Wie is/was een paus uit Compton? Wil je er meer uitleg over geven?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:16 schreef grrrbeer het volgende:
Tijd voor een Paus uit Compton. Die weet dat je prima kunt fokken zonder traditionele gezinsstructuur.
Want? Hetero's kunnen geen kinderen meer krijgen met een homohuwelijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:18 schreef ABombali het volgende:
Volgens de evolutietheorie, dus tegenovergestelde van geloof eigenlijk, bedreigt het homohuwelijk de mensheid.
Nobelprijs voor deze jwzquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:18 schreef ABombali het volgende:
Volgens de evolutietheorie, dus tegenovergestelde van geloof eigenlijk, bedreigt het homohuwelijk de mensheid.
Jonguhhh... haal die lul van de pastoor eens uit je oren en ga wat muziek luisteren ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:18 schreef hydroven het volgende:
[..]
Wie is/was een paus uit Compton? Wil je er meer uitleg over geven?
meneer de paus vergeet dan ook nog eens even dat homo's kunnen prima een kind krijgen , daar zijn draagmoeders en/of kunstmatige inseminatie voor :/quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:18 schreef remenic het volgende:
Dus als homohuwelijk overal doorgevoerd wordt, komt de hele wereld uit de kast en sterft de mensheid uit omdat er geen voortplanting meer plaats vindt? Iedereen inclusief de paus zelf dus. Wat een schijnheil die kerel.
De mens is biologisch gezien polygaam. En een homohuwelijk zorgt noch voor een stijging noch voor een daling in het aantal homo's. Hoogstens het aantal dat er voor uitkomt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Technisch gesproken heeft de man een punt. Als iedereen ineens homo zou zijn dan zou de mensheid binnen een paar generaties ophouden met bestaan.
De paus zegt ook dat condooms niet de oplossing zijn voor het aids vraagstuk maar dat monogamie dat is. Als iedereen met aids alleen het met zijn partner zou doen zou het HIV zich niet verspreiden.
Probeer eens maar eens een speld tussen te krijgen. Zwart/wit-visie maar wel degelijk valide argumentatie.
Alleen ver bezijden de realiteit. Maar goed, daar is het ook een gelovige voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Technisch gesproken heeft de man een punt. Als iedereen ineens homo zou zijn dan zou de mensheid binnen een paar generaties ophouden met bestaan.
De paus zegt ook dat condooms niet de oplossing zijn voor het aids vraagstuk maar dat monogamie dat is. Als iedereen met aids alleen het met zijn partner zou doen zou het HIV zich niet verspreiden.
Probeer eens maar eens een speld tussen te krijgen. Zwart/wit-visie maar wel degelijk valide argumentatie.
Wat zijn we weer vriendelijk voor elkaarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Jonguhhh... haal die lul van de pastoor eens uit je oren en ga wat muziek luisteren ofzo.
Zal ik de speld maar eens hanteren dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Okee, okee...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:23 schreef hydroven het volgende:
[..]
Wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar
En daarbij een organisatie die haar rijkdom heeft te danken aan moord en terreur.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:22 schreef bubalus het volgende:
En dat van een kerel in een jurk die zelf geen vrouw mag hebben, in sprookjes gelooft en een instituut leid waar een flink aantal pedofielen rondhangen die jaren vrijuit hun gang hebben kunnen gaan met medeweten van de top.
Duidelijk een authoriteit op het gebied van 'traditioneel familieleven' dus vooral naar luisteren ....
Daarnaast is homofilie een normale natuurlijke verschijnsel dat bij veel zoogdieren voor komt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal ik de speld maar eens hanteren dan?
De eerste stelling is simpelweg reductio ad absurdum. En dus een drogreden en geen geldige argumentatie.
De tweede is eigenlijk hetzelfde, verwachten dat mensen ten alle tijde monogaam kunnen zijn is op z'n best naïef.
Ze kunnen zich dan nog steeds voortplanten hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Behalve door bloedcontact op andere wijze. Maar in essentie juist.quote:De paus zegt ook dat condooms niet de oplossing zijn voor het aids vraagstuk maar dat monogamie dat is. Als iedereen met aids alleen het met zijn partner zou doen zou het HIV zich niet verspreiden.
Je vergeet dat aids vaak van moeder op kind wordt doorgegeven, dan wordt het ook niet tegengegaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De eerste stelling is simpelweg reductio ad absurdum. En dus een drogreden en geen geldige argumentatie.
De tweede is eigenlijk hetzelfde, verwachten dat mensen ten alle tijde monogaam kunnen zijn is op z'n best naïef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou..quote:In zijn speech vertelde de paus 180 diplomaten met welke economische en sociale issues de wereld violgens hem op dit moment wordt geconfronteerd
Een reductio ad absurdum is hier een logisch geldend argument.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Sommige soorten redeneringen worden soms aangezien voor drogredeneringen, terwijl het in feite correcte redeneringen (kunnen) zijn.
Reductio ad absurdum
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden#Reductio_ad_absurdum
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je vergeet dat aids vaak van moeder op kind wordt doorgegeven, dan wordt het ook niet tegengegaan.
Verder zijn homo's ook gewoon mensen, met de daarbij komende vruchtbaarheid. Dat de mensheid uit zou sterven daardoor is onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antoine agrees.
™
In theorie kan dat zo zijn. In praktijk kan een homo-koppel een kind adopteren van een ander land die mogelijk weinig toekomstperspectieven had en zo juist een kind redden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:18 schreef ABombali het volgende:
Als iedereen katholiek priester zou worden zouden er geen nieuwe kinderen bijkomen, en de bestaande kinderen veelvuldig verkracht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je vergeet dat aids vaak van moeder op kind wordt doorgegeven, dan wordt het ook niet tegengegaan.
Verder zijn homo's ook gewoon mensen, met de daarbij komende vruchtbaarheid. Dat de mensheid uit zou sterven daardoor is onzin.Maar men mag van de paus wel neuken met condoom in het huwelijk. Dus als de man besmet is dan de vrouw nog niet. Men mag zelf niet eens de vrouw bezwangeren voor een kind ondanks dat men de boodschap heeft zich te vermenigvuldigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat denkt haal je dus je eigen stelling onderuit. Mij is het om het even.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een reductio ad absurdum is hier een logisch geldend argument.
[..]
Je eigen Signaturequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ik ben het eens met de Paus. We zien hoe de familie in de samenleving ontaardt. Indd.
En homoseksualiteit is niet normaal, nee.
Klopt helemaal. Homoseksualiteit is niet normaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef dikkebroekzak het volgende:
En homoseksualiteit is niet normaal, nee.
Vertel, krijg jij ineens zin in piemels?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Dat lijkt me evident, wat de paus hier zegt. Het homohuwelijk kan de toekomst van de mens wel zeker ondermijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De natuur.™![]()
Er is niet zoiets als een homohuwelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Dat lijkt me evident, wat de paus hier zegt. Het homohuwelijk kan de toekomst van de mens wel zeker ondermijnen.
Bovendien kan een homostel ook kinderen krijgen met behulp van een draagmoeder.![]()
Of een zaaddonor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als een homohuwelijk.
Bovendien kan een homostel ook kinderen krijgen met behulp van een draagmoeder.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dat bedoel je als in:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als een homohuwelijk.
neem ik aan ?![]()
Ik hou er wel van ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, krijg jij ineens zin in piemels?
Maar ik kan de redenatie van de paus ook wel zien. Natuurlijk, homoseksualiteit is er al zo lang als de weg naar kralingen, maar de schandknaapjes in de middeleeuwen waren er náást moeder de vrouw, men trouwde bijna allemaal, en kreeg bijna allemaal kindjes. Hoe geaccepteerder het wordt, hoe meer het voorkomt. Hoe meer het voorkomt, hoe minder kindjes we allemaal krijgen. Zo denkt de paus, en die gedachtegang kan ik best volgen.Laffe huichelaar![]()
Denk dat ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dat bedoel je als in:
[ afbeelding ]
neem ik aan ?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
In de middeleeuwen trouwde men bijna allemaal? Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou er wel van ja.
Maar ik kan de redenatie van de paus ook wel zien. Natuurlijk, homoseksualiteit is er al zo lang als de weg naar kralingen, maar de schandknaapjes in de middeleeuwen waren er náást moeder de vrouw, men trouwde bijna allemaal, en kreeg bijna allemaal kindjes. Hoe geaccepteerder het wordt, hoe meer het voorkomt. Hoe meer het voorkomt, hoe minder kindjes we allemaal krijgen. Zo denkt de paus, en die gedachtegang kan ik best volgen.
En, als iedereen katholiek priester zou worden, zouden er geen kinderen komen (...) maar ik ken zat homos met kinderen, hell, ik heb zelf een zoon.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Maar als hij homo's een bedreiging vindt, dan ook zichzelf en zijn kardinalen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Dat lijkt me evident, wat de paus hier zegt. Het homohuwelijk kan de toekomst van de mens wel zeker ondermijnen.![]()
Ja? Jij denkt dat dit de toekomst van de mensheid kan ondermijnen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou er wel van ja.
Maar ik kan de redenatie van de paus ook wel zien. Natuurlijk, homoseksualiteit is er al zo lang als de weg naar kralingen, maar de schandknaapjes in de middeleeuwen waren er náást moeder de vrouw, men trouwde bijna allemaal, en kreeg bijna allemaal kindjes. Hoe geaccepteerder het wordt, hoe meer het voorkomt. Hoe meer het voorkomt, hoe minder kindjes we allemaal krijgen. Zo denkt de paus, en die gedachtegang kan ik best volgen.
Voordat je gaat claimen dat jij niet zo denkt, maar de paus - in je vorige post schrijf je het alsof je het zelf ook vindt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dat zal best, maar zelfs als 10% van de wereldbevolking homoseksueel zou zijn (wat zeer waarschijnlijk een grove overschatting is) is dat met de beste wil van de wereld geen bedreiging te noemen. Immers, een deel daarvan zal wel kinderen krijgen om wat voor reden dan ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou er wel van ja.
Maar ik kan de redenatie van de paus ook wel zien. Natuurlijk, homoseksualiteit is er al zo lang als de weg naar kralingen, maar de schandknaapjes in de middeleeuwen waren er náást moeder de vrouw, men trouwde bijna allemaal, en kreeg bijna allemaal kindjes. Hoe geaccepteerder het wordt, hoe meer het voorkomt. Hoe meer het voorkomt, hoe minder kindjes we allemaal krijgen. Zo denkt de paus, en die gedachtegang kan ik best volgen.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Wordt het huwelijk van een heterostel opeens minder waard als je ook met iemand van hetzelfde geslacht kan trouwen? In wat voor mate wordt jouw ''huwlijksgenot'' dan beperkt?
Ik snap het gewoon niet. Waar halen mensen het lef vandaan? Als jij vindt dat het huwelijk iets is tussen man en vrouw, trouw dan met een vrouw! Hou op met zeuren over wat andere mensen misschien doen, wat heb jij daar in gristusnaam mee te maken?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |