Da's tegenwoordig alles behalve vreemdquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:31 schreef Desunoto het volgende:
De enige reclame met hints naar seks die nu op tv is die ik niet vindt kunnen is deze.
Die reclame snap ik echt niet. Gaat te ver vind ik. Suggereert dat het 13 jarige meisje (als ze al zo oud is... lijkt nog jonger) al seks heeft.
Voor de rest moeten ze niet zo zeiken.
Als je je hele leven daar bij vandaan wordt gehouden, er nooit over wordt gepraat en niemand je er iets over uitlegt wordt het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:06 schreef sp3c het volgende:
slap excuus
iedereen weet van het condoom en de pil
kun je de kerk de schuld geven dat je ze niet gebruikt maar de kerk zegt ook dat je tot je huwelijksnacht moet wachten voor je gaat sexen
En toen mocht ik mijn beeldscherm weer schoonmakenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef C4W het volgende:
Volgens Bert Dorenbos van Stichting Schreeuw om Leven hebben zulke reclames tienerzwangerschappen en groepsverkrachtingen tot gevolg.
Bijna?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is al bijna een erkende aandoening:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Magisch_denken
Dat doen dieren ook. Sterker nog, vergeleken met sommige dieren, zijn mensen nog vrij 'braaf'.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je het niet kent dan mis je het niet.
De mens is als weinige zo gestoord dat ze seks hebben voor het plezier. Het moet terug naar functioneel.
Zolang de top40 volgestouwd wordt met bagger van die partysquad-playah-wannabee achtige figuren die uit proberen te stralen dat ze "Allah's gift to women" zijn, en bijgevolg het (v)mbo volstroomt met hun epygonen die proberen net zo "stylo" te zijn, klinkt dit niet bepaald overtuigend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben het hier helemaal mee eens. Tegenwoordig kan een auto niet verkocht worden of er moet een sensuele girl bij afgebeeld worden. Welke suggestie willen ze hier toch mee wekken? Willen ze dat je die auto koopt op emotie en niet op verstand omdat je hersenen geen bloed meer bevatten daar deze is doorgestroomd naar je tool?²
Ik dacht laat ik het wat subtieler brengen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Bijna?
http://scholar.google.nl/(...)as_vis=1&oi=scholart
*kuch*bonobos*kuch*quote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat doen dieren ook. Sterker nog, vergeleken met sommige dieren, zijn mensen nog vrij 'braaf'.
Nou weet ik niet of het de bonobo's zijn of niet, maar van 1 apensoort is iig gedocumenteerd dat homosexuele mannetjes, en waarschijnlijk ook de vrouwtjes, een noodzakelijk gegeven zijn voor het voortbestaan van de koloniëen van de betreffende soort. Homofiele apen blijken namelijk de ideale vredestichters binnen de groep te zijn; zonder die vredestichters gaat praktisch elke apenmannetje zich te buiten aan het typische testostereon alpha-male-wannabee en dito knokgedrag en gaat de sociale cohesie / samenwerkingsverbanden binnen de groep, en daarmee de overlevingskansen van de groep, en dus uiteindelijk de soort verloren.quote:
We hadden bijna een homo-president gehad.. Zouden we daarmee gezegend zijn geweest?quote:Op donderdag 29 september 2011 04:09 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of het de bonobo's zijn of niet, maar van 1 apensoort is iig gedocumenteerd dat homosexuele mannetjes, en waarschijnlijk ook de vrouwtjes, een noodzakelijk gegeven zijn voor het voortbestaan van de koloniëen van de betreffende soort. Homofiele apen blijken namelijk de ideale vredestichters binnen de groep te zijn; zonder die vredestichters gaat praktisch elke apenmannetje zich te buiten aan het typische testostereon alpha-male-wannabee en dito knokgedrag en gaat de sociale cohesie / samenwerkingsverbanden binnen de groep, en daarmee de overlevingskansen van de groep, en dus uiteindelijk de soort verloren.
Sja. In hoeverre is de geaardheid van een premier relevant voor zijn politiek functioneren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We hadden bijna een homo-president gehad.. Zouden we daarmee gezegend zijn geweest?
Nou ja, bij de aapjes schijnen het goede diplomaten te zijn. Ik vraag me eigenlijk af of dat in de mensenwereld ook zo zou werken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. In hoeverre is de geaardheid van een premier relevant voor zijn politiek functioneren?
Bij bonobo's is 'ruzie' sowieso al seks, dus zijn de homofiele bonobo's dus cockblocks voor de rest.quote:Op donderdag 29 september 2011 04:09 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of het de bonobo's zijn of niet, maar van 1 apensoort is iig gedocumenteerd dat homosexuele mannetjes, en waarschijnlijk ook de vrouwtjes, een noodzakelijk gegeven zijn voor het voortbestaan van de koloniëen van de betreffende soort. Homofiele apen blijken namelijk de ideale vredestichters binnen de groep te zijn; zonder die vredestichters gaat praktisch elke apenmannetje zich te buiten aan het typische testostereon alpha-male-wannabee en dito knokgedrag en gaat de sociale cohesie / samenwerkingsverbanden binnen de groep, en daarmee de overlevingskansen van de groep, en dus uiteindelijk de soort verloren.
LEAVE THE POPE ALONE!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:01 schreef Perrin het volgende:
Mensen die zich zo druk maken om seks hebben 't te weinig..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |