Die trut heeft Reid eruit geschreven dusquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Jean Passanante, het wijf dat As The World Turns heeft verpest.
Ze hadden Hogan Sheffer ontslagen (waarom in hemelsnaam?) en de afleveringen met haar als hoofdschrijver, begonnen ongeveer toen Gwen
de serie in kwam.
In het begin deed ze het best goed, maar ze ging steeds slechter schrijven en door haar gepruts is de soap stopgezet.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Chris heeft geen nieuw hart nodig, maar een nieuw hoofd.
Reid was eigenlijk niet bot. Hij had gewoon een muur om zich heen gebouwd, die schijbaar alleen Luke kon breken. Was wel leuk om te zien. Maar idd toevallig dat Luke de enige ongelukkige personage was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh kut, ik kijk nooit 's avonds maar 's middags de volgende dag.
Dus dat zie ik dan pas maandag denk ik. Blergh, ik was er al bang voor omdat hij voordat ie in de auto stapte ineens zo zei dat ie van hem hield enzo.
Knap hoe die acteur van Reid zo'n likable personage heeft weten te maken, ondanks dat het eigenlijk een star en stug en bot persoon zou zijn. Reid
En Reid die z'n hart wil geven aan iemand die er alles aan heeft gedaan om z'n eigen hart te vernielen ... het slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Greys het volgende:
Zeker zielige aflevering, maar wat het voor mij wel verpest is dat ze daar kennelijk zelf mogen bepalen aan wie je een hart geeft (whut????) ipv volgens de wachtlijst te gaan en dat ze binnen 10 minuten al wisten of het matcht.
Daar is helemaal geen tijd met voor, er moet nog van alles in die laatste week gepropt worden!quote:
En Chris die gered moet wordenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:49 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen tijd met voor, er moet nog van alles in die laatste week gepropt worden!
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:46 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik hou het niet droog hoor bij Reid en Luke![]()
Kutverhaallijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |