Hij heet niet voor niets Prins Pils.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:42 schreef Bitterdom het volgende:
Kan iemand meer over het verloop van zijn studieleven wat dit betreft vertellen?
Niets, ik wil een propere bevestiging dat WA eigenlijk een domme kneus is, wat schoolse zaken betreft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:47 schreef Rekkie het volgende:
En wat zou je met die cijfers willen doen dan?
Hij deed iets met watermanagement. Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:47 schreef Bitterdom het volgende:
[..]
Niets, ik wil een propere bevestiging dat WA eigenlijk een domme kneus is, wat schoolse zaken betreft.
Ja klopt want die studies staan heel slecht bekend.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij deed iets met watermanagement. Zegt genoeg.
Ja inderdaad watermanagement zijn ze hier in Nederland helemaal niet goed inquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij deed iets met watermanagement. Zegt genoeg.
Nouquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is ook wel wat voyeuristisch om dat te willen weten, staatsgeheim vind ik echter overdreven. Niet dat die cijfers veel zeggen, als je de middelen krijgt die hij tot zijn beschikking had dan kan dat de cijfers ook aardig vertekenen.
Het lijkt me hoe dan ook duidelijk dat Friso de slimste van de familie is/was.
Dat hele geneuzel over z'n studieresultaten ook. Als je kijkt naar z'n broers die het toch ook echt van hun studieresultaten moeten hebben dan is er geen enkele reden om aan te nemen dat WA opeens dom zou zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja klopt want die studies staan heel slecht bekend.Nitwit.
Op de uni gonsde het toch wel degelijk van de geruchten dat er nogal wat hulp was verleend om hem door de studie heen te loodsen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat hele geneuzel over z'n studieresultaten ook. Als je kijkt naar z'n broers die het toch ook echt van hun studieresultaten moeten hebben dan is er geen enkele reden om aan te nemen dat WA opeens dom zou zijn.
Prostituee des vaderlands.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:58 schreef Dutchnative het volgende:
Wat voor opleiding heeft Beatrix eigenlijk gedaan?
Ik denk dat die keuzes met name door adviseurs etc. worden gemaakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mensen die nog steeds niet doorhebben dat watermanagement waterbeheer een prima opleiding is in dit kikkerlandje en dat WA hiermee een geniale zet deed.
Eerlijk is eerlijk, ofdat die gast een hoge intelligentie heeft weet ik niet (hij lijkt mij slimmer dan de modale Nederlander maar dommer dan de modale bèta-student) maar hij maakt verstandige keuzes.
Rechten, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:58 schreef Dutchnative het volgende:
Origineelquote:
geschiedenis, sociologie en rechten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:58 schreef Dutchnative het volgende:
Omdat ik de verledentijdsvorm gebruik of omwille van mijn stelling?quote:Nou
De eerste jaren van haar studie volgde ze colleges in de theoretische en toegepaste sociologie, rechtswetenschap, economie, parlementaire geschiedenis en staatsrecht. Later volgde ze ook colleges over de cultuur van Suriname en de Nederlandse Antillen, het Statuut van het Koninkrijk en actuele internationale staatkunde, volkenrecht, geschiedenis en Europees recht.quote:
Ik denk dat hij goede adviseurs heeft die hem goed advies hebben gegeven. Verder is het gokken.quote:Ik denk dat die keuzes met name door adviseurs etc. worden gemaakt.
eerder vanwege skieën als het afgeraden wordt denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat ik de verledentijdsvorm gebruik of omwille van mijn stelling?
Friso heeft mechanische engineering gestudeerd in Berkeley (steevast top3 in de USA en een van de zwaarste opleidingen die je kan volgen), vervolgens in 7 jaar tijd L&R (6 jaar) en bedrijfseconomie.
Niet slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |