quote:SBS 6 bant sexy pakjes ijsdansshow
AMSTERDAM - De vrouwelijke kandidaten van Sterren Dansen op het IJs mogen zich niet te sexy kleden.
ANP
"De weinig verhullende kledingstukken die we recent droegen tijdens een perspresentatie van het programma bleken veel te diepe decolletés en splitten te hebben", zegt deelneemster Zimra Geurts in het AD.
"Onze outfits waren, al zeg ik het zelf, een tikkeltje te sexy voor het vroege tijdstip waarop de show wordt uitgezonden", gaat de playmate verder.
De 21-jarige Geurts, die vanaf maandag te zien is in een nieuwe editie van Sterren Dansen op het IJs, had zelf geen problemen met de weinig verhullende kleding.
"Blote pakjes horen bij de kunstschaatssport. Maar SBS6 wil het toch allemaal wat bedekter. Terecht."
Zúlke blote pakjes heb ik bij de echte kunstschaatsers nog nooit gezien volgens mijquote:
Nee, volgens mij zijn ze nog niet eens half zo naakt sexyquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zúlke blote pakjes heb ik bij de echte kunstschaatsers nog nooit gezien volgens mij
quote:
Toch nog iemand die ook gaat kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Maar goed dat dit topic in my active topics staat, anders was ik het gewoon vergeten.
quote:
Ik denk iedere keer aan Ennes, en moet aan een Marokkaan denkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe kom ik er nou toch bij dat Anaïs ook als Anaijs uitgesproken kan worden
leuke meid, al haar foto's zijn hetzelfde en ik vind haar echt niet de mooiste vrouw van nederland (aldus FHM)quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Adelante het volgende:
Wat een modepopje; wat heeft zij ooit gedaan om BNer te worden?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zat ook in X-factor en in dit nepprogramma dus.
Bij Mtv was het aardig, maar een show zo, nee.quote:
Kennelijk had ze veel tijd om te schaatsenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Adelante het volgende:
Wat een modepopje; wat heeft zij ooit gedaan om BNer te worden?
Genoeg leuke vrouwen jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Effetjes meekijken. Ik zag aardig wat leuks voor de mannen
Zelfs bij dat voorsteldingetje net toen ze haar partner voor het eerst zag kon ze al moeiteloos achteruit bochtjes draaien... Lekker eerlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe het haar ook niet naMaar ik weet niet hoe lang ze al geoefend hebben eigenlijk.
En Christophequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg leuke vrouwen ja, wij moeten het doen met de sterkste man, die bolle uit Oh Oh cherso en dat snuivertje van Ajax. Jek.
Ja precies dat viel mij ook al op! Ik kan best goed schaatsen, maar zo achteruit is me nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs bij dat voorsteldingetje net toen ze haar partner voor het eerst zag kon ze al moeiteloos achteruit bochtjes draaien... Lekker eerlijk
jullie gaan dus niet voor de partners?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg leuke vrouwen ja, wij moeten het doen met de sterkste man, die bolle uit Oh Oh cherso en dat snuivertje van Ajax. Jek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |