Op die manier. Dat zou je denken ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:36 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het kan een doodzonde zijn, en als dat een doodzonde is heb je de mogelijkheid om nooit in de hemel te komen. "Elke zonde die een zwaarwegende materie tot object heeft en die begaan wordt met volle kennis en weloverwogen toestemming, is een doodzonde."
Daarom dus. Iedereen die zich daarover heen zet heeft toch geen enkel probleem met het gebruiken van condooms.
Ben benieuwd naar zijn/haar seksuele voorkeur.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een normale vraagstelling is.
Ja dat had ik al begrepen, maar dat maakt jouw manier van vragen nog steeds niet normaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar zijn/haar seksuele voorkeur.
Waarom? Jaloers?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar zijn/haar seksuele voorkeur.
In therapie omdat ik, door mijn heteroseksuele geaardheid niet meer in de mode ben?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:52 schreef Franknfurter het volgende:
Misschien moet je toch maar even een gesprekje met de psycholoog gaan hebben als je dat echt gelooft
En dat zegt iemand die bijna de hele dag om mannen heen hangt en zelf geen familie heeft?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:14 schreef hydroven het volgende:
Paus Benedictus zei gisteren dat homohuwelijken een van de vele bedreigingen van het traditionele familieleven was, dat 'de toekomst van de mensheid zelf' ondermijnde.
En dat zijn moedige uitspraken van iemand die zelf nooit sex heeft!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
De paus zegt ook dat condooms niet de oplossing zijn voor het aids vraagstuk maar dat monogamie dat is. Als iedereen met aids alleen het met zijn partner zou doen zou het HIV zich niet verspreiden.
met de psycho-loog?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:52 schreef Franknfurter het volgende:
Misschien moet je toch maar even een gesprekje met de psycholoog gaan hebben als je dat echt gelooft
Is wel degelijk zo.quote:
Neen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:03 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Net was je nog helemaal niet anti-homo. Nu begin je steeds meer anti-homo leuzen te posten.
Je weet wat ze zeggen van dat soort mensen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:03 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Net was je nog helemaal niet anti-homo. Nu begin je steeds meer anti-homo leuzen te posten.
En twee vrouwen van 80 jaar oud?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:05 schreef MadoRS het volgende:
2 jonge mooie vrouwen die elkaar zoenen :y
Kun je zoenende homo's wel tolereren?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:08 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Neen.
Homo zijn is niet beter dan hetero zijn, omdat iedereen doet wat hij zelf wilt.
Maar ik vind homohuwelijk niet kunnen. En 2 homos die elkaar openlijk op straat zoenen....m tsja
En het burgerlijk huwelijk?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:08 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Maar ik vind homohuwelijk niet kunnen.
Niet on het openbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kun je zoenende homo's wel tolereren?
Ik stoor mij aan jouw gereutel op internetforaquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Niet on het openbaar.
Ik stoor mij daaraan.
Ik stoor me aan elke homo die zich érg vrouwelijk gaat gedragen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Niet on het openbaar.
Ik stoor mij daaraan.
Zo heeft ieder zijn/ haar persoonlijke frustraties.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Niet on het openbaar.
Ik stoor mij daaraan.
Dan ga ik maar nu slapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik stoor mij aan jouw gereutel op internetfora
Burgerlijk huwelijk is tussen twee mensen.quote:
+1quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:19 schreef SomePerson het volgende:
Religie bedreigt de mensheid juist...
Kun je nog antwoord geven op deze vraag:quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:09 schreef Franknfurter het volgende:
En waarom vind je een homohuwelijk niet kunnen?
Zo hee! Als alles waar ik me aan stoor verboden zou worden, dan zou het snel een hele kale suffe wereld zijn (vol met hamburgers, dat dan weer wel).quote:
Wanneer ben je homofoob?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik stoor me aan zo veel dingen, maar ik ga dan mensen niet hun rechten ontnemen.
De Paus + andere homofobe idioten.
Aids zorgt er wel voor dat een groot deel in Afrika het niet overleeft.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Uhm... ging dit topic niet over een (nogal bizarre) uitspraak van de paus?
De uitspraak is bizar om een groot aantal redenen:
- Het homohuwelijk bestaat niet
- De wereldbevolking groeit explosief en dat is nou juist een groot probleem. Als wat minder mensen zich voortplanten, is dat zeker geen verkeerde zaak.
- Homo's die niet trouwen zijn daarmee niet ineens hetero geworden.
- Of mensen al dan niet zijn getrouwd, zegt niks over de vraag of ze zich voortplanten. Zelfs de seksuele geaardheid is geen garantie dat mensen zich wel of niet voortplanten.
- Homoseksualiteit is niet erfelijk en het al dan niet toestaan van een huwelijk voor partners van hetzelfde geslacht verandert niets aan dat gegeven.
Verder vaart het Vaticaan een desastreuze koers wat betreft voorbehoedsmiddelen, wat ook nog eens bijdraagt aan ongebreidelde bevolkingsgroei.
Interessant.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef soklos het volgende:
[..]
Daarnaast is homofilie een normale natuurlijke verschijnsel dat bij veel zoogdieren voor komt.
[ afbeelding ]
Genetische afwijking ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
Homoseksualiteit is een disorder.
Dus toch niet normaal.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:51 schreef De_Nuance het volgende:
Jullie zijn het met elkaar eens in achterlijkheid , proficiat jongens.
Maar goed , bij andere onderwerpen komt er bij jullie ook niet veel intelligents uit , dus ook verrassend is het niet.
Wel blij dat jullie elkaar eindelijk in achterlijkheid hebben kunnen vinden.
Iets dat genetisch bepaald is, hoeft nog geen "afwijking" te zijn. De toevoeging "afwijking" is nogal subjectief en komt voort uit je eigen opvattingen van wat je "normaal" wenst te vinden.quote:
Nee. Maar als iets ervoor zorgt dat de drang weg voor voortplanting wel. Nu er overbevolking is komen er ook steeds meer homo's. Nature's way of saying hello.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets dat genetisch bepaald is, hoeft nog geen "afwijking" te zijn. De toevoeging "afwijking" is nogal subjectief en komt voort uit je eigen opvattingen van wat je "normaal" wenst te vinden.
Feit: slechts 8 procent van de wereldbevolking heeft blauwe ogen. Hebben die mensen een afwijking?
Eigenlijk had je je antwoord bij één woord kunnen laten, want de rest is wat je er allemaal bij bedenkt en een (verontschuldigende) toelichting op je opvatting.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Nee. Maar als iets ervoor zorgt dat de drang weg voor voortplanting wel. Nu er overbevolking is komen er ook steeds meer homo's. Nature's way of saying hello.
Buiten dat, ik heb in de famillie een homo, ik heb niets tegen hem of tegen homo's. Ik stoor me alleen aan homo's die zich te vrouwelijk gedragen en raar gaan praten. En het feit dat ik vind dat het een afwijking is, betekent niet dat ik de personen zelf haat.
Ik weet dat homo's van alle tijden zijn. Bij Griekse soldaten was het zelfs "normaal" om gevoelens voor een man te hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk had je je antwoord bij één woord kunnen laten, want de rest is wat je er allemaal bij bedenkt en een (verontschuldigende) toelichting op je opvatting.
Homo's waren er al in de Griekse oudheid en ook ten tijde van Bijbel, toen er nog niet eens een tiende van het aantal mensen op deze planeet woonde dat er nu woont. Ze zijn er altijd al geweest, alleen rustte er een groot taboe op, vooral door religie aangewakkerd. De haatzaaiende teksten van de Paus zijn daar ook weer een voorbeeld van. Er komen niet steeds meer homo's, homo's verstoppen zich minder, dat is alles.
Ik zeg dat het nu relatief meer voorkomt. En wat je zegt over mensen...in de stad leven mensen érg dicht op elkaar. En overal waar ze komen zien ze meerdere mensen. Dus de hele stad kun je beschouwen als hun hok.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dat homoseksualiteit in de tijd van Grieken al voorkwam en dat jij ook erkent dat het destijds normaal werd gevonden, is het bewijs dat er geen verband is tussen overbevolking en homoseksualiteit.
Die test met muizen zegt me niks. Mensen leven niet in ruimtes van een paar honderd vierkante meter waar ze niet uit kunnen.
Alles wat wijkt af oftewel merkwaardig verschilt van de norm - dat heet een afwijking. In wetenschappelijke zin in ieder geval.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Maar als iets ervoor zorgt dat de drang weg voor voortplanting wel. Nu er overbevolking is komen er ook steeds meer homo's. Nature's way of saying hello.
Buiten dat, ik heb in de famillie een homo, ik heb niets tegen hem of tegen homo's. Ik stoor me alleen aan homo's die zich te vrouwelijk gedragen en raar gaan praten. En het feit dat ik vind dat het een afwijking is, betekent niet dat ik de personen zelf haat.
Inderdaad, voor zover de wetenschap weet is het een combinatie van genetische, embryonale en omgevingsfactoren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Volgens mij echter is het nooit wetenschappelijk bewezen dat homoseksualiteit bepaald wordt door genetische informatie.
...and I'm not talking 'bout us humans herequote:Op donderdag 29 september 2011 04:09 schreef VanishedEntity het volgende:
Nou weet ik niet of het de bonobo's zijn of niet, maar van 1 apensoort is iig gedocumenteerd dat homosexuele mannetjes, en waarschijnlijk ook de vrouwtjes, een noodzakelijk gegeven zijn voor het voortbestaan van de koloniëen van de betreffende soort. Homofiele apen blijken namelijk de ideale vredestichters binnen de groep te zijn; zonder die vredestichters gaat praktisch elke apenmannetje zich te buiten aan het typische testostereon alpha-male-wannabee en dito knokgedrag en gaat/gaan de sociale cohesie c.q. samenwerkingsverbanden binnen de groep, en daarmee de overlevingskansen van de groep, en dus uiteindelijk de soort verloren.
Jullie beweerden dat het genetisch bepaald was. Nu verander je je eigen stelling om zodoende alsnog je gelijk te halen. In en in triestquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, voor zover de wetenschap weet is het een combinatie van genetische, embryonale en omgevingsfactoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |