Ja idd, stomquote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker, op zo'n cruciaal moment ook
Ik had willen zien hoe hij dat zei.
Om 09.00 uur morgen flikt ie het weerquote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef Clauw het volgende:
Om 17.00 was de uitzending met Reid waarin hij overleed
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Om 09.00 uur morgen flikt ie het weer
Ja idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef GTL_ het volgende:
Zonde van Reid, was een leuk karakter binnen de serie en een afwisseling op de rest van de ingekakte karakters.
Helaas nog steeds te zien idd.. Het is nu in Amerika echt om te kotzen zo slecht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dit ook al vaak afgevraagd. B&B mag echt van de buis af, ATWT had wat mij betreft nog wel jaren door mogen gaan.
[..]
Ja het blijft natuurlijk een soap.. tuurlijk gaat zo niet aan toe in een echt ziekenhuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
Stervend en hij wil z'n portomoneeVoor iemand die dood gaat trekt hij nog behoorlijk hard aan Luke's arm
Sorry hoor maar ik heb vriendlief verloren aan een hartafwijking en dit is gewoon tenenkrommend.
'even een hart regelen'![]()
[..]
Dat dacht ik ook al!quote:Oh my, de engerd die de vader van Angel speelde speelt nu de oom van Reid. Waren de acteurs op?
Facelift misschien?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucinda ziet er echt fantastisch uit. En dan te bedenken dat Elizabeth Hubbard daar al 76 was.
QFT!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Gaat het ooit nog weer over de andere personages ipv dat eindeloze Chris gezeik? Nimmer heb ik een personage zo oprecht doodgewenst.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Goh, Reid was wel heel vlug - zonder ceremonie - gecremeerd en in een kartonnen doosje gestopt.![]()
QFT!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Gaat het ooit nog weer over de andere personages ipv dat eindeloze Chris gezeik? Nimmer heb ik een personage zo oprecht doodgewenst.
Wel een goede facelift in ieder geval.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Facelift misschien?Net als Kim denk ik...
En ik maar denken dat Kim gewoon lelijk was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel een goede facelift in ieder geval.
Heel wat anders dan bij Kathryn Hays (Kim) ... die ziet er gewoon belachelijk uit.
Nope, plastische chirurgie. Ze is ook al 78.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Kim gewoon lelijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |