanging gevonden moet ik zeggen.
Ik keek wel nooit op een vast tijdstip, nam het altijd s'avonds op en dan keek ik het als ik tijd had.
Dus misschien scheelt het in mijn geval wel dat ik niet ergens op een bepaald moment een gat heb.
dit jaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Nu mis ik het wel om 's avonds ATWT te kijken op video.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik mis het ook niet.
Gelukkig was het uiteindelijk ontzettend slecht en niet meer leuk.
Maar dat is ook weer de reden dat het gestopt is ...![]()
Het had gewoon nooit zo slecht moeten worden. Dan was het vast nog op tv geweest.
Nee en als ik vrij ben 's ochtends hoef ik geen dr phil om 9 uur te zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:19 schreef sherezade het volgende:
pff ik heb nog steeds geen vervanging gevonden voor atwt, ik kijk nu maar bij gebrek aan beter The Bold ... maarja dat is ook alleen maar een gehoer en gesnoer tussen ridge/brooke/taylor
Ik hoop toch echt dat rtl na de zomer terug komt met een soap want dr Phil vind ik niet echt ontspannend om naar te kijken met die psycho's daar
Dat bedoel ik, al die negativiteit, ruzies en alle andere psychische problemen op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee en als ik vrij ben 's ochtends hoef ik geen dr phil om 9 uur te zien
Hehe ik zat gisteren toevallig te kijken, werd er niet echt vrolijk vanquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, al die negativiteit, ruzies en alle andere psychische problemen op de vroege ochtendword ik zelf depri van ...
Ik mis wel een serie om dagelijks te kijken. En B&B vind ik echt 10x niets.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:58 schreef Pindasoepje het volgende:
Wie mist het nog?
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk al helemaal ben afgekicked..
Jaaquote:
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef alors het volgende:
Je hoort nu vaak die running mate van Mitt Romney, hij heet Paul Ryan, en ik moet altijd aan de ATWT Paul Ryan denken
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef Shizomania het volgende:
Hey guys. Heeft u een plan. of een goede website waar ik alle Episode van ATWT kan kijken. Met ondertiteling?
Ik wil vooral de episode van de 20 Augustus kijken met ondertiteling. Met Julia, Carly, en Carjack. De Episode als Julia Carly duwt in het drijfzand.
Dit is zo spannend, Ik krijg hartkloppingen zoals altijd, uit pure adrenaline O_O
Kunt u mij misschien helpen met een youtube link? Of een link naar een site waar ik "alle" Episoden kan kijken?
P.s. Ik hoop dat mijn Nederlands is niet al te slecht.
Dank u voor uw aandacht
Dat en dat ^^quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef alors het volgende:
Google translate postsGoede kick trouwens, ik mis het nog steeds
Ik snap hier 1% vanquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:50 schreef Shizomania het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon vertalen het Engels ondertitel? Ik heb een website met Engels scripts uit ATWT ...Het probleem is dat mijn Engels te slecht.
We hebben iemand nodig, die dat wel kan heel goed Engels, en de gesprekken tussen Julia en Carly vertaald als Julia en Carly altijd gesproken hebben, het woord te gebruiken hier.
Dan kon ik een videoreeks van de 3-delige Episode maken, met Dutch ondertiteling^^.
Echter, ik zou waarschijnlijk niet uploaden op Youtube, want het duurt enkele uren met mij totdat het wordt geupload. Ik weet niet waarom. Tenminste dat is ziek en abnormaal
myvideo.de of Dailymotion...vertel me
vertel me wat je beter vind. Welke website moet ik gebruiken, dat Ik kan zien de Folge van Duitsland uit, zonder dat uw probleem in Nederland krijgt met Content en geo-restrictions ? Myvideo.de / Myvideo.at, of Dailymotion?
Deal ^^:D?
Hoe was hij dan IRL?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat en dat ^^
Ik mis tttttt
Hoewel dusty minder leuk werd toen bleek hoe raar die acteur IRL was
raar, springerig hippie-achtigquote:
Vanaf een jaar of 20 geleden dan! De opbloeiende liefde van Lily en Holden, Rosanna en Mike, Lily en Damian en zijn gestoorde moeder, de Valetta...quote:Op donderdag 12 april 2012 07:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hehe ik zat gisteren toevallig te kijken, werd er niet echt vrolijk vanIk snap niet dat RTL niet herhalingen gaat uitzenden van ATWT, van de laatste 10 jaar ofzo. Ik denk dat daar nog aardig wat mensen naar zouden kijken
Iets eerder nog graag, met Tonio Reyes, de oude Emily, de oude Margo, Duncan en Shannon. (ik heb het vanaf 1989 gekeken)quote:
Op dinsdag 27
augustus 2013 16:00 schreef
Ireth het
volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 20 geleden dan! De opbloeiende liefde van Lily en
Holden, Rosanna en Mike, Lily en Damian en zijn gestoorde moeder, de
Valetta...
Dit jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:00 schreef Ireth het volgende:
Vanaf een jaar of 20 geleden dan! De opbloeiende liefde van Lily en Holden, Rosanna en Mike, Lily en Damian en zijn gestoorde moeder, de Valetta...
Roger Howarth (Paul) ookquote:Op donderdag 12 december 2013 15:58 schreef alors het volgende:
Maura West (Carly) speelt trouwens nu weer in een andere soap, General Hospital.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |