Beetje wazig verhaal, waarom rent ie ineens weg?quote:TUITJENHORN Sinds zaterdagmiddag wordt de 23-jarige Nikki Pronk uit Tuitjenhorn vermist. De jongen is voor het laatst gezien in Alkmaar op de route tussen de Jan van Scorelkade en het Medisch Centrum Alkmaar.
Hij was met zijn vader lopend onderweg naar het MCA maar ging er plotseling rennend vandoor.
Nikki is 1.90 meter lang en heeft kort bruin haar. Op het moment van verdwijnen droeg hij een donkere broek en witte trui met capuchon. Ook had hij een grijze muts op zijn hoofd.
Wie informatie over Nikki heeft of duidelijkheid kan verschaffen over zijn verblijfplaats wordt verzocht contact op te nemen met de regiopolitie Noord-Holland Noord: tel. 0800-6070.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drugstest?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:52 schreef DroogDok het volgende:
Waarom onderweg naar het MCA?
Raar verhaal vol met gaten.
De vogel is gevlogen..quote:Op maandag 13 februari 2012 09:54 schreef Leandra het volgende:
Lijkt wel een schoolfoto... En als hij idd 23 is dan zal het wel een 7 jaar oude foto zijn.
Vreemd verhaal idd, een 23-jarige die ineens bij z'n vader wegrent en niet meer terugkomt.
Inderdaad, als hij geen gevaar voor Tuitjenhorn was hadden ze dit bericht niet geplaatst.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:53 schreef jabida het volgende:
onderweg naar het MCA.
Goh wellicht dat die jongen (geestelijk) ziek is.
Zomaar een gokje hoor
Dan heb je niet goed op het nieuws gelet de laatste tijd, want ik dacht juist "Alweer Tuitjenhorn?".quote:Op maandag 13 februari 2012 09:54 schreef Wokkel het volgende:
Sinds wanneer doen ze dat voor volwassenen?
En ben ik de enige die nog nooit van Tuitjenhorn heeft gehoord?
Maar doe er dan liever géén foto bij, of toch een recente.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:06 schreef Id_do_her het volgende:
Op die foto zal hij wel geen 23 zijn.
Inderdaad, is ook handiger voor mensen die hem eventueel zien of zo. Hij is ook 23 en wordt in het artikel 'jongen' genoemd.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar doe er dan liever géén foto bij, of toch een recente.
daar ben ik ook bang voor. Anders was ie 'm wel achterna gerend of iig gaan roepen naar voorbijgangersquote:
Misschien verkeert hij in levensgevaar. Ze waren op weg naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:54 schreef Wokkel het volgende:
Sinds wanneer doen ze dat voor volwassenen?
Misschien is hij onderweg er vandoor gegaan in een paniek aanval, vraag mij af waarom ze richting het ziekenhuis gingen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien verkeert hij in levensgevaar. Ze waren op weg naar het ziekenhuis.
Eind zaterdagmiddag nemen ze geen patiënten op tenzij noodzakelijk. (Tenminste dat herinner ik me van een aantal jaar geleden dus hou me ten goede.) Er zal wel wat aan de hand zijn met die jongen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien is hij onderweg er vandoor gegaan in een paniek aanval, vraag mij af waarom ze richting het ziekenhuis gingen.
Drugs test? gedwongen opname?
Eens en dan staat er altijd bij dat je hem niet moet aanspreken o.i.d.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo vaag verhaal. Verhaal is compleet genoeg voor het doel dat het dient, namelijk het vinden van die jongen. De rest zal wel prive zijn. Als die gast gevaarlijk was stond dat er wel bij in het bericht.
agreedquote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef raptorix het volgende:
Misschien is de jongen wel schizofreen, mijn neefje is destijds ook gevlucht, en heeft zichzelf van het leven berooft, ik vind grappen verre van gepast in dit topic.
http://www.0223pagina.nl/politie/quote:Vermiste Nikki Pronk terecht
Alkmaar, maandag 13 februari
De 23-jarige Nikki Pronk die sinds zaterdag 11 februari jl vermist werd, is terecht. Nikki kwam maandag rond het middaguur thuis in Tuitjenhorn. Hij liep zaterdagmiddag in verwarde toestand weg toen hij met zijn vader op weg was naar het MCA. Er was sinds die tijd niet smeer van hem vernomen.
Of Sue, maar dan zou hij zijn vader juist opzoeken..quote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef DS4 het volgende:
Een gozert die Nikki heet? Ja, dan snap ik wel dat je weg rent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |