De KL 1761 naar Bremenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Miniem het volgende:
Welk vliegtuigje zal ik nou eens gaan volgen.
Searchquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/SAA265
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:31 schreef GSMboy het volgende:
Here he comes, and.....
BOOM!!!
[ afbeelding ]
http://www.flightradar24.com/UAE38quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Miniem het volgende:
Welk vliegtuigje zal ik nou eens gaan volgen.
De vertrekroutes lopen heel anders dan de aankomstroutesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Me too, hij gaat wss naar Lelystad eerst, dan Enschede
Arnhem en dan via een sluiproute naar bremen (om al die wintersporters te ontwijken)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Me too, hij gaat wss naar Lelystad eerst, dan Enschede
Ja, netjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
ok, goed nieuws:
Politici laten carnaval schieten vanwege prins Friso
Minister van Infrastructuur en Milieu Melanie Schultz van Haegen (VVD), minister voor Immigratie en Asiel Gerd Leers (CDA) en staatssecretaris van Financiën Frans Weekers (VVD) hebben afgezegd vanwege het ski-ongeval van prins Friso vrijdagmiddag, meldt de gemeente.
De kabinetsleden vinden het ongepast om een 'feestelijke en humoristische bijeenkomst' bij te wonen nu prins Friso in levensgevaar verkeert. Het stadsbestuur en carnavalsvereniging De Tempeleers respecteren hun beslissing
(nu.nl)
Handig toch, weet je waar ze staan te controleren !quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Op NED1 komen de hele avond flitsjournaals.
Gelukkig hebben we TCASquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef b4kl4p het volgende:
Frankfurt wordt een masacre, check die collision courses
Complete chaos....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef b4kl4p het volgende:
Frankfurt wordt een masacre, check die collision courses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |