abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107854517
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:03 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Het is toch interessant om te weten of Allah het leuk vindt als er mensen in de fik gestoken worden in zijn naam ?
Nee. Waarom zou je dat willen weten?
pi_107860995
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:44 schreef De_Nuance het volgende:
...

Gewoon een psychopaat.

Anders is Breivik , Marc Dutroux en Tristan ook een lichtend voorbeeld voor het Christendom of de westerse cultuur
Dit is te moeilijk en onverenigbaar met de rest van mijn cognitieve en sociale behoeften.
pi_107862105
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee. Waarom zou je dat willen weten?
Als je graag mensen in de fik wil steken maar je kan het tóch niet helemaal voor jezelf goed praten biedt de Islam dan wellicht uitkomst.
Conscience do cost.
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2012 @ 15:48:20 #29
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107862143
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Druk bezig met andere dingen zie ik.
_O- _O- _O-
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_107862303
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:54 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Dan is de imam ook een idioot.

De vraag is waarom elke scheet uit de moslimwereld nieuws is. Ik vraag me af hoeveel zieke moorden in China het nieuws vandaag niet hebben gehaald.

Sommige mensen zitten in een soort angstpsychose voor de islam en moeten hun angst constant voeden met dit soort berichtjes die eigenlijk ver van ons bed en totaal oninteressant zijn. Tenzij je denkt dat dit iets met NL moslims van doen heeft maar dan ben je sowieso achterlijk.

Het feit dat zo iemand berecht wordt laat al zien dat dit niet iets normaals is in Libanon.
Nounou, het is niet alsof elke scheet uit de moslimwereld nieuws is. Uit China komen ook zulke berichten, en ook uit andere delen van de wereld. Het is een combinatie van komkommertijd en 'overneemjournalistiek' denk ik. Vergelijk het met het geweld in Syrië wat amper uitgelicht wordt en het 'nieuws' dat over de Elfstedentocht ging. Ik vind het om te janken maar wat doe je eraan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_107863905
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:34 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Dat denk je fout. Ik geloof wel degelijk in de god van Abraham.
In tegenstelling tot de meesten geloof ik echter niet dat hij goed, nobel, rechtvaardig, genadig etc. etc is - maar dat hij gewoon net zo'n walgelijk stuk stront is als Bijbel en Koran beweren. Iets wat veracht en gehaat moet worden - niet iets wat je moet aanbidden.

Nu jij :P
Je gelooft dus in God maar je haat hem?

Moet je je dan niet heel ellendig en machteloos voelen? Je kunt immers nooit tegen hem op.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_107864859
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:56 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Je gelooft dus in God maar je haat hem?
"Zie werkelijk geen enkele reden hem te aanbidden, behalve angst voor zijn macht" is misschien iets nauwkeuriger.

quote:
Moet je je dan niet heel ellendig en machteloos voelen? Je kunt immers nooit tegen hem op.
Jep.

Maar in alle eerlijkheid vind ik al die mensen die net als ik bijv. denken dat God/Allah homos en ongelovigen haat, dat God vindt dat Hij het recht heeft om vrijwel de hele mensheid uit te moorden als ze niet doen wat Hij wil, dat God denkt het recht te hebben sadistische spelletjes met de mensheid te spelen enz. enz. en hem vervolgens daarom prijzen en aanbidden in plaats van zich vol walging af te keren een stuk deprimerender.

Niettemin - misotheist zijn is idd gewoon niet zo leuk.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterSqueaky op 11-02-2012 18:56:13 ]
pi_107868339
Jammer dat men die imam niet in het chavot kan gooien.
pi_107873237
Valt nog mee dat de brandstichter vervolgd wordt. In Saudi-Arabia of een ander gaar land zou het andersom zijn.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:37:26 #35
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_107873424
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nounou, het is niet alsof elke scheet uit de moslimwereld nieuws is. Uit China komen ook zulke berichten, en ook uit andere delen van de wereld. Het is een combinatie van komkommertijd en 'overneemjournalistiek' denk ik. Vergelijk het met het geweld in Syrië wat amper uitgelicht wordt en het 'nieuws' dat over de Elfstedentocht ging. Ik vind het om te janken maar wat doe je eraan.
Probeer je nou te beweren dat Syrië nauwelijks in het nieuws is? Je kan de tv niet aanzetten of de krant openslaan of het gaat over Syrië,
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2012 @ 22:52:55 #36
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107876461
quote:

[..]

De vraag is waarom elke scheet uit de moslimwereld nieuws is. Ik vraag me af hoeveel zieke moorden in China het nieuws vandaag niet hebben gehaald.

Voor je het weet gebeuren dit soort dingen ook hier, in Londen, Parijs of New York. :{w Ja dat lijkt onvoorstelbaar maar als je deze idioten in het westen toelaat haal je hun barbaarse gewoonten ook binnen.

Mensen in de brand steken omdat ze niet bidden...

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 12-02-2012 00:40:21 ]
pi_107876558
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Voor je het weet gebeuren dit soort dingen ook hier, in Londen, Parijs of New York. :{w Ja dat lijkt onvoorstelbaar maar als je deze idioten in het westen toelaat haal je hun barbaarse gewoonten ook binnen.

Mensen in de brand steken omdat ze niet bidden...

Een enge Rechtse wind waait door fok! Laat je toch niet zo bangmaken door de door Israeliers gedomineerde media!

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 12-02-2012 00:56:56 ]
pi_107876561
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Er worden al mensen in de brand gestoken, hier. ;(
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2012 @ 23:19:35 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107877401
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Een enge Rechtse wind waait door fok! Laat je toch niet zo bangmaken door de door Israeliers gedomineerde media!
Dat er veel Joden in de media zitten lijkt me evident.

Maar Joden zouden vanwege hun geschiedenis nooit aan dehumanizatie van andere groepen meedoen.
pi_107877481
Mijn opa en oma zijn moslim en veel tantes en ooms ook, fijn dat je ze kanker noemt.
pi_107877554
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Altijd je mond vol over intolerantie in de islamitische wereld en hier zo laconiek en lacherig over doen.

Ben je het er stiekem mee eens ofzo ?
pi_107878023
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:21 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn opa en oma zijn moslim en veel tantes en ooms ook, fijn dat je ze kanker noemt.
Ik vermoed dat NorthernStar doelt op extremisten, zoals in het nieuwsbericht die andere mensen kwaad doen en niet op gewone moslims (zoals jouw familie).
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_107878061
Ik hoop dat het met het slachtoffer weer goed zal komen voor zover mogelijk.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2012 @ 23:40:13 #44
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107878102
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:37 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat NorthernStar doelt op extremisten, zoals in het nieuwsbericht die andere mensen kwaad doen en niet op gewone moslims (zoals jouw familie).
Er bestaat geen gematigde islam. :{w
pi_107878122
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:40 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Er bestaat geen gematigde islam. :{w
Er bestaat ook niet zoiets als 'de islam'.
pi_107880670
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er bestaat ook niet zoiets als 'de islam'.
Er zijn inderdaad meer stromingen en verder kun je niet iedereen over één kam scheren. Deze dader is gewoon een idioot, maar dat zegt nog niks over de gemiddelde moslim.
signatuurloos
  zondag 12 februari 2012 @ 03:32:29 #47
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107883031
Maximaal 10 jaar, maar waarschijnlijk maar 5 jaar?

Levenslang in eenzame opsluiting verdient die gek.

Zulke extremistische psychopaten verdienen het niet eens om tussen de rest van de gevangenen rond te lopen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 12 februari 2012 @ 04:09:14 #48
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107883195
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat er veel Joden in de media zitten lijkt me evident.

Maar Joden zouden vanwege hun geschiedenis nooit aan dehumanizatie van andere groepen meedoen.
Ooit gehoord van zionisme?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 12 februari 2012 @ 04:24:57 #49
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_107883242
quote:

[..]

Dan is de imam ook een idioot.

Sommige mensen zitten in een soort angstpsychose voor de islam en moeten hun angst constant voeden met dit soort berichtjes die eigenlijk ver van ons bed en totaal oninteressant zijn. Tenzij je denkt dat dit iets met NL moslims van doen heeft maar dan ben je sowieso achterlijk.

Het feit dat zo iemand berecht wordt laat al zien dat dit niet iets normaals is in Libanon.
Van Chinezen heb je hier geen last. Hooguit als de bami weer eens bedorven is. Dit in tegenstelling tot die lieve moslims die hier verantwoordelijk zijn voor 95% van alle criminele lijstjes.
pi_107883509
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 04:24 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Van Chinezen heb je hier geen last. Hooguit als de bami weer eens bedorven is. Dit in tegenstelling tot die lieve moslims die hier verantwoordelijk zijn voor 95% van alle criminele lijstjes.
Dit bericht gaat anders ook niet over de moslims in NL maar in een of ander onderontwikkeld land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')