Dat ontdekte ik dus ook net, nou helaas maar de wekker gaat om 6 uur.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Als 't goed is eindelijk weer een aflevering zonder Chris.![]()
... maar het begint pas om 00:10 uur.
had ik het toch goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh my, de engerd die de vader van Angel speelde speelt nu de oom van Reid. Waren de acteurs op?
Wtf!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope, plastische chirurgie. Ze is ook al 78.
Ik denk dat dit Kathryn is toen ze in de 30 was:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ehh.. tot en met vrijdag nog gewoon ATWTquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:40 schreef Adelante het volgende:
Wat komt er als alternatief tussen 17-18 uur op RTL???
Ja inderdaad, ik ben zo benieuwd!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hopelijk komt de uitslag van de DNA test nog op tijd binnen dan.
Jij weet net zo goed als ik wat de uitslag is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben zo benieuwd!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik wat de uitslag is.
Zal de laatste happy ending niet zijn ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lach me maar uit.![]()
Ik loer niet op wikipedia en andere sites om het verloop te weten maar aangezien alles toewerkt naar een happy ending kan het niet anders dat Dusty de vader is.
ik ben eigenlijk wel benieuwd waar hij nu weer mee zit..quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Parker is een eikel. Liberty en hij verdienen elkaar.
and yet againquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef alors het volgende:
Dat gehamer op dat ze nog ruim tijd hebben voordat de baby komt terwijl de soap al bijna is afgelopen, rara wat zou er gebeuren?
Een heleboel mensen hebben de serie al uitgekeken, volgens mij NOUMOOINIET ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lach me maar uit.![]()
Ik loer niet op wikipedia en andere sites om het verloop te weten maar aangezien alles toewerkt naar een happy ending kan het niet anders dat Dusty de vader is.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze hadden zo op t eind zeker ook geen geld meer voor een kapper voor Parker en Gabriel
Ze mogen hem van mij wel terugstoppen in het hol waar hij ooit vandaan kwam.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
ohw, Dusty is going into labour now![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Echt he..
Ik geloof dat we zo nog een topic nodig hebben..
Janet die níet andermans feestje verpest, dat zou idd een unicum zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef loezzzje het volgende:
Natuurlijk moet ze vandaag bevallen. Wat voorspelbaar
haha ik post met vertraging, mobielquote:
Ja wel gewoon doen want Jack & Carlyquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik wil het straks op RTL XL kijken, maar jullie ergeren je zo erg dat ik me afvraag of dat wel zo'n goed idee is
Ik zit ook op mijn mobielquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
haha ik post met vertraging, mobiel
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
haha ik post met vertraging, mobiel
Ik kijk eigenlijk nooit maarja er was niks op tv en vind het toch wel grappig om af en toe te zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Janet die níet andermans feestje verpest, dat zou idd een unicum zijn.
Zo raar is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef sjampoeh het volgende:
Het is wel heul groen daar buiten he ?
Rosanna kon hem echt goed tegenwicht gevenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Craig is toch wel het leukst met Rosanna.
En Faith is sowieso veel leuker en aardiger.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, faith ziet er echt 1000x beter uit dan liberty in dr soepjurk
Dino show is leuk, Lukas niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dino show met ffffferry doedens!![]()
Hij heet Ferry Doedens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dino show is leuk, Lukas niet.
Voor mij is het Lukas, ik heb nooit zoveel zin om die namen te onthouden. Als je lukas zeg, is het meteen duidelijk wie je bedoelt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Natuurlijk is Janet langer zwanger dan ze verwachtten. Met 5 weken kun je nog niks zien op een echo.
[..]
Hij heet Ferry Doedens.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dino show is leuk, Lukas niet.
wie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
hij is 'een beetje' een aandachthoer.. Maar zelf zegt ie dat ie niet zo overdreven all over the place is als Lukasright
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |