De KL 1761 naar Bremenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Miniem het volgende:
Welk vliegtuigje zal ik nou eens gaan volgen.
Searchquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/SAA265
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:31 schreef GSMboy het volgende:
Here he comes, and.....
BOOM!!!
[ afbeelding ]
http://www.flightradar24.com/UAE38quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Miniem het volgende:
Welk vliegtuigje zal ik nou eens gaan volgen.
De vertrekroutes lopen heel anders dan de aankomstroutesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Me too, hij gaat wss naar Lelystad eerst, dan Enschede
Arnhem en dan via een sluiproute naar bremen (om al die wintersporters te ontwijken)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Me too, hij gaat wss naar Lelystad eerst, dan Enschede
Ja, netjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
ok, goed nieuws:
Politici laten carnaval schieten vanwege prins Friso
Minister van Infrastructuur en Milieu Melanie Schultz van Haegen (VVD), minister voor Immigratie en Asiel Gerd Leers (CDA) en staatssecretaris van Financiën Frans Weekers (VVD) hebben afgezegd vanwege het ski-ongeval van prins Friso vrijdagmiddag, meldt de gemeente.
De kabinetsleden vinden het ongepast om een 'feestelijke en humoristische bijeenkomst' bij te wonen nu prins Friso in levensgevaar verkeert. Het stadsbestuur en carnavalsvereniging De Tempeleers respecteren hun beslissing
(nu.nl)
Handig toch, weet je waar ze staan te controleren !quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Op NED1 komen de hele avond flitsjournaals.
Gelukkig hebben we TCASquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef b4kl4p het volgende:
Frankfurt wordt een masacre, check die collision courses
Complete chaos....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef b4kl4p het volgende:
Frankfurt wordt een masacre, check die collision courses
Begrijpelijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
ok, goed nieuws:
Politici laten carnaval schieten vanwege prins Friso
Minister van Infrastructuur en Milieu Melanie Schultz van Haegen (VVD), minister voor Immigratie en Asiel Gerd Leers (CDA) en staatssecretaris van Financiën Frans Weekers (VVD) hebben afgezegd vanwege het ski-ongeval van prins Friso vrijdagmiddag, meldt de gemeente.
De kabinetsleden vinden het ongepast om een 'feestelijke en humoristische bijeenkomst' bij te wonen nu prins Friso in levensgevaar verkeert. Het stadsbestuur en carnavalsvereniging De Tempeleers respecteren hun beslissing
(nu.nl)
Gelukkig voor je, lijkt me soms wel geestdodend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen enkele band met I-sec of G4S of een van de andere bedrijven.
TCAS is nooit een twijfelgeval als het goed is. Dat is zo'n beetje het enige wat je echt direct moet opvolgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef spoilert het volgende:
[..]
Moeten de piloten het wel opvolgen.....
Ach het vult de avond hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef Miniem het volgende:
Volgens mij hebben veel Fokkers een nieuwe hobby
Ik hoop niet dat ze TCAS daar nodig hebben, dan heb ik er weinig vertrouwen inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ah dus bij Frankfurt zit iedereen momenteel in loopings, en vage achtbochtjes.
Een hobby geschikt voor Authisten...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef Miniem het volgende:
Gewoon vanuit je zolderkamer, handig toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef Miniem het volgende:
Nouja 't is wel handig, dat flightradar ding.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef spoilert het volgende:
[..]
Een hobby geschikt voor Authisten...
Er ging een man of 20 in St gallen het vliegtuig uit, wellicht ook een paar artsen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef sl44 het volgende:
Is het niet opmerkelijk dat er nog niemand van het Universitair Medisch Centrum leiden of amsterdam of van het bronovo ziekenhuis op weg is naar lech? gezien dat de enige 3 ziekenhuizen zijn waar de oranjes zich laten behandelen.
Zou dat toch een teken zijn dat het is afgelopen?
Ook daar in de bergen hebben ze goede artsenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef sl44 het volgende:
Is het niet opmerkelijk dat er nog niemand van het Universitair Medisch Centrum leiden of amsterdam of van het bronovo ziekenhuis op weg is naar lech? gezien dat de enige 3 ziekenhuizen zijn waar de oranjes zich laten behandelen.
Zou dat toch een teken zijn dat het is afgelopen?
Dan kun je het maar beter op 1 dag hebben he? de 18e en de 21e ofzo das ook weer zo kut..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
Mabels vader is op 18 februari overleden. Dat is morgen.
Het was spottend, ik woon onder een route die door vertrekende vliegtuigen wotdt gerbuik, ik kijk ook regelmatigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja 't is wel handig, dat flightradar ding.
Als er een vliegtuig boven je zit, kun je even checken wat voor een het is, hoe hoog ie zit, waar ie heen gaat enzovoort.
En een lawinemeteoroloogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Straks bij P&W ook over Prins Friso.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
Mabels vader is op 18 februari overleden. Dat is morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |