Nee joh, dé zomerhit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kan echt niet anders dan concluderen dat dit gewoonweg een hele slome grap is.
Van een zomer die in het water is gevallen.quote:
Middelmatige A-sterren die in een zaaltje aan het dansen zijn, gekke debielen die de beste aan het verslaan zijn of de meest kneuzige BN'ers die van 10 meter een zwembad in plonsen, ik weet wel wat ik ga kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van een zomer die in het water is gevallen.
Ik ook! Ik zet een DVD-tje op. Of i-Player aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:57 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Middelmatige A-sterren die in een zaaltje aan het dansen zijn, gekke debielen die de beste aan het verslaan zijn of de meest kneuzige BN'ers die van 10 meter een zwembad in plonsen, ik weet wel wat ik ga kijken.
Zo dachten ze vroeger ook over Te land, ter zee en in de lucht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe kun je hier in godsnaam een programma omheen verzinnen. Een sprong duurt anderhalve seconde?
Kleine Viezerikquote:Stunt: Terror Jaap oefent voor SBS Sterren Springen
Vandaag is dan officieel Sterren Springen aangekondigd, het nieuwe BNer-programma van SBS 6 dat al een tijdje in de lucht hing. SBS 6 laat verschillende bekendheden schoonspringen, Gerard Joling presenteert de nieuwe amusementsshow. Hij verklapte vanmorgen al dat Patty Brard, Yuri van Gelder en Kelly aan het trainen zijn. Maar er komen snel meer namen naar buiten van het mogelijke kandidatenveld. Ook Terror Jaap, Thomas Berge, Ralf Mackenbach en Kleine Viezerik zijn in Eindhoven gesignaleerd, waar wordt geoefend.
Met name die naam van Jaap Amesz is natuurlijk spraakmakend. De kolossale reality-ster is echter al gehuld in een zwembroekje voor de cameras van SBS Shownieuws verschenen.
Zijn deelname is overigens net als die van de andere sterren niet 100 procent zeker. Deze dagen wordt eerst gekeken of de sterren daadwerkelijk van een 10 meter hoge duikplank durven. En of de conditie goed genoeg is om het avontuur aan te gaan. Uiteindelijk zullen 16 BNers uiteindelijk meedoen aan Sterren Springen.
quote:Patty Brard zag schoonspringen niet zitten.
Patty Brard stond niet direct te springen toen Gerard Joling haar vroeg deel te nemen aan zijn nieuwe show. De zanger gaat vanaf dit najaar schoonspringen met sterren en dacht meteen aan Patty. "Natuurlijk wilde ik niet", vertelt Brard, die eerder op tv live een onsmakelijke darmklysma liet zetten, aan Nieuwe Revu. "Je moet toch in een badpak."
De presentatrice en zangeres noemt het springen van de tienmeterplank bijzaak. "De diverse grappen over Pieterburen zijn al weer gemaakt. Op tv lijk je sowieso vijf kilo zwaarder dan je bent. En dan beeldig gaan doen. Dat ik van die plank moet, is bijzaak."
Ondanks haar aanvankelijke twijfels liet Brard zich overhalen. "Ik ben gisteren voor het eerst gaan trainen om te kijken of ik het leuk vond. En dat bleek." Ook een leuk salaris trok Patty over de streep. "Ik heb geen vast contract meer, ik moet er gewoon voor beloond worden."
Patty baalt van een opmerking die Gerard onlangs maakte. De presentator sneerde naar Brards schaatskunsten toen ze deelnam aan Sterren Dansen op het IJs. "Gerard begon meteen te blèren: als ze net zo springt als ze schaatst. Wat een loeder, dacht ik, maar ik zal hem krijgen."
Jij woont in de buurt. Als Patty en/of Jaap gaan springen zou ik maar zandzakken voor de deur leggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook! Ik zet een DVD-tje op. Of i-Player aan.
Ik woon gelukkig aan de andere kant van Eindhoven. Maar als Jaap al eerder een bommetje had gemaakt, had het gemeentehuis van Waalre wellicht nog gered kunnen worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij woont in de buurt. Als Patty en/of Jaap gaan springen zou ik maar zandzakken voor de deur leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |