Misschien is hij onderweg er vandoor gegaan in een paniek aanval, vraag mij af waarom ze richting het ziekenhuis gingen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien verkeert hij in levensgevaar. Ze waren op weg naar het ziekenhuis.
Eind zaterdagmiddag nemen ze geen patiënten op tenzij noodzakelijk. (Tenminste dat herinner ik me van een aantal jaar geleden dus hou me ten goede.) Er zal wel wat aan de hand zijn met die jongen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien is hij onderweg er vandoor gegaan in een paniek aanval, vraag mij af waarom ze richting het ziekenhuis gingen.
Drugs test? gedwongen opname?
Eens en dan staat er altijd bij dat je hem niet moet aanspreken o.i.d.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo vaag verhaal. Verhaal is compleet genoeg voor het doel dat het dient, namelijk het vinden van die jongen. De rest zal wel prive zijn. Als die gast gevaarlijk was stond dat er wel bij in het bericht.
agreedquote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef raptorix het volgende:
Misschien is de jongen wel schizofreen, mijn neefje is destijds ook gevlucht, en heeft zichzelf van het leven berooft, ik vind grappen verre van gepast in dit topic.
http://www.0223pagina.nl/politie/quote:Vermiste Nikki Pronk terecht
Alkmaar, maandag 13 februari
De 23-jarige Nikki Pronk die sinds zaterdag 11 februari jl vermist werd, is terecht. Nikki kwam maandag rond het middaguur thuis in Tuitjenhorn. Hij liep zaterdagmiddag in verwarde toestand weg toen hij met zijn vader op weg was naar het MCA. Er was sinds die tijd niet smeer van hem vernomen.
Of Sue, maar dan zou hij zijn vader juist opzoeken..quote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef DS4 het volgende:
Een gozert die Nikki heet? Ja, dan snap ik wel dat je weg rent...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |