Hiermee bewijs je dus hoe verknipt je bent. In jouw ogen zijn alle moslims extreem. Internet-Breivikje was dus een terechte opmerking.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef blek het volgende:
[..]
mijjn opmerking over gematigde nazi's was een opmerking die net zo dom is als het onderscheid tussen gematigde en nietgematigde moslims.
Geweld uit moslimhoek is niet zorgwekkend ???quote:Op maandag 2 januari 2012 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit, ideologie is dan van onderschikt belang.
Wat ontopic is echter, is dat geweld uit de neo-nazihoek in Duitsland weer lijkt toe te nemen. Een zorgwekkende ontwikkeling.
De beerput blijkt tamelijk grootquote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tientallen in Duitsland lees ik in je reply, maar hadden we deze dicussie niet al eens gehad en waren het er 9?
Dat is dan ook wat ik bedoel. Kennelijk voelt men zich tegelijkertijd zo bedreigd en zo gerechtvaardigd dat men naar geweld grijpt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit, ideologie is dan van onderschikt belang.
Wat ontopic is echter, is dat geweld uit de neo-nazihoek in Duitsland weer lijkt toe te nemen. Een zorgwekkende ontwikkeling.
de islam is extreem .quote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hiermee bewijs je dus hoe verknipt je bent. In jouw ogen zijn alle moslims extreem. Internet-Breivikje was dus een terechte opmerking.
Dan heb jij wel een heel slecht geheugen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tientallen in Duitsland lees ik in je reply, maar hadden we deze dicussie niet al eens gehad en waren het er 9?
PVV troll alertquote:
Je zegt dat gematigde moslims niet bestaan, dat is een ronduit gevaarlijke stelling.quote:
Jawel , mag altijd .quote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef blek het volgende:
[..]
Ik heb niks met de PVV te maken.
Maar kritiek op de islam mag zeker niet.
Gevaarlijk ?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je zegt dat gematigde moslims niet bestaan, dat is een ronduit gevaarlijke stelling.
Over de islam mag je van mij alles zeggen, in het kader vrijheid van meningsuiting lijkt me dat gewenst en normaal.
Waarom moet dat in dit topic? Zodat het niet meer over neo-nazi's gaat?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef blek het volgende:
[..]
Je gelooft niet in de blonde fascist redder van het volk?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef blek het volgende:
[..]
Dat is mijn bedoeling niet. Ik haat die lui.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom moet dat in dit topic? Zodat het niet meer over neo-nazi's gaat?
Lekker boeiend wat Erdogan in geheel andere context op een geheel andere wijze zegt.quote:
Maar er is verder niets aan de hand hoor. allemaal de schuld van de moslims.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Een van de aanslagen was een paar honderd meter van mijn huis in Düsseldorf
Dit dus. Open je eigen topique. Dit is te offtopic.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom moet dat in dit topic? Zodat het niet meer over neo-nazi's gaat?
Je haat vooral moslims blijkt uit je postgedrag.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef blek het volgende:
[..]
Dat is mijn bedoeling niet. Ik haat die lui.
Waarom verknal je nu je eigen topic?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar er is verder niets aan de hand hoor. allemaal de schuld van de moslims.
Heb het daar dan over i.p.v. de discussie steeds naar moslims te verleggen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef blek het volgende:
[..]
Dat is mijn bedoeling niet. Ik haat die lui.
Nee simpele ziel.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je haat vooral moslims blijkt uit je postgedrag.
Doe ik niet, probeer enkel te voorkomen dat figuren hier een moslimdiscussie van maken.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom verknal je nu je eigen topic?
Bwoah... sommigen zijn er ook erg goed in alles een Wilders topic te maken.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Doe ik niet, probeer enkel te voorkomen dat figuren hier een moslimdiscussie van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |