Arsenal - Dortmund.quote:
Tsja, het blijft TV, geen radio.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef DeeBee het volgende:
Weer heel tof, makers en acteurs ergens van hebben en dan alle tijd verknallen met gerecyclede fragmenten!
Die redactie...Wat een prutsers met altijd die geforceerde filmpjes overal in proppen...
De drank is lekker is colaquote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Bij Cajun moet ik altijd aan Southern Comfort denken (die film), enge mensen.
Jan Mulder, Peter R. de Vries en Felix Rottenberg!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komt er morgen heb vanavond niet gekeken.
Felix over Ajaxquote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jan Mulder, Peter R. de Vries en Felix Rottenberg!
wat is er toch altijd met die Wende Sneijdersquote:
quote:Te gast in de uitzending van donderdag 24 november zijn: Gerdi Verbeet, Eric Corton, Constant Meijers, Giel Beelen plus acht 'Birdy-meisjes'. Muziek is er van Sef en tafelheer is Arie Boomsma.
Vanavond kijk ik om me eens lekker te gaan ergerenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af waarom ik kijk.
quote:In de DWDD uitzending van gisteren had Giel Beelen het over de oproep die hij deed in zijn ochtendshow waarin hij op zoek is naar meisjes die net als zangeres Birdy klinken, zogenoemde 'Birdy-meisjes'. Giels' mailbox ontplofte vervolgens nadat allerlei meisjes inzendingen deden van hun zangkunst. Te gast zijn Giel Beelen en hij neemt acht meisjes mee die een inzending deden en die, net als Birdy, uit het diepste van hun ziel zingen!
Ik doe met je mee, want qua gasten is het 7 keer niks vanavond. We zullen het zelf maar leuk maken, dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:32 schreef Karina het volgende:
Vanavond kijk ik om me eens lekker te gaan ergeren
quote:
Wat een vervelende stemquote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En met Giel erbij... als dat maar goed gaat!
Dit is Birdy btw:
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:54 schreef NoCigar het volgende:
'Uit het diepst van hun ziel.'
Sterf toch eens allemaal.
Truiquote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef Specularium het volgende:
Functioneel Naakt, meest geniale show ooit.
Dat was toch nèt iets leuker dan die neuzelserie van hem met Win Helsen en die ene andere. Ohnee, heel veel leuker.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef Specularium het volgende:
Functioneel Naakt, meest geniale show ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |