Bittorrentprogramma downloaden, en dan kan je via website als thepiratebay.org, en mininova vanalles downloaden. Ik deed dat ook met As the world turnsquote:Op maandag 9 januari 2012 20:52 schreef notitice het volgende:
Jeetje,ik zit hier vol ongeloof!
Ik ben een echte soapgek en ik kan me niet voorstellen om het niet meer te volgen van de een op de andere dag..
Hoe kijken jullie amerikaanse soaps online?
Want ik bots elke keer weer tegen;
You appear to be outside the United States or its territories. Due to international rights agreements, we only offer this video to viewers located within the United States and its territories.
vind ik ookquote:Op maandag 9 januari 2012 21:28 schreef Axia het volgende:
Dat zou wel fijn zijn. Ik vind Y&R wel een leuke vervanging voor ATWT.
Valt best tegen om aflevering van rond die tijd terug te vinden. CBS is ook een best vervelende zender. Het nu oppikken (Amerikaanse afleveringen) is wel een makkie via torrents.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:07 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Bittorrentprogramma downloaden, en dan kan je via website als thepiratebay.org, en mininova vanalles downloaden. Ik deed dat ook met As the world turns
http://www.rtl.nl/service(...)chting/faq_new/home/quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Naar welk adres kan ik het beste mailen/een brief sturen om hierover te klagen?
Amber.![]()
Chloe.![]()
Kevin.![]()
Veel van die Newmans.Die Victor is nog steeds dezelfde arrogante kwal. Hoezo ondankbaar voor dat hart dat hij absoluut niet verdiende.
B&B fans gingen ook mails sturen en het heeft geholpen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef notitice het volgende:
Zo,net gemaild.
Ik ben maar aan het hopen op een pauze tot ATWT van de buis is...
Jep.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef Anonymousz het volgende:
Madame_Paon
heb je een bericht gestuurt?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |