abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108519581
Misschien doen ze dat nog want er stond ook in dat ze nu ook afleveringen uit 2007 geplaatst hebben. Dus wie weet komen er dan ook nog oudere. Mogen van mij ook wel afleveringen uit de jaren 90 zijn!
Lees ook eens mijn FOOD and FUNtastic blog:
http://foodandfuntastic.tumblr.com/
pi_108541914
Heb net de eerste aflevering uit 2005 zitten kijken maar kan iemand even mijn geheugen opfrissen?

Wie is/was Jordan StClair?
En wie is Raffael Ortega?
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:49:31 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108542772
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef anita82 het volgende:
Heb net de eerste aflevering uit 2005 zitten kijken maar kan iemand even mijn geheugen opfrissen?

Raffael in 2005?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:24:13 #105
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108555155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef anita82 het volgende:

Jordan is een zoon van James Stenbeck.
Raffael is de broer van Celia en die waren er alleen vanwege een zeikverhaallijntje waarbij Celia zangeres wou worden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108596684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jordan is een zoon van James Stenbeck.
Raffael is de broer van Celia en die waren er alleen vanwege een zeikverhaallijntje waarbij Celia zangeres wou worden.
OOoooooo ja de halfbroer van Paul nu weet ik het weer.
De naam Celia zegt me nog wel wat maar de verhaallijn eigenlijk niet, misschien als ik wat meer zie.
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:18:55 #107
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_108599232
Wat is het stil in dit topic ;) is iedereen al afgekickt? Ik heb vervanging gevonden voor 17-18 uur (dat keek ik al regelmatig maar nu iedere werkdag) en dat verzacht de pijn een beetje :'): Scrubs op Comedy Central. Heerlijke serie, ook in een ziekenhuis, geen soap maar daar heb ik ook geen zin meer in :)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_108614781
nee hier nog niet echt vervanging gevonden moet ik zeggen.
Ik keek wel nooit op een vast tijdstip, nam het altijd s'avonds op en dan keek ik het als ik tijd had.
Dus misschien scheelt het in mijn geval wel dat ik niet ergens op een bepaald moment een gat heb.

Vind het wel erg jammer had inderdaad gehoopt dat er hier meer mensen zouden blijven reageren.
Zeker als je kijkt naar de afleveringen die je nu online kunt kijken.

Ik had overigens gedacht dat Y&R voor mij de vervanger zou worden maar aangezien die ook niet meer op tv komt, ben ik daar nu stukjes van aan het kijken op internet, en de vraag is een beetje hoe lang ik daar nog tijd voor ga hebben aangezien ons 2de kindje op komst is.

Zou in ieder geval wel gezellig zijn om hier nog even te blijven kletsen,
pi_108616453
Eerlijk gezegd mis ik het minder dan ik van tevoren had gedacht... maar ik kijk dan ook elke dag wel een oude aflevering ofzo terug op Youtube, dus dat werkt misschien ook een beetje mee.
Heb overigens nog niet op worldturns.nl gekeken, moet ik maar eens doen... en eergister is de dvd-box binnengekomen. :)
pi_108621972
Ik keek het niet eens dagelijks, wel de laatste paar weken, toen moest ik alles zien :)
Mis nu wel de mogelijkheid om te kijken en baal toch wel dat het voorbij is.
Hier is trouwens de dvd box ook binnen, nog niets van gekeken maar ach, een stukje sentiment. *O*
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:22:18 #111
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_108644812
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb vervanging gevonden voor 17-18 uur (dat keek ik al regelmatig maar nu iedere werkdag) en dat verzacht de pijn een beetje :'): Scrubs op Comedy Central. Heerlijke serie, ook in een ziekenhuis,
:D Dat vind ik ook een leuke serie en keek ik ook al vaker (al dan niet om die tijd geloof ik)
Of het echt een vervanging is voor mij weet ik niet, denk dat niks een echte vervanging kan zijn voor 18 jaar atwt.

En 17:00 (of 16:00 en 15:00) was wel vaste prik voor mij. Met een theetje en wat lekkers. c_/
Maar door mijn wisselende werktijden van het afgelopen half jaar was daar al verandering in gekomen, maar kon ik het daardoor ook wel weer 's ochtends zien soms, wat ik 2 en een half jaar weer niet heb gekund.
Dus dat was wel prettig dat ik dat vlak voor het afscheid weer even kon, for good old times, bij het ontbijt. c_/
's Avonds nauwelijk, dat was een van de redenen dat ik hier niet veel meer postte.
Dan las ik dingen die ik nog niet had gezien.

Nu, vrijdagavond, is vaste prik voor Top Gear, maar dat is zeker geen vervanging uiteraard.
Dat is gewoon grappig :P
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_108656707
Heeft iemand die laatste commercial van Lexa.nl op tv gezien de laatste tijd?
(sorry ik kan hem zo snel niet vinden)
In het 2de shot of zo geloof ik zit een hele knappen man met donker haar.
En ik denk dat dat de laatste Mike Kasnoff is.
Maar weet het dus niet zeker, weet niet of het alleen een nederlands bedrijf is.
Weet niet of iemand dit kan bevestigen?
pi_108709668
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 06:36 schreef anita82 het volgende:
nee hier nog niet echt vervanging gevonden moet ik zeggen.
Ik keek wel nooit op een vast tijdstip, nam het altijd s'avonds op en dan keek ik het als ik tijd had.
Dus misschien scheelt het in mijn geval wel dat ik niet ergens op een bepaald moment een gat heb.
Dat deed ik ook. Nu mis ik het wel om 's avonds ATWT te kijken op video.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:45:56 #114
354103 Magica
gna gna
pi_108715271
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef Groningermeeuw het volgende:

[..]

Dat deed ik ook. Nu mis ik het wel om 's avonds ATWT te kijken op video.
dit ja ;(
  maandag 5 maart 2012 @ 16:10:13 #115
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_108744749
ik heb het er nog heeel moeilijk mee ;(
iedere keer zet ik verwachtingsvol mn hd aan, en dan lees ik 'ATWT'. dus ik klik op 'play'.... zit ik weer tegen die kop van Fil aan te kijken :|W het wordt tijd dat ik mn auto-opname eraf gooi, maar ik wil het nog niet
ik mis het echt. er stonden altijd nog wel een paar afleveringen op mn hd. te wachten totdat ik ze ging bekijken. en nu... niks meer. pffff, echt afkicken. :7 .

ik denk niet dat ik oot nog een andere soap ga kijken. ik ben via 'sons&daughters' en 'neighbours' bij ATWT terecht gekomen. heb dat 20 jaar en 1 maand lang gekeken. ook mijn tijdelijke overbuurman arnie kon mij toendertijd niet naar gtst doen vreemgaan. en nu niks meer.
het is weer duidelijk; er is geen soap die kan tippen aan ATWT *O*.

dan maar c_/

oja, in die lexa-clip. ik zie de eerste keer ook Mike. maar de tweede keer heeft hij kaal haar bovenop zijn hoofd; en ik wil gewoon niet dat Mike kaal haar heeft :D
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2012 @ 19:43:00 #116
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_108753300
Ik mis het helemaal niet. :) Komt door de laatste weken denk ik waardoor ik behoorlijk afgeknapt ben.
Als ik nu aan ATWT denk denk ik alleen maar aan dat liefdesperikelengezeik.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 5 maart 2012 @ 19:49:24 #117
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108753640
Ik mis het ook niet.
Gelukkig was het uiteindelijk ontzettend slecht en niet meer leuk.
Maar dat is ook weer de reden dat het gestopt is ... -O-
Het had gewoon nooit zo slecht moeten worden. Dan was het vast nog op tv geweest.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2012 @ 20:01:11 #118
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_108754306
Ze hadden gewoon nooit Janet en Liberty prominente rollen moeten geven. Die twee hebben heel veel verpest.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_108811042
Voor de mensen die de mail niet gehad hebben:

www.soapclassics.com

Hier kun je nu een DVD bestellen met "the story of Carly and Jack"

Kreeg er net een mailtje van.
  woensdag 7 maart 2012 @ 14:59:37 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108822486
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik mis het ook niet.
Gelukkig was het uiteindelijk ontzettend slecht en niet meer leuk.
Maar dat is ook weer de reden dat het gestopt is ... -O-
Het had gewoon nooit zo slecht moeten worden. Dan was het vast nog op tv geweest.
8)7
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:41:19 #121
2661 KWAKje
pi_109840564
a.s. Donderdag, op rtl 5, is er een aflevering van csi miami. Ik zag tijdens het zappen een teaser. En teasen deed 'ie; zag ik zomaar Mike in Miami rondlopen! Dus ik ga donderdagavond ff nagloeien terwijl ik met het geluid heel zacht, ga kijken ;)
Als je dr niet tegen kan om Mike als een niet-Mike te zien, kun je beter niet kijken, lijkt mij.
pi_109841269
Ik kijk The Good wife en heb al Henry langs zien komen, John Dixon en ook een keer hoe heet die engerd die gebrainwashed was door James??
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_109844692
pff ik heb nog steeds geen vervanging gevonden voor atwt, ik kijk nu maar bij gebrek aan beter The Bold ... maarja dat is ook alleen maar een gehoer en gesnoer tussen ridge/brooke/taylor

Ik hoop toch echt dat rtl na de zomer terug komt met een soap want dr Phil vind ik niet echt ontspannend om naar te kijken met die psycho's daar :{
pi_109845839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:19 schreef sherezade het volgende:
pff ik heb nog steeds geen vervanging gevonden voor atwt, ik kijk nu maar bij gebrek aan beter The Bold ... maarja dat is ook alleen maar een gehoer en gesnoer tussen ridge/brooke/taylor

Ik hoop toch echt dat rtl na de zomer terug komt met een soap want dr Phil vind ik niet echt ontspannend om naar te kijken met die psycho's daar :{
Nee en als ik vrij ben 's ochtends hoef ik geen dr phil om 9 uur te zien :')
pi_109846407
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nee en als ik vrij ben 's ochtends hoef ik geen dr phil om 9 uur te zien :')
Dat bedoel ik, al die negativiteit, ruzies en alle andere psychische problemen op de vroege ochtend :r word ik zelf depri van ... :{w
  donderdag 12 april 2012 @ 03:00:11 #126
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110216492
Even een linkdump, maar dit vind ik nog steeds zo goed gemaakt:

Van toen Noah nog een iets minder grote eikel was.

Ik wou dat ik zo goed filmpjes kon maken.
pi_110217368
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:09 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, al die negativiteit, ruzies en alle andere psychische problemen op de vroege ochtend :r word ik zelf depri van ... :{w
Hehe ik zat gisteren toevallig te kijken, werd er niet echt vrolijk van :') Ik snap niet dat RTL niet herhalingen gaat uitzenden van ATWT, van de laatste 10 jaar ofzo. Ik denk dat daar nog aardig wat mensen naar zouden kijken
pi_115781086
Wie mist het nog?
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk al helemaal ben afgekicked..
pi_115794237
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 13:58 schreef Pindasoepje het volgende:
Wie mist het nog?
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk al helemaal ben afgekicked..
Ik mis wel een serie om dagelijks te kijken. En B&B vind ik echt 10x niets.
pi_115794852
Ja ik ook hoor en als ik dan de tv aanzet en die Dr. Phil zie, dan denk ik altijd: hier hoort ATWT ;(

Krijg nog wel mails van die site maar daar kijk ik eigenlijk ook nooit op :@
know'm sayin?
word? word.
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:20:51 #131
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115799261
Ik mis het alleen als ik weer oude scènes zie of dingen lees over de acteurs, maar ik mis niet hoe het op het eind was.
De laatste 1,5 jaar van ATWT (ongeveer nadat Josie vertrok en Damian weer terugkwam) was echt 10x niks. Daarvoor vond ik het nog echt leuk, ook al was het niet meer zo goed als eerst.

En het is nu al meer dan een half jaar geleden dat Y&R voor het laatst te zien was op RTL. Kutbedrijf. :r

[ Bericht 2% gewijzigd door Madame_Paon op 20-08-2012 21:26:46 ]
pi_115800164
Ik mis het eigenlijk ook helemaal niet... Moet wel zeggen dat ik ook niet zo lang heb gekeken, maar 1,5 jaar ofzo.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:45:47 #133
2661 KWAKje
pi_115823399
ik mis het enorm!

tijdens het zappen kwam ik dr.phil tegen. in de titelbalk stond "as the world turns". dan denk ik: "ziejewel: zelfs mn tv wil dat ik naar atwt kijk!!"

overigens, ik heb een paar weken geleden van Parker gedroomd. ik heb nog nooit van atwt-mensen gedroomd en nu inene zomaar kwam Parker erin voor. en hij was niet eens mn favoriete oakdale-inwoner.

dus ja, ik mis het wel.
pi_115823977
Ik ben nu even aan het kijken op worldturns.nl de aflevering waarin Lily en Carly achter Julia aangaan als ware Sherlocks compleet met hoed en zonnebril pratend in codetaal _O-

oh en die mooie oude violen met piano intro _O_ O+
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 02:11:00 #135
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_115894308
Ik mis het soms ook nog wel hoor, maar ik keek het dan ook al wat langer (meer dan 16 jaar)
Zit nu zelf in Amerika en reed gisteren langs iets met de naam Henry's nogwattes erop en moest toen wel aan Henry denken. :)

En een tijdje geleden alweer zag ik een film met Parker erin toen hij nog wat jonger was.
Weet de titel niet. Hij was 8 ofzo en was iets met cowboys/amerikanen in het midwesten ofzo.

quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:00 schreef alors
oh en die mooie oude violen met piano intro _O_ O+
Jaa O+
Die was visueel ook heel mooi.
Volgens mij ook een leuke tijd toen.
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
pi_115942469
Ik mis het ook nog wel.. Althans, het is niet zo dat ik er dagelijks aan denk. Maar ik heb er ook een jaar of vijftien naar gekeken en af en toe zou ik nog wel eens even lekker willen wegzwijmelen bij Carly en Jack of me willen ergeren aan het hoofd van Paul. Het was gewoon altijd zo lekker, dat uurtje per dag. Ach ja, waarschijnlijk ook gewoon een beetje vals sentiment, omdat ik er deels mee ben opgegroeid ;)
Leven, ja!
pi_115946625
Ken het gevoel, de laatste jaren nam ik het altijd op en keek achterelkaar zeg maar. Heerlijk even ontspannen en ik vind het nog steeds de beste soap.
Denk dat ik ca 21 jaar gekeken heb.
pi_115946791
Ik mis het echt totaal niet. ik schaam me er wel een beetje voor dat ik er ooit naar heb
gekeken want het niveau was wel echt bedroevend laag .. ;(
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_115952807
ik mis het ook hoor, het was misschien het laatste jaar niet meer zo geweldig maar als je het jaren gevolgd hebt is er toch een soort van gemis.

Ik vind het ook jammer dat je niets meer van de acteurs hoort en dat ze niet te zien zijn in een andere soap...er was nog sprake van Maura west die zou een rol gaan vervullen in een andere soap maar dat heeft niet lang geduurd :')
pi_116209308
Je hoort nu vaak die running mate van Mitt Romney, hij heet Paul Ryan, en ik moet altijd aan de ATWT Paul Ryan denken :')
know'm sayin?
word? word.
  maandag 3 september 2012 @ 23:14:46 #141
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116368682
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef alors het volgende:
Je hoort nu vaak die running mate van Mitt Romney, hij heet Paul Ryan, en ik moet altijd aan de ATWT Paul Ryan denken :')
Dat heb ik ook. :D

Ik mis het soms wel een beetje, maar dan zie ik weer die kop van die laatste Chris, en dan mis ik het helemaal niet meer. O~)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:43:57 #142
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117502451
Jennifer Landon (Gwen) had een nieuwe baan: ze speelde de nieuwe Heather in The Young & The Restless. En ze is na 5 maanden al ontslagen. :{
De Y&R-kijkers zijn er ook echt boos om.
http://www.soapcentral.com/yr/news/2012/0918-landon.php

Echt, WTF zijn ze daar aan het doen. In één week tijd hebben ze 5 acteurs ontslagen en dat terwijl er al heel veel mensen ontslagen zijn de laatste 2 jaar ...
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:58:19 #143
2661 KWAKje
pi_118910464
Oeh... De 'oude' lekkerste Mike Kasnoff is nu te zien als secret boyfriend in een of andere stomme serie op Comedy Central!

Ik snap die hele serie niet, zit alleen maar te wachten totdat Mike weer in beeld komt. Uuh, ik bedoel... weer in beeld verschijnt ;)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:17:48 #144
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130321363
Test,
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:38:42 #145
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130322103
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef Shizomania het volgende:
Hey guys :). Heeft u een plan. of een goede website waar ik alle Episode van ATWT kan kijken. Met ondertiteling?

Ik wil vooral de episode van de 20 Augustus kijken met ondertiteling. Met Julia, Carly, en Carjack. De Episode als Julia Carly duwt in het drijfzand.

Dit is zo spannend, Ik krijg hartkloppingen zoals altijd, uit pure adrenaline O_O

Kunt u mij misschien helpen met een youtube link? Of een link naar een site waar ik "alle" Episoden kan kijken?

P.s. Ik hoop dat mijn Nederlands is niet al te slecht.

Dank u voor uw aandacht :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_130342544
weet iemand wanneer was precies uitgezonden de aflevering in Nederland, waarbij de Julia duwt Carly in het drijfzand?

Dan kan ik de aflevering op youtube vinden ... misschien

uw Jojo
pi_130365078
Google translate posts :D Goede kick trouwens, ik mis het nog steeds :'(
know'm sayin?
word? word.
pi_130476374
Waarom gaan we niet gewoon vertalen het Engels ondertitel? Ik heb een website met Engels scripts uit ATWT ...Het probleem is dat mijn Engels te slecht.
We hebben iemand nodig, die dat wel kan heel goed Engels, en de gesprekken tussen Julia en Carly vertaald als Julia en Carly altijd gesproken hebben, het woord te gebruiken hier.

Dan kon ik een videoreeks van de 3-delige Episode maken, met Dutch ondertiteling^^.
Echter, ik zou waarschijnlijk niet uploaden op Youtube, want het duurt enkele uren met mij totdat het wordt geupload. Ik weet niet waarom. Tenminste dat is ziek en abnormaal

myvideo.de of Dailymotion ;)...vertel me

vertel me wat je beter vind. Welke website moet ik gebruiken, dat Ik kan zien de Folge van Duitsland uit, zonder dat uw probleem in Nederland krijgt met Content en geo-restrictions ? Myvideo.de / Myvideo.at, of Dailymotion?

Deal ^^:D?

[ Bericht 31% gewijzigd door Shizomania op 26-08-2013 13:58:29 ]
pi_130506628
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef alors het volgende:
Google translate posts :D Goede kick trouwens, ik mis het nog steeds :'(
Dat en dat ^^

Ik mis tttttt :'(

Hoewel dusty minder leuk werd toen bleek hoe raar die acteur IRL was :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_130506651
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:50 schreef Shizomania het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon vertalen het Engels ondertitel? Ik heb een website met Engels scripts uit ATWT ...Het probleem is dat mijn Engels te slecht.
We hebben iemand nodig, die dat wel kan heel goed Engels, en de gesprekken tussen Julia en Carly vertaald als Julia en Carly altijd gesproken hebben, het woord te gebruiken hier.

Dan kon ik een videoreeks van de 3-delige Episode maken, met Dutch ondertiteling^^.
Echter, ik zou waarschijnlijk niet uploaden op Youtube, want het duurt enkele uren met mij totdat het wordt geupload. Ik weet niet waarom. Tenminste dat is ziek en abnormaal

myvideo.de of Dailymotion ;)...vertel me

vertel me wat je beter vind. Welke website moet ik gebruiken, dat Ik kan zien de Folge van Duitsland uit, zonder dat uw probleem in Nederland krijgt met Content en geo-restrictions ? Myvideo.de / Myvideo.at, of Dailymotion?

Deal ^^:D?
Ik snap hier 1% van _O-
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:49:03 #152
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_130511884
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat en dat ^^

Ik mis tttttt :'(

Hoewel dusty minder leuk werd toen bleek hoe raar die acteur IRL was :')
Hoe was hij dan IRL?
pi_130513030
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hoe was hij dan IRL?
raar, springerig hippie-achtig :D met zn halve boerderij-huis waar ie biologische groenten kweekte en nog een vrouw zocht die dat voor m klaar wilde maken _O-

Op zich niet heel stom maar zo niet-dusty :+
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:00:01 #154
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_130516113
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 07:46 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hehe ik zat gisteren toevallig te kijken, werd er niet echt vrolijk van :') Ik snap niet dat RTL niet herhalingen gaat uitzenden van ATWT, van de laatste 10 jaar ofzo. Ik denk dat daar nog aardig wat mensen naar zouden kijken
Vanaf een jaar of 20 geleden dan! De opbloeiende liefde van Lily en Holden, Rosanna en Mike, Lily en Damian en zijn gestoorde moeder, de Valetta...

O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_130516225
Ik zou vanaf het begin zelfs wel willen zien O+
pi_130567778
quote:
0s.gif
Op dinsdag 27
augustus 2013 16:00
schreef
Ireth het
volgende:

[..]

Vanaf een jaar of 20 geleden dan! De opbloeiende liefde van Lily en
Holden, Rosanna en Mike, Lily en Damian en zijn gestoorde moeder, de
Valetta...

O+
Iets eerder nog graag, met Tonio Reyes, de oude Emily, de oude Margo, Duncan en Shannon. (ik heb het vanaf 1989 gekeken)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:18:32 #157
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_130570295
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:00 schreef Ireth het volgende:

Vanaf een jaar of 20 geleden dan! De opbloeiende liefde van Lily en Holden, Rosanna en Mike, Lily en Damian en zijn gestoorde moeder, de Valetta...

O+
Dit ja O+
  donderdag 12 december 2013 @ 15:27:36 #158
2661 KWAKje
pi_134190890
Oh oh oh Lisa is nu als zichzelf te gast bij dr. Oz op rtl4. Hij heeft een soap-editie van zijn show.
...and she is cheecky
pi_134191805
Maura West (Carly) speelt trouwens nu weer in een andere soap, General Hospital.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 12 december 2013 @ 19:15:34 #160
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_134198140
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:58 schreef alors het volgende:
Maura West (Carly) speelt trouwens nu weer in een andere soap, General Hospital.
Roger Howarth (Paul) ook
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')