Als deze Imam Nederlands staatsburger zou zijn, dan zou er terecht en succesvol een proces tegen hem gevoerd kunnen worden wegens smaad en/of belediging en/of aanzetten tot haat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar zijn al die fokkertjes gebleven die rond het proces Wilders de mond zo vol hadden over de vrijheid van meningsuiting? Ze zijn dom, maar ze zijn toch niet zó dom dat ze denken dat de vrijheid van meningsuiting gaat over de meningen waar je het mee eens bent?
Ik moet echt huilen van dit soort reacties. Het intellect van een pinda.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:12 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Als deze Imam Nederlands staatsburger zou zijn, dan zou er terecht en succesvol een proces tegen hem gevoerd kunnen worden wegens smaad en/of belediging en/of aanzetten tot haat.
Wilders heeft niet opgeroepen tot stenigen van moslims of moslims lager dan varkens genoemd.
(hij heeft ze hooguit achterlijk genoemd, in de zin van dat zij onderontwikkeld zijn).
Verder ben er ik groot voorstander van dat deze "meneer" hier zijn denkbeelden ontvouwt:
- het geeft steun aan de opvattingen van Wilders. Je kunt het nu uit de mond van een gestudeerde moslim vernemen waar de Islam voor staat (je hoeft dus niet op de beweringen van Wilders af te gaan)
- Nederlandse moslims kunnen nu mogelijk begrijpen waar hun geloof voor staat en misschien er voor kiezen om uit de Islam te stappen (wat natuurlijk voor deze Imam niet kan)
Laat het ook een waarschuwing zijn voor mensen die zich tot de Islam willen bekeren
Haatzaaien, hoort dat ook bij de vrijheid van meningsuiting?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar zijn al die fokkertjes gebleven die rond het proces Wilders de mond zo vol hadden over de vrijheid van meningsuiting? Ze zijn dom, maar ze zijn toch niet zó dom dat ze denken dat de vrijheid van meningsuiting gaat over de meningen waar je het mee eens bent?
Ik denk dat hij als Palestijnse-Engelsman daar weinig om zal geven. Alsof hij op de hoogte is van de religieuze/culturele normen en waarden van Turken, Marokkanen of Nederlandse moslims in het geheel?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:22 schreef Synthercell het volgende:
De pvv moet erg blij met de komst van deze man, want er is breed verzet. Breed, betekent een overgrote meerderheid volk. Het zou interessant zijn als iemand deze shariageleerde eens de vraag stelde of hij weet hoe het komt dat er juist in Europa zoveel moslims aanwezig zijn. (antw. de voormalige gastarbeiders waren hoofdzakelijk Turken en Marokkanen, moslims.)
Er is idd maar weinig intellect nodig om te begrijpen dat Wilders hier alleen maar voordeel bij heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet echt huilen van dit soort reacties. Het intellect van een pinda.
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:27 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Haatzaaien, hoort dat ook bij de vrijheid van meningsuiting?
Volgens Geert, Henk en Ingrid wel. Hoewel die eerste zijn advocaat het over elke boeg liet gooien behalve die van de principiele kant, technische bewijskwesties, de ontvankelijkheid van het OM, veronderstelde bevooroordeeldheid, alles behalve een gloedvol pleidooi voor de vrijheid van meningsuiting. Maar dat kun je waarschijnlijk ook niet van een mafiamaatje verwachten die om het minste of geringste aangifte doet tegen iemand die wat lelijks over Israel zegt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:27 schreef yyyentle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:38 schreef Baghdaddy het volgende:
[..].
Wie zegt dat het haatzaaien is?
quote:De oprichter van het inmiddels opgeheven comité voor ex-moslims vindt dat Al-Haddad opriep tot geweld en moord door te zeggen dat afvallige moslims moeten worden gedood.
http://www.at5.nl/artikelen/76474/aangifte-tegen-shariasjeikquote:Aanwezige aanhangers begroetten sommige opmerkingen van de shariageleerde met luid applaus. Al-Haddad verklaarde ook dat steniging de juiste islamitische straf is voor overspel.
Dat is wat Jami zegt. Geen citaat van de man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:43 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/76474/aangifte-tegen-shariasjeik
Dit is geen haatzaaien?
Luid applaus......, we hebben wel een positieve bijdrage aan onze samenleving binnengehaald.
Dat zal best, maar eenieder die het debat heeft gevolgd, had kunnen weten dat juist een groot deel van de aanwezige moslims ageerden tegen deze man. Derhalve is je reactie gestoeld op onderbuik, angst en onterechte vooroordelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Er is idd maar weinig intellect nodig om te begrijpen dat Wilders hier alleen maar voordeel bij heeft.
Daarom begrijp ik niet dat je het niet kunt volgen, ik had jouw intellect iets hoger geschat dan dt van een pinda
In het land der blinden is éénoog koning inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Er is idd maar weinig intellect nodig om te begrijpen dat Wilders hier alleen maar voordeel bij heeft.
Hirsi Ali wel en Van Gogh werkte met haar samen bij de film die ze maakte, dat was de aanleiding.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik betwijfel of iemand van Gogh zag als een afvallige moslim.
Niet iedereen die vindt dat in een ander rechtsstelsel de doodstraf onder omstandigheden gerechtvaardigd is, is een gevaarlijk iemand die moet worden opgesloten.
Er zijn aardig wat Nederlanders van mening dat we in Nederlands pedoseksuelen zouden moeten doden. Moeten we die Nederlanders in de gevangenis gooien als ze hun mening hierover uiten? Of toch pas als ze echt veel concreter oproepen tot lynchen van mensen?
O.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wat Jami zegt. Geen citaat van de man.
Schijnbaar niet, want als een Nederlander iets negatiefs zegt over de islam, zit hij bij de rechter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:27 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even letterlijk citeren, dat scheelt een hoop tijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:08 schreef yyyentle het volgende:
[..]
O.![]()
http://nos.nl/video/34157(...)aitham-alhaddad.html
Mensen die vreemdgaan mogen gestenigd worden van dat geloof.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even letterlijk citeren, dat scheelt een hoop tijd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mensen die vreemdgaan mogen volgens de man gestenigd worden.
Als Mutant nou nee zegt. Welke van de twee heeft dan gelijk volgens jou? Die shariagast of mutant? En waarom?quote:
Ik beschouw het als haatzaaien maar vind het apart dat Mutant het zo voor de haatsheik opneemt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als Mutant nou nee zegt. Welke van de twee heeft dan gelijk volgens jou? Die shariagast of mutant? En waarom?
Kijk, dit was nou wel een interessante vraag geweest om aan deze Al-Haddad voor te leggen. Wat vind hij van zoiets concreets als de moord op van Gogh en de motivatie van de moordenaar?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Hirsi Ali wel en Van Gogh werkte met haar samen bij de film die ze maakte, dat was de aanleiding.
Mensen die systematisch oproepen tot het vermoorden van pedo's moeten in feite ook opgesloten worden. De staat is degene die het geweldmonopolie heeft hier, mensen die daar aan gaan morrelen moet je meteen keihard aanpakken voordat het een schiettent gaat worden. En zeker geen debat mee voeren of andere ongein, gewoon wegjagen danwel opsluiten. We hebben hier een leefbaar land en mensen die dat komen vergallen daar moeten we zo gemeen mogelijk tegen doen om het zo te houden.
Als een iemand geen aangifte zou moeten doen is het Ehsan Jami wel. Naast dat ik hem een pleefiguur vind die alleen maar kan schoppen tegen de Islam, heeft hij uitspraken gedaan die tegen het strafbare aanzaten. Een aangifte van deze man kan ik daarom niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:18 schreef yyyentle het volgende:
Waar neemt Mutant het op voor al-Haddad dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:18 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik beschouw het als haatzaaien maar vind het apart dat Mutant het zo voor de haatsheik opneemt.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:18 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik beschouw het als haatzaaien maar vind het apart dat Mutant het zo voor de haatsheik opneemt.
Mutant probeert te ontkennen dat de sheik haatzaaiende dingen heeft gezegd terwijl hij zelf toegeeft dat hij achter stenigen van mensen staat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar neemt Mutant het op voor al-Haddad dan?
Oh dat. Dat ben ik met Mutant eens. Het is geen haatzaaien om te vinden dat binnen de sharia steniging gerechtvaardigd is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:21 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mutant probeert te ontkennen dat de sheik haatzaaiende dingen heeft gezegd terwijl hij zelf toegeeft dat hij achter stenigen van mensen staat.
Ok, jammer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Dat kan maar het is wel mijn antwoord aan jou.
Is dat zijn interpretatie van het geloof? Dan is dat geen haatzaaien. Als hij nadrukkelijk oproept tot het stenigen van mensen die vreemdgaat echter...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mensen die vreemdgaan mogen gestenigd worden van dat geloof.
Ja, als je drogredeneringen goede argumenten vindtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In dat VK-stuk stond een terechte opmerking: in Afghanistan sterven NLe militairen die vechten tegen dit soort gedachtengoed in de praktijk, maar hier moeten we ze maar hun gang laten gaan?
Ik probeer niets te ontkennen. Ik vraag om een concreet en letterlijk citaat. Geen interpretatie van yyentle of Jami over wat de man al dan niet gezegd zou hebben. Want dat heeft geen zin natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:21 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mutant probeert te ontkennen dat de sheik haatzaaiende dingen heeft gezegd terwijl hij zelf toegeeft dat hij achter stenigen van mensen staat.
http://nos.nl/video/34157(...)aitham-alhaddad.htmlquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik probeer niets te ontkennen. Ik vraag om een concreet en letterlijk citaat. Geen interpretatie van yyentle of Jami over wat de man al dan niet gezegd zou hebben. Want dat heeft geen zin natuurlijk.
Nee, niet echt. De rechter bepaalt wat haatzaaien is en niet jij of ik. Tot die tijd mag de imam zijn gang gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:43 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is geen haatzaaien?
Luid applaus......, we hebben wel een positieve bijdrage aan onze samenleving binnengehaald.
Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Is het eigenlijk haatzaaien als ik zeg dat wanneer er een Shari'a staat komt in Nederland, ik terroristische activiteiten tegen die staat ga ondernemen?
Nee, volgens mij niet aangezien je hiermee alleen de openbare orde bedreigt. Je doet geen oproep aan mensen om mee te doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Is het eigenlijk haatzaaien als ik zeg dat wanneer er een Shari'a staat komt in Nederland, ik terroristische activiteiten tegen die staat ga ondernemen?
Als ik dat haatzaaien vind is dat mijn mening. De rechter bepaalt of er maatregelen worden genomen. Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor niet moslims hier in Nederland.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:30 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee, niet echt. De rechter bepaalt wat haatzaaien is en niet jij of ik. Tot die tijd mag de imam zijn gang gaan.
Dat lijkt me niet. Het roept niet op tot geweld tegen personen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Nu zet je heel leuk de discussie naar je hand, maar zo werkt het niet natuurlijk. We praten hier over haatzaaien in strafrechtelijke zin, niet in de zin van haatzaaien naar de mening van yyentle.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Als ik dat haatzaaien vind is dat mijn mening. De rechter bepaalt of er maatregelen worden genomen. Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor niet moslims hier in Nederland.
En zelfs dan nog. Haatzaaien is echt proberen verschillende groepen tegen elkaar uit te spelen. Stel, je maakt een website met als doel de ene groep zwart te maken of zo. Dan kom je in de buurt van haatzaaien terecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet aangezien je hiermee alleen de openbare orde bedreigt. Je doet geen oproep aan mensen om mee te doen.
Jij praat over haatzaaien in strafrechtelijke zin en intussen heb ik natuurlijk net als de moslims mijn recht op vrijheid van meningsuiting zolang ik niet aan haatzaaien doe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu zet je heel leuk de discussie naar je hand, maar zo werkt het niet natuurlijk. We praten hier over haatzaaien in strafrechtelijke zin, niet in de zin van haatzaaien naar de mening van yyentle.
Vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen, dat snap jij en dat snap ik. Een aangifte verandert daar niks aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Als ik dat haatzaaien vind is dat mijn mening. De rechter bepaalt of er maatregelen worden genomen. Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor niet moslims hier in Nederland.
En wat haatzaaien is, dat wordt bepaald door je mening? En niet door de wet? Het wordt nu wel een erg schimmige discussie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:35 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Jij praat over haatzaaien in strafrechtelijke zin en intussen heb ik natuurlijk net als de moslims mijn recht op vrijheid van meningsuiting zolang ik niet aan haatzaaien doe.
In dat interview (wat niet het optreden van gister was), zegt die meneer heel duidelijk dat steniging bij overspel de straf is die hoort bij de islam in islamitische landen, en expliciet dat dit niet hoort in westerse of niet-moslim-landen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:30 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik gaf je de link naar het interview, remember?
Ik heb net het eerste stuk gekeken, waarin hij het over overspel heeft. Hij verwijst nadrukkelijk naar straffen die in een islamitische staat zouden moeten gelden (naar zijn interpretatie van het geloof). Hij roept nergens mensen op om (uit eigen beweging) te stenigen. Hij wil dus een bepaalde straf, voor een bepaalde groep mensen (mensen die overspel plegen) in bepaalde landen met een bepaalde staatsinrichting.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:30 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik gaf je de link naar het interview, remember?
Mutant, hier is een linkje voor je. Als je dat gelezen hebt begrijp je de definitie van haatzaaien misschien beter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat haatzaaien is, dat wordt bepaald door je mening? En niet door de wet? Het wordt nu wel een erg schimmige discussie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haat_zaaienquote:Haat zaaien is het met woord of daad aanzetten tot haat jegens een individu of bevolkingsgroep, bijvoorbeeld op grond van ras, geslacht, leeftijd, land van herkomst, godsdienst, seksuele voorkeur, handicap, taalvaardigheid, levensbeschouwing, politieke overtuiging, sociaal-economische klasse, beroep, uiterlijk en dergelijke. De term heeft betrekking op geschreven en gesproken tekst en andere uitingen zoals spotprenten en op bepaalde gedragingen in het openbaar. Haat zaaien wordt in de meeste Europese landen opgevat als misbruik van de vrijheid van meningsuiting, een vrijheid die daar dan ook niet absoluut is. De Nederlandse Grondwet bijvoorbeeld garandeert een vrijheid van meningsuiting "behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet". In de Verenigde Staten daarentegen wordt de grondwettelijke (eerste amendement) vrijheid van meningsuiting wél als absoluut opgevat en zijn wetten tegen haat zaaien dientengevolge ongrondwettig.
Ik denk niet dat je mij hoeft te wijzen op de (strafrechtelijke) betekenis van haatzaaien. Ik dank je voor het aanbod. Jammer dat je niet in discussie wil gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mutant, hier is een linkje voor je. Als je dat gelezen hebt begrijp je de definitie van haatzaaien misschien beter.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haat_zaaien
Iets met bedreigen misschien?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ik hoor echt nergens deze meneer zeggen dat het beter zou zijn als moslims stenen gaan gooien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mutant, hier is een linkje voor je. Als je dat gelezen hebt begrijp je de definitie van haatzaaien misschien beter.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haat_zaaien
Denk niet dat de zweedse justitie dat zal toestaan, maar over een tijdje misschien wel Volkert van der Graaf die het lezingencircuit induikt.quote:
Hier op Fok zitten ook hordes mensen die om het minste de doodstraf willen straffen. Is vergelijkbaar imo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb net het eerste stuk gekeken, waarin hij het over overspel heeft. Hij verwijst nadrukkelijk naar straffen die in een islamitische staat zouden moeten gelden (naar zijn interpretatie van het geloof). Hij roept nergens mensen op om (uit eigen beweging) te stenigen. Hij wil dus een bepaalde straf, voor een bepaalde groep mensen (mensen die overspel plegen) in bepaalde landen met een bepaalde staatsinrichting.
Hoewel het (in mijn ogen) een verwerpelijke mening is, zie ik dat in ieder geval niet als haatzaaien.
Als hij zijn straf heeft uitgezeten, waarom niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:48 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Denk niet dat de zweedse justitie dat zal toestaan, maar over een tijdje misschien wel Volkert van der Graaf die het lezingencircuit induikt.
Met jou in discussie gaan vind ik erg lastig maar vermoedelijk vind jij dat omgekeerd ook. Er valt trouwens weinig te discussieren.Ik spreek geen Arabisch en ik was er niet bij. Ik kan alleen afgaan op het interview met de man en wat er bij AT5 over geschreven is. Ik heb overigens begrepen dat hij vandaag nog een keer ergens naartoe gaat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij hoeft te wijzen op de (strafrechtelijke) betekenis van haatzaaien. Ik dank je voor het aanbod. Jammer dat je niet in discussie wil gaan.
Hij sprak gewoon Engels hoor. En ik vind het helemaal niet lastig om met je in discussie te gaan. Ik vind het alleen jammer dat je zoveel zaken voor waar aanneemt, zonder echt neutraal te kijken naar de feiten (of wat er gezegd wordt). Zo poogde je mij ook meteen te beschuldigen van "heulen" of "verdedigen" van deze meneer, terwijl ik alleen vroeg om een citaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:51 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Met jou in discussie gaan vind ik erg lastig maar vermoedelijk vind jij dat omgekeerd ook. Er valt trouwens weinig te discussieren.Ik spreek geen Arabisch en ik was er niet bij. Ik kan alleen afgaan op het interview met de man en wat er bij AT5 over geschreven is. Ik heb overigens begrepen dat hij vandaag nog een keer ergens naartoe gaat?
Maar je mag van mij wel weten dat ik mensen die voor steniging en andere lijfstraffen zijn, erg primitief vind.
Hallo, jij geeft niet eens antwoorden op directe vragen die men je stelt. Je draait wat wollig om de hete brei heen en veel meer dan insinuaties post je niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:51 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Met jou in discussie gaan vind ik erg lastig
Waarom een citaat vragen terwijl ik al twee keer dat interview heb gelinkt? Het is maar een kort interview hoor?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij sprak gewoon Engels hoor. En ik vind het helemaal niet lastig om met je in discussie te gaan. Ik vind het alleen jammer dat je zoveel zaken voor waar aanneemt, zonder echt neutraal te kijken naar de feiten (of wat er gezegd wordt). Zo poogde je mij ook meteen te beschuldigen van "heulen" of "verdedigen" van deze meneer, terwijl ik alleen vroeg om een citaat.
Jij vraag me wie er gelijk heeft: Mutant of die man en daar geef ik geen antwoord op. Bepaal jij dat als ik op jouw vragen, die overigens nergens op slaan, geen antwoord geef, ik wollig om de brij heendraai? Is dat niet een beetje sneuigheid? Flauwe vragen stellen en dan zeggen: "dat is geen antwoord op mijn vraag." En wie ben jij dan wel?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hallo, jij geeft niet eens antwoorden op directe vragen die men je stelt. Je draait wat wollig om de hete brei heen en veel meer dan insinuaties post je niet.
Een citaat is geen link naar een interview, maar goed. En in het interview zei hij wat anders dan wat er geclaimd werd. En je beschuldigingen richting mij blijven ook gewoon staan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:58 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Waarom een citaat vragen terwijl ik al twee keer dat interview heb gelinkt? Het is maar een kort interview hoor?
Ik vind het haatzaaien, dat heb ik al gezegd en dat mag ik vinden.
Welke beschuldigingen? Tik je wel helemaal lekker?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een citaat is geen link naar een interview, maar goed. En in het interview zei hij wat anders dan wat er geclaimd werd. En je beschuldigingen richting mij blijven ook gewoon staan.
Jij zei toch dat Mutant de haatzaaiende sheik verdedigde?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:05 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Welke beschuldigingen? Tik je wel helemaal lekker?
Uit een interview kun je citeren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een citaat is geen link naar een interview, maar goed.
Precies - en dat deed je niet. Nu weet ik ook waarom trouwens.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:07 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Uit een interview kun je citeren.
Ik vind het namelijk interessant om te weten waarom jij -als niet moslim- de uitspraken van de ene moslim wel en van de andere niet serieus neemt. Daarom stel ik je die vraag. En daarom ben ik ook verrast dat je die om welke reden dan ook niet wil beantwoorden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:02 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Jij vraag me wie er gelijk heeft: Mutant of die man en daar geef ik geen antwoord op.
Hoe kom je er bij dat ik de ene uitspraak wel en de andere niet serieus neem. Die haatsheik staat achter stenigen van mensen en Mutant suggereert dat hij dat niet gezegd heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vind het namelijk interessant om te weten waarom jij -als niet moslim- de uitspraken van de ene moslim wel en van de andere niet serieus neemt. Daarom stel ik je die vraag. En daarom ben ik ook verrast dat je die om welke reden dan ook niet wil beantwoorden.
Geef nou gewoon eens antwoord. Waarom doe je dat niet? Zo'n moeilijk vraag was het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik de ene uitspraak wel en de andere niet serieus neem. Die haatsheik staat achter stenigen van mensen en Mutant suggereert dat hij dat niet gezegd heeft.
Elke Moslim hoort hier achter te staan. Het is onderdeel van ons geloof.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik de ene uitspraak wel en de andere niet serieus neem. Die haatsheik staat achter stenigen van mensen en Mutant suggereert dat hij dat niet gezegd heeft.
Als jij de vraag nog eens duidelijk wilt herhalen zal ik proberen te antwoorden, OK?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geef nou gewoon eens antwoord. Waarom doe je dat niet? Zo'n moeilijk vraag was het niet.
Zoals ik al uitlegde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies - en dat deed je niet. Nu weet ik ook waarom trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |