We zullen voortaan eerst jou raadplegen als er iemand sterft. Mocht blijken dat jij diegene niet kent, dan zullen we geen topic openen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:41 schreef Silven het volgende:
Wie?Gaan we voor elke onbekende die zelfmoord pleegt een topic openen of...?
Dank.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
We zullen voortaan eerst jou raadplegen als er iemand sterft. Mocht blijken dat jij diegene niet kent, dan zullen we geen topic openen.
zo onbekend is ze niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:41 schreef Silven het volgende:
Misschien moet je eens wat vaker onder je steen vandaan komen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:41 schreef Silven het volgende:
Ga je nou zogenaamd leuk lopen doen in zo'n topic? Ménquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:52 schreef DrBill het volgende:
[..]
Originele post al ge-edit, dus -knip-
ik heb ook nog nooit van haar gehoordquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:52 schreef DrBill het volgende:
[..]
Omdat hij deze vrouw niet kent? Jouw beeld van midden in het leven staan is met twee vingers in je kut naar modecritici kijken?
Niet minder gepast dan de domme opmerking waar ik op reageerde.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ga je nou zogenaamd leuk lopen doen in zo'n topic? Mén
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
We zullen voortaan eerst jou raadplegen als er iemand sterft. Mocht blijken dat jij diegene niet kent, dan zullen we geen topic openen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |