Ja want mensen maken nooit fouten natuurlijk, die moeten zich gedragen als een robot met absolute perfectie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
President Bush, Stalin en Mubarak hebben mij ook nooit zonder respect behandeld. Toch dankzij hun acties heb ik geen respect voor ze. Achterlijk gedrag op een berg waar je anderen mee in gevaar brengt is erg onrespectvol naar de reddingswerkers. Nederlanders hebben toch al een zelfmoord imago in die regio's omdat ze bovengemiddeld vaak dit soort stunts uithalen. Iets met enorme zelfoverschatting.
Prima, maar dan zorg ik ff dat ik dan weg benquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
geen probleem, dat mag sowieso wel weggevaagd worden.
Als jij loopt te wandelen op een cliff en een hart infarct krijgt, 40 meter naar beneden dondert op scherpe rotsen en het overleeft, vind ik jou erg onrespectvol naar de reddingwerkers toe. Hoe durf je die mensen hun leven in de waagschaal te laten stellen!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
President Bush, Stalin en Mubarak hebben mij ook nooit zonder respect behandeld. Toch dankzij hun acties heb ik geen respect voor ze. Achterlijk gedrag op een berg waar je anderen mee in gevaar brengt is erg onrespectvol naar de reddingswerkers. Nederlanders hebben toch al een zelfmoord imago in die regio's omdat ze bovengemiddeld vaak dit soort stunts uithalen. Iets met enorme zelfoverschatting.
Het zal een heel domme vraag zijn maar ik kan niet 10 topics teruglezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:15 schreef MaLo het volgende:
Daling is begonnen.
Onee, dat heet: daling is ingezet
Okay, dacht even dat Friso overgevlogen zou worden want daar hoor ik niets over. Nou zegt dat ook niks natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet lachen.
Op het vliegtuig dat WimLex en consorten naar St Gallen heeft gevlogen, en nu leeg terugvliegt naar Schiphol
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet lachen.
Op het vliegtuig dat WimLex en consorten naar St Gallen heeft gevlogen, en nu leeg terugvliegt naar Schiphol
Rutte's vrouwquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Bijtanken, morgen Rutte's vrouw naar London vervoeren voor haar wekelijkse shop-dagje.
De 3e broer en fam ophalenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
Waarom heeft hij trouwens een stop gemaakt op Brussel Airport?
En wat als ze het vliegtuig niet kwijt kunnen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik niet? Stop ze in een leuk hotelletje, ze hebben toch geld zat.
Wachten zal goedkoper zijn denk ik als heen en weer vliegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, hoe lang wil je de crew enzo laten wachten daar?
Ja, daar heb je volkomen gelijk inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een serieuze aangelegenheid hoor
Je hebt gelijk. En als je het zó brengt, blijf je respectvol.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit bent wezen skien maar je hebt alle tijd om te bespreken wat je gaat doen. Ze stonden niet opeens op de berg van ''oepsie''. Bovendien wordt overal aangegeven hoe groot het gevaar op een lawine is.
Goede vergelijking!!!! Ik boer goed genoeg om zelf ieder jaar lekker buiten de piste te kunnen gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als jij loopt te wandelen op een cliff en een hart infarct krijgt, 40 meter naar beneden dondert op scherpe rotsen en het overleeft, vind ik jou erg onrespectvol naar de reddingwerkers toe. Hoe durf je die mensen hun leven in de waagschaal te laten stellen!!
![]()
Verder is je vergelijking totaal absurd. En je bent een jaloerse droeftoeter. Jaloers op iemand die goed boert, qua familie, en qua werk.
Mensen ophalenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
Waarom heeft hij trouwens een stop gemaakt op Brussel Airport?
Nu snap ik het ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:21 schreef b4kl4p het volgende:
Crew wil ook carnaval begrijp dat dan.
Waar en hoe luister je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:22 schreef Piles het volgende:
Ik hoor 'mOp de radio tenminste. Heb even gemist naar welke baan ie gaat.
Radiootje gehackt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:22 schreef Piles het volgende:
Ik hoor 'mOp de radio tenminste. Heb even gemist naar welke baan ie gaat.
Scanner?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Scanner. Hij gaat naar 18R, Polderbaan
ws Constantijnquote:
??? Heeft ie niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sinds wanneer heeft Rutte een vrouw trouwens?
Ik mis de link naar de webcam nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En zijn paard.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:24 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ik mis de link naar de webcam nog
huh?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja dat is de enige landingsbaan momenteel die open is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
cam op die baan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Bijtanken, morgen Rutte's vrouw naar London vervoeren voor haar wekelijkse shop-dagje.
Zag het ook net iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:24 schreef RemcoW23 het volgende:
AFL329 vliegt er vlak voor.. Gaat ook naar Schiphol, komt vanuit het koude Rusland
Geinig dit.
Waarom moet ik hier nou respectvol over doen? Pleb Jantje die zonder autogordels even lekker 120 gaat rijden op een mistige besneeuwde snelweg en door de vooruitvliegt word standaart genomineerd voor een darwin award en een mongool genoemd. Meneer Friso doet hetzelfde op een piste en dan respect respect respect.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En als je het zó brengt, blijf je respectvol.![]()
Er zijn mensen die geschokt zijn door vandaag (inclusief mezelf).
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier nou respectvol over doen? Pleb Jantje die zonder autogordels even lekker 120 gaat rijden op een mistige besneeuwde snelweg en door de vooruitvliegt word standaart genomineerd voor een darwin award en een mongool genoemd. Meneer Friso doet hetzelfde op een piste en dan respect respect respect.
Dat is zijn moeder.quote:
Had hij al lang, maar is nu uit de kast (© Mark Rutte is lesbisch)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan doe je het maar niet voor jezelf, dan doe je het maar voor ánderen. Qua argumenten vind ik dat je gelijk hebt, maar iemand uitschelden die in levensgevaar verkeert, dan ben je verkeerd bezig. Ik stoor me er aan dat je dat niet lijkt aan te voelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier nou respectvol over doen? Pleb Jantje die zonder autogordels even lekker 120 gaat rijden op een mistige besneeuwde snelweg en door de vooruitvliegt word standaart genomineerd voor een darwin award en een mongool genoemd. Meneer Friso doet hetzelfde op een piste en dan respect respect respect.
daarom vliegt hij nu op 1044 meter?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:26 schreef b4kl4p het volgende:
Oh volgens mij gaat hij eerst Rutte's vrouw in Londen afleveren.
Nee, ik heb geen enkele band met I-sec of G4S of een van de andere bedrijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vast een organisatie die belast is met het beveiligen van o.a. luchthavens?
Ja nu.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij blijft maar naar West gaan. wordt het niet tijd dat ie afbuigt naar Zuid?
Pfff, net op tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar komt de draaiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef Piles het volgende:
210 graden nu, 180 knopen, cleared approach rwy 18R
Dat heeft hij inmiddels ook gedaan.... zie, ze lezen meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef b4kl4p het volgende:
Toch wel netjes hoe ze dat kunnen allemaal met die planes he
Dit was nooit gebeurt als de Koninklijke Famillie aanboord zat. Dan was het de 18C, Y-platform en gelijk de A4 op.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef Piles het volgende:
Als ze naar Schiphol-Oost moeten hebben ze nog een eind te taxien trouwens
Ik ga proberen het te horenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Tjsa, de cam. Maar wat wordt zijn parking?
Ja dat ding uit Ruslandquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef GSMboy het volgende:
OH NOES, er staat een ander vliegtuig op de baan
Frontaalbotsing.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef GSMboy het volgende:
OH NOES, er staat een ander vliegtuig op de baan
Moest je onder een lawine komen, reken niet op respectvolle hulpverlenersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goede vergelijking!!!! Ik boer goed genoeg om zelf ieder jaar lekker buiten de piste te kunnen gaan
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:30 schreef hans1988 het volgende:
dat russiche vliegtuig is wel keihard de grond ingevlogen
Altitude: -225 ft (-69 m)
MIJN webcam pic (was voor jullie hoor)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
NOS op 3 heeft onze webcam beelden gejat![]()
Stelletje FOK!ers daar
Schiphol ligt onder de zeespiegel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:30 schreef hans1988 het volgende:
Luchtdruk-dingetjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:30 schreef hans1988 het volgende:
Nee, zelfde redenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:31 schreef Ritmo het volgende:
![]()
Hebben jullie niets beters te doen op de vrijdagavond?
En nee, ik spaar mezelf vanavond even voor carnaval, de komende 3 dagen
zuchtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Schiphol ligt onder de zeespiegel.
De KL 1761 naar Bremenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Miniem het volgende:
Welk vliegtuigje zal ik nou eens gaan volgen.
Searchquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/SAA265
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:31 schreef GSMboy het volgende:
Here he comes, and.....
BOOM!!!
[ afbeelding ]
http://www.flightradar24.com/UAE38quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Miniem het volgende:
Welk vliegtuigje zal ik nou eens gaan volgen.
De vertrekroutes lopen heel anders dan de aankomstroutesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Me too, hij gaat wss naar Lelystad eerst, dan Enschede
Arnhem en dan via een sluiproute naar bremen (om al die wintersporters te ontwijken)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Me too, hij gaat wss naar Lelystad eerst, dan Enschede
Ja, netjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
ok, goed nieuws:
Politici laten carnaval schieten vanwege prins Friso
Minister van Infrastructuur en Milieu Melanie Schultz van Haegen (VVD), minister voor Immigratie en Asiel Gerd Leers (CDA) en staatssecretaris van Financiën Frans Weekers (VVD) hebben afgezegd vanwege het ski-ongeval van prins Friso vrijdagmiddag, meldt de gemeente.
De kabinetsleden vinden het ongepast om een 'feestelijke en humoristische bijeenkomst' bij te wonen nu prins Friso in levensgevaar verkeert. Het stadsbestuur en carnavalsvereniging De Tempeleers respecteren hun beslissing
(nu.nl)
Handig toch, weet je waar ze staan te controleren !quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Op NED1 komen de hele avond flitsjournaals.
Gelukkig hebben we TCASquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef b4kl4p het volgende:
Frankfurt wordt een masacre, check die collision courses
Complete chaos....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef b4kl4p het volgende:
Frankfurt wordt een masacre, check die collision courses
Begrijpelijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
ok, goed nieuws:
Politici laten carnaval schieten vanwege prins Friso
Minister van Infrastructuur en Milieu Melanie Schultz van Haegen (VVD), minister voor Immigratie en Asiel Gerd Leers (CDA) en staatssecretaris van Financiën Frans Weekers (VVD) hebben afgezegd vanwege het ski-ongeval van prins Friso vrijdagmiddag, meldt de gemeente.
De kabinetsleden vinden het ongepast om een 'feestelijke en humoristische bijeenkomst' bij te wonen nu prins Friso in levensgevaar verkeert. Het stadsbestuur en carnavalsvereniging De Tempeleers respecteren hun beslissing
(nu.nl)
Gelukkig voor je, lijkt me soms wel geestdodend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen enkele band met I-sec of G4S of een van de andere bedrijven.
TCAS is nooit een twijfelgeval als het goed is. Dat is zo'n beetje het enige wat je echt direct moet opvolgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef spoilert het volgende:
[..]
Moeten de piloten het wel opvolgen.....
Ach het vult de avond hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef Miniem het volgende:
Volgens mij hebben veel Fokkers een nieuwe hobby
Ik hoop niet dat ze TCAS daar nodig hebben, dan heb ik er weinig vertrouwen inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ah dus bij Frankfurt zit iedereen momenteel in loopings, en vage achtbochtjes.
Een hobby geschikt voor Authisten...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef Miniem het volgende:
Gewoon vanuit je zolderkamer, handig toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef Miniem het volgende:
Nouja 't is wel handig, dat flightradar ding.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef spoilert het volgende:
[..]
Een hobby geschikt voor Authisten...
Er ging een man of 20 in St gallen het vliegtuig uit, wellicht ook een paar artsen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef sl44 het volgende:
Is het niet opmerkelijk dat er nog niemand van het Universitair Medisch Centrum leiden of amsterdam of van het bronovo ziekenhuis op weg is naar lech? gezien dat de enige 3 ziekenhuizen zijn waar de oranjes zich laten behandelen.
Zou dat toch een teken zijn dat het is afgelopen?
Ook daar in de bergen hebben ze goede artsenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef sl44 het volgende:
Is het niet opmerkelijk dat er nog niemand van het Universitair Medisch Centrum leiden of amsterdam of van het bronovo ziekenhuis op weg is naar lech? gezien dat de enige 3 ziekenhuizen zijn waar de oranjes zich laten behandelen.
Zou dat toch een teken zijn dat het is afgelopen?
Dan kun je het maar beter op 1 dag hebben he? de 18e en de 21e ofzo das ook weer zo kut..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
Mabels vader is op 18 februari overleden. Dat is morgen.
Het was spottend, ik woon onder een route die door vertrekende vliegtuigen wotdt gerbuik, ik kijk ook regelmatigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja 't is wel handig, dat flightradar ding.
Als er een vliegtuig boven je zit, kun je even checken wat voor een het is, hoe hoog ie zit, waar ie heen gaat enzovoort.
En een lawinemeteoroloogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Straks bij P&W ook over Prins Friso.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
Nee klopt niet in dienst maar de oranjes laten zich alleen behandelen in deze 3 ziekenhuizen en dan bij artzen die ze al jaren kennen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ook daar in de bergen hebben ze goede artsen. Ik denk niet dat de artsen van het Bronovo in dienst zijn van de Koninklijke familie.
Neerhalen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef b4kl4p het volgende:
De KLM1761 is zojuist Duitsland binnengevlogen.
Sjezus... ik vond 2 van die bizarre ongelukken al naar zat, maar dan ook nog eens op vrijwel dezelfde datumquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
BLITZKRIEG!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef b4kl4p het volgende:
Oeh, ik was hem alweer vergeten. Deze week kunnen we natuurlijk ook de gipsvluchten gaan volgen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef b4kl4p het volgende:
En rouwkist vluchtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Oeh, ik was hem alweer vergeten. Deze week kunnen we natuurlijk ook de gipsvluchten gaan volgen...
9/2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Heeft Unibet al een weddenschap online of dat ie het wel of niet haalt?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef b4kl4p het volgende:
Dat is wel akelig inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit. RVD brengt het graag zo positief mogelijk.
Ik ook niet... Hopelijk kan de beste man gezellig weer over een paar weken in de PH-KBX mee naar Nederland, om te toosten met de familie dat hij nog leeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hoewel ik de man niet persoonlijk ken, hoop ik niet dat het zo'n vlucht wordt.
Nou als coma het meest positieve is wat ze kunnen bedenken....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik vind jou werkelijk een respectloze knurft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ga ergens anders ongesteld zitten zijn.
Mag ik de Nederlandse schrijfstijl van noteringen plsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
19/2 dat hij hersendood is. Bets are on.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
WTF is dit nou weer voor topic geworden? We zijn maar vliegtuigen gaan kieken?
Dat denk ik ook. Als hij bij bewustzijn zou zijn geweest of als er ander (licht) positief nieuws was dan zouden ze dat al naar buiten hebben gebracht. Ze weten zelf ook wel dat mensen nu van het ergste uit gaan en ze doen niks om dat beeld ook maar iets positiever te maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nieuw nieuws.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Vertel dan iets nieuws over Friso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Is mijn indruk ook dat de RVD het zo positief mogelijk houdt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als hij bij bewustzijn zou zijn geweest of als er ander (licht) positief nieuws was dan zouden ze dat al naar buiten hebben gebracht. Ze weten zelf ook wel dat mensen nu van het ergste uit gaan en ze doen niks om dat beeld ook maar iets positiever te maken.
Ik gok dat er pas morgenochtend meer verteld zal worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nieuw nieuws.....
Bennyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Dat idee heb ik ook, al hoop ik oprecht dat het mee zal vallenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is mijn indruk ook dat de RVD het zo positief mogelijk houdt.
Mogelijk. Maar dan snap ik niet dat heel NED1 vol zit met flitsnieuws over deze kwestie. Als er toch niks te melden is?!?!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat er pas morgenochtend meer verteld zal worden.
Is mijn indruk ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is mijn indruk ook dat de RVD het zo positief mogelijk houdt.
Er is nu ook een twee-in-één pak:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vertel dan iets nieuws over Friso.
Doe normaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je nu wed dat hij hersendood is krijg je je inzet + 19/2 x je inzet terug.
9.50quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je nu wed dat hij hersendood is krijg je je inzet + 19/2 x je inzet terug.
Ja en gekoeld ofzo toch? Om het brein te laten rusten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hij wordt kunstmatig in leven gehouden, dat betekend gewoon een coma toch? En dat z'n lichamelijke functies nog niet sterk genoeg zijn om het zelf te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |