Ja snuggere nu staat er de standaard OPquote:
Nou en..pppffffquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja snuggere nu staat er de standaard OP
quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
Is het een idee om in de topicreeks Beroemd & Zwanger #48 de TT te veranderen in: Beroemd, Zwanger en bevallen.
aangezien er ook bevallingen in het topic besproken worden.
Niet in TAL, dit gaat met BNners.quote:
Ja, en hier komt niet de volgende schoonspringkampioen uitquote:
Thnx.quote:
Genoeg is genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:16 schreef speknek het volgende:
Gnittoo, dit topic is niet bedoeld voor geposeerde modellenfoto's, enkel voor candids.
Ik wilde het nog een keer proberen.quote:
quote:
Ik ben bang voor staticquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:52 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Wat kom je dat helemaal netjes vragen?
Dat zou zo maar kunnen inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang voor staticZometeen krijg ik op mijn donder.
Daaromquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen inderdaadHet blijft natuurlijk gastmodden.
quote:
kan niks vinden. Ik vraag het nogveven na.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:44 schreef bas-beest het volgende:
Waarom is mijn 2e reactie in dit topic verwijderd?
Michael Clarke Duncan overleden
Er werd door twee users gereageerd op die eerste opmerking van mij. In mijn reactie (die er dus nu niet meer staatquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:53 schreef Ole het volgende:
[..]
kan niks vinden. Ik vraag het nogveven na.
Wat er is onbegrijpelijk aan dan? En hoezo off topic?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef Ole het volgende:
Omdat ze onbegrijpelijk en off topic zijn.
Weet je ook eens hoe dat voelt.quote:
Nou dat is vervelend dan dat veel mensen mijn post niet begrepen. Dat kan maar heel onduidelijk is het niet. Ik snap ook niet en dat meen ik waarom het topic door zouzou en mijn ontspoord zou zijn? Echt niet iedereen schrijft toch wat diegene er over denkt. Dat heb ik gedaan ik wilde jullie topic echt niet ontsporen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef Ole het volgende:
Als je het topic even terugleest zie je dat heel veel users niet veel van je posts begrijpen. Daarbij verval je nogal eens in herhaling. Het topic is volkomen ontspoord. Dit is gekomen toen zouzou en jij het topic binnenvielen.
En er staan nog meer dan genoeg posts van je!
Kuchquote:
Ik lees het een tijdje mee en dus ik dacht dat ik het wel begreep ik snap bijvoorbeeld dat je het over het onderwerp moet hebben en niet op de persoon. Ik weet dat ik dat wel eens heb gedaan maar dat was omdat er op mijn werd gereageerd, Het werd persoonlijk. En ik ben dus niet de enige en zouzou ook niet. Toch alleen onze post word verwijderd.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Ole het volgende:
Er stond wel uitleg.. Lees anders even een tijdje alleen mee. Dan snap je misschien beter hoe het werkt. Je hebt geen ban dus je kunt gewoon posten. Maar post wel als je iets nieuws te melden hebt.
Ik loop hier wel een tijdje mee.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Ole het volgende:
Er stond wel uitleg.. Lees anders even een tijdje alleen mee. Dan snap je misschien beter hoe het werkt. Je hebt geen ban dus je kunt gewoon posten. Maar post wel als je iets nieuws te melden hebt.
Schizo schrijft wel leesbaar Nederlands, doet geen persoonlijke aanvallen en wordt ondanks z'n afwijkende mening wel geaccepteerd en voelt zich zelfs serieus genomen.quote:
Misschien lag het er allemaal net iets te dik bovenop?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:12 schreef schizovreemd het volgende:
Ik las hier al een tijdje mee en zag dit wel aankomen en daarom ben ik zelfs even mee gaan doen omdat ik zag dat die gasten hier zo makkelijk over de zeik gingen om als bliksemafleider te fungeren![]()
Wat blijkt nou, terwijl ik flink pro Hari post heb ik helemaal niet zoveel gasten in mijn nek, though luck
Waarom worden mijn briljante posts gedelete en blijft de leco-shit gewoon staanquote:
Dat maakt écht geen indruk hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef schizovreemd het volgende:
Dus de bij kinderen zo geliefde silent treatment gaat bij mij niet werken, ik heb een lang lontje, maar er staat al een briesje en als ik eenmaal echt ontbrand komt er storm in mijn hoofd met verwoestende kracht![]()
jouw briljante post staat er toch nogquote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Waarom worden mijn briljante posts gedelete en blijft de leco-shit gewoon staan
Maar dan verpakt in een heel nobel verhaal dat ik het voor de zwakkere in de samenleving opneem
Nee kennelijk heb je het niet helemaal gevolgd, want dat was dacht ik met een overduidelijke knip-oog naar badr hari die dat ook gezegd heeftquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:55 schreef static het volgende:
[..]
Dat maakt écht geen indruk hoor.
Voor de rest heb ik het maar zijdelings gevolgd dus je zult even geduld moeten hebben.
Die vraag stond al bijna anderhalve dag open, ik kan toch niet weten dat jij zo een enorme eetlust hebtquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef Ole het volgende:
Djiezzzz dit is SHo geen NWS. Ben op etentje hen niet echt veel tijd. Maar in SHO hebben we het idd graag over het haar van Stellepel. En dreigen maakt echt geen indruk.
Nou de ingang van dat verhaal werd een beetje geblokt omdat mijn post daarna waar ik zouzou quote en het antwoord wat ik erop kreeg weg zijn, maar daar heb je het alweer.... het 'grote probleem'quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef Ole het volgende:
[..]
jouw briljante post staat er toch nogStaat in vorige deel Zullen we anders een apart topic openen voor zouzou, simpelintje e.d?
Is toch gewoon feedback?quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:41 schreef static het volgende:
Knul, er is een limiet aan mijn geduldigheid.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:41 schreef static het volgende:
Knul, er is een limiet aan mijn geduldigheid.
Heb het gezien. Maar er is ook niet voor niets een apart topic aangemaakt. Om deze conflicten te verminderen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:40 schreef simpelintje het volgende:
Ik vind het niet leuk hoe Leandra gaat reageren op een persoon die in haar ogen niet leuk ofzo is. Ze reageerd dan acht vernederend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |