Dat dacht ik ook al!quote:Oh my, de engerd die de vader van Angel speelde speelt nu de oom van Reid. Waren de acteurs op?
Facelift misschien?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucinda ziet er echt fantastisch uit. En dan te bedenken dat Elizabeth Hubbard daar al 76 was.
QFT!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Gaat het ooit nog weer over de andere personages ipv dat eindeloze Chris gezeik? Nimmer heb ik een personage zo oprecht doodgewenst.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Goh, Reid was wel heel vlug - zonder ceremonie - gecremeerd en in een kartonnen doosje gestopt.![]()
QFT!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Gaat het ooit nog weer over de andere personages ipv dat eindeloze Chris gezeik? Nimmer heb ik een personage zo oprecht doodgewenst.
Wel een goede facelift in ieder geval.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Facelift misschien?Net als Kim denk ik...
En ik maar denken dat Kim gewoon lelijk was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel een goede facelift in ieder geval.
Heel wat anders dan bij Kathryn Hays (Kim) ... die ziet er gewoon belachelijk uit.
Nope, plastische chirurgie. Ze is ook al 78.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Kim gewoon lelijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |