De naam Monsif komt me bekend voor, maar dat is ook alles.quote:
Dat was Gers Pardoel.quote:
Ik had ook niet gedacht dat ik haar snel zou missen, maar nu...quote:
Oeh heb ik iets gemist, is dit een setje?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als het iets wordt![]()
![]()
*giechelt*
Nou ze vonden elkaar wel heel leuk, zij wilde weten oftie hommo is maar nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh heb ik iets gemist, is dit een setje?
Whehehehe.quote:
45quote:
WTF echt?quote:
Wordt 46 in Juli.quote:
Niet zo gek als je net een jaar kreupel bent geweest en hebt moet leren lopen, toch?quote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Wil iemand mij een DM sturen als Paul moet schaatsen?
Dat ja.quote:
quote:
quote:
quote:
Ze was heel zenuwachtig en dat was te zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:02 schreef Montelly het volgende:
Waarom staat Zimra zo laag?? ik heb haar optreden niet gezien namelijk..
Is dat die van The Voice?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hellllllllll zeg, Sandra op de band
Ja. Die reeeeeeeeeeeeeeeekt elk woooooooooord.quote:
Oh nee, toch niet. Behalve dat vuurwerk danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
Dit wordt over the top hysterisch volgens mij.
Hij heeft hier meegelezenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
Maar hij deed het wel serieuzer dan ik dacht
JA IK ZAL JE NOG EENS DM-EN!quote:
Hihi... was even naar een bijbaantje aan het zoekenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
JA IK ZAL JE NOG EENS DM-EN!![]()
![]()
![]()
Grapje![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat ze later die avond uitzenden. En hopelijk kost het ze niet de kop, door die malle tijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
Waar slaat het nou weer op dat ze dat opeens om 19:00 uit gaan zenden?
Vakantieshow ofzo las ik ergensquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze later die avond uitzenden. En hopelijk kost het ze niet de kop, door die malle tijd.
Oh, ik heb duidelijk zonder bril op mijn mobiel gekeken, vanochtendquote:
quote:
Antje ?quote:Van wiens vlezige memmen moet ik nu dan gaan genieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |