Ze leest mee, he?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef Strani het volgende:
Ik ben jaloers op Leo omdat hij zo'n leuke vrouw heeft. Ik ook trouwens, daar niet van.
Lijkt me wel he.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er nog mensen in leven die deze muziek luisteren?
Hij heeft alle soorten muziek uitgevondenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt het toch dat ze bij 9 van de 10 muziekitempjes vroeg of laat weer bij Bob Dylan terecht komen?
Misschien kent Matthijs niet zoveel artiesten en Leo wil hem niet voor paal zetten...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt het toch dat ze bij 9 van de 10 muziekitempjes vroeg of laat weer bij Bob Dylan terecht komen?
Geen idee, aan Matthijs ligt het niet, die vind dat volgens mij niks. (Of het was Leo die het niks vond).quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Nee Solomon Burkquote:
Een trein uit 1960 noemen we ook nu nog altijd een trein. Zelfde geldt voor popmuziek.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:49 schreef Rahl het volgende:
Waarom stond er net 'popmuziek-deskundige' bij deze man? Hij heeft 't alleen maar over versteende muziek van 50 jaar geleden.
Ik aan Swamp Peoplequote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Bij Cajun moet ik altijd aan Southern Comfort denken (die film), enge mensen.
Met de gitaar solo voor twee man.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Ja iddquote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Hij heeft uiteindelijk, hahahaha, een beetje, hahahaha
zelfmoord gepleegd.
Ik twijfel nog of hij dikker is of Han.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind deze man op Han Peekel lijken
Ik dacht net dat Chinezen de vuilnsbakken buiten zetten. Bij Annie.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Ogen dicht en je denkt dat er een vrouw zingt.
Nee, pindaverkopers.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef King_Merc het volgende:
kinderverkopers hoorde ik dat goed ?
Annie leek zelf wel iets uit een vuilnisbak.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht net dat Chinezen de vuilnsbakken buiten zetten. Bij Annie.
Ja, wie niet.quote:
Ketting was los, zag ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef Specularium het volgende:
Ja, wat doet ze eigenlijk buiten de keuken?
Sorry ik heb geen scannerquote:
Shit doet mijn scanner het plots wel.quote:
De mannen hier op FOK! ook niet hoop ikquote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is nou niet echt representatief voor ons geslacht.
<===== Je hebt er ook goeie bij, hoor.quote:
Maar wel ná het ongeluk.quote:
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
<===== Je hebt er ook goeie bij, hoor.
Zal wel iets zijn met kanker of Afrika.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef Darkestrah het volgende:
Waar is dat shirt van Giel van? Ik zie er bijna elke dag wel iemand mee zitten.
Net als laatst bij de makers van Dit Was Het Nieuws. Instant grappig doen werkt dus niet bij iedereen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
Nee he, niet uitleggen hoe je grapjes verzint.
Ik dacht alleen wat een lelijk shirtquote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef Darkestrah het volgende:
Waar is dat shirt van Giel van? Ik zie er bijna elke dag wel iemand mee zitten.
En Koefnoen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net als laatst bij de makers van Dit Was Het Nieuws. Instant grappig doen werkt dus niet bij iedereen.
Dat is een aparte tak van sport ja. Die mensen zullen wel weer geen bedachte show kunnen doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net als laatst bij de makers van Dit Was Het Nieuws. Instant grappig doen werkt dus niet bij iedereen.
Trek eens aan mijn vinger CyniX@quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Arsenal - Dortmund.quote:
Tsja, het blijft TV, geen radio.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef DeeBee het volgende:
Weer heel tof, makers en acteurs ergens van hebben en dan alle tijd verknallen met gerecyclede fragmenten!
Die redactie...Wat een prutsers met altijd die geforceerde filmpjes overal in proppen...
De drank is lekker is colaquote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Jan Mulder, Peter R. de Vries en Felix Rottenberg!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komt er morgen heb vanavond niet gekeken.
Felix over Ajaxquote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jan Mulder, Peter R. de Vries en Felix Rottenberg!
wat is er toch altijd met die Wende Sneijdersquote:
quote:Te gast in de uitzending van donderdag 24 november zijn: Gerdi Verbeet, Eric Corton, Constant Meijers, Giel Beelen plus acht 'Birdy-meisjes'. Muziek is er van Sef en tafelheer is Arie Boomsma.
Vanavond kijk ik om me eens lekker te gaan ergerenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af waarom ik kijk.
quote:In de DWDD uitzending van gisteren had Giel Beelen het over de oproep die hij deed in zijn ochtendshow waarin hij op zoek is naar meisjes die net als zangeres Birdy klinken, zogenoemde 'Birdy-meisjes'. Giels' mailbox ontplofte vervolgens nadat allerlei meisjes inzendingen deden van hun zangkunst. Te gast zijn Giel Beelen en hij neemt acht meisjes mee die een inzending deden en die, net als Birdy, uit het diepste van hun ziel zingen!
Ik doe met je mee, want qua gasten is het 7 keer niks vanavond. We zullen het zelf maar leuk maken, dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:32 schreef Karina het volgende:
Vanavond kijk ik om me eens lekker te gaan ergeren
Wat een vervelende stemquote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En met Giel erbij... als dat maar goed gaat!
Dit is Birdy btw:
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:54 schreef NoCigar het volgende:
'Uit het diepst van hun ziel.'
Sterf toch eens allemaal.
Truiquote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef Specularium het volgende:
Functioneel Naakt, meest geniale show ooit.
Dat was toch nèt iets leuker dan die neuzelserie van hem met Win Helsen en die ene andere. Ohnee, heel veel leuker.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef Specularium het volgende:
Functioneel Naakt, meest geniale show ooit.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Job Gosschalk.
Ik denk het niet, Job.
Nu je dat zo zegt, is er eigenlijk ooit nog wat vernomen van die Esmée Denters? Zingt die nog liedjes?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef Specularium het volgende:
Willen die meisjes nu ook allemaal via youtube Justin Timberlake neuken?
Komt door Jakhals Dries.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Beetje non-interview. Niveautje schoolkrant.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die lekker spontane pianogitaarmeisjes
Het is allemaal te laagdrempelig.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef ShevaJB het volgende:
Al die meisjes moeten tegenwoordig gaan zingen en hun kutherrie op internet zetten
Flinke klankkastquote:
Te laat.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef TLC het volgende:
Tot vanavond had ik nog nooit van birdy gehoord en eigenlijk wil ik dat graag zo houden.
Dat is ook wel de onderkant.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Specularium het volgende:
Klinkt wel beter dan Rene Froger bij de recordings.
Wartaalquote:
Hij moet tossen met Giel.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Matthijs geilt nèt iets teveel op deze tieners...
Toen was humor nog om te lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |