abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108038523
Er was nog geen topic over, terwijl het onderwerp volop in het nieuws is: een shariageleerde die zou komen spreken op een symposium van de Vrije Universiteit in Amsterdam.

quote:
Kamermeerderheid tegen komst shariageleerde
Een meerderheid in de Tweede Kamer ziet het niet zitten dat de Britse shariageleerde sjeik Haitham al-Haddad naar Nederland komt. VVD, PVV, CDA en SGP willen in navolging van de ChristenUnie dat minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten (VVD) hem de toegang ontzegt, blijkt woensdag uit Kamervragen.

Al-Haddad staat bekend om expliciet antisemitische uitspraken. Hij noemde joden onder meer de 'vijanden van God en de afstammelingen van apen en varkens' en beweert dat het 'noodzakelijk is om joden en christenen te haten'.

Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) riep maandag al op om de shariageleerde te weren. De instantie riep de VU en de islamitische studentenvereniging die het symposium organiseert op Al-Haddad geen podium te geven.
Bron: http://www.depers.nl/binn(...)-komst-haatimam.html

Inmiddels heeft de VU hem afgezegd voor het symposium waar hij zou spreken, maar niettemin wil de man naar Nederland komen:

quote:
Omstreden sjeik wil toch naar Nederland komen
De Brits-Palestijnse sjeik Haitham al-Haddad is van plan om vrijdag naar Nederland te komen, ondanks dat de Amsterdamse Vrije Universiteit een symposium afzegde waar hij zou spreken.

Een meerderheid in de Tweede Kamer riep minister Opstelten gisteren op om al-Haddad de toegang tot Nederland te weigeren vanwege zijn antisemitische uitspraken uit het verleden. Hij ontkent dat die uitspraken van hem zijn, zo meldt persbureau Novum.

Al-Haddad, die in Londen woont, weerspreekt niet dat hij voorstander is van invoering van de strenge islamitische wetten van de sharia inclusief lijfstraffen, zoals steniging, voor overspel. Tegenover de NOS nuanceert hij wel dat dat wat hem betreft niet voor westerse landen zou moeten gelden.

Hij zegt begrip te hebben voor mensen die zijn denkbeelden radicaal vinden en wil graag met ze in discussie gaan. Al-Haddad vindt het teleurstellend dat de VU zijn uitnodiging voor het debat heeft ingetrokken na de ophef over zijn komst. De Brits-Palestijnse sjeik Haitham al-Haddad was uitgenodigd door de Islamitische Studentenvereniging Amsterdam om te spreken over het thema ‘De moslimacademicus in het Westen’.

Onlangs werd ook een lezing die Al-Haddad zou geven op de Londense School of Economics afgeblazen. Hij was uitgenodigd door de Islamic Society van studentenvereniging Student Union. De vereniging besloot, na klachten van studenten over vermeende uitspraken van Al-Haddad, iemand anders uit te nodigen.

In 2009 bracht Al-Haddad al een bezoek aan Nederland. Toen sprak hij op het Nationaal Islam Congres in Amsterdam. In Groot-Brittannië zelf is Al-Haddad niet zo omstreden, laat onze correspondent in Groot-Brittannië Titia Ketelaar weten: “In Britse media duikt hij zelden op en helemaal niet als omstreden. Hij wordt vaak aangehaald als woordvoerder van de Islamic Shari’a Council, een rechtbank die sinds 1982 twee keer per week zitting houdt en in civiele zaken uitspraak doet.”
Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)naar-nederland-komen
Noot: Ik heb beide artikelen ingekort, dubbelingen weggehaald, etc.

Moet deze man Nederland in mogen? Ik breng in herinnering dat Geert Wilders de toegang tot Groot-Brittannië werd ontzegd. Waarom zouden we deze shariageleerde dan wél toelaten?
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:02:13 #2
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_108038637
Vrijheid van meningsuiting :') Een joods leider die bloed aan zijn flikken heeft en elke dag aan landje pik doet is van harte welkom :')
Schijt aan iedereen
pi_108039074
Gewoon vrij laten spreken, weet je gelijk met wat voor een idioot je te maken hebt.
pi_108039540
Joden stammen af van varkens en apen?
Als Arabieren en zijn profeet de nazaten zijn van die andere zoon van Abraham beledigt hij dan niet zijn profeet?
pi_108039590
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:02 schreef Deadre het volgende:
Vrijheid van meningsuiting :') Een joods leider die bloed aan zijn flikken heeft en elke dag aan landje pik doet is van harte welkom :')
Een bezoek van een politiek leider is nog altijd wat anders dan een of andere gefrustreerde stinkbaard die hier zijn gal wil komen spuwen, me dunkt dat we er daar zelf al genoeg van hebben hier. Lekker in Engeland laten zitten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:37:18 #6
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_108039701
Compleet achterlijk van de VVD dat ze deze man al bij de grens wouden tegenhouden. Het is dat de tweede kamer zoiets niet kan beslissen. Dat kan slechts de rechter volgens mij.

Die Islamitische Studentenvereniging laat wel weer even zien met wat voor mensen ze zich identificeren.
pi_108039726
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Compleet achterlijk van de VVD dat ze deze man al bij de grens wouden tegenhouden. Het is dat de tweede kamer zoiets niet kan beslissen. Dat kan slechts de rechter volgens mij.

Die Islamitische Studentenvereniging laat wel weer even zien met wat voor mensen ze zich identificeren.
Snap sowieso niet wat een sharia geleerde hier doet, of gaan we die belachelijk wet invoeren?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_108039921
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:57 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

Moet deze man Nederland in mogen? Ik breng in herinnering dat Geert Wilders de toegang tot Groot-Brittannië werd ontzegd. Waarom zouden we deze shariageleerde dan wél toelaten?
ik neem aan dat alle mensen die toen het belachelijk vonden dat een persoon de toegang geweigerd werd tot een ander land op basis van enkel een mening, ook nu gewoon het bullshit en 'impuls-politiek' om hierover misbaar te maken...

Nederland heeft volgens mij geen specifieke wet die regelt dat mensen op basis van hun mening de toegang ontzegd worden, zoals engeland wél heeft trouwens, en volgens mij is dat juist een goed iets....

Die sharia-geleerde mag volgens mij dus ok gewoon nederland bezoeken als hij aan de normale vooraarden voldoet en tijdens dat bezoek zeggen wat hij denkt...
hooguit, als hij de wet overtreed moet hij daarvoor vervolgd worden, wat mij betreft zou dat bv ook gedaan moeten worden als zulk een xenofobe en conservatieve idioot op zou roepen tot haat of belediging van bevolkingsggroepen, bv als hij een 'meldpunt niet-moslims zou oprichten, en daarbij claimen dat niet-moslim gelijk zouden staan aan vervuiling, overlast en criminaliteit...

In dat geval zou een vervolging wegens oproepen tot haat en beledigen vane en bevolkinsggroep zeer terecht zijn...
maar zelfs dat mag nooit een grond zijn iemands recht te reizen en nederland te bezoeken zomaar te verbieden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_108040105
Vind het eerder belachelijk dat de politiek correcten aan de VU überhaupt er over dachten zo iemand een 'debat' te laten voeren.

Dat doen ze echt ALLEEN met dit soort moslim-mongolen. 0,0 kans dan een extremist van ander pluimage voor zo iets langskomt voor een 'debat' (lees extreme islampoep promoten en salonfähig maken).
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:01:42 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108040453
Hier trouwens het topic ter ere van z'n vorige bezoek:
Nationaal Islam Congres
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108040547
quote:
9s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:17 schreef Specularium het volgende:
Gewoon vrij laten spreken, weet je gelijk met wat voor een idioot je te maken hebt.
Onder toezicht laten spreken, hij is namelijk in Nederland.Gaat hij te ver, toespraak stoppen en terug sturen.
Daarna evalueren wat hij zei, en dan mooi weer het land uit knikkeren en daarna is hij hier niet meer welkom.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_108040998
Laten spreken en voor iedereen duidelijk verstaanbaar, in het Nederlands, woordelijk tolken wat de meneer allemaal zegt. Desnoods een gedrukte versie erbij leveren.
Dat schept duidelijkheid.
Zeer goede reclame lijkt mij voor Wilders.
pi_108041042
Toespraak zeker nooit stoppen. Wij hebben niet van die tere zieltjes.
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 13:36:53 #14
137949 Disana
pi_108043148
Ik ben er niet voor dit soort mensen een dergelijk gewichtig platform te geven. Je moet hun visie niet belangrijker maken dan hij is. Het heeft ook weinig zin zo iemand in Nederland van zijn voetstuk te halen; dat kan beter in zijn eigen gemeenschap gebeuren.
pi_108043720
Mag best komen, maar niet naar de universiteit. Kan de uni dit niet zelf bedenken ?
pi_108044020
Ik zie eerlijk gezegd niet waarom de staat mij zou mogen belemmeren in het kennis nemen van de gedachten van die man.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108044067
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet waarom de staat mij zou mogen belemmeren in het kennis nemen van de gedachten van die man.
Mee eens. Hopelijk zal Wilders het voor de vrijheid van meningsuiting opnemen.
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:55:28 #18
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_108045373
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:02 schreef Deadre het volgende:
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_108045592
Je kan je inderdaad afvragen hoe wenselijk het is dat de overheid bepaalt wie wat mag komen zeggen. Maar waarom zijn het nou juist telkens universiteiten waar ze dit soort haatzaaiers hun middeleeuwse religie poep willen laten promoten?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108045637
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je kan je inderdaad afvragen hoe wenselijk het is dat de overheid bepaalt wie wat mag komen zeggen. Maar waarom zijn het nou juist telkens universiteiten waar ze dit soort haatzaaiers hun middeleeuwse religie poep willen laten promoten?
Omdat het op een basisschool helemaal een rel zal geven.
pi_108045686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat het op een basisschool helemaal een rel zal geven.
Badum tss.
pi_108045710
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik denk omdat er op een universiteit hier en daar nog wel eens mensen te vinden zijn die niet alleen maar kennis willen nemen van meningen die de hunne zijn. Raar maar waar.
pi_108045825
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk omdat er op een universiteit hier en daar nog wel eens mensen te vinden zijn die niet alleen maar kennis willen nemen van meningen die de hunne zijn. Raar maar waar.
Religieuze haatpraat is kennis?

Volgende week komt de KKK kennis verspreiden?
pi_108045891
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja en? Niemand heeft gezegd dat je naar die mensen moet luisteren.. Degene die er aandacht aan schenken zijn de schuldigen
pi_108046402
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, dat is een mening waar je kennis van zou kunnen nemen. Het lijkt me niet dat je een universitaire graad moet hebben om te lezen wat er staat.

quote:
Ik ben er niet voor om anderen van staatswege te belemmeren kennis te nemen van wat die mensen vinden. Lieberman en Netanyahu mogen van mij hier ook komen praten, alleen een staatsbezoek of officiele ontvangst door de overheid lijkt mij wat teveel eer voor etnische zuiveraars.

Maar keer op keer blijkt de vrijheid van meningsuiting een te ingewikkeld concept voor menigeen. Die heeft namelijk als eigenaardigheid dat die ook meningen van een ander betreft, dus dan moet je even los komen van de vraag of je het er mee eens bent of niet. Als dat dan een intellectuele uitdaging voor je is moet je die uitdaging maar aangaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef abdalfawaz het volgende:

[..]

Ja en? Niemand heeft gezegd dat je naar die mensen moet luisteren.. Degene die er aandacht aan schenken zijn de schuldigen
Schuldig aan wat? Nieuwsgierigheid? Luisteren? Nadenken? Zelf oordelen? Op de inhoud afgaan?
pi_108046582
Jaja, maar als een NVU op een verlaten terrein hun onzin willen verspreiden dan vinden jullie het maar wat leuk als de IS en de AntiFa de boel kort en klein komen slaan.

Het is allemaal nogal selectief.

En op in wetenschapshuis hoort mi geen middeleeuwse religiehaatprediker. Maar goed.
pi_108046610
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:32 schreef Weltschmerz het volgende:

Schuldig aan wat? Nieuwsgierigheid? Luisteren? Nadenken? Zelf oordelen? Op de inhoud afgaan?
Door er telkens over te berichten dat hij niet zou mogen komen. Oordeel pas als hij hier is en zijn verhaal doet.
pi_108046892
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jaja, maar als een NVU op een verlaten terrein hun onzin willen verspreiden dan vinden jullie het maar wat leuk als de IS en de AntiFa de boel kort en klein komen slaan.

Het is allemaal nogal selectief.
Jullie? Je doet niet veel moeite om je hokjesgeest te verbergen, is het wel?

quote:
En op in wetenschapshuis hoort mi geen middeleeuwse religiehaatprediker. Maar goed.
Wetenschap kan helemaal niet zonder vrije uitwisseling van gedachten. De wetenschap kan echter prima zonder het oordeel van Henk en Ingrid over de werkwijze.
pi_108046936
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Heb je klapjes gekregen van zo'n werkschuw krakertje?
pi_108046973
quote:
Jawel joh. Extra motivatie voor die studenten. 'Als ik niet m'n best doe kan ik net zo worden als die vent :'(' *leer leer*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108047077
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:

Wetenschap kan helemaal niet zonder vrije uitwisseling van gedachten. De wetenschap kan echter prima zonder het oordeel van Henk en Ingrid over de werkwijze.
Volgende week op de UVA:

pi_108047195
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Volgende week op de UVA:

[ afbeelding ]
Zou ik niet eens iets op tegen hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108047216
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zou ik niet eens iets op tegen hebben.
100% dat de UVA daar wel wat op tegen heeft.
pi_108047246
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. Maar als het aan mij zou liggen mochten al die mensen hun gare mening hier verkondigen :P
pi_108047289
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dan zal de UvA ze niet uitnodigen.
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:57:29 #36
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_108049036
Vanaf welk punt moet je je zorgen gaan maken om censuur?
pi_108049092
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:57 schreef jerney het volgende:
Vanaf welk punt moet je je zorgen gaan maken om censuur?
Als de overheid het gaat verbieden denk ik.
pi_108049108
quote:
Moet deze man Nederland in mogen?
Alleen als ie bij aankomst op Schiphol meteen gestenigd gaat worden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108049220
quote:
9s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:17 schreef Specularium het volgende:
Ja dat is ook mijn gedachte, laat de man zich compleet belachelijk maken.
En als ie de wet overtreedt dan pakken we hem gewoon op.

Door het verbieden van zijn komst beschermen we eigenlijk de moslims, want als hij zijn uitspraken hier wel mag komen doen, dan worden de Nederlandse moslims er op aangezien/ gesproken
(geheel onterecht natuurlijk maar toch)
Een moslim wordt dan voor de keuze gesteld hier resoluut afstand van te nemen of niet te reageren of er mee eens zijn, hetgeen de moslim in alle gevallen in een onprettige positie brengt
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_108049365
quote:
Een moslim wordt dan voor de keuze gesteld hier resoluut afstand van te nemen
De meesten zijn daar niet zo heel goed in. Die houden meer van juichen, joelen en dansen op het moment dat ergens 3K+ mensen de pijp uit gaan.

En verder houden ze zich vooral stil.

Ik hoor maar weinig afkeurende geluiden uit dat terroristenkamp :{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 16 februari 2012 @ 17:10:11 #41
3542 Gia
User under construction
pi_108049417
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:20 schreef Truffelvarken het volgende:
Laten spreken en voor iedereen duidelijk verstaanbaar, in het Nederlands, woordelijk tolken wat de meneer allemaal zegt. Desnoods een gedrukte versie erbij leveren.
Dat schept duidelijkheid.
Sluit me hierbij aan.

Volgende dag een letterlijk verslag in alle dagbladen.
pi_108049677
Hij zegt trouwens zelf dat hij die uitspraken niet gedaan heeft, en in het VK vinden ze hem niet extreem radicaal....

Is dit weer een gevalletje wildplaspeuter?
  donderdag 16 februari 2012 @ 17:57:53 #43
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_108050826
De sharia gaat tegen onze vrijheden in.

De oplossing?

Men verbieden er over te praten.

:') Oh, VVD. Als jij liberaal bent, dan ben ik een vrouw.
pi_108051047
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:18 schreef Ulx het volgende:
Hij zegt trouwens zelf dat hij die uitspraken niet gedaan heeft,
Oh dan is het waar

http://hurryupharry.org/2(...)f-haitham-al-haddad/
quote:
en in het VK vinden ze hem niet extreem radicaal....
In een Londense universiteit houden ze anders ook niet zo van hem: http://www.carelbrendel.n(...)welkom-in-amsterdam/
quote:
Is dit weer een gevalletje wildplaspeuter?
Geen idee . Heb wel eens in Egypte gezien dat dat soort gasten met baard en een lange jurk aan de jurk even omhoog gooide en gezellig ging schijten op straat. Geen bromsnor gezien die hem een boete gaf trouwens, want zolang je de stront met je linkerhand van je aars afveegt, is het haram :)
pi_108051488
Had het debat überhaupt georganiseerd moeten worden? Dat is een vraag die ook nog steeds speelt:

quote:
De Balie verdedigt debat met 'haatzaaiende' shariageleerde
Gevaarlijke ideeën de mond snoeren is een gevaarlijk idee, twittert directeur Yoeri Albrecht van debatcentrum De Balie in Amsterdam. Hij verdedigt zijn besluit om de omstreden shariageleerde sjeik Haitham al-Haddad uit te nodigen. De Vrije Universiteit (VU) in Amsterdam gelastte gisteren nog een symposium met de 'haatzaaiende' imam af.

Albrecht schrijft op Twitter dat 'de vrije en open samenleving' erin gelooft verder te komen door debat. 'Juist door je kop in het zand te steken voor onwelgevallige meningen kunnen ze voortwoekeren.' Of Al-Haddad daadwerkelijk naar De Balie komt, is nog onduidelijk.

De organisator van het symposium, de Islamitische Studentenvereniging Amsterdam (ISA), was vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar. Zij meldde gisteren wel nog op de eigen website dat de inschrijving voor het evenement gewoon doorgaat.

Het symposium zou aanvankelijk vrijdag en zaterdag plaatsvinden op de VU. Die besloot het echter te annuleren omdat een academisch debat niet meer mogelijk zou zijn door alle ophef. Zo was een Kamermeerderheid tegen de komst van Al-Haddad naar Nederland.

Antisemitische uitspraken
Volgens het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) staat al-Haddad bekend om antisemitische uitspraken als 'Joden zijn een van de legers van de duivel'. 'Al-Haddad is lid van een Britse shariarechtbank, bepleitte voor de BBC fatwa's als stenigen en handen afhakken en vindt het terecht dat de getuigenis van een vrouw maar half zo veel waard is als die van een man', aldus het CIDI.

In een interview met de NOS ontkent Al-Haddad antisemitische uitspraken te hebben gedaan. Hij zei het jammer te vinden dat de VU niet bij hemzelf heeft nagevraagd wat er klopt van de beschuldigingen.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)shariageleerde.dhtml

Ik ben het niet eens met die man. Met een gemiddelde, redelijke moslim valt vast wel een debat te voeren en misschien kun je daarin ook wel 'verder' komen, wat dat ook mag zijn. Maar aan bepaalde extremisten moet je simpelweg geen podium bieden; die plaatsen zichzelf buitenspel.

Dit soort extremistische meningen zal altijd voortwoekeren. Zo'n debat verandert daar niks aan. En waarom moeten we 'verder komen' met dat soort types? Wat is erop tegen om gewoon duidelijk bepaalde grenzen te stellen? En laten we vooral ook vaststellen hoe veel geloofsvrijheid moslims in Nederland hebben, in vergelijking met de rechten die anders- (of niet-) gelovigen in moslimlanden hebben.
pi_108052095
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh dan is het waar
De andere zaken geeft hij wel gewoon toe. En ik denk niet dat deze meneer iemand is die zich ook maar ene zier aantrekt van wat anderen daarvan denken.
pi_108055700
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

De andere zaken geeft hij wel gewoon toe.
Welke andere zaken?
quote:
En ik denk niet dat deze meneer iemand is die zich ook maar ene zier aantrekt van wat anderen daarvan denken.
Doe niet zo naïef. Dit soort varkens weten precies hoe ze buiten de armen van justitie kunnen blijven. Hebben ze ook alle tijd voor, aangezien ze allemaal een uitkering hebben en alle tijd hebben extremisme te prediken en daarna verongelijkt te gaan doen.

Maar ga vooral je gang hoor als je de 21e eeuwse versie van de Inquisitie wil gaan verdedigen. Jouw soort is 1 van de 1e die ze aanpakken als ze de kans krijgen. Deze zogenaamde voorstanders van het 'debat' zijn de 1e die ieder debat per direct af schaffen als ze de kans krijgen.
pi_108055799
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Doe niet zo naïef. Dit soort varkens weten precies hoe ze buiten de armen van justitie kunnen blijven. Hebben ze ook alle tijd voor, aangezien ze allemaal een uitkering hebben en alle tijd hebben extremisme te prediken en daarna verongelijkt te gaan doen.

Maar ga vooral je gang hoor als je de 21e eeuwse versie van de Inquisitie wil gaan verdedigen. Jouw soort is 1 van de 1e die ze aanpakken als ze de kans krijgen. Deze zogenaamde voorstanders van het 'debat' zijn de 1e die ieder debat per direct af schaffen als ze de kans krijgen.
Rustig aan jochie. Dat is slecht voor je hart. Haal deze post gewoon weg, lees het topic nog even door, en post dan iets waarmee je jezelf niet nog verder voor lul zet.
pi_108055989
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Rustig aan jochie. Dat is slecht voor je hart. Haal deze post gewoon weg, lees het topic nog even door, en post dan iets waarmee je jezelf niet nog verder voor lul zet.
Wouw, wat een terugkomst. Ik sta er perplex van. Helemaal inhoudelijk weggevaagd als ik ben heb ik hier niets meer op te zeggen en ga ik nu in een hoekje zitten huilen.

Ik hoop wel dat het debat nog mooie dingen oplevert...
pi_108067790
Volgende week Breivik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')