abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:34:42 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_119296383
quote:
Tess Milne opnieuw naast Gerard Joling bij nieuw seizoen Sterren Dansen op het IJs
Het presentatieduo heeft al eerder samengewerkt tijdens het succesvolle Sterren Springen en is zeer enthousiast over dit nieuwe seizoen Sterren Dansen op het IJs. Het spectaculaire schaatsprogramma, waarbij bekende Nederlanders het al schaatsend tegen elkaar opnemen, keert in 2013 terug bij SBS6. Gerard Joling en Tess Milne presenteren de gezellige familieshow vanaf zaterdag 5 januari met een speciale eerste liveshow op Nieuwjaarsavond.

“Ik heb zin om het nieuwe seizoen Sterren Dansen op het IJs met Gerard te presenteren. Ik ben benieuwd wie van de BN’ers dit seizoen de schaatsen onderbindt”, aldus Tess Milne.

Een aantal weken lang gaan bekende Nederlanders de strijd met elkaar aan op de ijsbaan. Elke bekende Nederlander wordt gekoppeld aan een professionele ijsdanser die hem of haar persoonlijk zal begeleiden. Aan het eind van elke aflevering valt een koppel af op basis van het oordeel van de jury en de stemmen van de kijkers.

Het programma is een uniek samenwerkingsverband tussen SBS6 en Holiday on Ice, dat in het verleden zijn succes meerdere keren heeft bewezen. Deelnemers en juryleden worden binnenkort bekend gemaakt.
Zal Patty er weer bij zijn? :+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119296433
Ik vind Tess niet leuk. Ze doet veel te overdreven...
pi_119296453

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 16-11-2012 23:01:25 (Reageer dan niet) ]
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_119296466
Geef mij maar Nance =)
pi_119314183
GERARD JOLING SNEERT NAAR BRIDGET MAASLAND

Gerard Joling is pissig op Bridget Maasland. Joling is niet gecharmeerd van de manier waarop Maasland eerder deze week de terugkeer van Sterren Dansen op het IJs aankondigde in Shownieuws. "Als jij het al lacherig en dom aankondigt, dan heb je dus al duidelijk een vooroordeel", schrijft Gerard op zijn website.

"Wat een akelige aankondiging zeg", tiert Joling verder. "De enige woorden die bij mij opkwamen na deze aankondiging waren laatdunkend en dom. Zonder enig respect!"

Gerard windt zich bovendien op omdat het door hem gepresenteerde schaatsprogramma al jaren een kijkcijferkanon voor SBS is, terwijl Bridgets kookprogramma is geflopt. "Dit zijn wel de programma's die de zender weer eens een miljoenenpubliek kunnen bezorgen. Helaas is jou dit nog niet gelukt."

Maasland hoeft dan ook niet te denken dat ze mee mag doen aan de show waarin BN'ers de ijzers onder binden. "We willen alleen mensen die er echt zin in hebben en enthousiast zijn. En zeker geen meisje als jij, die als een arrogante koelbox over het ijs zou glijden. Zoals je weet, ijs op ijs wordt onweer."

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/11_november/entertainment/gerard-joling-sneert-naar-bridget-maasland.xml

en nou alweer bonje _O-
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 22:27:29 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_119692491
Paul Turner, Bonnie St. Claire en Antje Moreiro en acteur Christophe Haddad zijn te zien in het nieuwe seizoen van Sterren Dansen op het IJs. Dat maakt SBS6 bekend via Twitter.
De kans is groot dat ook José Hoebee een van de deelnemers van de ijsdansshow wordt. 'Het is nog niet definitief dat ik er in zit, dus mag ik er niets over zeggen', zei de ex-LUV-zangeres daarover tegen RTL Boulevard.

Sterren Dansen op het IJs wordt gepresenteerd door Gerard Joling en Tess Milne. Het nieuwe seizoen is begin 2013 op de buis.

Bron

Al had ik elders gelezen dat Bonnie juist niet meedeed en José wel al definitief was :?

SHO / Het drama rond José Hoebee, ex-zangeres LUV. hier dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119701114
Bonnie, Antje en José. Jee zeg :') Geen jonge mensen die willen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 09:08:18 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_119701145
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bonnie, Antje en José. Jee zeg :') Geen jonge mensen die willen?
Paul Turner ;) Die zie ik nog wel wat rare sprongen maken :D
niet zo tof doen
pi_119701329
quote:
99s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Karina het volgende:

[..]

Paul Turner ;) Die zie ik nog wel wat rare sprongen maken :D
Ja, en ik quotte de anderen ;) meer oude dan jonge. Normaal ligt die verhouding anders. :'(

En Paul sloebert bij elk programma, weinig aan. Die Christoff vind ik dan wel leuk.
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 09:20:21 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_119701358
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Die Christoff vind ik dan wel leuk.
Die ken ik dan weer niet :D Maar er zullen er toch nog wel een paar bijkomen lijkt me?
niet zo tof doen
pi_119711365
quote:
99s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Die ken ik dan weer niet :D Maar er zullen er toch nog wel een paar bijkomen lijkt me?
Oh ja, ik was vergeten dat ze volgens mij wel starten met een grote groep. Dus er komt gelukkig nog meer bij :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 november 2012 @ 17:12:55 #12
163650 Greys
pi_119716629
Paul is al begonnen met oefenen.
En mag alleen al om die sokken ver komen van mij :7

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 17:15:57 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_119716749
Op een of andere manier denk ik dat Paul het wel goed zal kunnen, hij lijkt me iemand die niet bang is om te vallen en wat durft. En als je het durft dan ben je al een heel eind op weg.

Leuke pyama heeft hij aan trouwens :D
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 november 2012 @ 17:37:13 #14
163650 Greys
pi_119717628
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, en ik quotte de anderen ;) meer oude dan jonge. Normaal ligt die verhouding anders. :'(

En Paul sloebert bij elk programma, weinig aan. Die Christoff vind ik dan wel leuk.
Wat bedoel je met 'sloebert bij elk programma'?
Dat ie het overal niet goed doet, of dat ie overal in te zien is? Alleen Expeditie Robinson, toch, na The Voice? Ik weet niet wat sloeberen betekent :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119718310
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'sloebert bij elk programma'?
Dat ie het overal niet goed doet, of dat ie overal in te zien is? Alleen Expeditie Robinson, toch, na The Voice? Ik weet niet wat sloeberen betekent :D :@
Dat hij rondsloert bij elk programma :D En 'bij elk programma' is een te groot woord waarschijnlijk, maar ik heb zo'n gevoel dat hij álles doet of wil doen waar er BN'ers gevraagd worden. Een soort Dries, of Glennis, of eh ja. ;(
Ik vind hem haske aardig, maar het wordt dan gewoon bij elk programma de clown, dat heb ik best wel snel gezien eigenlijk.

Als hij een beetje serieus gaat schaatsen dan herzie ik misschien wel weer mijn mening ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 november 2012 @ 19:46:40 #16
163650 Greys
pi_119722994
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat hij rondsloert bij elk programma :D En 'bij elk programma' is een te groot woord waarschijnlijk, maar ik heb zo'n gevoel dat hij álles doet of wil doen waar er BN'ers gevraagd worden. Een soort Dries, of Glennis, of eh ja. ;(
Ik vind hem haske aardig, maar het wordt dan gewoon bij elk programma de clown, dat heb ik best wel snel gezien eigenlijk.

Als hij een beetje serieus gaat schaatsen dan herzie ik misschien wel weer mijn mening ;)
Ik heb hem na The Voice alleen in Expeditie Robinson gezien en daar word je voor gevraagd, kan je je niet voor aanmelden ;) Zo ook bij dit, trouwens. Dus ik snap op zich wel dat ie dan mee wil doen.

Overigens vond ik het bijzonder leuk om te zien dat in de Exp. Robinson topics bij aanvang echt 99% anti-Paul was (die hysterische huppelnicht, dit wordt niks) en toen bleek dat hij gewoon serieus meedeed en echt zijn best deed met alle proeven, totaal niet liep te piepen en zeuren en een van de meest geliefde personen van zijn medestanders werd, toen zag je in de topics ook echt veel mensen 'om' gaan :D Zo van 'Die Paul is eigenlijk hartstikke tof, ik zou er ook wel mee op een eiland willen zitten als ik daaraan mee deed, had nooit gedacht dat ik het zou zeggen'.

Maar ik heb wel hetzelfde als jij dat ik ook hoop dat ie gewoon weer keihard zijn best gaat doen ook hier. En stiekem denk ik van wel :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119723602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb hem na The Voice alleen in Expeditie Robinson gezien en daar word je voor gevraagd, kan je je niet voor aanmelden ;) Zo ook bij dit, trouwens. Dus ik snap op zich wel dat ie dan mee wil doen.

Overigens vond ik het bijzonder leuk om te zien dat in de Exp. Robinson topics bij aanvang echt 99% anti-Paul was (die hysterische huppelnicht, dit wordt niks) en toen bleek dat hij gewoon serieus meedeed en echt zijn best deed met alle proeven, totaal niet liep te piepen en zeuren en een van de meest geliefde personen van zijn medestanders werd, toen zag je in de topics ook echt veel mensen 'om' gaan :D Zo van 'Die Paul is eigenlijk hartstikke tof, ik zou er ook wel mee op een eiland willen zitten als ik daaraan mee deed, had nooit gedacht dat ik het zou zeggen'.

Maar ik heb wel hetzelfde als jij dat ik ook hoop dat ie gewoon weer keihard zijn best gaat doen ook hier. En stiekem denk ik van wel :P
Ik vond hem in Real Life bij The Voice leuk om te volgen, gewoon zijn dagelijkse dingen, zijn vrienden, boodschappen, huis, etc :D
Maar ik zapte in de zomer langs Slam FM en daar zat hij met die doos uit Gooische meisjes en dan is het weer clownfactor en dat vind ik na een aantal keer vermoeiend.
Maar ik weet ook dat hij daar ook naar gevraagd wordt en dat veel mensen dat leuk vinden, dus dan gaat hij ook zo grappen en grollen.

Oh en als ik dan toch bezig ben, graag wat lekkere ijspartners, misschien die ene met staart :9~

Als ze nou écht vernieuwend op SBS willen zijn, dan matchen ze Paul met een kerel _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 november 2012 @ 20:04:37 #18
163650 Greys
pi_119723929
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vond hem in Real Life bij The Voice leuk om te volgen, gewoon zijn dagelijkse dingen, zijn vrienden, boodschappen, huis, etc :D
Maar ik zapte in de zomer langs Slam FM en daar zat hij met die doos uit Gooische meisjes en dan is het weer clownfactor en dat vind ik na een aantal keer vermoeiend.
Maar ik weet ook dat hij daar ook naar gevraagd wordt en dat veel mensen dat leuk vinden, dus dan gaat hij ook zo grappen en grollen.

Oh en als ik dan toch bezig ben, graag wat lekkere ijspartners, misschien die ene met staart :9~

Als ze nou écht vernieuwend op SBS willen zijn, dan matchen ze Paul met een kerel _O-
OMG, dat is een briljant idee :D

En dan idd die lekkere met die staart, ik weet precies wie je bedoelt. Die toen o.a. met Ellemieke schaatste. Allemachtig, wat een eye candy was dat :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119725990
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

OMG, dat is een briljant idee :D

En dan idd die lekkere met die staart, ik weet precies wie je bedoelt. Die toen o.a. met Ellemieke schaatste. Allemachtig, wat een eye candy was dat :9
Ja, die kreeg ik pas goed in beeld toen jij het erover had :D

Ik denk dat veel vrouwen er wel een scheve schaats mee willen rijden :7 Hopelijk zit hij er weer bij dit seizoen.
pi_119732166
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, die kreeg ik pas goed in beeld toen jij het erover had :D

Ik denk dat veel vrouwen er wel een scheve schaats mee willen rijden :7 Hopelijk zit hij er weer bij dit seizoen.
Echt? Ik heb even gegoogled, maar ik krijg het er niet warm van. Van Christophe daarentegen :9

Ik zit ook even op de SDOHI wiki te kijken, maar daar staan Monique Sluyter en Jokertje ( :') ) ook op vermeld.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 12:04:57 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_119951057
Jury- en deelnemersnieuws :)

Patricia Paay neemt plaats in de jury van het nieuwe seizoen Sterren Dansen op het IJs op SBS 6. Haar collega’s zijn Jody Bernal, Marc Forno en een expert van de schaatsbond. Dat zegt presentator Gerard Joling woensdag in De Telegraaf. Paay verliet SBS 6 in 2010 voor een tweejarig contract bij RTL 4, maar die is niet verlengd. Op de vraag of ze welkom blijft in de jury van Holland’s Got Talent, kan een RTL-zegsman nog geen uitsluitsel geven. “Daar is nog geen besluit over genomen.“

Waar Paay de opvallende naam in de jury is, is Bonnie St. Claire een opvallende naam op de ijsbaan. “Ondanks het feit dat Bonnie vorige week bij het repeteren nog door twee man moest worden ondersteund op het gladde ijs, heeft ze wel ’ja’ gezegd“, vertelt Joling.

Andere kandidaten zijn Ajaxcied Andy van der Meijde, Antje Monteiro en Jarno Hams, de sterkste man van Nederland. “En we hebben behalve de schaatsende Marokkaanse Mimoun ook oud GTST ’er Christophe Haddad en stoeipoes Monique Sluyter.”

De SBS 6-show begint op 1 januari. “De andere zenders zijn bang van ons. Een goed teken. We krijgen geduchte concurrentie. Zo zet RTL de TV Kantine in. Maar bij ons wordt het ook lachen, hoor.“
Bron

Jarno Harms :D Ik weet niet of jullie die kennen, maar hier is een fotootje, niet bepaald een gracieus figuur op het ijs denk ik _O-
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 december 2012 @ 12:07:59 #22
163650 Greys
pi_119951131
Wel leuk, zo'n bruut op schaatsen :D

En er zit dus maar één iemand in de jury die verstand heeft van schaatsen? :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 december 2012 @ 12:11:23 #23
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119951213
Patricia Paay? 8)7

Bonnie St. Claire, dat wordt briljant. _O_

Van die sterkste man krijg ik flashbacks naar Remy Bonjasky ... Leuke man hoor, die Bonjasky, maar niet bepaald een kunstschaatser. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 12:04:10 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_119990710
En inmiddels is Laura Ponticorvo toegevoegd aan het lijstje kandidaten, Laura wie :? hoor ik je zeggen? Dat is die troela van Mijn dikke vette verloofde en volgens mij ze zat nog ergens in, maar dat ben ik al weer vergeten.

quote:
Laura Ponticorvo, bekend van de RTL 5-show Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde, doet mee aan Sterren Dansen op het IJs. Ook playmate Zimra Geurts en Spangas-actrice Gaby Blaaser binden de schaatsen onder. Dat meldt het AD donderdag. Het hele kandidatenveld is nu bekend. De andere BN’ers zijn Bonnie St. Claire, José Hoebee, Mimoun Oaïssa, Monique Sluyter, Paul Turner, Christophe Haddad, Jarno Harms, Antje Monteiro en Andy van der Meijde.

Ponticorvo probeert sinds haar deelname aan de realityshow van RTL 5 om door te breken als presentatrice. Haar deelname aan de SBS 6-show gaat niet voortvarend van start. Tijdens de trainingen heeft ze haar linker schouderblad en pezen zwaar gekneusd.

St. Claire is misschien wel de opvallendste naam. “Ik schijn met mijn gewicht van 50 kilo en een lengte van 1,60 meter ideaal gooimateriaal te zijn. Ik hoop me van de anderen te kunnen onderscheiden met wat stuntjes in de lucht“, zegt ze.
Bron
niet zo tof doen
pi_119998040
Ohnee he... Sbs sierpaardje Jody Bernal wordt ook weer van stal gehaald...
pi_119998644
quote:
Andere kandidaten zijn Ajaxcied Andy van der Meijde,
:')
Die idioot heeft ook geld nodig, eerst zo'n boek en nu dit weer.
pi_119999109
quote:
99s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:04 schreef Karina het volgende:

Jarno Harms :D Ik weet niet of jullie die kennen, maar hier is een fotootje, niet bepaald een gracieus figuur op het ijs denk ik _O-
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe hij idd gaat schaatsen, of het een lompe Harry is, of dat wel meevalt :D En ook wat voor 'poppetje' hij als partner krijgt :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 december 2012 @ 16:35:32 #28
163650 Greys
pi_120000163
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120002309
Patricia Paay heeft zich duur verkocht, hahaha.
Sorry Patricia geloof er niets van, RTL moet haar ook niet meer.

http://www.mediacourant.nl/?p=140971

SBS 6 tast diep in buidel voor Patricia Paay
Geplaatst op Thu 06 Dec 2012 om 12:48
Patricia Paay heeft zich niet voor een habbekrats in de jury van de nieuwe Sterren Dansen op het IJs laten plaatsen. Dat vertelt de tv-diva donderdag in het AD. Volgens Paay hebben de onderhandelingen met SBS 6 wekenlang geduurd. “Pas dinsdagavond is het rondgekomen. Ik heb een bepaalde prijs, die is niet goedkoop, maar voor minder doe ik het niet. Aan de andere kant, ik ben al 46 jaar op televisie. Het blijft leuk als ze je vragen“, vertelt de tv-persoonlijkheid.

Paay heeft verstand van zaken, benadrukt ze. “Ik kon vroeger heel goed schaatsen, kon ook echt kunstjes doen. Nu ben ik te oud. Als ze me nu hadden gevraagd om de ijzers onder te binden, had ik nee gezegd.”

Het is te link, vindt ze. “Een paar weken geleden stond ik nog op het ijs met mijn vriend Nicky, die kan ijshockeyen. Viel ik me toch een partijtje hard op mijn knieën. Je maakt echt een doodsmak.”

Ze vreest voor de deelname van Bonnie St. Claire. “Ze is door al dat alcoholgebruik zo’n broos vrouwtje geworden. Als die een klapper maakt, vrees ik het ergste.“
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 17:24:46 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_120002455
Iedereen gaat me nu haten :D Maar ik vond Patricia in de jury van Holland got Talent altijd leuk commentaar geven en vaak ook best kritisch en eerlijk. Verder heb ik niet zoveel met haar, maar dat deed ze goed.
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 december 2012 @ 18:25:28 #31
163650 Greys
pi_120004731
Ja maar kom, wat doen die lui in een scháátsjury? :D
Jody kan ik me nog voorstellen, die weet hoe het is en eerlijk is eerlijk, die kon het zelf enorm goed. Maar omdat Ptwish vroeger een rondje op schaatsen kon draaien is ze nu jurylid? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120004859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef Greys het volgende:
Jody kan ik me nog voorstellen, die weet hoe het is en eerlijk is eerlijk, die kon het zelf enorm goed. Maar omdat Ptwish vroeger een rondje op schaatsen kon draaien is ze nu jurylid? _O-
Ik denk dat als je 4 professionele mensen in de jury zet, dat geen hond meer kijkt. Dan is de sjeu eraf. Dan wordt het teveel Ned 1, denk ik. Gok ik :D Voor de SBS kijkers.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 december 2012 @ 18:30:43 #33
163650 Greys
pi_120004919
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je 4 professionele mensen in de jury zet, dat geen hond meer kijkt. Dan is de sjeu eraf. Dan wordt het teveel Ned 1, denk ik. Gok ik :D Voor de SBS kijkers.
Eens, maar had dan half-half gedaan. Bv een echte schaats-techneut (of hoe dat ook heet :') ), iemand die bv veel van showdansen weet en dan Jody en Ptwish. Hoewel, had dan bv Jody en Hein Vergeer gedaan ofzo :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120005079
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens, maar had dan half-half gedaan. Bv een echte schaats-techneut (of hoe dat ook heet :') ), iemand die bv veel van showdansen weet en dan Jody en Ptwish. Hoewel, had dan bv Jody en Hein Vergeer gedaan ofzo :D
Maar dat is toch nu zo? Een expert van de schaatsbond en Marc Forno, dus 1 expert en 1 showdanserdinges :D Of is Marc een gewone danserdude? Ik ken hem ook weer niet zo goed.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 december 2012 @ 18:38:34 #35
163650 Greys
pi_120005204
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar dat is toch nu zo? Een expert van de schaatsbond en Marc Forno, dus 1 expert en 1 showdanserdinges :D Of is Marc een gewone danserdude? Ik ken hem ook weer niet zo goed.
Oh ja poep, je hebt helemaal gelijk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 18:41:01 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_120005306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef Greys het volgende:
Patries zit er voor, ja voor wat :D, voor het showelement dan toch? Of ze het een beetje leuk kunnen brengen.
niet zo tof doen
pi_120045811
waarom in hemelsnaam nog zogenaamde BN'ers laten meedoen als je bij de categorie Laura Ponticorvo uitkomt... Laat dan dikke Truus uit Schubbekutteveen meedoen, da's ook leuk :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_120054916
Zimra is voor het eerst gevallen las ik net op twitter.. gelukkig had ze airbags. haha
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 december 2012 @ 18:37:12 #39
163650 Greys
pi_120199244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef Pisces29 het volgende:

Tadaaaaaaaa :D

quote:
"Ja, ik ben bloedfanatiek én serieus als het gaat om deze wedstrijd", beaamt de twintiger. "Een kant die mensen misschien nog niet van me kennen. Tijdens The Voice of Holland was ik immers de gangmaker en tijdens Expeditie Robinson hield ik ervan een lach op ieders gezicht te toveren. Maar nu ga ik echt voor de winst."
En deze stond op zijn FB _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120199787
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Tadaaaaaaaa :D

[..]

En deze stond op zijn FB _O-

[ afbeelding ]
Ja maar die foto is alles behalve serieus, precies wat ik bedoel :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 december 2012 @ 18:51:59 #41
163650 Greys
pi_120199862
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar die foto is alles behalve serieus, precies wat ik bedoel :D
Strengerd! :D ;)

Als ie maar serieus oefent en schaatst mag ie van mij wel idioot op de foto O+
Maar ik begrijp jouw punt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120326859
Bij die Zimra heb ik nog op school gezeten. Geen ideeeeee dat die ergens bekend van was. :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 15 december 2012 @ 04:19:36 #43
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120332494
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Bij die Zimra heb ik nog op school gezeten. Geen ideeeeee dat die ergens bekend van was. :')
Playmate en "verslaggeefster" bij GeenStijl.
  Moderator zaterdag 15 december 2012 @ 14:38:51 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_120339560
Geen Bonnie op het ijs, maar wel Monsif (geen idee wie dat is):

SBS 6 heeft een tegenvallertje te verwerken gekregen. Bonnie St. Claire doet bij nader inzien toch niet mee aan Sterren Dansen op het IJs, weet het AD te melden. Bonnie vond het aanvankelijk wel een leuk idee, maar was bang haar broze lijf te beschadigen bij een eventuele val. Na een keertje proefschaatsen hapte ze toe, nu trekt ze zich dus definitief terug.

SBS 6 heeft in tienerrapper Monsif al een vervanger gevonden.
Bron
niet zo tof doen
pi_120422959
Waarom toch die moeite om F-BN'ers te zoeken :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_120571344
quote:
Sterretje vervangt Jokertje in Sterren Dansen op het IJs

De Haagse relschopper Jokertje, bekend van Oh Oh Cherso, heeft net als zangeres Bonnie St. Claire afgezien van deelname aan Sterren Dansen op het IJs.

Jokertje, echte naam Robert Minderhoud, heeft het te druk met school, meldt Shownieuws donderdag.

SBS had echter geen moeite met het vinden van een opvolger. Tony Wyczynski, ook wel bekend als Sterretje en dj Tony Star, zal de plaats van Jokertje innemen.

Tony ziet het schaatsavonduur wel zitten. De dj is bovendien al jaren op het gladde ijs te vinden omdat hij ijshockey speelt.
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 22:02:04 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_120572618
Nou joepie :{
niet zo tof doen
pi_120574280
quote:
De dj is bovendien al jaren op het gladde ijs te vinden omdat hij ijshockey speelt.
En toch zie ik hem niet sierlijk over het ijs glijden, maar dat is ook omdat ik vrij snel aan dat bolle koppie denk :D
  maandag 24 december 2012 @ 23:01:47 #49
15080 static
pi_120741782
Goede timing!

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_121018030
Oeh, komt het morgen al? Leuk :D!
pi_121018097
quote:
SBS 6 bant sexy pakjes ijsdansshow
AMSTERDAM - De vrouwelijke kandidaten van Sterren Dansen op het IJs mogen zich niet te sexy kleden.
ANP

"De weinig verhullende kledingstukken die we recent droegen tijdens een perspresentatie van het programma bleken veel te diepe decolletés en splitten te hebben", zegt deelneemster Zimra Geurts in het AD.

"Onze outfits waren, al zeg ik het zelf, een tikkeltje te sexy voor het vroege tijdstip waarop de show wordt uitgezonden", gaat de playmate verder.

De 21-jarige Geurts, die vanaf maandag te zien is in een nieuwe editie van Sterren Dansen op het IJs, had zelf geen problemen met de weinig verhullende kleding.

"Blote pakjes horen bij de kunstschaatssport. Maar SBS6 wil het toch allemaal wat bedekter. Terecht."
pi_121018164
En grappig dat Michael Boogerd en die 'schaatsgriet' een kind hebben gekregen, ik had nooit verwacht (geen idee waarom) dat dat een lange relatie zou worden, zij leek zo ijzig als het over hem ging, maar dat zal wel heel erg veel met het niet verstaan van de Nederlandse taal (en vragen) te maken hebben gehad :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 31-12-2012 18:28:34 ]
pi_121032197
Wat een hilarisch gezicht dit _O-

De sterkste man op kunstschaatsen

Ik wilde het plaatje kopiëren omdat ik dacht dat het Gerard was, met dat blondje, kijk ik van dichtbij, is het die sterkste man _O-
pi_121032212
Oh en we beginnen om half 9 vanavond, ik heb er zin aan :D

Komt waarschijnlijk omdat ik de laatste 7 dagen twee keer ben wezen schaatsen, ik glij straks mentaal bijna mee als ik die danspasjes zie *O*
pi_121032680
*verkeerde topic*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 15:15:46 #56
163650 Greys
pi_121036559
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 15:16:43 #57
163650 Greys
pi_121036582
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zúlke blote pakjes heb ik bij de echte kunstschaatsers nog nooit gezien volgens mij _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 16:16:32 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_121038072
Wordt wel een lange zit zag ik, van half 9 tot kwart voor 11, misschien toch maar eerst de darts finale kijken :@
niet zo tof doen
pi_121038200
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Zúlke blote pakjes heb ik bij de echte kunstschaatsers nog nooit gezien volgens mij _O-
Nee, volgens mij zijn ze nog niet eens half zo naakt sexy :D
pi_121045343
We gaan bijna beginnen *O*
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:13:15 #61
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121045417
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
We gaan bijna beginnen *O*
:o
Maar goed dat dit topic in my active topics staat, anders was ik het gewoon vergeten. _O-
pi_121045606
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

:o
Maar goed dat dit topic in my active topics staat, anders was ik het gewoon vergeten. _O-
Toch nog iemand die ook gaat kijken :D
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:27:21 #63
3185 Adelante
To let it go now
pi_121045994
Wij kijken ook hier, kamp tv :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_121046024
Ik wil het stiekem ook zien :D maar ook darts..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_121046119
Goan we *O*
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:31:46 #66
3185 Adelante
To let it go now
pi_121046174
Godver wat fout nu al, die opening :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_121046274
Geertje kan wel goed schaatsen
Hell To The Liars
pi_121046313
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:33 schreef Droopie het volgende:
Geertje kan wel goed schaatsen
:Y
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:34:49 #69
3185 Adelante
To let it go now
pi_121046314
Borsten als skippyballen :')
pi_121046330
Ik doe een jompeltje voor Paul Turner van Greys *O*
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:35:33 #71
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_121046346
paul en sterretje :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:35:42 #72
3185 Adelante
To let it go now
pi_121046357
De Nederlandse Justin Bieb er: Monsif :D
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:35:50 #73
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121046362
Paul Turner ziet er nog gayer uit dan normaal. :')
Sterretje. :r
pi_121046370
Zimra, wat een naam. Simba :+
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:36:17 #75
3185 Adelante
To let it go now
pi_121046385
Ik haal nu al Antje en Monique door elkaar :+
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:36:32 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_121046391
Effetjes meekijken. Ik zag aardig wat leuks voor de mannen :D
niet zo tof doen
pi_121046466
Er zitten wel paar mensen bij met een hoge gunfactor. Mimoun en die sterke vent
Hell To The Liars
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:38:30 #78
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121046487
Anaïs is echt een schatje. O+
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:38:53 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_121046507
Tess kan niet echt presenteren he :')
niet zo tof doen
pi_121046513
Wie??
pi_121046526
Hoe kom ik er nou toch bij dat Anaïs ook als Anaijs uitgesproken kan worden :') Zeker in de war door de reclame van het parfum in een andere taal.
pi_121046528
Ohja zij... :')
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:39:25 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_121046535
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:38 schreef roos85 het volgende:
Wie??
Ze zat ook in X-factor en in dit nepprogramma dus.
niet zo tof doen
pi_121046549
Oh deze ken ik niet, niet eens van naam.
pi_121046570
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe kom ik er nou toch bij dat Anaïs ook als Anaijs uitgesproken kan worden :')
Ik denk iedere keer aan Ennes, en moet aan een Marokkaan denken :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 20:40:29 #86
163650 Greys
pi_121046584
Huh, hoe kan zij nu al zó schaatsen? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:40:39 #87
3185 Adelante
To let it go now
pi_121046590
Wat een modepopje; wat heeft zij ooit gedaan om BNer te worden?
pi_121046601
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
leuke meid, al haar foto's zijn hetzelfde en ik vind haar echt niet de mooiste vrouw van nederland (aldus FHM)
Hell To The Liars
pi_121046608
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Adelante het volgende:
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Ze zat ook in X-factor en in dit nepprogramma dus.
pi_121046609
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Bij Mtv was het aardig, maar een show zo, nee.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 20:41:12 #91
163650 Greys
pi_121046611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Adelante het volgende:
Kennelijk had ze veel tijd om te schaatsen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:41:12 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_121046612
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
Huh, hoe kan zij nu al zó schaatsen? :')
Ik doe het haar ook niet na :D Maar ik weet niet hoe lang ze al geoefend hebben eigenlijk.
niet zo tof doen
pi_121046629
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Effetjes meekijken. Ik zag aardig wat leuks voor de mannen :D
Genoeg leuke vrouwen ja :D, wij moeten het doen met de sterkste man, die bolle uit Oh Oh cherso en dat snuivertje van Ajax. Jek.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 20:42:02 #94
163650 Greys
pi_121046642
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik doe het haar ook niet na :D Maar ik weet niet hoe lang ze al geoefend hebben eigenlijk.
Zelfs bij dat voorsteldingetje net toen ze haar partner voor het eerst zag kon ze al moeiteloos achteruit bochtjes draaien... Lekker eerlijk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121046647
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Genoeg leuke vrouwen ja :D, wij moeten het doen met de sterkste man, die bolle uit Oh Oh cherso en dat snuivertje van Ajax. Jek.
En Christophe :P
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:42:26 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_121046667
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Zelfs bij dat voorsteldingetje net toen ze haar partner voor het eerst zag kon ze al moeiteloos achteruit bochtjes draaien... Lekker eerlijk :D
Ja precies dat viel mij ook al op! Ik kan best goed schaatsen, maar zo achteruit is me nog nooit gelukt.
niet zo tof doen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:42:33 #97
3185 Adelante
To let it go now
pi_121046676
Haaaaiiii :')
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:42:37 #98
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121046681
Dat was best goed.
pi_121046683
LOL, ik zie het nu pas, nu ik bij de tv ga staan, mijn lekkere hapje, die gast uit Canada :D Woei *O*
pi_121046688
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

jullie gaan dus niet voor de partners?
Hell To The Liars
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:43:02 #101
189430 Anonymousz
pi_121046701
Patricia :')
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:43:02 #102
3185 Adelante
To let it go now
pi_121046702
Patries is weer aan het daten :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 20:43:02 #103
163650 Greys
pi_121046703
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
LOL, ik zie het nu pas, nu ik bij de tv ga staan, mijn lekkere hapje, die gast uit Canada :D Woei *O*
NICK????? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121046739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd of ze al goed kon schaatsen, sommige mensen hebben ook gewoon gevoel. :) Ik heb jaren op Noren geschaatst, nu in 1 week tijd op ijshockeyschaatsen en ik sta versteld hoe belachelijk makkelijk je zwaait, zwiert en rondjes doet op het ijs. Ik dacht meteen 'wtf, zo leren ze het dus bij sterren dansen' :')
pi_121046751
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:43 schreef Greys het volgende:

[..]

NICK????? :o
Nee, het andere lekkere hapje :D Ik ben de naam kwijt van deze :@
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:44:49 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_121046761
Ik heb ook ijshockeyschaatsen maar achteruit kan ik niet, of KAN ik niet, ik weet niet precies hoe je dat moet doen, als iemand het uitlegt zou het wel lukken denk ik.
niet zo tof doen
pi_121046785
Lekker fris koppie, Geer :D

pi_121046800
Ze heeft ook zo'n ontiegelijk kinderstemmetje, die Tess.
pi_121046822
Voor Greys :D
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:46:18 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_121046835
Ze praat echt alsof ze alles op zit te lezen.
niet zo tof doen
pi_121046838
Wat is Paul anders zo zonder kleding met kleur :o
pi_121046856
'gaan we jou weggeven' :') Ze kan beter iets presenteren met een onderwerp, bij Mtv met beroepen.
pi_121046866
Team Mimoun nu al
Hell To The Liars
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:47:13 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_121046872
Deze gozer ken ik niet.
niet zo tof doen
pi_121046883
Hebben we nou 2 Marokkanen in het programma? :D
pi_121046905
Ik ben benieuwd hoe het ijs in de studio is.
pi_121046909
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Deze gozer ken ik niet.
shouf shouf habibi oa.
Hell To The Liars
pi_121046916
een marokkaan in een serie die geen mensen beroofd of ze lastig valt... het is dus een fantasie serie
Ze smelten de kazen!
pi_121046929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we nou 2 Marokkanen in het programma? :D
Badr kon ineens niet, dus moesten ze een ander zoeken ;)
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:48:32 #120
9859 crew  Karina
Woman
pi_121046943
Gang nam style :')
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 20:49:02 #121
163650 Greys
pi_121046960
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is Paul anders zo zonder kleding met kleur :o
Zijn haar is ook donker en vrij normaal ipv zijn blond en pluizig :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:49:09 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_121046965
Hij bakt er nog niet zoveel van :D
niet zo tof doen
pi_121046978
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Zijn haar is ook donker en vrij normaal ipv zijn blond en pluizig :D
Verhipt, ja! Ziet er wel goed uit :D
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:49:38 #124
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121046986
Wat een afschuwelijke kür ...
pi_121046990
Dit is wel kansloze tv
Hell To The Liars
pi_121047005
Oke, die gaat vanavond naar huis.
pi_121047015
Dit was geen kunstschaatsen :D
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:50:20 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047018
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een afschuwelijke kür ...
Hij kan gewoon nog totaal niet schaatsen, dus ze dachten, OK dan maar een vlot liedje misschien helpt het.
niet zo tof doen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:50:21 #129
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121047019
Houten Klaas op schaatsen.
pi_121047027
:N

* Stickertje zapt weer terug naar de hangover

kijk liever reklame...
Ze smelten de kazen!
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:50:37 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047031
_O- lekkere foute grappen.
niet zo tof doen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:50:41 #132
189430 Anonymousz
pi_121047033
:') maar wel leuk gedaan
pi_121047034
Ik geef je straks je portemonnee terug _O-
pi_121047036
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Hij kan gewoon nog totaal niet schaatsen, dus ze dachten, OK dan maar een vlot liedje misschien helpt het.
Dit nummer lijkt me moeilijk omdat het zo snel is en hakkerig.
pi_121047071
Ik zou ook wel een maand zo met een pro willen trainen, ben benieuwd hoe goed je dan iets kunt :D
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:52:02 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047097
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook wel een maand zo met een pro willen trainen, ben benieuwd hoe goed je dan iets kunt :D
Ja dat lijkt mij ook zo leuk :)
niet zo tof doen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:52:34 #137
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_121047114
Leuk dat ze een desk voor drie juryleden hebben gekocht, maar dat ze toch liever vier juryleden in de jury wilden :')
pi_121047125
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:52 schreef detulp050 het volgende:
Leuk dat ze een desk voor drie juryleden hebben gekocht, maar dat ze toch liever vier juryleden in de jury wilden :')
Haha, ja _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 20:53:18 #139
163650 Greys
pi_121047136
Een drie kan je echt niet maken eigenlijk :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:54:25 #140
189430 Anonymousz
pi_121047186
christoph O+
pi_121047188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Misschien willen ze RTL een hak zetten waar alles wat vals is, bij The Voice, als goed bestempeld wordt. Kritiek hoppakee :D
pi_121047193
Christophe *O*
pi_121047196
Dan vraag je een marokkaan die nog nooit geschaatst heeft, brand je hem zo af
Hell To The Liars
pi_121047200
Deze vind ik wel leuk, al ken ik hem eigenlijk nergens van.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:54:44 #145
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121047202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Inderdaad. Tenzij hij ook nog meerdere keren was gevallen.

Tess. :') Ze kan niet presenteren en blijkbaar ook niet schaatsen.
pi_121047206
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Droopie het volgende:
^O^
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:55:07 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047212
Hem ken ik ook niet. GTST zag ik dacht ik? Die ging ook al best aardig zo te zien.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2013 @ 20:55:15 #148
137949 Disana
pi_121047218
Jammer dat je zo weinig van de voorbereiding ziet.
pi_121047229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vind ik wel leuk, al ken ik hem eigenlijk nergens van.
GTST en Dancing with te stars, diverse musicals.
pi_121047238
Dit nummer, is Paul Turner bezig? :D
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:55:43 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047241
Hoe kan dit programma trouwens zo lang duren? De deelnemers komen best vlot achter elkaar. Of schaatsen ze allemaal twee keer?
niet zo tof doen
pi_121047244
Hoi, heb ik al wat gemist?
pi_121047249
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:55 schreef roos85 het volgende:

[..]

GTST en Dancing with te stars, diverse musicals.
Oh ja dat laatste, vast wel stukjes op tv gezien.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 20:56:00 #154
163650 Greys
pi_121047255
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Droopie het volgende:
Geef dan een vijf ofzo, dan is het punt ook wel duidelijk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121047258
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:55 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi, heb ik al wat gemist?
Nee niet echt :D Dit is de 3e 'dans'.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:56:16 #156
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121047265
Christophe. _O_ Nick vind ik verschrikkelijk, maar Christophe is fantastisch.
pi_121047278
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Christophe. _O_ Nick vind ik verschrikkelijk, maar Christophe is fantastisch.
Leuke persoonlijkheid lijkt me.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:58:16 #158
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121047345
Laat die mannen eens met rust, Gerard. :')
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:59:01 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047373
Heel goed, je krijgt een 6.
niet zo tof doen
pi_121047400
Kan ik ook nog wat winnen als ik ga stemmen? :+
pi_121047406
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Heel goed, je krijgt een 6.
Heel logisch..
pi_121047418
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Geef dan een vijf ofzo, dan is het punt ook wel duidelijk :D
of een zeven en een foute grap over marokkanen! o wacht
Hell To The Liars
pi_121047426
Ik ga naar het darten :W
pi_121047432
Is zij Nederlands? Die naam... Simba :D
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:00:40 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef roos85 het volgende:
Ik ga naar het darten :W
Ik ook zo, zit al te zappen :)
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:01:13 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047469
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zimra :D Ik ken haar ook al niet. Al las ik al ergens in een ander topic allerlei opmerkingen van de heren natuurlijk :')
niet zo tof doen
pi_121047487
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Zimra :D Ik ken haar ook al niet. Al las ik al ergens in een ander topic allerlei opmerkingen van de heren natuurlijk :')
Ja Zimbra, het klinkt voor mij als Simba, grappige naam :D
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:02:01 #168
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121047506
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Zimra Geurts (Utrecht, 23 juli 1991) is een Nederlands fotomodel en verslaggeefster voor GeenStijl.
Geurts zat op het Utrechts Stedelijk Gymnasium voor zij op vijftienjarige leeftijd met haar moeder, broer en zussen naar Kaapstad verhuisde, waar haar moeder oorspronkelijk vandaan komt.
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:02:38 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047528
Zij kan er ook nog niet zoveel van. Het is dat ze af en toe wordt opgetild, dan lijkt het nog wat.
niet zo tof doen
pi_121047532
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[..]

Ah dank je! Logisch ja :)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:02:52 #171
189430 Anonymousz
pi_121047541
zoenen oh :o
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:03:27 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047564
Wat een vreselijk haar heeft die gozer :{
niet zo tof doen
pi_121047565
Dat nummer knalt ook nog, dus als je emotioneel bent dan hakt het er wel in.
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:03:42 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047581
Ik dacht dat Gerard andere implantaten bedoelde _O-
niet zo tof doen
pi_121047586
Dom dom dat zoenen, de vrijgezelle mannen stemmen nu niet meer
Hell To The Liars
pi_121047601
Het ging nog niet helemaal.

Patries is wat strenger bij de dames :+
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:04:39 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047609
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Het ging nog niet helemaal.

Patries is wat strenger bij de dames :+
Nou ze had wel gelijk in dit geval ;)
niet zo tof doen
pi_121047621
Ik waardeer die professionele dame, maar zodra ze haar eerste woordje uitspreekt en ik haar stem hoor dan hakt het er al in _O-
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:05:06 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047627
Een 4 :D Wel eerlijk.
niet zo tof doen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:05:26 #180
189430 Anonymousz
pi_121047640
die chick met het zwarte haar is pittig
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 21:05:41 #181
163650 Greys
pi_121047646
Gingen ze zoenen ja? :o Gemist :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:05:51 #182
189430 Anonymousz
pi_121047654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Gingen ze zoenen ja? :o Gemist :(
:Y
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:06:11 #183
15080 static
pi_121047662
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is niet echt gelukt volgens mij hè.
pi_121047685
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:06 schreef static het volgende:

[..]

De pakjes zijn nu toch niet te sexy?
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:06:57 #185
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047694
-O- ik hoopte Paul Turner nog even mee te kunnen pikken, komt er reclame. Zappen dan maar, het darts begint zo :+
niet zo tof doen
pi_121047734
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
-O- ik hoopte Paul Turner nog even mee te kunnen pikken, komt er reclame. Zappen dan maar, het darts begint zo :+
Zelfde hier..
pi_121047764
Ik kijk nog geen darts al krijg ik betaald :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 21:08:52 #188
163650 Greys
pi_121047784
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:06 schreef static het volgende:

[..]

Ze was nu een stuk meer bedekt dan op die eerste foto :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:09:16 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047801
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk nog geen darts al krijg ik betaald :+
Wedden dat je dan wel zou kijken :D
niet zo tof doen
pi_121047829
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Wedden dat je dan wel zou kijken :D
Ik krijg altijd jeuk van die kampers, ik bedank echt ;)
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:10:27 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_121047852
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik krijg altijd jeuk van die kampers, ik bedank echt ;)
:) OK Tja voor knappe kerels hoef je niet te kijken inderdaad.
niet zo tof doen
pi_121048008
Oh Karina waarom het zo lang duurt, zouden ze nog in de skate-off moeten? Ik heb geen idee waarom het lang duurt.

Ah, 13 dansen zie ik staan :Y
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:15:00 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_121048061
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Karina waarom het zo lang duurt, zouden ze nog in de skate-off moeten? Ik heb geen idee waarom het lang duurt.

Ah, 13 dansen zie ik staan :Y
OK dankje :) Dan kan ik vast nog wel wat meepikken, al is het darts NOG niet begonnen :')
niet zo tof doen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:15:23 #194
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121048076
Justin Bieber komt uit Canada. :|W
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2013 @ 21:15:46 #195
137949 Disana
pi_121048090
Wat een onaantrekkelijk joch.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 21:16:44 #196
163650 Greys
pi_121048139
Ik voel me antiek. Wie IS dit joch :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:17:35 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_121048169
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
Volgens mij had hij een hitje, geen idee wat :D
niet zo tof doen
pi_121048171
quote:
Ik was me hetzelfde aan het afvragen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 21:17:46 #199
163650 Greys
pi_121048176
Hij wordt de nieuwe Jody Bernal van dit programma denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 21:18:08 #200
163650 Greys
pi_121048193
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij had hij een hitje, geen idee wat :D
Dat wat we nu horen denk ik _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:18:14 #201
189430 Anonymousz
pi_121048198
niet slecht
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:18:15 #202
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121048200
quote:
De naam Monsif komt me bekend voor, maar dat is ook alles.

Hij kan haar optillen? :o
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:18:27 #203
9859 crew  Karina
Woman
pi_121048212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:18 schreef Greys het volgende:

[..]

hehe nee dat weet ik toevallig, dat was Gers Pardoes.
niet zo tof doen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:18:28 #204
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121048213
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was Gers Pardoel.
pi_121048273
Mag die jongen een beugeltje. Ik word bloednerveus van dat gedoe met die lip over die tanden. :@ :@

Hij deed het trouwens wel goed.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:21:48 #206
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121048366
Ik mis Nance. ;(
pi_121048428
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik mis Nance. ;(
Ik had ook niet gedacht dat ik haar snel zou missen, maar nu...

Tess moet geen live-dingen doen, gewoon auto-cue en informatief. Spontaan lukt niet. Het is net Winston, 'hoe leuk is dat', red je ook niet 2 uur :+
pi_121048514
Andy moet zijn haar echt laten groeien, hij heeft een te slechte kop voor kaal :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 21:26:03 #209
163650 Greys
pi_121048592
Joling beledigt hatseeee in één keer elke mannelijke kunstschaatser :')
'Tis natuurlijk niet echt een mannensport'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 21:29:05 #210
163650 Greys
pi_121048739
Ik vind het altijd zo leuk als het iets wordt :') :@ _O-

*giechelt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121048742
Hungry eyes O+ O+
pi_121048749
:') wat een aandachttrekkerij van die Gaby.
pi_121048760
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als het iets wordt :') :@ _O-

*giechelt*
Oeh heb ik iets gemist, is dit een setje?
pi_121048787
Choreo ziet er érg simpel uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 21:30:37 #215
163650 Greys
pi_121048799
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oeh heb ik iets gemist, is dit een setje?
Nou ze vonden elkaar wel heel leuk, zij wilde weten oftie hommo is maar nee.
En hij wilde wel French kissen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:31:49 #216
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121048853
Marc Forno zou toch in de jury zitten?
pi_121048864
Als ik haar zie kan ik enkel aan Jim denken :') Ik ken haar ook verder nergens van. Ze is wel leuker dan Bettina :+
pi_121048964
- Hey schatjuh

dinsdag 1 januari 2013 @ 21:35:21 #219
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121049010
Een donkere ijsschaatser? :o
pi_121049079
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Een donkere ijsschaatser? :o
Whehehehe.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 21:36:14 #221
163650 Greys
pi_121049107
Hoe oud is Monique?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 21:36:35 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_121049125
Flink bos hout voor de deur :+
niet zo tof doen
pi_121049143
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is Monique?
45
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:37:55 #224
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121049188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

45
WTF echt?
pi_121049206
Wil iemand mij een DM sturen als Paul moet schaatsen?
pi_121049211
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

WTF echt?
Wordt 46 in Juli.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 21:39:23 #227
163650 Greys
pi_121049249
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wordt 46 in Juli.
Ik vond haar bewegen als een oma :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121049284
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond haar bewegen als een oma :@
Niet zo gek als je net een jaar kreupel bent geweest en hebt moet leren lopen, toch? :D
pi_121049353
Ik dacht dat ze zou zeggen dat je die lekkere donkere man erbij zou krijgen, maar nee, alle vrouwen en mannen krijgen haar kalender _O-
pi_121049450
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Wil iemand mij een DM sturen als Paul moet schaatsen?
Tuurlijk!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:52:24 #231
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121049979
De kür past niet bij de muziek.
pi_121050011
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat ja.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:53:19 #233
189430 Anonymousz
pi_121050032
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat ja.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:54:02 #234
189430 Anonymousz
pi_121050073
MVVVV chick tot nu de beste
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:54:20 #235
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121050097
antje :') :') dikkerd
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_121050111
Oh Antje veegt nog even in het gezicht van haar schaatspartner _O-
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:54:57 #237
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121050126
dit is pas een poppetje *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_

pi_121050183
Oh my...
pi_121050202
De Bollo's komen nog, eerste deze en dan die bolle uit oh oh cherso _O-
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:57:20 #240
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121050239
omg...
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:57:37 #241
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121050249
die Jarno :') :') :')
  ESF Reporter dinsdag 1 januari 2013 @ 21:58:27 #242
87554 Cee
Welluk?
pi_121050295
Wel leuk dat er eindelijk weer eens een programma is waaraan geen-BN'ers meedoen. :Y
pi_121050332
Dit had ik ook nog wel gekund :{
pi_121050335
Die hand in de lucht op het eind _O-
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:59:45 #245
189430 Anonymousz
pi_121050383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Die hand in de lucht op het eind _O-
:D :')
pi_121050400
Wat erg dat mijn hart bij Patries een sprongetje maakt. Het poldergroepje bij The Voice heeft er teveel ingehakt :')
pi_121050443
Dat blondje doet me denken aan een meisje uit Jumbo?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:00:57 #248
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121050445
Lompe commentaar van Jody,,, STFU!!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:01:48 #249
189430 Anonymousz
pi_121050495
pat is te mild
pi_121050512
Ik heb er ook vertrouwen in :o
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:02:38 #251
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121050552
Waarom staat Zimra zo laag?? ik heb haar optreden niet gezien namelijk..
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:04:48 #252
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121050659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:02 schreef Montelly het volgende:
Waarom staat Zimra zo laag?? ik heb haar optreden niet gezien namelijk..
Ze was heel zenuwachtig en dat was te zien.
pi_121050747
Pijnlijk dit :{
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:10:29 #254
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121050964
Geer jij faalhaas. Monsif is al geweest.

Sterretje schaatst in ieder geval beter dan dat hij "dj't" (niet dat dat heel moeilijk is).
pi_121051564
Oh hellllllllll zeg, Sandra op de band :'(
pi_121051583
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hellllllllll zeg, Sandra op de band :'(
Is dat die van The Voice? :@
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:21:33 #257
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121051602
Best goed voor iemand van 58.
pi_121051642
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:21 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Is dat die van The Voice? :@
Ja. Die reeeeeeeeeeeeeeeekt elk woooooooooord.

Keep your heeeeeeeeeeeeeeeeead up :X
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 22:27:57 #259
163650 Greys
pi_121051955
Volgens mij kan ie er geen bal van :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121051960
Ik ben benieuwd :D
pi_121051973
Ze lieten weinig zien, dat kan van alles betekenen :D
pi_121051979
Dit wordt over the top hysterisch volgens mij.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:28:41 #263
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121052010
Ik heb me nog nooit als een plastic zak gevoeld.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 22:28:52 #264
163650 Greys
pi_121052018
Lief gezichtje heeft ie vind ik.
En ik vond de kür van diverse anderen veel hysterischer :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 22:29:17 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_121052054
_O- dat vuurwerk.
niet zo tof doen
pi_121052079
Die schaatsen _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 22:29:52 #267
163650 Greys
pi_121052094
Tis niet bestttttttttttttt _O-
Maar hij deed het wel serieuzer dan ik dacht :D

Ik vond die Cherso knul hysterischer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121052096
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
Dit wordt over the top hysterisch volgens mij.
Oh nee, toch niet. Behalve dat vuurwerk dan :D
pi_121052111
LOL, so happy i didn't die _O-
pi_121052131
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:29 schreef Greys het volgende:

Maar hij deed het wel serieuzer dan ik dacht :D

Hij heeft hier meegelezen O+
pi_121052142
Bedankt voor de DM's.. toch gemist :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 22:30:30 #272
163650 Greys
pi_121052147
Hij vond zelf dat ie serieus moest doen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:30:33 #273
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121052149
OMG hoe kansloos :') :') :') :') :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 22:31:12 #274
163650 Greys
pi_121052190
Hij begon inderdaad met NUL schaatsen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 22:31:15 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_121052195
Patries :')
niet zo tof doen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:31:22 #276
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121052202
:'),-
pi_121052205
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:30 schreef roos85 het volgende:
Bedankt voor de DM's.. toch gemist :')
JA IK ZAL JE NOG EENS DM-EN! :( :{w o|O

Grapje O+ :*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 22:31:35 #278
163650 Greys
pi_121052214
Ptwish, schijnheilig wijf :')
Zelf iets ranzigs zeggen en dan óhhhhh Paul :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121052230
Ik heb het idee dat de mannen het vanavond beter deden dan de dames, maar ik heb geen idee of dat klopt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 22:32:14 #280
163650 Greys
pi_121052243
Oh wauw :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121052248
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:31 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

JA IK ZAL JE NOG EENS DM-EN! :( :{w o|O

Grapje O+ :*
Hihi... was even naar een bijbaantje aan het zoeken :D
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:33:35 #282
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121052338
Ik vond het geen 7,5 waard ...
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:34:02 #283
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121052371
geforceerde amikaalheid weer... :r :r
pi_121053045
Arme Ellen _O-
pi_121053148
Tess :')
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:48:18 #286
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121053330
:{
pi_121053331
Zimra?
pi_121053346
^O^
pi_121053394
a.s zaterdag om 19:00? Wtf :') 20:00 vind ik al waardeloos.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 22:53:53 #290
163650 Greys
pi_121053702
Wat een raar einde, het interesseerde het publiek geen ene fuck geloof ik wie er uit ging _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121053960
Waar slaat het nou weer op dat ze dat opeens om 19:00 uit gaan zenden?
pi_121054767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
Waar slaat het nou weer op dat ze dat opeens om 19:00 uit gaan zenden?
Ik ben benieuwd wat ze later die avond uitzenden. En hopelijk kost het ze niet de kop, door die malle tijd.
  woensdag 2 januari 2013 @ 08:13:04 #293
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_121063025
Waarom Zimra er nu al uit? ;(
Van wiens vlezige memmen moet ik nu dan gaan genieten? :{
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_121063399
809.000 kijkers
pi_121065841
19.00 is echt een rottijd. Dat gaat kijkers kosten.
Don't pull my strings.
pi_121066036
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 23:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat ze later die avond uitzenden. En hopelijk kost het ze niet de kop, door die malle tijd.
Vakantieshow ofzo las ik ergens
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:46:31 #297
311340 J83
New kid, be nice
pi_121069465
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
809.000 kijkers
869.000
pi_121069644
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:46 schreef J83 het volgende:

[..]

869.000
Oh, ik heb duidelijk zonder bril op mijn mobiel gekeken, vanochtend ;)
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:00:14 #299
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121071690
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 08:13 schreef L3viathan het volgende:
Waarom Zimra er nu al uit? ;(

Ze hoefde in ieder geval niet bang te zijn voor een hersenschudding als ze zou vallen...

quote:
Van wiens vlezige memmen moet ik nu dan gaan genieten? :{
Antje ? :+
heitieh
  Moderator woensdag 2 januari 2013 @ 16:02:10 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_121074011
Oh is Zimra eruit, had het niet tot het eind toe gekeken. Zij was toch niet echt de slechtste? Er zaten wat mannen tussen die er helemaal niets van bakten.
niet zo tof doen
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:12:44 #301
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121074367
.
heitieh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: