Zal Patty er weer bij zijn?quote:Tess Milne opnieuw naast Gerard Joling bij nieuw seizoen Sterren Dansen op het IJs
Het presentatieduo heeft al eerder samengewerkt tijdens het succesvolle Sterren Springen en is zeer enthousiast over dit nieuwe seizoen Sterren Dansen op het IJs. Het spectaculaire schaatsprogramma, waarbij bekende Nederlanders het al schaatsend tegen elkaar opnemen, keert in 2013 terug bij SBS6. Gerard Joling en Tess Milne presenteren de gezellige familieshow vanaf zaterdag 5 januari met een speciale eerste liveshow op Nieuwjaarsavond.
“Ik heb zin om het nieuwe seizoen Sterren Dansen op het IJs met Gerard te presenteren. Ik ben benieuwd wie van de BN’ers dit seizoen de schaatsen onderbindt”, aldus Tess Milne.
Een aantal weken lang gaan bekende Nederlanders de strijd met elkaar aan op de ijsbaan. Elke bekende Nederlander wordt gekoppeld aan een professionele ijsdanser die hem of haar persoonlijk zal begeleiden. Aan het eind van elke aflevering valt een koppel af op basis van het oordeel van de jury en de stemmen van de kijkers.
Het programma is een uniek samenwerkingsverband tussen SBS6 en Holiday on Ice, dat in het verleden zijn succes meerdere keren heeft bewezen. Deelnemers en juryleden worden binnenkort bekend gemaakt.
Paul Turnerquote:Op woensdag 28 november 2012 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bonnie, Antje en José. Jee zegGeen jonge mensen die willen?
Ja, en ik quotte de anderenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Paul TurnerDie zie ik nog wel wat rare sprongen maken
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 november 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Die Christoff vind ik dan wel leuk.
Oh ja, ik was vergeten dat ze volgens mij wel starten met een grote groep. Dus er komt gelukkig nog meer bijquote:Op woensdag 28 november 2012 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer nietMaar er zullen er toch nog wel een paar bijkomen lijkt me?
Wat bedoel je met 'sloebert bij elk programma'?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en ik quotte de anderenmeer oude dan jonge. Normaal ligt die verhouding anders.
En Paul sloebert bij elk programma, weinig aan. Die Christoff vind ik dan wel leuk.
Dat hij rondsloert bij elk programmaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'sloebert bij elk programma'?
Dat ie het overal niet goed doet, of dat ie overal in te zien is? Alleen Expeditie Robinson, toch, na The Voice? Ik weet niet wat sloeberen betekent![]()
Ik heb hem na The Voice alleen in Expeditie Robinson gezien en daar word je voor gevraagd, kan je je niet voor aanmeldenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hij rondsloert bij elk programmaEn 'bij elk programma' is een te groot woord waarschijnlijk, maar ik heb zo'n gevoel dat hij álles doet of wil doen waar er BN'ers gevraagd worden. Een soort Dries, of Glennis, of eh ja.
![]()
Ik vind hem haske aardig, maar het wordt dan gewoon bij elk programma de clown, dat heb ik best wel snel gezien eigenlijk.
Als hij een beetje serieus gaat schaatsen dan herzie ik misschien wel weer mijn mening
Ik vond hem in Real Life bij The Voice leuk om te volgen, gewoon zijn dagelijkse dingen, zijn vrienden, boodschappen, huis, etcquote:Op woensdag 28 november 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem na The Voice alleen in Expeditie Robinson gezien en daar word je voor gevraagd, kan je je niet voor aanmeldenZo ook bij dit, trouwens. Dus ik snap op zich wel dat ie dan mee wil doen.
Overigens vond ik het bijzonder leuk om te zien dat in de Exp. Robinson topics bij aanvang echt 99% anti-Paul was (die hysterische huppelnicht, dit wordt niks) en toen bleek dat hij gewoon serieus meedeed en echt zijn best deed met alle proeven, totaal niet liep te piepen en zeuren en een van de meest geliefde personen van zijn medestanders werd, toen zag je in de topics ook echt veel mensen 'om' gaanZo van 'Die Paul is eigenlijk hartstikke tof, ik zou er ook wel mee op een eiland willen zitten als ik daaraan mee deed, had nooit gedacht dat ik het zou zeggen'.
Maar ik heb wel hetzelfde als jij dat ik ook hoop dat ie gewoon weer keihard zijn best gaat doen ook hier. En stiekem denk ik van wel
OMG, dat is een briljant ideequote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond hem in Real Life bij The Voice leuk om te volgen, gewoon zijn dagelijkse dingen, zijn vrienden, boodschappen, huis, etc
Maar ik zapte in de zomer langs Slam FM en daar zat hij met die doos uit Gooische meisjes en dan is het weer clownfactor en dat vind ik na een aantal keer vermoeiend.
Maar ik weet ook dat hij daar ook naar gevraagd wordt en dat veel mensen dat leuk vinden, dus dan gaat hij ook zo grappen en grollen.
Oh en als ik dan toch bezig ben, graag wat lekkere ijspartners, misschien die ene met staart![]()
Als ze nou écht vernieuwend op SBS willen zijn, dan matchen ze Paul met een kerel
Ja, die kreeg ik pas goed in beeld toen jij het erover hadquote:Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, dat is een briljant idee![]()
En dan idd die lekkere met die staart, ik weet precies wie je bedoelt. Die toen o.a. met Ellemieke schaatste. Allemachtig, wat een eye candy was dat
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan idd die lekkere met die staart, ik weet precies wie je bedoelt. Die toen o.a. met Ellemieke schaatste. Allemachtig, wat een eye candy was dat
Echt? Ik heb even gegoogled, maar ik krijg het er niet warm van. Van Christophe daarentegenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die kreeg ik pas goed in beeld toen jij het erover had
Ik denk dat veel vrouwen er wel een scheve schaats mee willen rijdenHopelijk zit hij er weer bij dit seizoen.
quote:Laura Ponticorvo, bekend van de RTL 5-show Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde, doet mee aan Sterren Dansen op het IJs. Ook playmate Zimra Geurts en Spangas-actrice Gaby Blaaser binden de schaatsen onder. Dat meldt het AD donderdag. Het hele kandidatenveld is nu bekend. De andere BN’ers zijn Bonnie St. Claire, José Hoebee, Mimoun Oaïssa, Monique Sluyter, Paul Turner, Christophe Haddad, Jarno Harms, Antje Monteiro en Andy van der Meijde.
Ponticorvo probeert sinds haar deelname aan de realityshow van RTL 5 om door te breken als presentatrice. Haar deelname aan de SBS 6-show gaat niet voortvarend van start. Tijdens de trainingen heeft ze haar linker schouderblad en pezen zwaar gekneusd.
St. Claire is misschien wel de opvallendste naam. “Ik schijn met mijn gewicht van 50 kilo en een lengte van 1,60 meter ideaal gooimateriaal te zijn. Ik hoop me van de anderen te kunnen onderscheiden met wat stuntjes in de lucht“, zegt ze.
Bron
quote:Andere kandidaten zijn Ajaxcied Andy van der Meijde,
Ben benieuwd hoe hij idd gaat schaatsen, of het een lompe Harry is, of dat wel meevaltquote:Op woensdag 5 december 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
Jarno HarmsIk weet niet of jullie die kennen, maar hier is een fotootje, niet bepaald een gracieus figuur op het ijs denk ik
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je 4 professionele mensen in de jury zet, dat geen hond meer kijkt. Dan is de sjeu eraf. Dan wordt het teveel Ned 1, denk ik. Gok ikquote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef Greys het volgende:
Ja maar kom, wat doen die lui in een scháátsjury?
Jody kan ik me nog voorstellen, die weet hoe het is en eerlijk is eerlijk, die kon het zelf enorm goed. Maar omdat Ptwish vroeger een rondje op schaatsen kon draaien is ze nu jurylid?
Eens, maar had dan half-half gedaan. Bv een echte schaats-techneut (of hoe dat ook heetquote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 4 professionele mensen in de jury zet, dat geen hond meer kijkt. Dan is de sjeu eraf. Dan wordt het teveel Ned 1, denk ik. Gok ikVoor de SBS kijkers.
Maar dat is toch nu zo? Een expert van de schaatsbond en Marc Forno, dus 1 expert en 1 showdanserdingesquote:Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens, maar had dan half-half gedaan. Bv een echte schaats-techneut (of hoe dat ook heet), iemand die bv veel van showdansen weet en dan Jody en Ptwish. Hoewel, had dan bv Jody en Hein Vergeer gedaan ofzo
Oh ja poep, je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat is toch nu zo? Een expert van de schaatsbond en Marc Forno, dus 1 expert en 1 showdanserdingesOf is Marc een gewone danserdude? Ik ken hem ook weer niet zo goed.
Patries zit er voor, ja voor watquote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef Greys het volgende:
Ja maar kom, wat doen die lui in een scháátsjury?
Jody kan ik me nog voorstellen, die weet hoe het is en eerlijk is eerlijk, die kon het zelf enorm goed. Maar omdat Ptwish vroeger een rondje op schaatsen kon draaien is ze nu jurylid?
Tadaaaaaaaaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij een beetje serieus gaat schaatsen dan herzie ik misschien wel weer mijn mening
En deze stond op zijn FBquote:"Ja, ik ben bloedfanatiek én serieus als het gaat om deze wedstrijd", beaamt de twintiger. "Een kant die mensen misschien nog niet van me kennen. Tijdens The Voice of Holland was ik immers de gangmaker en tijdens Expeditie Robinson hield ik ervan een lach op ieders gezicht te toveren. Maar nu ga ik echt voor de winst."
Ja maar die foto is alles behalve serieus, precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaa
[..]
En deze stond op zijn FB
[ afbeelding ]
Strengerd!quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die foto is alles behalve serieus, precies wat ik bedoel
Playmate en "verslaggeefster" bij GeenStijl.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Bij die Zimra heb ik nog op school gezeten. Geen ideeeeee dat die ergens bekend van was.
quote:Sterretje vervangt Jokertje in Sterren Dansen op het IJs
De Haagse relschopper Jokertje, bekend van Oh Oh Cherso, heeft net als zangeres Bonnie St. Claire afgezien van deelname aan Sterren Dansen op het IJs.
Jokertje, echte naam Robert Minderhoud, heeft het te druk met school, meldt Shownieuws donderdag.
SBS had echter geen moeite met het vinden van een opvolger. Tony Wyczynski, ook wel bekend als Sterretje en dj Tony Star, zal de plaats van Jokertje innemen.
Tony ziet het schaatsavonduur wel zitten. De dj is bovendien al jaren op het gladde ijs te vinden omdat hij ijshockey speelt.
En toch zie ik hem niet sierlijk over het ijs glijden, maar dat is ook omdat ik vrij snel aan dat bolle koppie denkquote:De dj is bovendien al jaren op het gladde ijs te vinden omdat hij ijshockey speelt.
quote:SBS 6 bant sexy pakjes ijsdansshow
AMSTERDAM - De vrouwelijke kandidaten van Sterren Dansen op het IJs mogen zich niet te sexy kleden.
ANP
"De weinig verhullende kledingstukken die we recent droegen tijdens een perspresentatie van het programma bleken veel te diepe decolletés en splitten te hebben", zegt deelneemster Zimra Geurts in het AD.
"Onze outfits waren, al zeg ik het zelf, een tikkeltje te sexy voor het vroege tijdstip waarop de show wordt uitgezonden", gaat de playmate verder.
De 21-jarige Geurts, die vanaf maandag te zien is in een nieuwe editie van Sterren Dansen op het IJs, had zelf geen problemen met de weinig verhullende kleding.
"Blote pakjes horen bij de kunstschaatssport. Maar SBS6 wil het toch allemaal wat bedekter. Terecht."
Zúlke blote pakjes heb ik bij de echte kunstschaatsers nog nooit gezien volgens mijquote:
Nee, volgens mij zijn ze nog niet eens half zo naakt sexyquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zúlke blote pakjes heb ik bij de echte kunstschaatsers nog nooit gezien volgens mij
quote:
Toch nog iemand die ook gaat kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Maar goed dat dit topic in my active topics staat, anders was ik het gewoon vergeten.
quote:
Ik denk iedere keer aan Ennes, en moet aan een Marokkaan denkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe kom ik er nou toch bij dat Anaïs ook als Anaijs uitgesproken kan worden
leuke meid, al haar foto's zijn hetzelfde en ik vind haar echt niet de mooiste vrouw van nederland (aldus FHM)quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Adelante het volgende:
Wat een modepopje; wat heeft zij ooit gedaan om BNer te worden?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zat ook in X-factor en in dit nepprogramma dus.
Bij Mtv was het aardig, maar een show zo, nee.quote:
Kennelijk had ze veel tijd om te schaatsenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Adelante het volgende:
Wat een modepopje; wat heeft zij ooit gedaan om BNer te worden?
Genoeg leuke vrouwen jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Effetjes meekijken. Ik zag aardig wat leuks voor de mannen
Zelfs bij dat voorsteldingetje net toen ze haar partner voor het eerst zag kon ze al moeiteloos achteruit bochtjes draaien... Lekker eerlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe het haar ook niet naMaar ik weet niet hoe lang ze al geoefend hebben eigenlijk.
En Christophequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg leuke vrouwen ja, wij moeten het doen met de sterkste man, die bolle uit Oh Oh cherso en dat snuivertje van Ajax. Jek.
Ja precies dat viel mij ook al op! Ik kan best goed schaatsen, maar zo achteruit is me nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs bij dat voorsteldingetje net toen ze haar partner voor het eerst zag kon ze al moeiteloos achteruit bochtjes draaien... Lekker eerlijk
jullie gaan dus niet voor de partners?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg leuke vrouwen ja, wij moeten het doen met de sterkste man, die bolle uit Oh Oh cherso en dat snuivertje van Ajax. Jek.
NICK?????quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
LOL, ik zie het nu pas, nu ik bij de tv ga staan, mijn lekkere hapje, die gast uit CanadaWoei
Ik ben ook benieuwd of ze al goed kon schaatsen, sommige mensen hebben ook gewoon gevoel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs bij dat voorsteldingetje net toen ze haar partner voor het eerst zag kon ze al moeiteloos achteruit bochtjes draaien... Lekker eerlijk
Nee, het andere lekkere hapjequote:
Badr kon ineens niet, dus moesten ze een ander zoekenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we nou 2 Marokkanen in het programma?
Zijn haar is ook donker en vrij normaal ipv zijn blond en pluizigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is Paul anders zo zonder kleding met kleur
Verhipt, ja! Ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn haar is ook donker en vrij normaal ipv zijn blond en pluizig
Hij kan gewoon nog totaal niet schaatsen, dus ze dachten, OK dan maar een vlot liedje misschien helpt het.quote:
Dit nummer lijkt me moeilijk omdat het zo snel is en hakkerig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kan gewoon nog totaal niet schaatsen, dus ze dachten, OK dan maar een vlot liedje misschien helpt het.
Ja dat lijkt mij ook zo leukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook wel een maand zo met een pro willen trainen, ben benieuwd hoe goed je dan iets kunt
Haha, jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:52 schreef detulp050 het volgende:
Leuk dat ze een desk voor drie juryleden hebben gekocht, maar dat ze toch liever vier juryleden in de jury wilden
Misschien willen ze RTL een hak zetten waar alles wat vals is, bij The Voice, als goed bestempeld wordt. Kritiek hoppakeequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Een drie kan je echt niet maken eigenlijk
Inderdaad. Tenzij hij ook nog meerdere keren was gevallen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Een drie kan je echt niet maken eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Droopie het volgende:
Dan vraag je een marokkaan die nog nooit geschaatst heeft, brand je hem zo af
GTST en Dancing with te stars, diverse musicals.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vind ik wel leuk, al ken ik hem eigenlijk nergens van.
Oh ja dat laatste, vast wel stukjes op tv gezien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
GTST en Dancing with te stars, diverse musicals.
Geef dan een vijf ofzo, dan is het punt ook wel duidelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Droopie het volgende:
Dan vraag je een marokkaan die nog nooit geschaatst heeft, brand je hem zo af
Nee niet echtquote:
Leuke persoonlijkheid lijkt me.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Christophe.Nick vind ik verschrikkelijk, maar Christophe is fantastisch.
of een zeven en een foute grap over marokkanen! o wachtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef dan een vijf ofzo, dan is het punt ook wel duidelijk
Zimraquote:
Ja Zimbra, het klinkt voor mij als Simba, grappige naamquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
ZimraIk ken haar ook al niet. Al las ik al ergens in een ander topic allerlei opmerkingen van de heren natuurlijk
quote:
quote:Zimra Geurts (Utrecht, 23 juli 1991) is een Nederlands fotomodel en verslaggeefster voor GeenStijl.
Geurts zat op het Utrechts Stedelijk Gymnasium voor zij op vijftienjarige leeftijd met haar moeder, broer en zussen naar Kaapstad verhuisde, waar haar moeder oorspronkelijk vandaan komt.
Ah dank je! Logisch jaquote:
Nou ze had wel gelijk in dit gevalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Het ging nog niet helemaal.
Patries is wat strenger bij de dames
quote:
Is niet echt gelukt volgens mij hè.quote:
De pakjes zijn nu toch niet te sexy?quote:
Zelfde hier..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
ik hoopte Paul Turner nog even mee te kunnen pikken, komt er reclame. Zappen dan maar, het darts begint zo
Wedden dat je dan wel zou kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk nog geen darts al krijg ik betaald
Ik krijg altijd jeuk van die kampers, ik bedank echtquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van die kampers, ik bedank echt
OK dankjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Karina waarom het zo lang duurt, zouden ze nog in de skate-off moeten? Ik heb geen idee waarom het lang duurt.
Ah, 13 dansen zie ik staan
Ik was me hetzelfde aan het afvragen.quote:
Dat wat we nu horen denk ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een hitje, geen idee wat
De naam Monsif komt me bekend voor, maar dat is ook alles.quote:
Dat was Gers Pardoel.quote:
Ik had ook niet gedacht dat ik haar snel zou missen, maar nu...quote:
Oeh heb ik iets gemist, is dit een setje?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als het iets wordt![]()
![]()
*giechelt*
Nou ze vonden elkaar wel heel leuk, zij wilde weten oftie hommo is maar nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh heb ik iets gemist, is dit een setje?
Whehehehe.quote:
45quote:
WTF echt?quote:
Wordt 46 in Juli.quote:
Niet zo gek als je net een jaar kreupel bent geweest en hebt moet leren lopen, toch?quote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Wil iemand mij een DM sturen als Paul moet schaatsen?
Dat ja.quote:
quote:
quote:
quote:
Ze was heel zenuwachtig en dat was te zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:02 schreef Montelly het volgende:
Waarom staat Zimra zo laag?? ik heb haar optreden niet gezien namelijk..
Is dat die van The Voice?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hellllllllll zeg, Sandra op de band
Ja. Die reeeeeeeeeeeeeeeekt elk woooooooooord.quote:
Oh nee, toch niet. Behalve dat vuurwerk danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
Dit wordt over the top hysterisch volgens mij.
Hij heeft hier meegelezenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
Maar hij deed het wel serieuzer dan ik dacht
JA IK ZAL JE NOG EENS DM-EN!quote:
Hihi... was even naar een bijbaantje aan het zoekenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
JA IK ZAL JE NOG EENS DM-EN!![]()
![]()
![]()
Grapje![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat ze later die avond uitzenden. En hopelijk kost het ze niet de kop, door die malle tijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
Waar slaat het nou weer op dat ze dat opeens om 19:00 uit gaan zenden?
Vakantieshow ofzo las ik ergensquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze later die avond uitzenden. En hopelijk kost het ze niet de kop, door die malle tijd.
Oh, ik heb duidelijk zonder bril op mijn mobiel gekeken, vanochtendquote:
quote:
Antje ?quote:Van wiens vlezige memmen moet ik nu dan gaan genieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |