NICK?????quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
LOL, ik zie het nu pas, nu ik bij de tv ga staan, mijn lekkere hapje, die gast uit CanadaWoei
Ik ben ook benieuwd of ze al goed kon schaatsen, sommige mensen hebben ook gewoon gevoel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs bij dat voorsteldingetje net toen ze haar partner voor het eerst zag kon ze al moeiteloos achteruit bochtjes draaien... Lekker eerlijk
Nee, het andere lekkere hapjequote:
Badr kon ineens niet, dus moesten ze een ander zoekenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we nou 2 Marokkanen in het programma?
Zijn haar is ook donker en vrij normaal ipv zijn blond en pluizigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is Paul anders zo zonder kleding met kleur
Verhipt, ja! Ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn haar is ook donker en vrij normaal ipv zijn blond en pluizig
Hij kan gewoon nog totaal niet schaatsen, dus ze dachten, OK dan maar een vlot liedje misschien helpt het.quote:
Dit nummer lijkt me moeilijk omdat het zo snel is en hakkerig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kan gewoon nog totaal niet schaatsen, dus ze dachten, OK dan maar een vlot liedje misschien helpt het.
Ja dat lijkt mij ook zo leukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook wel een maand zo met een pro willen trainen, ben benieuwd hoe goed je dan iets kunt
Haha, jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:52 schreef detulp050 het volgende:
Leuk dat ze een desk voor drie juryleden hebben gekocht, maar dat ze toch liever vier juryleden in de jury wilden
Misschien willen ze RTL een hak zetten waar alles wat vals is, bij The Voice, als goed bestempeld wordt. Kritiek hoppakeequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Een drie kan je echt niet maken eigenlijk
Inderdaad. Tenzij hij ook nog meerdere keren was gevallen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Een drie kan je echt niet maken eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Droopie het volgende:
Dan vraag je een marokkaan die nog nooit geschaatst heeft, brand je hem zo af
GTST en Dancing with te stars, diverse musicals.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vind ik wel leuk, al ken ik hem eigenlijk nergens van.
Oh ja dat laatste, vast wel stukjes op tv gezien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
GTST en Dancing with te stars, diverse musicals.
Geef dan een vijf ofzo, dan is het punt ook wel duidelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Droopie het volgende:
Dan vraag je een marokkaan die nog nooit geschaatst heeft, brand je hem zo af
Nee niet echtquote:
Leuke persoonlijkheid lijkt me.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Christophe.Nick vind ik verschrikkelijk, maar Christophe is fantastisch.
of een zeven en een foute grap over marokkanen! o wachtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef dan een vijf ofzo, dan is het punt ook wel duidelijk
Zimraquote:
Ja Zimbra, het klinkt voor mij als Simba, grappige naamquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
ZimraIk ken haar ook al niet. Al las ik al ergens in een ander topic allerlei opmerkingen van de heren natuurlijk
quote:
quote:Zimra Geurts (Utrecht, 23 juli 1991) is een Nederlands fotomodel en verslaggeefster voor GeenStijl.
Geurts zat op het Utrechts Stedelijk Gymnasium voor zij op vijftienjarige leeftijd met haar moeder, broer en zussen naar Kaapstad verhuisde, waar haar moeder oorspronkelijk vandaan komt.
Ah dank je! Logisch jaquote:
Nou ze had wel gelijk in dit gevalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Het ging nog niet helemaal.
Patries is wat strenger bij de dames
quote:
Is niet echt gelukt volgens mij hè.quote:
De pakjes zijn nu toch niet te sexy?quote:
Zelfde hier..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
ik hoopte Paul Turner nog even mee te kunnen pikken, komt er reclame. Zappen dan maar, het darts begint zo
Wedden dat je dan wel zou kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk nog geen darts al krijg ik betaald
Ik krijg altijd jeuk van die kampers, ik bedank echtquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van die kampers, ik bedank echt
OK dankjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Karina waarom het zo lang duurt, zouden ze nog in de skate-off moeten? Ik heb geen idee waarom het lang duurt.
Ah, 13 dansen zie ik staan
Ik was me hetzelfde aan het afvragen.quote:
Dat wat we nu horen denk ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een hitje, geen idee wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |