abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2012 @ 02:45:18 #251
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106670440
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:42 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Jullie beweerden dat het genetisch bepaald was.
En dat is het ook, voor een groot deel.

Ik heb verder niets anders beweerd.

Ik kan je wel wat leesmateriaal geven als je wilt?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 11 januari 2012 @ 02:45:39 #252
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_106670441
quote:
3s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:35 schreef VanishedEntity het volgende:
then you might it be in for a real surprise...

[..]

...and I'm not talking 'bout us humans here
:')
Nu beweer je dat dieren homoseksueel kunnen zijn. Je gaat echt te ver. :') Dieren kunnen niet nadenken :{w
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 11 januari 2012 @ 02:47:12 #253
354945 dikkebroekzak
pi_106670449
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Geef me nou bronnen. Dat wil ik het liefst :9~
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 11 januari 2012 @ 02:49:43 #254
354945 dikkebroekzak
pi_106670466
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik zie je ninja edit nu pas :') . Dus als het genetisch bepaald is dan is het een afwijking. :W klaar.
― Albert Einstein
  woensdag 11 januari 2012 @ 02:53:22 #255
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106670488
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:47 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Geef me nou bronnen. Dat wil ik het liefst :9~
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19955753

Bijvoorbeeld.

En hier:

http://www.rcpsych.ac.uk/(...)h%20of%20England.pdf
  woensdag 11 januari 2012 @ 02:55:12 #256
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106670502
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:49 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Ik zie je ninja edit nu pas :') . Dus als het genetisch bepaald is dan is het een afwijking. :W klaar.
Oh, dus het gaan om semantiek? Zeg dat dan, dat is veel makkelijker.

Je kunt het een afwijking noemen ja. En dan?
pi_106670601
Bedreiging van het traditionele familieleven is het vast. Wat dat ook moge zijn.

Maar bedreiging voor de mensheid? :') Eerder mooi voor de mensheid.
pi_106670607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:17 schreef Nemephis het volgende:
Ah de leider van dat middeleeuwse instituut heeft weer iets te janken. Laat 'em, van die club van enge mannetjes kan je niet veel zinnigs verwachten tenslotte.
_O-
pi_106670621
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:45 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Nu beweer je dat dieren homoseksueel kunnen zijn. Je gaat echt te ver. :') Dieren kunnen niet nadenken :{w
Schatteke, dr zijn zelfs proeven met die apensoort gedaan o.a. eentje in de trant van "wat gebeurt er als we alle homofiele apen in die groep weghalen". Resultaat; binnen de kortste keren ging de groep ten onder aan het typische alpha-male wannabee knokgedrag van popiejopie pretendenten.

En primaten blijken weldegelijk over enige vorm van intelligentie te beschikken; dat moet ook wel want anders kan je geen sociale structuren in groepsverband onderhouden.

...maar ik begrijp dat reli's en dhimmi's goed zijn in handwaiving :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door VanishedEntity op 11-01-2012 04:01:05 ]
pi_106670646
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:45 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Je hoeft niet te kunnen nadenken om homoseksueel te zijn. Het is geen bewuste keuze.
  woensdag 11 januari 2012 @ 03:20:12 #261
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_106670648
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:29 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Alles wat wijkt af oftewel merkwaardig verschilt van de norm - dat heet een afwijking. In wetenschappelijke zin in ieder geval.

Ik ben geen bioloog/genetica-wetenschapper maar zo werkt het oha in de wetenschap:

als er x kans bestaat dat iemand oogkleur blauw zal krijgen en y kans dat diegene een andere oogkleur zal krijgen (bijv. bruin) en y is op zich of in combinatie met andere kleurgroepen (de controlevariabelen) in de percentuele meerderheid dan noemt men alles wat wijkt af van bruine ogen of de andere kleuren waarmee bruin de meerderheid deelt en in de controlegroep van y zich bevinden afwijkingen. Dat is wetenschappelijk vastgelegd. Dus nu heb je de wetenschappelijk-technische basis om te definieren.

Daarbij komt dat homoseksualiteit niet nodig is voor reproductie, het werkt zelfs averechts, en daarom zijn de meeste mensen niet geboren met dat tendens en er bestaat eveneens weinig kans dat ze daarmee aangeboren zullen worden. Daarom is het een afwijking - mits je ervan uit gaat dat het genetisch bepaald is.

Volgens mij echter is het nooit wetenschappelijk bewezen dat homoseksualiteit bepaald wordt door genetische informatie. Ik beschouw homoseksualiteit als vrijwillige keuze. En een foute keuze.
Definieer afwijking. Er zijn steeds meer aanwijzingen dat homofilie een functie heeft in de natuur en misschien bij het voortbestaan van de soort. Er zijn duidelijke bewijzen dat homofilie en homoseksualiteit ook voor komt bij andere dieren, zeker ook bij zoogdieren. Misschien dat homoseksualiteit averechts werkt voor de reproductie van een individu, het kan zeker wel een positief voordeel hebben bij de overleving van een soort.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  woensdag 11 januari 2012 @ 03:30:23 #262
354945 dikkebroekzak
pi_106670683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 03:20 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Definieer afwijking. Er zijn steeds meer aanwijzingen dat homofilie een functie heeft in de natuur en misschien bij het voortbestaan van de soort. Er zijn duidelijke bewijzen dat homofilie en homoseksualiteit ook voor komt bij andere dieren, zeker ook bij zoogdieren. Misschien dat homoseksualiteit averechts werkt voor de reproductie van een individu, het kan zeker wel een positief voordeel hebben bij de overleving van een soort.
Het staat al gedefinieerd in mijn post. Doe er rustig nog een paar keer over. Ik geef je de tijd voor.
― Albert Einstein
  woensdag 11 januari 2012 @ 03:31:31 #263
354945 dikkebroekzak
pi_106670687
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hoeft niet te kunnen nadenken om homoseksueel te zijn. Het is geen bewuste keuze.
Tuurlijk wel. Homo zijn is een instelling.
― Albert Einstein
pi_106670746
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 03:31 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Als dat zo was dat hadden ze Alan Turing ook wel eventjes kunnen "genezen" zeker; blijkt dat het zelfs met testosteron-injecties niet wou lukken hem hetero te krijgen.

En voordat je begint met je geneuzel van "hat-tie maar niet homo moeten worden", gaarne eventjes je hele PC uit het raam in de kliko sodemieteren, want zonder de principes v/d turing-machine zat jij nu niet te fok!ken.
pi_106670824
quote:

[..]

Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
pi_106671144
quote:

[..]

Je valt op vrouwen door je instelling? :')
Is toch een gevoel?
Of zeg je tegen jezelf, ja ik hou van vrouwen of mannen :')
pi_106671200
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Daar kan ik wel een antwoord op geven. In de onderzochte periode (1945-2010) is:

[..]

[..]

Kindermisbruik komt veel vaker voor dan men vermoed (bovenstaande cijfers bevatten niet misbruik die heeft plaatsgevonden in de familiesfeer). Die laatste cijfers gelden voor alle medewerkers van de kerk, dat kan zijn van de koffiejuffrouw van een klooster tot een priester of non. Misbruik dat plaats heeft gevonden door familieleden komt zelden aan de oppervlakte en bij andere misbruikers is er vaak geen bewijs van. Dat men misbruik heeft kunnen traceren binnen de kerk komt dankzij de kerk, die hebben een eeuwige bureaucratie. Dit onderzoek is gebeurd op aanvraag van de kerk zelf. (De commissie Deetman)
Dat is geen antwoord op de vraag Kardinaal, althans niet in de zin die ik bedoelde. :) Ik vraag mij af waar de kern van het probleem zit, in dit geval was een mogelijk antwoord wat ik bedacht had het celibaat leven. Om herhaling en minimalisering te voorkomen zou een onderzoek gedaan kunnen worden naar de oorzaak. Al is in dit geval eventuele aanvaarding van een mogelijke oorzaak, mocht die wijzen naar celibaat leven, waarschijnlijk onmogelijk om uit te voeren door het religieuze aspect ervan.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:24:52 #268
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106671548
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 03:20 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Homo's zijn vaak wijferig.

Dus als ze zich niet voortplanten komen er geen verwijfde mensen meer bij

Dus dat is de functie. :)

Groeten.
Pr. Dr. MadoRS
Signature. Punt.
pi_106671575
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 08:24 schreef MadoRS het volgende:

[..]

Homo's zijn vaak wijferig.

Dus als ze zich niet voortplanten komen er geen verwijfde mensen meer bij

Dus dat is de functie. :)

Groeten.
Pr. Dr. MadoRS
Maar vrijwel alle homo's worden geboren uit een heterostelletje. Dus dat gaat niet op :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:29:57 #270
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106671595
quote:
3s.gif Op woensdag 11 januari 2012 08:28 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maar vrijwel alle homo's worden geboren uit een heterostelletje. Dus dat gaat niet op :P
Of kastnichten die toch maar een vrouw willen om zo niet op te vallen?

Buitenaards leven?
Signature. Punt.
pi_106671597
Als je dit topic doorleest waan je je echt af en toe in 1950. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:38:29 #272
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_106671689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 08:30 schreef Ferdo het volgende:
Als je dit topic doorleest waan je je echt af en toe in 1950. :')
Precies, ik dacht dat we dat stadium nou wel eens voorbij zouden zijn. Maar helaas. Ook hier in Nederland kunnen we dus nog veel winnen op dit gebied.

Je kan het zo'n paus toch bijna niet kwalijk nemen; als zelfs gewone mensen nog dit soort dingen toeteren. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_106671726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 08:29 schreef MadoRS het volgende:

[..]

Of kastnichten die toch maar een vrouw willen om zo niet op te vallen?

Buitenaards leven?
Mogelijk. Telt God overigens ook als buitenaards leven ? We weten immers dat hij graag de vrouwen van andere mannen bevrucht - de viespeuk.
  Redactie Sport woensdag 11 januari 2012 @ 08:47:56 #274
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_106671813
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:29 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Volgens mij echter is het nooit wetenschappelijk bewezen dat homoseksualiteit bepaald wordt door genetische informatie. Ik beschouw homoseksualiteit als vrijwillige keuze. En een foute keuze.
Ik vraag mij echter af waarom ik (en vele anderen) vrijwillig voor homosexualiteit zouden kiezen met zulke mensen als jij op aarde. Waarom het risico lopen in elkaar geslagen te worden op straat om die reden? Waarom zouden we daar voor kiezen?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_106672021
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 08:47 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik vraag mij echter af waarom ik (en vele anderen) vrijwillig voor homosexualiteit zouden kiezen met zulke mensen als jij op aarde. Waarom het risico lopen in elkaar geslagen te worden op straat om die reden? Waarom zouden we daar voor kiezen?
Om Dikkebroekzak te pesten natuurlijk. Why else ?

Maar zelfs als het een keuze zou zijn wachten we nog steeds op een uitleg waarom we het als een slechte keuze moeten zien - afgezien van het moeten vrezen van intolerante klootzakjes zoals de Paus. Woorden als "abnormaal", "onnatuurlijk" en "afwijking" zeggen immers niets over of iets goed, slecht of neutraal is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')