Die heb ik gisteren al naar ONZ geschopt. Ik zit hier voor 30 man te koken. Zal die nog bekijken en wens jullie daarna een prettige avondquote:Op zondag 25 december 2011 16:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doe je Mongool blijkt naar 30 jaar kerngezond.. dan ook nog een keer dicht? Of verander minstens 'naar' in 'na'.
Zie sluitpostquote:Op zondag 25 december 2011 17:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Die is niet naar ONZ geschopt, die staat gewoon in NWS. Klik op de link en kijk linksboven naar de index-referentie.
Maken we een ruil. Ik houd erik in POL moet jij Piet in NWS vasthouden.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:38 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het helemaal geen probleem als Eriksd dan gewoon in dat topic in POL blijft, en wij hier verder praten.
Er word je iets aangeboden. Hoeven we niet altijd iets voor terug hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maken we een ruil. Ik houd erik in POL moet jij Piet in NWS vasthouden.
Volgens mij viel me die eerst niet eens opquote:
Ik kom net thuis. Zie bijna het hele topic vol staan met persoonlijk geneuzel. En weer een topic verknald. Van mij mag je een nieuwe maken als je wil.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef De_Nuance het volgende:
Verzoek tot opschoning van dit topic
Duitse neonazi's vallen linkse politici aan
Zou het jammer vinden als het op slaat gaat, maar heb mezelf helaas ook tot een irrelevante discussie te weten verleiden.
Nee, dat is inderdaad compleet logisch om een nieuwsbericht met de titel 'Breivik niet krankzinnig' van vandaag in een topic te stoppen met de titel 'Breivik niet toerekeningsvatbaar' van een jaar geleden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:57 schreef sp3c het volgende:
kan trouwens net zo goed hier
Breivik niet toerekeningsvatbaar
dat topic is 2 weken oud, loopt nog gewoon en gaat over nagenoeg hetzelfde onderwerpquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:00 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad compleet logisch om een nieuwsbericht met de titel 'Breivik niet krankzinnig' van vandaag in een topic te stoppen met de titel 'Breivik niet toerekeningsvatbaar' van een jaar geleden.
absoluutquote:Zo kunnen we een bericht over Wilders 'De PVV is vanaf vandaag pro-islam' prima plaatsen in een topic genaamd 'PVV ageert tegen de islam om ritueel slachten'.
Dit slaat nergens op, de essentie is compleet Anders. Jij stelt dus dat het onderwerp boven de context gaat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat topic is 2 weken oud, loopt nog gewoon en gaat over nagenoeg hetzelfde onderwerp
Ik post regelmatig iets in een oud topic dat over het onderwerp gaat, dan hoeft de TT echt niet op mijn post te slaan. Een Breivic-is-niet-gek-artikel past prima in een Breivic-is-wel-gek topic.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:37 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, de essentie is compleet Anders. Jij stelt dus dat het onderwerp boven de context gaat?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik post regelmatig iets in een oud topic dat over het onderwerp gaat, dan hoeft de TT echt niet op mijn post te slaan. Een Breivic-is-niet-gek-artikel past prima in een Breivic-is-wel-gek topic.
Ik zie geen veranderingen. Heb hem gekoppeld aan het vorige topic (doe ik altijd) En de cijfers staan er nog precies zoals ik eerder gedaan heb. Ook bij de logs zie ik niets? Waar moet ik dat terug kijken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:42 schreef Frutsel het volgende:
Als het goed is zijn ze nu gekoppeld onder één reeks.
Topicreeks: De War on Drugs in Mexico #3 - Weer kopstuk opgepakt
Zal nog ff kijken of de naam ook nog aan te passen is
Geen idee, klopte in elk geval wat Timmmm zei. Deel 1 en 2 waren aan elkaar gekoppeld en Deel 3 en 4 ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie geen veranderingen. Heb hem gekoppeld aan het vorige topic (doe ik altijd) En de cijfers staan er nog precies zoals ik eerder gedaan heb. Ook bij de logs zie ik niets? Waar moet ik dat terug kijken?
dat doe ik eigenlijk alleen als het deel 2 betreft en dan koppel je aan deel 1.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef paddy het volgende:
Ik koppel altijd aan de vorige. Doe dus blijkbaar iets niet goed haha. Ga dit vrijdag wel vragen aan iemand die het vast wel weet en het me uit kan leggen.
Ik ga deze meteen aan de FA's voorleggen. Kan me idd niet voorstellen dat je bepaalde posts neer zet over jezelf. Zal vragen wat ze er aan kunnen doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:13 schreef karr-1 het volgende:
Ik neem aan dat posten onder iemand zijn naam niet toegestaan is? Er worden nu posts neergezet die niet van mij zijn, maar wel van mij lijken te zijn
FNV: Europa wil staken inperken
ik kreeg net ook een DM van mezelf gericht aan mezelf. Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga deze meteen aan de FA's voorleggen. Kan me idd niet voorstellen dat je bepaalde posts neer zet over jezelf. Zal vragen wat ze er aan kunnen doen.
De link die je gaf is waarschijnlijk verwijderd door een andere mod, maar denk dat je het niet alleen over die post hebt
Totaal geen idee. Ik heb het achter neergelegd. Heel vreemd dit iddquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
ik kreeg net ook een DM van mezelf gericht aan mezelf. Hoe kan dat?
ik heb je er gisteren wel één gestuurd... maar daar heb je niet op geantwoord. Misschien ff je historie teruglezen danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
ik kreeg net ook een DM van mezelf gericht aan mezelf. Hoe kan dat?
alle sessies uitloggen en je wachtwoord sowieso veranderen.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:13 schreef karr-1 het volgende:
Ik neem aan dat posten onder iemand zijn naam niet toegestaan is? Er worden nu posts neergezet die niet van mij zijn, maar wel van mij lijken te zijn
FNV: Europa wil staken inperken
Excuus niet gezien, alsnog geantwoordquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb je er gisteren wel één gestuurd... maar daar heb je niet op geantwoord. Misschien ff je historie teruglezen dan
Al gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alle sessies uitloggen en je wachtwoord sowieso veranderen.
Geen idee, maar die zou dan op mijn pc moeten werken terwijl ik er naast zit. De berichten verschenen waar ik bij zat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:50 schreef Frutsel het volgende:
Ok, vreemde zaak. Klinkt als een lollige collega ofzo
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:04 schreef Dagonet het volgende:
Honger dreigt voor miljoenen in Zuid-Sudan ook trouwens.
Ik hoor het wel als jullie het liever niet hebben natuurlijk..
Gaat over moslims...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor je het weet gebeuren dit soort dingen ook hier, in Londen, Parijs of New York.Ja dat lijkt onvoorstelbaar maar als je deze idioten in het westen toelaat haal je hun barbaarse gewoonten ook binnen.
Mensen in de brand steken omdat ze niet bidden...
Serieus, deze mensen moeten gewoon uit het westen weggesneden worden. Net zoals je met kanker doet.
Kan het de quote zijn? Dus misschien degene die je quote?Ik kan me geen moderatie van jouw post herinneren Geef eens een linkje van de post a.u.b?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Paddy welke wijziging heb jij aangebracht in mijn post in het topic van NS?
Echt, ik ben gierig voor nieuws JWZ.
Ook veranderdquote:
Gemod/genote/achter al voorgelegd aan FA's afgelopen nacht.quote:
Het ging mij om de laatste zin. Zou je er niet om willen laten bannen. Zou tegenargumenten er tegen willen zien. Dat je tegenwoordig hetzelfde doet over moslims zoals je al een tijdje over Joden post boeit me niet. Zelfde laken een pak. Toen ik eerst hoorde dat het een mening was? Heb ik de andere reacties wel laten staan (alhoewel ik zeker wist dat ik de eerste reacties weggehaald heb, maar vreemd genoeg toch is blijven staan of terug gezet is wat dan ook..kan ik niet zien) Qua reactie was de melding van Nuance gewoon terecht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:03 schreef NorthernStar het volgende:
Eén vraag voor wie het aangaat, om even over na te denken, hoef er geen antwoord op.
Als iemand een topic opent om de voortdurende demonisatie van moslims en de dubbele standaard die daarbij gebruikt wordt onder de aandacht te brengen, daarbij zelfs nog het woord 'dehumanisatie' gebruikt, en vervolgens in een post diezelfde moslims met kk vergelijkt, is dat laatste dan:
a. die persoons mening
b. een hard voorbeeld van wat er zoal geroepen wordt
Het is lastig, ik weet het, maar doe je best.
Welterusten
Ah wat kan een mens nog zeggen Paddy, geconfronteerd met zoveel wijsheid en inzicht.quote:
Noem m'n eerste ban ever maar geen gevolgen.quote:Jij geen gevolgen voor je handelen? Dan anderen ook geen gevolgen als het aan mij ligt
Hij is al afgehandeld, maar moest grinniken om deze feedbackmeldingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:53 schreef Disana het volgende:
Het barst momenteel van de honden die zelfmoord plegen. Maar deze was toch echt eerst.
'De straat lag bezaaid met harakirihonden.'quote:Op woensdag 15 februari 2012 02:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij is al afgehandeld, maar moest grinniken om deze feedbackmelding
Volgens mij is zo een oproep tot moord strafbaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:39 schreef Hathor het volgende:
Aangifte? Geef dat gezwel gewoon een nekschot, ik betaal de kogel wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |