Ik vind jou werkelijk een respectloze knurft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ga ergens anders ongesteld zitten zijn.
Mag ik de Nederlandse schrijfstijl van noteringen plsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
19/2 dat hij hersendood is. Bets are on.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
WTF is dit nou weer voor topic geworden? We zijn maar vliegtuigen gaan kieken?
Dat denk ik ook. Als hij bij bewustzijn zou zijn geweest of als er ander (licht) positief nieuws was dan zouden ze dat al naar buiten hebben gebracht. Ze weten zelf ook wel dat mensen nu van het ergste uit gaan en ze doen niks om dat beeld ook maar iets positiever te maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit. RVD brengt het graag zo positief mogelijk.
Bij gebrek aan nieuw nieuws.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Vertel dan iets nieuws over Friso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Is mijn indruk ook dat de RVD het zo positief mogelijk houdt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als hij bij bewustzijn zou zijn geweest of als er ander (licht) positief nieuws was dan zouden ze dat al naar buiten hebben gebracht. Ze weten zelf ook wel dat mensen nu van het ergste uit gaan en ze doen niks om dat beeld ook maar iets positiever te maken.
Ik gok dat er pas morgenochtend meer verteld zal worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nieuw nieuws.....
Bennyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Dat idee heb ik ook, al hoop ik oprecht dat het mee zal vallenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is mijn indruk ook dat de RVD het zo positief mogelijk houdt.
Mogelijk. Maar dan snap ik niet dat heel NED1 vol zit met flitsnieuws over deze kwestie. Als er toch niks te melden is?!?!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat er pas morgenochtend meer verteld zal worden.
Is mijn indruk ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is mijn indruk ook dat de RVD het zo positief mogelijk houdt.
Er is nu ook een twee-in-één pak:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vertel dan iets nieuws over Friso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |