Zal wel iets zijn met kanker of Afrika.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef Darkestrah het volgende:
Waar is dat shirt van Giel van? Ik zie er bijna elke dag wel iemand mee zitten.
Net als laatst bij de makers van Dit Was Het Nieuws. Instant grappig doen werkt dus niet bij iedereen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
Nee he, niet uitleggen hoe je grapjes verzint.
Ik dacht alleen wat een lelijk shirtquote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef Darkestrah het volgende:
Waar is dat shirt van Giel van? Ik zie er bijna elke dag wel iemand mee zitten.
En Koefnoen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net als laatst bij de makers van Dit Was Het Nieuws. Instant grappig doen werkt dus niet bij iedereen.
Dat is een aparte tak van sport ja. Die mensen zullen wel weer geen bedachte show kunnen doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net als laatst bij de makers van Dit Was Het Nieuws. Instant grappig doen werkt dus niet bij iedereen.
Trek eens aan mijn vinger CyniX@quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Arsenal - Dortmund.quote:
Tsja, het blijft TV, geen radio.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef DeeBee het volgende:
Weer heel tof, makers en acteurs ergens van hebben en dan alle tijd verknallen met gerecyclede fragmenten!
Die redactie...Wat een prutsers met altijd die geforceerde filmpjes overal in proppen...
De drank is lekker is colaquote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Bij Cajun moet ik altijd aan Southern Comfort denken (die film), enge mensen.
Jan Mulder, Peter R. de Vries en Felix Rottenberg!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komt er morgen heb vanavond niet gekeken.
Felix over Ajaxquote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jan Mulder, Peter R. de Vries en Felix Rottenberg!
wat is er toch altijd met die Wende Sneijdersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |