Nee klopt niet in dienst maar de oranjes laten zich alleen behandelen in deze 3 ziekenhuizen en dan bij artzen die ze al jaren kennen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ook daar in de bergen hebben ze goede artsen. Ik denk niet dat de artsen van het Bronovo in dienst zijn van de Koninklijke familie.
Neerhalen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef b4kl4p het volgende:
De KLM1761 is zojuist Duitsland binnengevlogen.
Sjezus... ik vond 2 van die bizarre ongelukken al naar zat, maar dan ook nog eens op vrijwel dezelfde datumquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
Mabels vader is op 18 februari overleden. Dat is morgen.
BLITZKRIEG!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef b4kl4p het volgende:
Oeh, ik was hem alweer vergeten. Deze week kunnen we natuurlijk ook de gipsvluchten gaan volgen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef b4kl4p het volgende:
En rouwkist vluchtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Oeh, ik was hem alweer vergeten. Deze week kunnen we natuurlijk ook de gipsvluchten gaan volgen...
9/2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Heeft Unibet al een weddenschap online of dat ie het wel of niet haalt?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef b4kl4p het volgende:
Dat is wel akelig inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
Mabels vader is op 18 februari overleden. Dat is morgen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit. RVD brengt het graag zo positief mogelijk.
Ik ook niet... Hopelijk kan de beste man gezellig weer over een paar weken in de PH-KBX mee naar Nederland, om te toosten met de familie dat hij nog leeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hoewel ik de man niet persoonlijk ken, hoop ik niet dat het zo'n vlucht wordt.
Nou als coma het meest positieve is wat ze kunnen bedenken....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik vind jou werkelijk een respectloze knurft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ga ergens anders ongesteld zitten zijn.
Mag ik de Nederlandse schrijfstijl van noteringen plsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
19/2 dat hij hersendood is. Bets are on.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
WTF is dit nou weer voor topic geworden? We zijn maar vliegtuigen gaan kieken?
Dat denk ik ook. Als hij bij bewustzijn zou zijn geweest of als er ander (licht) positief nieuws was dan zouden ze dat al naar buiten hebben gebracht. Ze weten zelf ook wel dat mensen nu van het ergste uit gaan en ze doen niks om dat beeld ook maar iets positiever te maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nieuw nieuws.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Vertel dan iets nieuws over Friso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Is mijn indruk ook dat de RVD het zo positief mogelijk houdt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als hij bij bewustzijn zou zijn geweest of als er ander (licht) positief nieuws was dan zouden ze dat al naar buiten hebben gebracht. Ze weten zelf ook wel dat mensen nu van het ergste uit gaan en ze doen niks om dat beeld ook maar iets positiever te maken.
Ik gok dat er pas morgenochtend meer verteld zal worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nieuw nieuws.....
Bennyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Dat idee heb ik ook, al hoop ik oprecht dat het mee zal vallenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is mijn indruk ook dat de RVD het zo positief mogelijk houdt.
Mogelijk. Maar dan snap ik niet dat heel NED1 vol zit met flitsnieuws over deze kwestie. Als er toch niks te melden is?!?!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat er pas morgenochtend meer verteld zal worden.
Is mijn indruk ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is mijn indruk ook dat de RVD het zo positief mogelijk houdt.
Er is nu ook een twee-in-één pak:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vertel dan iets nieuws over Friso.
Doe normaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je nu wed dat hij hersendood is krijg je je inzet + 19/2 x je inzet terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |