Zal Patty er weer bij zijn?quote:Tess Milne opnieuw naast Gerard Joling bij nieuw seizoen Sterren Dansen op het IJs
Het presentatieduo heeft al eerder samengewerkt tijdens het succesvolle Sterren Springen en is zeer enthousiast over dit nieuwe seizoen Sterren Dansen op het IJs. Het spectaculaire schaatsprogramma, waarbij bekende Nederlanders het al schaatsend tegen elkaar opnemen, keert in 2013 terug bij SBS6. Gerard Joling en Tess Milne presenteren de gezellige familieshow vanaf zaterdag 5 januari met een speciale eerste liveshow op Nieuwjaarsavond.
“Ik heb zin om het nieuwe seizoen Sterren Dansen op het IJs met Gerard te presenteren. Ik ben benieuwd wie van de BN’ers dit seizoen de schaatsen onderbindt”, aldus Tess Milne.
Een aantal weken lang gaan bekende Nederlanders de strijd met elkaar aan op de ijsbaan. Elke bekende Nederlander wordt gekoppeld aan een professionele ijsdanser die hem of haar persoonlijk zal begeleiden. Aan het eind van elke aflevering valt een koppel af op basis van het oordeel van de jury en de stemmen van de kijkers.
Het programma is een uniek samenwerkingsverband tussen SBS6 en Holiday on Ice, dat in het verleden zijn succes meerdere keren heeft bewezen. Deelnemers en juryleden worden binnenkort bekend gemaakt.
Paul Turnerquote:Op woensdag 28 november 2012 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bonnie, Antje en José. Jee zegGeen jonge mensen die willen?
Ja, en ik quotte de anderenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Paul TurnerDie zie ik nog wel wat rare sprongen maken
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 november 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Die Christoff vind ik dan wel leuk.
Oh ja, ik was vergeten dat ze volgens mij wel starten met een grote groep. Dus er komt gelukkig nog meer bijquote:Op woensdag 28 november 2012 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer nietMaar er zullen er toch nog wel een paar bijkomen lijkt me?
Wat bedoel je met 'sloebert bij elk programma'?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en ik quotte de anderenmeer oude dan jonge. Normaal ligt die verhouding anders.
En Paul sloebert bij elk programma, weinig aan. Die Christoff vind ik dan wel leuk.
Dat hij rondsloert bij elk programmaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'sloebert bij elk programma'?
Dat ie het overal niet goed doet, of dat ie overal in te zien is? Alleen Expeditie Robinson, toch, na The Voice? Ik weet niet wat sloeberen betekent![]()
Ik heb hem na The Voice alleen in Expeditie Robinson gezien en daar word je voor gevraagd, kan je je niet voor aanmeldenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hij rondsloert bij elk programmaEn 'bij elk programma' is een te groot woord waarschijnlijk, maar ik heb zo'n gevoel dat hij álles doet of wil doen waar er BN'ers gevraagd worden. Een soort Dries, of Glennis, of eh ja.
![]()
Ik vind hem haske aardig, maar het wordt dan gewoon bij elk programma de clown, dat heb ik best wel snel gezien eigenlijk.
Als hij een beetje serieus gaat schaatsen dan herzie ik misschien wel weer mijn mening
Ik vond hem in Real Life bij The Voice leuk om te volgen, gewoon zijn dagelijkse dingen, zijn vrienden, boodschappen, huis, etcquote:Op woensdag 28 november 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem na The Voice alleen in Expeditie Robinson gezien en daar word je voor gevraagd, kan je je niet voor aanmeldenZo ook bij dit, trouwens. Dus ik snap op zich wel dat ie dan mee wil doen.
Overigens vond ik het bijzonder leuk om te zien dat in de Exp. Robinson topics bij aanvang echt 99% anti-Paul was (die hysterische huppelnicht, dit wordt niks) en toen bleek dat hij gewoon serieus meedeed en echt zijn best deed met alle proeven, totaal niet liep te piepen en zeuren en een van de meest geliefde personen van zijn medestanders werd, toen zag je in de topics ook echt veel mensen 'om' gaanZo van 'Die Paul is eigenlijk hartstikke tof, ik zou er ook wel mee op een eiland willen zitten als ik daaraan mee deed, had nooit gedacht dat ik het zou zeggen'.
Maar ik heb wel hetzelfde als jij dat ik ook hoop dat ie gewoon weer keihard zijn best gaat doen ook hier. En stiekem denk ik van wel
OMG, dat is een briljant ideequote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond hem in Real Life bij The Voice leuk om te volgen, gewoon zijn dagelijkse dingen, zijn vrienden, boodschappen, huis, etc
Maar ik zapte in de zomer langs Slam FM en daar zat hij met die doos uit Gooische meisjes en dan is het weer clownfactor en dat vind ik na een aantal keer vermoeiend.
Maar ik weet ook dat hij daar ook naar gevraagd wordt en dat veel mensen dat leuk vinden, dus dan gaat hij ook zo grappen en grollen.
Oh en als ik dan toch bezig ben, graag wat lekkere ijspartners, misschien die ene met staart![]()
Als ze nou écht vernieuwend op SBS willen zijn, dan matchen ze Paul met een kerel
Ja, die kreeg ik pas goed in beeld toen jij het erover hadquote:Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, dat is een briljant idee![]()
En dan idd die lekkere met die staart, ik weet precies wie je bedoelt. Die toen o.a. met Ellemieke schaatste. Allemachtig, wat een eye candy was dat
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan idd die lekkere met die staart, ik weet precies wie je bedoelt. Die toen o.a. met Ellemieke schaatste. Allemachtig, wat een eye candy was dat
Echt? Ik heb even gegoogled, maar ik krijg het er niet warm van. Van Christophe daarentegenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die kreeg ik pas goed in beeld toen jij het erover had
Ik denk dat veel vrouwen er wel een scheve schaats mee willen rijdenHopelijk zit hij er weer bij dit seizoen.
quote:Laura Ponticorvo, bekend van de RTL 5-show Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde, doet mee aan Sterren Dansen op het IJs. Ook playmate Zimra Geurts en Spangas-actrice Gaby Blaaser binden de schaatsen onder. Dat meldt het AD donderdag. Het hele kandidatenveld is nu bekend. De andere BN’ers zijn Bonnie St. Claire, José Hoebee, Mimoun Oaïssa, Monique Sluyter, Paul Turner, Christophe Haddad, Jarno Harms, Antje Monteiro en Andy van der Meijde.
Ponticorvo probeert sinds haar deelname aan de realityshow van RTL 5 om door te breken als presentatrice. Haar deelname aan de SBS 6-show gaat niet voortvarend van start. Tijdens de trainingen heeft ze haar linker schouderblad en pezen zwaar gekneusd.
St. Claire is misschien wel de opvallendste naam. “Ik schijn met mijn gewicht van 50 kilo en een lengte van 1,60 meter ideaal gooimateriaal te zijn. Ik hoop me van de anderen te kunnen onderscheiden met wat stuntjes in de lucht“, zegt ze.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |