Ze leest mee, he?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef Strani het volgende:
Ik ben jaloers op Leo omdat hij zo'n leuke vrouw heeft. Ik ook trouwens, daar niet van.
Lijkt me wel he.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er nog mensen in leven die deze muziek luisteren?
Hij heeft alle soorten muziek uitgevondenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt het toch dat ze bij 9 van de 10 muziekitempjes vroeg of laat weer bij Bob Dylan terecht komen?
Misschien kent Matthijs niet zoveel artiesten en Leo wil hem niet voor paal zetten...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt het toch dat ze bij 9 van de 10 muziekitempjes vroeg of laat weer bij Bob Dylan terecht komen?
Geen idee, aan Matthijs ligt het niet, die vind dat volgens mij niks. (Of het was Leo die het niks vond).quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Nee Solomon Burkquote:
Een trein uit 1960 noemen we ook nu nog altijd een trein. Zelfde geldt voor popmuziek.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:49 schreef Rahl het volgende:
Waarom stond er net 'popmuziek-deskundige' bij deze man? Hij heeft 't alleen maar over versteende muziek van 50 jaar geleden.
Ik aan Swamp Peoplequote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Bij Cajun moet ik altijd aan Southern Comfort denken (die film), enge mensen.
Met de gitaar solo voor twee man.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Bij Cajun moet ik altijd aan Southern Comfort denken (die film), enge mensen.
Ja iddquote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Hij heeft uiteindelijk, hahahaha, een beetje, hahahaha
zelfmoord gepleegd.
Ik twijfel nog of hij dikker is of Han.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind deze man op Han Peekel lijken
Ik dacht net dat Chinezen de vuilnsbakken buiten zetten. Bij Annie.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Ogen dicht en je denkt dat er een vrouw zingt.
Nee, pindaverkopers.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef King_Merc het volgende:
kinderverkopers hoorde ik dat goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |