abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2011 @ 12:35:26 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104470831

Welkom in het HTC Desire HD topic!
Inleiding:

De HTC Desire HD is het nieuwste toptoestel van HTC. De telefoon heeft een krachtige acht megapixelcamera, een scherm met een grootte van 4,3 inch en een strak design.

Processor: 1Ghz Snapdragon processor met 768MB werkgeheugen
Beeldscherm: 4,3" Super LCD display 480x800 pixels met 16 mljn kleuren (capacitive)
Opslag: 1,5GB interne opslag (uitbreidbaar tot 32GB d.m.v. MicroSD
Besturingssysteem: Android 2.2 Froyo incl. HTC Sense UI en HTC fastboot
Camera: 8MP met Dual-LED flits, resolutie van 3264×2448 en 720p HD video-opname
Netwerkondersteuning: 2G en 3G, 850/900/1800/1900/2100
Connectiviteit: GPRS, EDGE, HSDPA 7.2Mbps, 3G, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth 2.1 met A2DP, A-GPS en DNLA

Ondersteuning: Navigatie, Flash 10.1, digitaal compas, Google Search, Talk, Maps, Goggles, Gmail, Picasso, Youtube, Facebook, Flickr, Twitter, push E-mail, Features Stereo FM radio met RDS, accelerometer, proximity sensor, HTCsense.com ondersteuning

Audio ondersteuning: Mp3, WMA, WAV, AAC+, Dolby Mobile
Video ondersteuning: H.263, H.264, Mp4, WMV
Aansluitingen: MicroUSB 2.0, 3.5mm Jackplug

Afmetingen: 123x68x12mm
Gewicht: 164 gram
Kleuren: Bruin (donker)
Accu: 1230 mAh Li-ion

Foto's:

]

Pluspunten:
Groot scherm
HTC Sense
Snelheid
Uiterlijk
Bouwkwaliteit
Android

Minpunten:
Accuduur
Grootte niet voor iedereen weggelegd.

Hele uitgebreide review (14 pagina's):

http://www.techradar.com/(...)ire-hd-717295/review

Full YouTube review:

Een beest van een auto opgenomen met een beest van een telefoon:

Full benchmark:

Swype voor HTC Desire HD
http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk

Informatieve sites:

http://www.htcdesire-hd.nl/
http://www.androidworld.n(...)tellen/htc-desire-hd
http://tweakers.net/revie(...)id-in-het-groot.html
http://www.appbrain.com/user/martinbl/apps-on-the-desire-hd

Update
Sinds een week of wat is de officiële 2.3 versie te gebruiken op je Desire HD.
Om hem te updaten ga je naar:
Instellingen - Over de telefoon - Software Updates.
En dan "Nu controleren", en soms schijnt het te helpen als je het vinkje bij de geplande controle aan/uit zet.

Openingspost
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/HTC_Desire_HD
Klik eerst op 'Bewerken' en kopieer dan pas de OP.

Vorige delen:

#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 17 november 2011 @ 12:35:47 #2
15080 static
pi_104470838
Iemand een suggestie voor een programma - hoeft niet gratis te zijn - waarmee ik werkelijk álles kan backupen en restoren na een factory reset? Heb een onoplosbaar probleem dus een factory reset is noodzakelijk.

Denk hierbij aan contacten, apps, app data (bank zoals ABN, Rabo, etc), game instellingen en data (bijvoorbeeld Engy birds), de homepages, de widgets en instellingen op de homepages, etc.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_104471216
Titanium backup, maar helaas is hier root-toegang voor nodig. Voor zover ik weet is het niet mogelijk zonder root. Heb je nog de kans om je toestel te rooten? Je softwarematige garantie vervalt dan wel.
pi_104471661
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 17 november 2011 @ 13:57:36 #5
15080 static
pi_104473870
quote:
Ja, de reviews zijn geweldig. :P

quote:
Fail.
by iJames– September 22, 2011
Went from Froyo to Gingerbread. Tried to reload backed up Applications... Croaks and reboots. There goes hours of setting up my apps again... And no documentation to speak of... And it's hideous... My solution. If you have to search and scour the internet to find a system that only backs up a part of your phone and does it badly especially across upgrades, it's time to get an iPhone...
Very bad. Relied on it for a complete back up and backed up 1/10 ...
by Llewellyn– September 17, 2011
Very bad. Relied on it for a complete back up and backed up 1/10 things improperly. I DO NOT recommend this!! 0/5
Didn't recover apps
by Pedro– October 15, 2011
After backing everything up and trying to recover, it didn't recover the apps. Everything else seems fine.
pi_104474200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef static het volgende:
Iemand een suggestie voor een programma - hoeft niet gratis te zijn - waarmee ik werkelijk álles kan backupen en restoren na een factory reset? Heb een onoplosbaar probleem dus een factory reset is noodzakelijk.

Denk hierbij aan contacten, apps, app data (bank zoals ABN, Rabo, etc), game instellingen en data (bijvoorbeeld Engy birds), de homepages, de widgets en instellingen op de homepages, etc.
Wat is je onoplosbare probleem? :P.
  donderdag 17 november 2011 @ 15:50:20 #7
15080 static
pi_104477745
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is je onoplosbare probleem? :P.
Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.

HTC komt er niet meer uit en adviseert een factory reset (iets wat ik lang niet heb willen doen), maar ze weten het gewoon niet meer; we zijn al een maand of 3 bezig, en hebben zo'n beetje van alles geprobeerd.

Nu adviseren ze hem om hem maar op te sturen, maar ben bijna nooit in Nederland en weet eigenlijk nooit ver vantevoren waar ik wél ben.
pi_104477779
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef static het volgende:

[..]

Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.

HTC komt er niet meer uit en adviseert een factory reset (iets wat ik lang niet heb willen doen), maar ze weten het gewoon niet meer; we zijn al een maand of 3 bezig, en hebben zo'n beetje van alles geprobeerd.

Nu adviseren ze hem om hem maar op te sturen, maar ben bijna nooit in Nederland en weet eigenlijk nooit ver vantevoren waar ik wél ben.
Ongetwijfeld een domme vraag, maar via BT geprobeerd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 15:51:41 ]
pi_104477860
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef static het volgende:

[..]

Dit probleem had ik ook eens. Wel kunnen oplossen. Moment, ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Was een tijdje terug, ik beloof dus niets. :P.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 15:54:26 ]
pi_104478110
Ik heb iets verneukt in me mobiel al een lange tijd maar vergeet elke keer het na te vragen. Ik had dus veel contacten in me contactenlijst. Toen heb ik per ongeluk op een paar dingen gedrukt en nu heb ik nog maar een paar contacten, dit is heel vervelend want nieuwe contacten zie ik ook nergens meer.

Ik wil dus al me contacten weer zien, hoe?
If not now, then when.
pi_104478270
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb iets verneukt in me mobiel al een lange tijd maar vergeet elke keer het na te vragen. Ik had dus veel contacten in me contactenlijst. Toen heb ik per ongeluk op een paar dingen gedrukt en nu heb ik nog maar een paar contacten, dit is heel vervelend want nieuwe contacten zie ik ook nergens meer.

Ik wil dus al me contacten weer zien, hoe?
People » [Menu-knop] » View.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:06:18 #12
15080 static
pi_104478352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ongetwijfeld een domme vraag, maar via BT geprobeerd?
Nee. :@

Ga ik nu meteen doen.
pi_104479109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit probleem had ik ook eens. Wel kunnen oplossen. Moment, ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Was een tijdje terug, ik beloof dus niets. :P.
Nja, niet echt. Ik kom van alles tegen.

static, heb je al eens gehoord van MyBackup Pro? Back-upt niet letterlijk alles (eigen ervaring), maar komt best ver. De home screens en de widgets daarop worden niet goed opgeslagen. (Op zich zijn die dingen zo weer ingesteld.)

Nu ik erover nadenk, geen idee of-ie ook echt alle gegevens van programms' opslaat. Mijn telefoon is namelijk geroot, ik weet niet of dat iets uitmaakt. Mocht je telefoon geroot zijn, kun je ook een complete back-up van alles maken met ROM Manager. Je kunt dan altijd terug naar die ene staat van je telefoon.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:06:55 #14
15080 static
pi_104480368
Om te rooten moet je geloof ik toegang hebben tot de SD en dat heb ik dus niet. Jouw suggestie van MyBackup Pro is toevallig die ik heb draaien en waar ik slechte ervaringen mee heb toen ik eerder een reset (overigens voor hetzelfde probleem) moest doen.

Net even BT geprobeerd; laptop en toestel zijn gepaird, wilde snel een bestandje overzetten om te testen, werd de verbinding verbroken en is me niet meer gelukt om ze te pairen.
pi_104626007
Ik heb even een gek technisch probleempje. Ik heb al sinds m'n aanschaf problemen met m'n oplader, dus heb ik dit weekend een nieuwe gekocht. Heerlijk O+. Voorheen moest ik de telefoon op een perfecte, nauwkeurige wijze neerleggen om de telefoon ook echt op te laden, anders deed ie het niet. Nu pakt ie 'm meteen, een verademing. Alleen... Herkent m'n computer deze oplader niet :o. Heel gek, 'onbekend USB-apparaat'. Vind ik vaag. Nu heb ik 'm oude weer gepakt en is het me -wederom door een perfecte, nauwkeurige wijze die ik nog niet verleerd ben- gelukt weer nieuwe muziek op m'n telefoon te zetten, maar handig is dat dus niet. Hoe kan dat? Technisch dus, het is in principe toch hetzelfde USB-kabeltje?
pi_104646219
ik lees echt allemaal problemen hier waar ik (gelukkig) totaal geen last van heb!

* ReMcOrE klopt guaw af :@

quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 13:12 schreef Stofje het volgende:
Hoe kan dat? Technisch dus, het is in principe toch hetzelfde USB-kabeltje?
de USB-kabel van mijn autohouder werkt ook niet als ik de telefoon aan de laptop hang, die is blijkbaar ingesteld dat (als hij aangesloten wordt) de telefoon gelijk in automodus gaat :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105126459
Gebruiken jullie de Car Panel software als navigatie? Of zijn er ook andere leuke alternatieven? Ik probeer namelijk mijn premium license te kopen maar die webshop is sinds dagen niet bereikbaar.. :?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_105168529
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Gebruiken jullie de Car Panel software als navigatie? Of zijn er ook andere leuke alternatieven? Ik probeer namelijk mijn premium license te kopen maar die webshop is sinds dagen niet bereikbaar.. :?
ik gebruik meestal een (ietwat minder legale versie van) Co Pilot Live en soms ook Google Maps :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105299974
Ice Cream Sandwich op de Desire HD _O_
pi_105312877
Echt waar, nog niks over gelezen.
pi_105312973
pi_105313054
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:17 schreef hoogie123 het volgende:
Echt waar, nog niks over gelezen.
net gecontroleerd op updates, niks gevonden...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105313073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ice Cream Sandwich op de Desire HD _O_
Enkel een Beta ROM zie ik, ik wacht even tot een goed functionerende _O_
pi_105313241
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Markster het volgende:

[..]

Enkel een Beta ROM zie ik, ik wacht even tot een goed functionerende _O_
Hij functioneert perfect voor mij. Volledig werkende hardware-accelleratie _O_
Alleen de camera heeft kuren, maar daar kan ik mee leven.
pi_105313384
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Hij functioneert perfect voor mij. Volledig werkende hardware-accelleratie _O_
Alleen de camera heeft kuren, maar daar kan ik mee leven.
kuren, of werkt het helemaal niet?
pi_105313446
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Markster het volgende:

[..]

kuren, of werkt het helemaal niet?
Camera-app start wel op, maar voor de rest gebeurt er niks
pi_105313503
ow, en geen Sense :P
Ik hou van Sense O+
Draai nu Runny 4.0, dus 2.3 met sense 3.5
pi_105314540
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Markster het volgende:
ow, en geen Sense :P
Ik hou van Sense O+
Draai nu Runny 4.0, dus 2.3 met sense 3.5
Daar kom ik van af _O_
pi_105355670
Wat een kut update! }:|

Pff me iconen lopen vast :s en wanneer ik zeg maar scroll zie ik de iconen die op de volgende pagina staan al in beeld.

Agenda is kut! letters zijn kleiner. WIFI doet niet :(

waarom heb ik deze update geaccepteerd?

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2011 21:50:06 ]
pi_105357141
Mooier is het er niet op geworden nee
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_105359675
Wtf, net geupdate, nu heb ik geen netwerk meer? :')

--En opeens was het weer terug, na een kwartier.

[ Bericht 17% gewijzigd door Pizzalucht op 08-12-2011 23:19:52 ]
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 8 december 2011 @ 23:38:39 #32
6941 APK
Factual, I think.
pi_105360990
Ik wacht nog even.
Eerst een update die de sd-card sloopt en nu weer klachten? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:46:21 #33
2651 svann
night-hawk
pi_105363572
Dan wacht ik ook nog maar even. :7

Systeemsoftware-update (227,16 MB)
Android 2.3.5
HTC Sense 3.0

(Nu heb ik nog Android 2.3.3 en Sense 2.1)
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:02:54 #34
15080 static
pi_105364041
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef svann het volgende:

Systeemsoftware-update (227,16 MB)
Android 2.3.5
HTC Sense 3.0

(Nu heb ik nog Android 2.3.3 en Sense 2.1)
Dan wacht ik ook nog maar even.

Same here.
pi_105364575
De problemen van Syd heb ik echter niet, nadat mijn verbinding weer was hersteld werkte het perfect.

Menu/Iconen/Wifi/Agenda werken hier allemaal goed.
Updaten lijkt me dus best safe ;)
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:46:49 #36
2651 svann
night-hawk
pi_105364939
Deze update was er al (veel) eerder voor andere toestellen, google ik.
Hij wordt nu ook tegen de verwachting in voor 'oudere' (wtf!) toestellen uitgerold.

Hmm, zal ik dan maar?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 9 december 2011 @ 03:17:43 #37
2651 svann
night-hawk
pi_105365780
Niets aan de hand hoor; alles doet het nog perfect.
De kleuren van het standaard Android startscherm zijn iets verzadigder, de weer-app wat uitgebreider.
Het fotoalbum van de camera lijkt meer mogelijkheden te hebben.
Al mijn accounts en games zijn er nog, zelfs mijn wekkerinstellingen. Oh, juist ja. Trusten!
pi_105367640
quote:
Die heb ik er gisteren ook op gezet hij is best mooi.
Alleen camera doet het nog niet en ik kan op de 1 of andere manier niet inloggen op de HI server van mijn provider om mijn telefoon contacten te synchroniseren.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:29:40 #39
167856 Toempf
Internetheld
pi_105367788
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 03:17 schreef svann het volgende:
Niets aan de hand hoor; alles doet het nog perfect.
De kleuren van het standaard Android startscherm zijn iets verzadigder, de weer-app wat uitgebreider.
Het fotoalbum van de camera lijkt meer mogelijkheden te hebben.
Al mijn accounts en games zijn er nog, zelfs mijn wekkerinstellingen. Oh, juist ja. Trusten!
Ik heb ook nergens last van. Die weeranimaties zijn wel geniaal trouwens :D
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_105368900
Ik heb de update gisteravond geïnstalleerd. Geen centje pijn en ik ben erg te spreken over het nieuwe lockscreen (Ik heb er het weerbericht opgezet, dan zie je dus iedere keer dat je hem unlockt, die toffe animaties). Het schakelen tussen de bureaubladen lijkt wat vlotter te verlopen (maar dat kan ook komen doordat de animatie wat langer duurt).

Geen klachten qua slecht werkende camera's, en zulks.
Ik moet alleen nog even testen of ze met deze update dan eindelijk het probleem verholpen hebben dat de berichten-app over de zeik gaat als je het landscape-toetsenbord gebruikt (maar dat zal wel niet).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:43:10 #41
15080 static
pi_105371540
Iemand nog een tip hiervoor of iemand die weet hoe het updaten precies in zijn werk gaat; in één keer downloaden en klaar, of stukje bij beetje?

Zit nu - weer eens - in een hotel en daar wordt de wifi verbinding verbroken als je enkele minuten niet actief bent (inclusief downloaden); is daar iets op te bedenken? Ik heb geen toegang tot de SD card.
pi_105374426
Nou ja, je krijgt de keuze over of hij alleen via wifi moet downloaden, of dat het ook via gegevensverbinding gaat. Als hij dan binnen is (gedownload) kan je volgens mij aangeven dat hij mag gaan installeren. Ik weet niet hoe het met je sd-kaart gaat. Ik moest zelf 200nogwat MB vrijmaken op de sd voor installatie, maar dat gaf hij ook keurig aan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_105381614
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef static het volgende:
Iemand nog een tip hiervoor of iemand die weet hoe het updaten precies in zijn werk gaat; in één keer downloaden en klaar, of stukje bij beetje?

Zit nu - weer eens - in een hotel en daar wordt de wifi verbinding verbroken als je enkele minuten niet actief bent (inclusief downloaden); is daar iets op te bedenken? Ik heb geen toegang tot de SD card.
hoe bedoel je geen toegang?
van af een laptop naar de telefoon?
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:44:54 #44
15080 static
pi_105382146
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:30 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

hoe bedoel je geen toegang?
van af een laptop naar de telefoon?
Vanaf hier: HTC Desire HD #19 Elke dag nieuwe sores
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:59:53 #45
2651 svann
night-hawk
pi_105382737
De update gebeurt in twee aparte stappen: de download en de installatie.
Ik heb iets zien staan over het hervatten van onderbroken downloads, maar klik er gewoon op dan krijg je uitleg.
Elke stap start pas als je daar toestemming voor geeft.

Daar heb je toch geen laptop bij nodig? Alleen wifi van je telefoon.
Ik nie snap nie jouw probleem.

[ Bericht 18% gewijzigd door svann op 09-12-2011 17:09:55 ]
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:13:51 #46
15080 static
pi_105383184
quote:
Zit nu - weer eens - in een hotel en daar wordt de wifi verbinding verbroken als je enkele minuten niet actief bent (inclusief downloaden);
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:23:59 #47
2651 svann
night-hawk
pi_105383463
Heb je het al wel geprobeerd?
Als het hervatten van de download telkens mislukt, kun je de boel gewoon deleten.
Buiten je hotel heb je ook nergens fatsoenlijke wifi? (zolang duurt het niet)

Misschien lost deze update je probleem wel op.
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:43:46 #48
15080 static
pi_105384118
De IT jongen heeft me een plezier gedaan en een extra wireless profiel gegeven dat meer bandbreedte heeft en mijn account actief laat voor 6 uur. Ben nu aan het downloaden en zit op 36%.

Ben benieuwd. :s)
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:13:57 #49
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105393715
Heb nu ook de update. Ziet er tot nu toe goed uit en alles lijkt goed te werken.... Maar...

Klopt t dat mn wallpaper niet meer mee schuift tijdens t switchen tussen homescreens? Zowel plaatjes als live wallpapers doen dat niet meer
NIEUW: Foto's!
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:36:41 #50
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_105395274
Je kan ook http://fotadl.htc.com/OTA(...)e8wrg4nrft345usl.zip downloaden op de PC en via USB of SD in /sdcard/download zetten

Weet iemand voordelen van deze update? Ik zie alleen maar nadelen.
edit: ok, snelstarten in lockscreen is wel handig idd
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:50:48 #51
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105396174
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan ook http://fotadl.htc.com/OTA(...)e8wrg4nrft345usl.zip downloaden op de PC en via USB of SD in /sdcard/download zetten

Weet iemand voordelen van deze update? Ik zie alleen maar nadelen.
edit: ok, snelstarten in lockscreen is wel handig idd
t oogt vooral visueel wat strakker... Maar ik denk dat ik weer snel terug ga naar GoLauncher
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:55:50 #52
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_105396529
Ik kon de lettertjes zonder bril al moeilijk lezen, maar nu :{w
en geheugenbeheer hoef ik ook niet bij snel-instellingen
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:02:11 #53
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_105396929
Doet HTC Sense het al? :P
Alleen al vanwege die HTC site zou ik geen HTC meer kopen, amateurs
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:58:07 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_105399873
Ik kan wel blaten dat ik nog even wacht, maar hier (Vodafoon) krijg ik nog niet eens melding dat er een update is :+
pi_105404106
Kreeg ik ook niet hoor. (Ook Vodafone.)
Ben zelf gaan kijken bij instellingen, over de telefoon, software updates.

Bij de update stond hij op WiFi, moest wel even met de instellingen rommelen voor 3G het weer deed.
De verschuivende Live achtergrond doet het idd niet meer. Wel zijn het linker- en rechterscherm nu met elkaar verbonden.
De Sense site doet echt helemaal niets. Vreemd eigenlijk. Er zijn allerlei tooltjes die ook/wel locatie en locken bieden.
pi_105408088
Hmm, kan nu ook updaten, maar als ik dit zo lees doe ik dat maar niet :').
  zaterdag 10 december 2011 @ 14:20:32 #57
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105414461
Ik zie niks negatiefs aan de update tov de vorige versie. Zou dus ook geen reden weten om niet te updaten. :)
pi_105415099
Mijn Market is net opeens geupdate :P
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_105415468
Ik heb de laatste tijd heel erg veel problemen met netwerkverlies. Zelfs dat de telefoon vanzelf in de vliegtuigmodus springt.

Gewoon midden in een gesprek oid, vliegt mijn netwerk naar een kruisje om vervolgens meteen weer vol verbinding te krijgen.

Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen?
Ik heb vodafone btw.
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_105424301
ik heb de update ook binnen en geïnstalleerd, ziet er allemaal prima uit ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef renwan het volgende:
Mijn Market is net opeens geupdate :P
ja, hier nu ook de nieuwe market :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105427287
Bij 'applicaties beheren' is een nieuwe functie verschenen: codering inschakelen/ uitschakelen.
(Instellingen, applicaties, applicaties beheren, en dan een willekeurige applicatie aanklikken.)

Iemand enig idee wat daar de functie van is?
En hoe je dat eventueel activeert?

Staat er ergens beschreven wat er bij deze updates veranderd is?
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:38:39 #62
97111 ukga
Siewosie baas
pi_105433108
Voor mensen met de nieuwr android/ htc sense: check je calculator

HTC, denk je dat ik blind ben ofzo?.....
pi_105440613
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef ukga het volgende:
Voor mensen met de nieuwr android/ htc sense: check je calculator

HTC, denk je dat ik blind ben ofzo?.....
whehehe, net even gekeken, wat een joekels _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 11 december 2011 @ 14:27:26 #64
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105452131
Eindelijk screenshots maken na de nieuwste update *O*
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 11 december 2011 @ 14:34:38 #65
15080 static
pi_105452385
Hoe doe je dat?
  zondag 11 december 2011 @ 14:51:53 #66
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105453071
Aan/uit knop en Home-knop tegelijk indrukken.
  zondag 11 december 2011 @ 16:25:30 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_105457080
Ik ga 'em ook maar eens binnenhalen (8>
pi_105457368
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 14:51 schreef Bravebart het volgende:
Aan/uit knop en Home-knop tegelijk indrukken.
dan gaat hij bij mij op lockscreen? :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 11 december 2011 @ 16:51:56 #69
6941 APK
Factual, I think.
pi_105458215
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dan gaat hij bij mij op lockscreen? :P
Bij mij niet :+

pi_105458827
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef APK het volgende:

[..]

Bij mij niet :+

[ afbeelding ]
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop? O-)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 11 december 2011 @ 17:10:45 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_105459016
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop? O-)
:Y

Je hoort dan ook een geluidje.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef svann het volgende:

Bij de update stond hij op WiFi, moest wel even met de instellingen rommelen voor 3G het weer deed.
3G doet het bij mij ook niet meer, hoe heb je dat weer aan de gang gekregen?
  zondag 11 december 2011 @ 17:11:16 #72
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105459035
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar het kan enige oefening vereisen ;)

Kan die draaimolen als je hem unlockt ook uit trouwens? :') Ik word er helemaal gestoord van..
  zondag 11 december 2011 @ 17:13:51 #73
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105459138
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef APK het volgende:

[..]

3G doet het bij mij ook niet meer, hoe heb je dat weer aan de gang gekregen?
Oh, die is hier nu ook stuk zie ik -O-
  zondag 11 december 2011 @ 17:16:10 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_105459226
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef Bravebart het volgende:

Oh, die is hier nu ook stuk zie ik -O-
HTC! _O_
  zondag 11 december 2011 @ 17:19:07 #75
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105459334
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef APK het volgende:

[..]

HTC! _O_
Ja, janken dit :') Fijn als je hem ff update voordat je de deur uitstapt ofzo...
pi_105459348
Hier doet 3G het gelukkig nog :D
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_105459580
Hij is bij mij nu al een paar keer gecrasht toen ik gebeld werd en het scherm gelocked was.. SInds de nieuwe update.
Bier hier.
  zondag 11 december 2011 @ 17:33:48 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_105459920
Oplossing staat op Tweakers:

quote:
Mooie update, echter had ik ook na reboot geen mobiel netwerk meer.

Oplossing:

Alle Applicaties>Instellingen>Draadloos en Netwerken>Mobiele netwerken>Namen Toegangspunten> daarna als er niets staat, onderin op menu drukken, en optie Standaardinstellingen herstellen.

Kies dan je carrier "Vodafone in mijn geval"

Hopenlijk helpt dit voor anderen met hetzelfde probleem ook.
http://gathering.tweakers(...)ge/37291377#37291377
  zondag 11 december 2011 @ 17:37:40 #79
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105460071
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef APK het volgende:
Oplossing staat op Tweakers:

[..]

http://gathering.tweakers(...)ge/37291377#37291377
Heb ik net ook gedaan ja, werkt hier.
pi_105461389
ik moet dan maar ff oefenen voor die printscreen :+ en bij mij doet alles nog gewoon na de update, al is die draaimolen inderdaad ook niet echt mijn ding _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105474285
Woeeew screenshots!
Welkom vader renwan ^O^
  zondag 11 december 2011 @ 23:23:01 #82
2651 svann
night-hawk
pi_105477026
Eindelijk screenshots!

Aan/uitknop langzaam indrukken, zo gauw hij klikt de home aanklikken.

Is er ergens een lijstje met veranderingen/ nieuwigheden?
pi_105483016
Opnieuw opstarten duurt nu wel echt stukken langer, da's wel een beetje kut.
Zag net dat er nou ook een duidelijk taakbeheer in zit :)
Welkom vader renwan ^O^
  maandag 12 december 2011 @ 13:29:54 #84
19529 Fendy
True Spirit
pi_105490503
Wel blij met de update, Sense 3.0 draait lekker vloeiend vind ik, nieuwe features zijn ook ok. Had alleen effe wat tweakwerk met mijn werk-mail-app. (Lotus Notes Mobile)

Verder geen last gehad met uitval van 3G of wat ook...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_105503826
Ik ben ook erg te spreken.

Draai nu een paar dagen de update met Sense 3 en ik zit nog regelmatig een kleine "wauw" te onderdrukken. Blij dat de update toch nog naar de DHD gekomen is. :)
pi_105510944
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef svann het volgende:
Aan/uitknop langzaam indrukken, zo gauw hij klikt de home aanklikken.
het is mij ook gelukt :D :7
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105524036
Vanavond via wifi even binnenhalen :)
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:22:20 #88
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105526891
Ik mis nog steeds de instellingen voor de home-screen-transitions.

Ik wil hem niet continu laten draaien. En ik wil dat m'n achtergrond weer mee scrollt... daar gaan je leuke Live-Wallpapers :'(
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:00:06 #89
15080 static
pi_105527950
Hmmm. Geen van mijn notifications sounds (SMS enzo) doen het meer, ook niet na opnieuw instellen.
pi_105529795
Het duurt tegenwoordig enorm lang voordat de telefoon over gaat tot bellen, hij blijft heel lang hangen op "Kiezen", weet niet of het door de update komt.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_105530815
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Het duurt tegenwoordig enorm lang voordat de telefoon over gaat tot bellen, hij blijft heel lang hangen op "Kiezen", weet niet of het door de update komt.
Hmm dat probleem heb ik ook, dacht dat het aan vodafone lag.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:04:50 #92
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_105531775
De Facebook app is trager geworden.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:29:28 #93
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_105534808
Gister kreeg ik een update, maar de accu was te laag. Nu kan ik de update nergens meer terug vinden, iemand een idee waar deze alsnog binnen te halen is?
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:20:10 #94
19529 Fendy
True Spirit
pi_105536956
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef wolferl het volgende:
Gister kreeg ik een update, maar de accu was te laag. Nu kan ik de update nergens meer terug vinden, iemand een idee waar deze alsnog binnen te halen is?
menu->instellingen->over de telefoon->software updates -> nu checken ofzo?
Je hebt gelijk Fen.
pi_105542774
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef Skylark. het volgende:
De Facebook app is trager geworden.
Die app is een drama, heb alle updates voor dat ding verwijderd :')
Welkom vader renwan ^O^
pi_105545990
Die calculator is verdomme lelijk zeg na de update
pi_105546009
SMS conversaties zijn dan wel weer mooier, en duidelijker
pi_105548395
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef fotostarter het volgende:
SMS conversaties zijn dan wel weer mooier, en duidelijker
het lijkt een beetje op Apple nu :P (of op Whatsapp, het is maar hoe je het bekijkt...)

maar die draaimolen kan ik nergens uitvinken, iemand enig idee? :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 december 2011 @ 01:55:15 #99
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_105563268
Na de update waren alle iconen, widgets en snelkoppelingen gewist (was volgens mij niet bij de vorige systeemupdates?).
Ook zijn er veel oude Thema's en Scene's niet meer aanwezig.
Nu heb je helaas alleen nog maar die ronde balk beneden en geen rechte meer.
Van dat lockscreen kun je wel de programma-snelkoppelingen instellen, maar niet deze weghalen.
Verder is er onder de Android-motorkap toch best wel wat veranderd, veel nuttige tweaks, ook de nieuwe Market werkt wat soepeler.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  donderdag 15 december 2011 @ 20:10:58 #100
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105628869
De batterij heeft er sinds de update op 5% al geen zin meer in :') Toch eens kijken of hij te ijken valt.

En de market, pffff, wat is dat ding kakkend traag :'( Wel beter qua functionaliteit, maar traaaag...
  donderdag 15 december 2011 @ 21:33:37 #101
19529 Fendy
True Spirit
pi_105633147
Weet iemand hoe ik in whatsapp weer de foto's bij mijn contacten zie, zoals in de rest van mijn menutjes?
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 15 december 2011 @ 22:52:23 #102
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105637248
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand hoe ik in whatsapp weer de foto's bij mijn contacten zie, zoals in de rest van mijn menutjes?
Zou in de nieuwste update gefixt moeten zijn volgens de beschrijving, maar hier faalt het ook nog steeds.
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:18:13 #103
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_105651751
Vannacht mijn HD geupdate van 2.3.3 naar 2.3.5 *O*
Ben er tot nu toe tevreden mee! Het ziet er allemaal gelikter uit en hij lijkt iets sneller te zijn!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_105651799
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef Fendy het volgende:
quote:
15s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Zou in de nieuwste update gefixt moeten zijn volgens de beschrijving, maar hier faalt het ook nog steeds.
Download de app 'SyncMyPix' uit de Market. Deze downloadt de Facebook-profielfoto's en voegt ze aan je contacten in je Google-account toe. Dan ziet Whatsapp ze ook, en heb je bijvoorbeeld ook foto's als je op http://contacts.google.com/ kijkt.
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:12:21 #105
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105653503
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

[..]

Download de app 'SyncMyPix' uit de Market. Deze downloadt de Facebook-profielfoto's en voegt ze aan je contacten in je Google-account toe. Dan ziet Whatsapp ze ook, en heb je bijvoorbeeld ook foto's als je op http://contacts.google.com/ kijkt.
Maar wat als je nou niet de facebook foto's wilt? :)
Dan moet je ze alsnog met de hand om gaan zetten?
Of kan je met die app ook een andere bron aangeven?
pi_105659917
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:55 schreef Iuc het volgende:
Ik heb de laatste tijd heel erg veel problemen met netwerkverlies. Zelfs dat de telefoon vanzelf in de vliegtuigmodus springt.

Gewoon midden in een gesprek oid, vliegt mijn netwerk naar een kruisje om vervolgens meteen weer vol verbinding te krijgen.

Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen?
Ik heb vodafone btw.
pi_105660099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Maar wat als je nou niet de facebook foto's wilt? :)
Dan moet je ze alsnog met de hand om gaan zetten?
Of kan je met die app ook een andere bron aangeven?
Waar haal jij die foto's anders vandaan? Als ze al in het contact zitten dat in je Google-account staat, ziet Whatsapp ze ook.
pi_105660134
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:05 schreef Iuc het volgende:

[..]

Springt 'ie echt in vliegtuigmodus, of valt het bereik gewoon weg? Dat is nogal een verschil, namelijk. Bij vliegtuigmodus wordt dit ook in het lockscreen aangeven met een vliegtuig, en staat er in je statusbalk bij het bereikbalkje een vliegtuigje.
pi_105660974
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:55 schreef Pwn_zoon het volgende:
ook de nieuwe Market werkt wat soepeler.
quote:
9s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef Bravebart het volgende:
En de market, pffff, wat is dat ding kakkend traag :'( Wel beter qua functionaliteit, maar traaaag...
ook hier donders traag :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:27:26 #110
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105666997
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

[..]

Ik wil geen extra app, ik wil gewoon dat Android niet faalt.
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:54:23 #111
97111 ukga
Siewosie baas
pi_105673961
Ik vind me htc wel trager/ schokerig geworden sinds die update...
pi_105680581
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:11 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Springt 'ie echt in vliegtuigmodus, of valt het bereik gewoon weg? Dat is nogal een verschil, namelijk. Bij vliegtuigmodus wordt dit ook in het lockscreen aangeven met een vliegtuig, en staat er in je statusbalk bij het bereikbalkje een vliegtuigje.
dat heeft ie idd een paar keer gedaan. Maar meestal hoor ik tijdens het gesprek al dat ik de verbinding ga verliezen.
Dan pak ik de telefoon en kijk ik naar de hoeveelheid streepjes. (meestal 3 of 4) En dan opeens heb ik geen streepjes maar een kruisje waarop de verbinding wegvalt en meteen daarna heb ik dus weer vol bereik (maar geen verbinding meer)

Voor mij is dat extra vervelend want ik zit 5 dagen per week in het buitenland en daar is bellen duurder dan in NL. Gebeld worden kost me gewoon 10 belminuten uit de bundel. En ik word meestal gebeld. En zo raak je heel snel uren uit je bundel kwijt.
pi_105681532
Heb je dat alleen in het buitenland?
pi_105681770
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:10 schreef svann het volgende:
Heb je dat alleen in het buitenland?
nee, maar dat maakt het wel vervelender.
  zaterdag 17 december 2011 @ 01:27:11 #115
167856 Toempf
Internetheld
pi_105681949
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef ukga het volgende:
Ik vind me htc wel trager/ schokerig geworden sinds die update...
Ik heb nu zo'n 2x per dag dat Sense op nieuw moet opstarten. Beeld valt weg, dan krijg ik een wit scherm met het HTC logo in het midden en vervolgens moeten al mijn widgets opnieuw laden. Bijzonder irritant }:|
Luier dan een pamper
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:30:14 #116
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105690625
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waar haal jij die foto's anders vandaan? Als ze al in het contact zitten dat in je Google-account staat, ziet Whatsapp ze ook.
Niet iedereen (in mijn lijst... maar goed, dat is misschien bij jou anders) heeft voor elk account dezelfde foto.
Van sommige van m'n contacts heb ik liever de foto die ze gebruiken op twitter/flickr/google of wat dan ook, dan die van facebook.
Maar goed, het is iig wel een begin om heel wat foto's weer in te stellen.
Ik heb als het goed is voor de meeste mensen een foto ingesteld staan, maar whatsapp ziet die nog niet. :) (of niet meer...)
pi_105691746
zo te lezen heb ik weer mazzel, door eigenlijk geen problemen te hebben na de update :P :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 18 december 2011 @ 12:35:25 #118
97111 ukga
Siewosie baas
pi_105719070
Ik ben die nieuwe update wel weer zat. Voornamelijk omdat me telefoob er traag van wordt. Hoe kan ik terug naar de oude versie?
pi_105728827
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
zo te lezen heb ik weer mazzel, door eigenlijk geen problemen te hebben na de update :P :Y)
Jij hebt die mazzel altijd ja. :P
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_105741736
Goede telefoon, alles werkt!
pi_105745679
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Jij hebt die mazzel altijd ja. :P
nice! :7 alleen is de accu wel sneller leeg is mijn gevoel...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 18 december 2011 @ 23:23:23 #122
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_105750939
Ik heb sinds de update wel wat gezeik...
- die nieuwe FB app laadt niks als ik op wifi zit
- mn simkaart klapt er (softwarematig) eruit ofzo als iemand mij belt en ik sleep de opneem-knop naar dat cirkeltje
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_105761070
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef DuTank het volgende:
Even account verwijderen, en opnieuw inloggen :Y
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  maandag 19 december 2011 @ 09:14:00 #124
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105761385
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

nice! :7 alleen is de accu wel sneller leeg is mijn gevoel...
Komt vast door die draaimolen!
  maandag 19 december 2011 @ 09:21:25 #125
19529 Fendy
True Spirit
pi_105761544
quote:
- mn simkaart klapt er (softwarematig) eruit ofzo als iemand mij belt en ik sleep de opneem-knop naar dat cirkeltje
Oh dat laatste had ik laatst ook, alleen ik nam op via BT carkit.
Je hebt gelijk Fen.
pi_105762236
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 08:54 schreef WatskeZegt het volgende:

[..]

Even account verwijderen, en opnieuw inloggen :Y
thanks! Volgens mij werkt het
pi_105762447
quote:
Ja wat een ellende.. ik heb hier exact hetzelfde.. als ik gebeld word en het groene opneem knopje naar de circel sleep klapt het phone proces eruit en mag de pincode weer worden ingevoerd.
Echt zoooo klote!
Al iemand met een oplossing hiervoor?
  maandag 19 december 2011 @ 13:56:46 #128
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_105769606
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:01 schreef YoopY het volgende:

[..]

Ja wat een ellende.. ik heb hier exact hetzelfde.. als ik gebeld word en het groene opneem knopje naar de circel sleep klapt het phone proces eruit en mag de pincode weer worden ingevoerd.
Echt zoooo klote!
Al iemand met een oplossing hiervoor?
Al een reset naar de factory settings geprobeerd?
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_105772372
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2011 09:51 schreef DuTank het volgende:

[..]

thanks! Volgens mij werkt het
Geen Dank! :*
pi_105772455
AWSOME: iStyles

[ Bericht 92% gewijzigd door WatskeZegt op 19-12-2011 17:15:12 ]
  maandag 19 december 2011 @ 23:16:17 #131
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105798592
Meer mensen een agenda die constant op "Laden..." staat? Ik word er een beetje kriegel van :')
pi_105809810
quote:
8s.gif Op maandag 19 december 2011 23:16 schreef Bravebart het volgende:
Meer mensen een agenda die constant op "Laden..." staat? Ik word er een beetje kriegel van :')
Widget? Misschien ff een keer verwijderen en weer terug zetten?
pi_105809951
Jahoor, het bewijs dat mijn Desire HD een val van 1,5 meter niet echt overleefd. Scherm helemaal naar de klote :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:23:33 #134
167856 Toempf
Internetheld
pi_105810831
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef WatskeZegt het volgende:
Hebben!
Luier dan een pamper
pi_105878733
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef WatskeZegt het volgende:
dat ziet er vet uit :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 21 december 2011 @ 19:57:31 #136
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105879872
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:39 schreef DuTank het volgende:

[..]

Widget? Misschien ff een keer verwijderen en weer terug zetten?
Nope, werkt niet. Maar misschien ligt het aan de live-feed van die agenda, dat dat niet helemaal lekker loopt :P
pi_105884245
Ik heb al tijden problemen met de verbinding van me HTC. kan soms geen smsjes verzenden of ontvangen. En ook niet bellen.
Ook kan ik niet/nauwelijks internetten, ookal staat er boven in scherm een gegevensverbinding ding (met een G).

Iemand tips?
pi_105920169
pi_105922450
Als dat jouw foon is: WTF heb je er mee gedaan ? :P
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_105922604
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jahoor, het bewijs dat mijn Desire HD een val van 1,5 meter niet echt overleefd. Scherm helemaal naar de klote :')
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_105924231
quote:
RIP.

Reageert het scherm wel op aanrakingen of niet?
LEAVE KB ALONE.
pi_105924234
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef RPG het volgende:
Als dat jouw foon is: WTF heb je er mee gedaan ? :P
Uit mijn jaszak gevallen :')
pi_105924245
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

RIP.

Reageert het scherm wel op aanrakingen of niet?
Ja, gelukkig wel nog
pi_105924415
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel nog
Fijn inderdaad. :o
LEAVE KB ALONE.
pi_105924972
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Fijn inderdaad. :o
Als de enkele glassplinter voor lief neemt O+
pi_105926920
Mijn USB-kabel ging net dood. :')
LEAVE KB ALONE.
pi_105927422
quote:
Hoesje van 3,50 euro aanschaffen de volgende keer.
pi_105927433
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sterkte.
  donderdag 22 december 2011 @ 19:06:49 #149
167856 Toempf
Internetheld
pi_105927588
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb al 1 usb-kabel en 2 autoladers versleten :')14.gif
Luier dan een pamper
pi_105928216
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Sterkte.
Dankje, ;( O+
Morgen snel een nieuwe kopen. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Toempf het volgende:

[..]

Ik heb al 1 usb-kabel en 2 autoladers versleten :')[ afbeelding ]
Jeetje. :')
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 december 2011 @ 20:43:17 #151
97111 ukga
Siewosie baas
pi_105932432
heb gister een 'toepassing update' gehad of zo iets. nu doet met htc het wel weer wat vlotter meot ik zeggen
  donderdag 22 december 2011 @ 22:46:46 #152
19529 Fendy
True Spirit
pi_105940438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef ukga het volgende:
heb gister een 'toepassing update' gehad of zo iets. nu doet met htc het wel weer wat vlotter meot ik zeggen
Die was toch alleen voor locations?
Je hebt gelijk Fen.
pi_105947204
Waarom zijn mijn smsjes in de (inbox)lijst weergegeven met het nummer, ipv de naam?

Dus:
- fototje
- nummer
- eerste 2 regels vd sms
pi_105957410
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef ukga het volgende:
Bij mij blijft die op installeren hangen :S Ook reboot helpt niet. Heb ik wel weer.
pi_105988633
Iemand nog handige tips om je sd op te ruimen? Mijne is bijna vol maar heb eigenlijk geen idee wat wel en niet weg kan
Welkom vader renwan ^O^
pi_106006668
hier nog niks versleten qua kabels en lader, ook nog een volledig intact scherm :7

* ReMcOrE klopt af :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106232077
Om de 5 minuten start bij mij HTC Locations / navigatie constant op met Gingerbread.
Updates verwijderen, app geforceerd sluiten, taskmanager etc niets heeft geholpen. De app vraagt om een licentie en vrijwaring constant.

Iemand enig idee hoe ik er van af kom? :{
pi_106232192
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 december 2011 01:18 schreef Triggershot het volgende:
Om de 5 minuten start bij mij HTC Locations / navigatie constant op met Gingerbread.
Updates verwijderen, app geforceerd sluiten, taskmanager etc niets heeft geholpen. De app vraagt om een licentie en vrijwaring constant.

Iemand enig idee hoe ik er van af kom? :{
Hmpf... Dat is echt irritant. Ik kwam er pas vanaf toen ik switchte van ROM.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem. Wanneer ik een oproep beantwoord of bel, wordt de speakerfunctie automatisch aangezet. Dit probleem had ik bij Virtuous Unity (2.37) en heb het nu bij Android Revolution HD (6.1.0).

Ik ben vandaag geswitched van Virtuous Unity naar Android Revolution HD (onder andere door de speakerfunctieprobleem die ik hierboven heb beschreven). En nu start de Navigation (van HTC, niet van Google) automatisch wanneer ik de telefoon aanzet. Hebben meer mensen hier last van?
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Had dus twee problemen:
• Speakerfunctie werd automatisch aangezet.
• Bij het opstarten van de telefoon én tussendoor werd Locations (navigatie van HTC) geopend/geladen.

Gisteren een andere ROM geïnstalleerd, had beide problemen nog. Super Wipe (van Android Revolution HD) gedraaid, daarna een andere ROM geïnstalleerd. Probleem 1 is opgelost, het tweede probleem komt nog steeds voor.

Irri-fucking-tant.
pi_106232286
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hmpf... Dat is echt irritant. Ik kwam er pas vanaf toen ik switchte van ROM.

[..]

[..]

Is al veel langer gaande dus, je zou denken dat HTC het ondertussen wel zou fixen, maar nope, niks gelukt tot nu toe. Mijne is tevens niet geroot dus ander rom momenteel niet echt een optie.
pi_106232369
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is al veel langer gaande dus, je zou denken dat HTC het ondertussen wel zou fixen, maar nope, niks gelukt tot nu toe. Mijne is tevens niet geroot dus ander rom momenteel niet echt een optie.
Weet ik, ik had het probleem rond de tweede helft van september. We zijn al zo'n 3,5 maand verder en heeft HTC inderdaad nog niets gefixt. :').

Sterkte. Dat meen ik. Het is zeer irritant.
pi_106232403
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet ik, ik had het probleem rond de tweede helft van september. We zijn al zo'n 3,5 maand verder en heeft HTC inderdaad nog niets gefixt. :').

Sterkte. Dat meen ik. Het is zeer irritant.
Idd, ik twijfel zelfs of een factory reset enig oplossing zal bieden.

Danku.
pi_106232910
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
hier nog niks versleten qua kabels en lader, ook nog een volledig intact scherm :7

* ReMcOrE klopt af :+
* svann klopt mee :7

En HTC bellen of mailen bij zo'n soort rare bug?
(Helemaal als je nog de originele ROM draait.)
pi_106239198
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Toempf het volgende:

[..]

Ik heb al 1 usb-kabel en 2 autoladers versleten :')[ afbeelding ]
Ik zit aan mijn derde kabel.
Anonimity is a bliss
pi_106240835
ik sleep niet of nauwelijks met mijn kabels, misschien is dat het "geheim" :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106240904
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef DuTank het volgende:
Waarom zijn mijn smsjes in de (inbox)lijst weergegeven met het nummer, ipv de naam?

Dus:
- fototje
- nummer
- eerste 2 regels vd sms
iemand hier ook last van?
pi_106303901
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef renwan het volgende:
Iemand nog handige tips om je sd op te ruimen? Mijne is bijna vol maar heb eigenlijk geen idee wat wel en niet weg kan
Niemand? Heb er ook last van :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_106323182
bij mij staat er gewoon foto, naam, begin bericht :P

en heb nog 1.23GB vrij, denk vanwege niet zoveel muziek :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106650371
Ik krijg ineens een toepassingsupdate, anderen al gezien?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:10:25 #169
97111 ukga
Siewosie baas
pi_106651826
Die update heb ik al een tijdje geleden gehad. Weet niet of het de zelfde is?
pi_106651859
Geen idee, paar weken geleden die grote update, nu een toepassingsupdate. Heb even te weinig batterij (wanneer niet, tering, wat gaat dat ding snel leeg...), dus ga zo updaten.
pi_106651887
Toepassingsupdate?
pi_106651923
Ja, zo noemt ie het!
pi_106653383
die toepassingsupdate had ik volgens mij redelijk kort na de grote (Sense) update :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:11:11 #174
15080 static
pi_106655065
Heeft met locations te maken geloof ik.
pi_106662112
Niks gezien, niks geen melding.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:11:02 #176
97111 ukga
Siewosie baas
pi_106662220
hoe kan je je update ongedaan maken (die van htc sense dan, niet die toepassingsupdate)
vind me telefoon aanzienlijk trager sinds die update
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:41:04 #177
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106663688
Wat ik superirritant vind is dat ik hem heel vaak per ongeluk op stil zet als ik het scherm lock.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:50:12 #178
97111 ukga
Siewosie baas
pi_106664113
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:41 schreef Skylark. het volgende:
Wat ik superirritant vind is dat ik hem heel vaak per ongeluk op stil zet als ik het scherm lock.
dat heb ik ook wel minimaal 4 x per dag ja :')
pi_106664240
Ik gooi meestal per ongeluk m'n camera aan als ik lock :')
Welkom vader renwan ^O^
pi_106675570
Mijne loopt wel eens vast als ik gebeld wordt en de mobiel in toetsblokkering heb..
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:05:40 #181
15080 static
pi_106687559
Ben het gezeik met dat toestel nu flink zat, is een Galaxy S II een goed alternatief?
pi_106687650
Wat is er kapot dan?
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:36:22 #183
15080 static
pi_106688787
Van alles. Lees de topics eens terug.
pi_106688885
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:05 schreef static het volgende:
Ben het gezeik met dat toestel nu flink zat, is een Galaxy S II een goed alternatief?
Denk dat je het beter in GS II topic kan vragen, ervaringen van mensen die het hebben?

Samsung Galaxy S2 #15 - het kleine broertje van de Note

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 17:39:41 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:32:10 #185
15080 static
pi_106691143
Goed plan. :)
pi_106691980
ik heb hem standaard op trillen staan, dus nooit geen problemen met locken :P (druk dan ook nooit de volumeknop per ongeluk in ofzo...)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106714147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:36 schreef static het volgende:
Van alles. Lees de topics eens terug.
Sorry.
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:00:08 #188
97111 ukga
Siewosie baas
pi_106721689
Is er een mogelijkheid om terug te gaam naar sense 2.5 of 2.0?
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:50:27 #189
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106740349
Godverdomme, wat een kutapparaat. Als iemand mij belt is het een drama. SIM vliegt eruit, pincode weer invoeren of ik hoor de ander niet.

Ik ga volgend jaar wanneer m'n abo klaar is voor de iPhone.
pi_106740724
quote:
13s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:50 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, wat een kutapparaat. Als iemand mij belt is het een drama. SIM vliegt eruit, pincode weer invoeren of ik hoor de ander niet.

Ik ga volgend jaar wanneer m'n abo klaar is voor de iPhone.
Ja dat heb ik ook. Erg vervelend. Maar een iPhone, nooit. Dat is echt rotzooi.
pi_106765251
vanaf wanneer komt eigenlijk ICS officieel uit voor de desire HD?
I am a child of God
God is not dead.
pi_106767407
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook. Erg vervelend. Maar een iPhone, nooit. Dat is echt rotzooi.
Welnee. Ook een prima toestel. Vriend van me heeft onlangs de nieuwste gekocht, indrukwekkend apparaat hoor. Werkt erg goed en netjes. Al die smartphones tegenwoordig zijn okay.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:46:43 #193
97111 ukga
Siewosie baas
pi_106768763
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Stofje het volgende:

[..]

Welnee. Ook een prima toestel. Vriend van me heeft onlangs de nieuwste gekocht, indrukwekkend apparaat hoor. Werkt erg goed en netjes. Al die smartphones tegenwoordig zijn okay.
behalve een windows smartfone dan
pi_106768830
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:46 schreef ukga het volgende:

[..]

behalve een windows smartfone dan
Wat is er dan weer mis met WP7? Die dingen werken juist rete-snel en soepel.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:52:30 #195
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_106773918
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
bij mij staat er gewoon foto, naam, begin bericht :P

en heb nog 1.23GB vrij, denk vanwege niet zoveel muziek :+
Nja sommige namen zijn weer terug gekomen, maar een x-aantal hebben alleen het nummer er staan... Echt fokt op
pi_106774279
Ik stond laatst echt versteld hoe fijn wp7 aanvoelt op de lg lumnia.

Maar ik ben nog steeds tevreden met mijn htc sensation. En al helemaal als ik straks een goede ics ROM heb.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:03:53 #197
97111 ukga
Siewosie baas
pi_106774427
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wat is er dan weer mis met WP7? Die dingen werken juist rete-snel en soepel.
das voor het eerst in de windows mobile geschiedenis idd
Qua gebruiksvriendelijkheid bevindt het zich nog steeds ergens in 1995
pi_106775626
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik vind het ding voor geen meter werken, totaal niet fijn. Daarnaast vind ik de geslotenheid en de benodigdheid van programma's als itunes onwenselijk.

Ik blijf bij Android.
pi_106777091
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:03 schreef ukga het volgende:

[..]

das voor het eerst in de windows mobile geschiedenis idd
Qua gebruiksvriendelijkheid bevindt het zich nog steeds ergens in 1995
Je bent niet de eerste die WM en WP door elkaar haalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2012 21:00:25 ]
pi_106777777
Draait er hier iemand al een ICS based ROM trouwens? Kom er een aantal tegen op XDA, maar geen enkele is nog volledig functioneel (camera werkt nog niet).

Heb nu Virtuous Unity 2.39 draaien (GB), maar deze ROM is nu wel saai en eentonig geworden.
pi_106799824
de eerste keer dat ik gebeld werd, na de update van Sense, sleepte ik de ring naar opnemen en toen liep de telefoon wel ff vast... sindsdien geen last meer van gehad, ook niet van andere problemen zoals hier beschreven :P

telefoon bevalt nog steeds errug goed ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106803419
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
de eerste keer dat ik gebeld werd, na de update van Sense, sleepte ik de ring naar opnemen en toen liep de telefoon wel ff vast... sindsdien geen last meer van gehad, ook niet van andere problemen zoals hier beschreven :P

`
Hier nog een, na mijn restart probleem begin vorig jaar nergens meer last van gehad. Wat een bazentelefoon!
Welkom vader renwan ^O^
  zondag 15 januari 2012 @ 00:45:21 #203
97111 ukga
Siewosie baas
pi_106821526
Als ik mn telefoon helemaal (hard) reset, staat er dan ook weer de oude htc sense versie op?
pi_107032382
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:13 schreef zarGon het volgende:
Draait er hier iemand al een ICS based ROM trouwens? Kom er een aantal tegen op XDA, maar geen enkele is nog volledig functioneel (camera werkt nog niet).

Heb nu Virtuous Unity 2.39 draaien (GB), maar deze ROM is nu wel saai en eentonig geworden.
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.

pi_107032798
Is een ROM altijd beter? :@
LEAVE KB ALONE.
pi_107034294
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is een ROM altijd beter? :@
Ik neem even aan dat je niets hebt gewijzigd aan je telefoon (root en custom ROM).
Jij gebruikt ook een ROM op je telefoon, de ROM van HTC (de standaard ROM).

Er zijn een aantal zaken wat ik niet zo leuk vind aan de standaard ROM, zoals niet alle apps kunnen verwijderen en heel lang wachten op updates.

De ROM waar ik het over heb draait Ice Cream Sandwich (Android 4.0), terwijl de standaard ROM Gingerbread (Android 2.3) draait.
pi_107034525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat je niets hebt gewijzigd aan je telefoon (root en custom ROM).
Jij gebruikt ook een ROM op je telefoon, de ROM van HTC (de standaard ROM).

Er zijn een aantal zaken wat ik niet zo leuk vind aan de standaard ROM, zoals niet alle apps kunnen verwijderen en heel lang wachten op updates.

De ROM waar ik het over heb draait Ice Cream Sandwich (Android 4.0), terwijl de standaard ROM Gingerbread (Android 2.3) draait.
Ahh oke :o

Ik durf er niets aan te veranderen. :') Straks verpruts ik het ofzo.
LEAVE KB ALONE.
pi_107034563
Heeft Android inmiddels een manier om gebruiksvriendelijker te back-uppen en te restoren?

Inmiddels zijn we bij Android 4.0 en is het nog steeds een hel om die twee dingen te doen.
pi_107035210
Is er ergens een handige tutorial om 4.0 op te zetten, nadat je het bootloader hebt geunlockt via HTC? :o
pi_107037286
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

ja, zo denk ik ook :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 20 januari 2012 @ 21:42:58 #211
167856 Toempf
Internetheld
pi_107046195
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ah, ik ben dus niet de enige :D
Luier dan een pamper
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:39:43 #212
19529 Fendy
True Spirit
pi_107049202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:

Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...
Je hebt gelijk Fen.
pi_107049424
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.

[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit, ICS, maar werkt nog niet vloeiend. Gelukkig bestaat ROM Manager waarmee je de huiudige ROM mee kan back-uppen. Binnen vijf minuten terug naar hoe het was. O+.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:46:50 #214
6941 APK
Factual, I think.
pi_107049530
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...
Waarom gebruik je die ring om dingen te slepen?
Ik sleep niks en alles gaat vooralsnog gewoon goed.
pi_107049567
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:23 schreef Triggershot het volgende:
Is er ergens een handige tutorial om 4.0 op te zetten, nadat je het bootloader hebt geunlockt via HTC? :o
Wat unlock je daar eigenlijk precies mee? De bootloader, natuurlijk. :'). Als je S-OFF hebt, kun je geloof ik gewoon aan de gang zoals bij elke custom ROM... denk ik.
pi_107051283
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat unlock je daar eigenlijk precies mee? De bootloader, natuurlijk. :'). Als je S-OFF hebt, kun je geloof ik gewoon aan de gang zoals bij elke custom ROM... denk ik.
Nou ja dat is ook weer zoiets, ik ben alle stappen nagegaan, hij heeft wat geupdate enzo, maar hoe merk je dat of het idd geunlocked is?

Tevens ben ik ook niet bekend met uberhaupt een custom rom :P
pi_107051332
Ik had een spastisch aanval en probeerde mijn telefoon niet te laten vallen, toen drukte ik van alles in en kwam ik er achter dat ik screenshots kon maken middels het indrukken van hardware knoppen, maar heb geen idee hoe ik het heb gedaan. :')

Iemand een idee?
pi_107051636
Uit-knop ingedrukt houden en dan op de Home-knop drukken.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:29:31 #219
2651 svann
night-hawk
pi_107055196
Orginele manier om een nieuwe functie te ontdekken. :D

Ik ben erg blij met die screencap-functie.
Maar dat lockscreen met ring zou ik graag weer inwisselen voor de vorige versie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef zarGon het volgende:
Uit-knop ingedrukt houden en dan op de Home-knop drukken.
Het is meer: de uitknop heel even indrukken (klikje) en dan meteen de home.
Luistert nogal nauw.
pi_107056347
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef svann het volgende:
Orginele manier om een nieuwe functie te ontdekken. :D

Ik ben erg blij met die screencap-functie.
Maar dat lockscreen met ring zou ik graag weer inwisselen voor de vorige versie.

[..]

Het is meer: de uitknop heel even indrukken (klikje) en dan meteen de home.
Luistert nogal nauw.
Uitknop inhouden en op home drukken werkt gewoon hoor ;) (is volgens mij ook de manier)
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_107056974
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef svann het volgende:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:27:00 #222
6941 APK
Factual, I think.
pi_107057056
Ik snap het probleem met die ring niet.
De vorige versie had geen ring en toen deed ik ook nooit iets met het lockscreen.
pi_107057173
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Fendy het volgende:

[..]

gesprek werd bij de enige vastloper na het ring slepen wel beëindigd volgens mij, maar telefoon bleef verder niet hangen ofzo...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_107057186
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:27 schreef APK het volgende:
Ik snap het probleem met die ring niet.
De vorige versie had geen ring en toen deed ik ook nooit iets met het lockscreen.
jij hebt een pincode, of geen beveiliging wat dat betreft?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:34:14 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_107057235
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:32 schreef ReMcOrE het volgende:

jij hebt een pincode, of geen beveiliging wat dat betreft?
Huh :?

Ik negeer die ring gewoon.
Waarom zou je dingen naar die ring slepen, dat deed je voor de ring toch ook niet? :+
pi_107057311
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:34 schreef APK het volgende:

[..]

Huh :?

Ik negeer die ring gewoon.
Waarom zou je dingen naar die ring slepen, dat deed je voor de ring toch ook niet? :+
ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen? :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:41:11 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_107057364
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef ReMcOrE het volgende:

ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen? :P
Ik geef gewoon een slinger naar boven, net als vroeger? :D
pi_107060043
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Nee het groene horentje naar de ring!
pi_107060321
Ja dat opnemen is wel stom gedaan.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 11:51:25 #230
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_107061942
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 09:55 schreef WatskeZegt het volgende:

[..]

Nee het groene horentje naar de ring!
Ja wie dat uitgevonden heeft :N Vroeger kon je gewoon op een random plek dat ding naar boven trekken, nu moet je zo'n klein icoontje gaan slepen dat dikwijls weer terugfloept :{
pi_107062335
Nog steeds dus niemand die last heeft van dat de sms-inbox met nummers ipv namen wordt weer gegeven?
Of iemand die er een oplossing voor heeft.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 12:12:10 #232
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_107062436
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef DuTank het volgende:
Nog steeds dus niemand die last heeft van dat de sms-inbox met nummers ipv namen wordt weer gegeven?
Of iemand die er een oplossing voor heeft.
Heb ik wel als ik naar onderin m'n box scroll, maar na 2 seconden floepen de namen tevoorschijn :)

Wel vind ik het nog steeds gaar dat Whatsapp zo faalt in het weergeven van contactfoto's :{
pi_107062518
Bij mijn Whatsapp staan netjes alle foto's?
pi_107062645
Bij WhatsApp niks aan de hand, maar bij sms gewoon.
Maaruh, dit geloven jullie niet. Ik loop er dus al sinds die update mee rond en mijn telefoon was al regelmatig uitgevallen, omdat de batterij leeg was ofzo. Ik dacht, laat ik ff mn telefoon opnieuw opstarten, gewoon even voor wat resets en shit van apps.

Nu kwamen de namen weer terug in mijn inbox :')

Faal.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 12:29:36 #235
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_107062765
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mmh, hier maar bij 2 contacten, geen ideeeee waarom.
pi_107065326
ik sleep dat groene hoorntje niet naar de ring om op te nemen, altijd andersom :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_107076421
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vannacht geïnstalleerd, werkt echt lekker! Al zitter er wel een paar bugs in.
Voor mensen die de nieuwste versie hebben van HTC, gebruik http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=952352 voor root/s-off/CWM. Ik moest hem 2 keer uitvoeren, 1 keer om te downgraden, en 1 keer voor root/s-off/CWM. Ging best snel en probleemloos, zorg wel dat je de handleiding goed leest.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_107078666
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Vannacht geïnstalleerd, werkt echt lekker! Al zitter er wel een paar bugs in.
Voor mensen die de nieuwste versie hebben van HTC, gebruik http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=952352 voor root/s-off/CWM. Ik moest hem 2 keer uitvoeren, 1 keer om te downgraden, en 1 keer voor root/s-off/CWM. Ging best snel en probleemloos, zorg wel dat je de handleiding goed leest.
Werkt de browser lekker? Al eens gesurfd naar dit forum?
pi_107102820
Browser werkt best goed, soms hapert hij een beetje met scrollen.

Ik heb wel het forceren van 2D versnelling uit gezet, dat voorkomt wazige of ontbrekende delen tijdens het scrollen.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_107121915
Veel bugs nog hoor. Terug naar revolution. Draait tot nu toe, toch het best.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:21:22 #241
19529 Fendy
True Spirit
pi_107135984
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mij niet 1,. ik snap er niets van.

Zou het een idee zijn om het er eens helemaal af te knallen en dan opnieuw te installeren?
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:30:12 #242
19529 Fendy
True Spirit
pi_107136240
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:21 schreef Fendy het volgende:

[..]

Bij mij niet 1,. ik snap er niets van.

Zou het een idee zijn om het er eens helemaal af te knallen en dan opnieuw te installeren?
Goed, behalve dat alle contactkoppelingen nu weg zijn, het helpt ook niet.
Je hebt gelijk Fen.
pi_107149198
volgens mij heb ik bij Whatsapp alleen foto's als ik mensen ook via Facebook gekoppeld heb :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 23 januari 2012 @ 19:52:50 #244
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_107149832
Ik vind het maar een faal van Whatsapp, hoe moeilijk kan het zijn?
pi_107161693
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Ludacriss het volgende:
Veel bugs nog hoor. Terug naar revolution. Draait tot nu toe, toch het best.
True, true. Ik ben ook terug naar Android Revolution HD 6.3.1.

Ik gebruik Go Launcher EX als launcher en GO Locker voor mijn lockscreen.

*O*.
pi_107173932
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

True, true. Ik ben ook terug naar Android Revolution HD 6.3.1.

Ik gebruik Go Launcher EX als launcher en GO Locker voor mijn lockscreen.

[ afbeelding ]

*O*.
Nice! Heb je een bepaald thema? Ik draai nu Launcherpro en WIdgetlocker maar wil hier vanaf gaan stappen omdat er bijna geen support meer is voor launcherpro.
pi_107174908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:02 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Nice! Heb je een bepaald thema? Ik draai nu Launcherpro en WIdgetlocker maar wil hier vanaf gaan stappen omdat er bijna geen support meer is voor launcherpro.
https://market.android.co(...)creenlock.theme.dark.
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:20:43 #248
97111 ukga
Siewosie baas
pi_107223669
Ik denk dat ik maar me HTC ga rooten. ik baal echtd at ie zo traag is geworden sinds HTC sense 3.0
pi_107224151
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef ukga het volgende:
Ik denk dat ik maar me HTC ga rooten. ik baal echtd at ie zo traag is geworden sinds HTC sense 3.0
Doen! Is met de ace tutorial zo gedaan. Let er wel op dat je een back up maakt van je gegevens voor je het root (agenda, whatsapp, etc).
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:58:41 #250
97111 ukga
Siewosie baas
pi_107224941
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Doen! Is met de ace tutorial zo gedaan. Let er wel op dat je een back up maakt van je gegevens voor je het root (agenda, whatsapp, etc).
ik probeer hem te rooten volgens dit filmpje van xdadevelopers;

Maar dat werkt voor geen meter. de link in subscride is ookw eer een andere versie dan in het filmpje. tevens krijgt ie geen contact met mn telefoon...

[ Bericht 4% gewijzigd door ukga op 25-01-2012 18:42:17 ]
pi_107227575
Oh ik heb mijn zip geen update.zip genoemd. De handleiding van Android heeft zijn eigen handleiding.

Btw de ACE manier van rooten moet gewoon lukken hoor. Heb je wel de handleiding goed doorgelezen?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:22:08 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107285149
Vraag : mijn desire loopt te janken dat de opslagruimte vd foon opraakt. Heb alle apps die naar sd kunnen naar sd gezet, en alles wat ik niet gebruik eraf gemikt. Ik heb nog 6 apps over.... Maar hij blijft janken.

14mb is er nog vrij op de foon. Iemand een idee wat ik nog meer kan doen? Die overige 6 apps eraf gooien is geen optie. Die gebruik ik dagelijks.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_107285504
Foto's, filmpjes en muziek eraf gooien.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:55:45 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107285548
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Foto's, filmpjes en muziek eraf gooien.
die staan allemaal op de SDkaart. En die heeft ruimte genoeg :o
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:57:04 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107285574
lol, ik zit in het HD topic zie ik :') ik had het normale topic moeten hebben _O-
pi_107413727
vorige week toevallig weer dat rare, met opnemen...

ring naar het groene hoorntje en toen nam hij wel op, maar schoot gelijk naar zwart lockscreen. dus ik beveiliging eraf, bleek dat het gesprek al wel liep :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_107414294
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
vorige week toevallig weer dat rare, met opnemen...

ring naar het groene hoorntje en toen nam hij wel op, maar schoot gelijk naar zwart lockscreen. dus ik beveiliging eraf, bleek dat het gesprek al wel liep :P
Ik denk dat er dan een vinger voor de sensor zat. Zodra de foon tegen je oor gaat, gaat het scherm op zwart, en kan je gewoon bellen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_107414339
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:21 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik denk dat er dan een vinger voor de sensor zat. Zodra de foon tegen je oor gaat, gaat het scherm op zwart, en kan je gewoon bellen.
thanks, ff onthouden voor de volgende beller!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_107419748
Hmm ik kan sinds gisteren opeens niet gebeld worden. Bellen en internet is geen probleem maar gebeld worden lukt niemand. Geen idee of het aan de telefoon of Vodafone ligt
Welkom vader renwan ^O^
pi_107649730
Sinds deze week ook eigenaar van een HD dus ik ga hier even meelezen :)
Oh, and that's a bad miss!
pi_107650712
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Brentmeister het volgende:
Sinds deze week ook eigenaar van een HD dus ik ga hier even meelezen :)
welkom :) hoe bevalt de HD tot nu toe?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_107651558
Ja ik ondervind ook nog steeds problemen als ik gebeld wordt met de toetsblokkering aan, dan loopt Sense vast en is 'ie de simkaart kwijt. Wat is wijsheid?
  maandag 6 februari 2012 @ 11:31:21 #263
19529 Fendy
True Spirit
pi_107666609
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik ondervind ook nog steeds problemen als ik gebeld wordt met de toetsblokkering aan, dan loopt Sense vast en is 'ie de simkaart kwijt. Wat is wijsheid?
Ik heb hetzelfde. Misschien collectief zeiken richting HTC?
Je hebt gelijk Fen.
pi_107666663
Neem aan dat wij niet de enige zijn die dit hebben, ik vind het ook zo raar dat er nog geen oplossing voor is.
  maandag 6 februari 2012 @ 11:37:38 #265
19529 Fendy
True Spirit
pi_107666799
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Neem aan dat wij niet de enige zijn die dit hebben, ik vind het ook zo raar dat er nog geen oplossing voor is.
Kleine zoektocht op twitter leert inderdaad dat veel mensen er last van hebben. In ieder geval HTC NL een tweet gestuurd, maar ik verwacht er niets van...
Je hebt gelijk Fen.
pi_107667227
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef Fendy het volgende:

[..]

Kleine zoektocht op twitter leert inderdaad dat veel mensen er last van hebben. In ieder geval HTC NL een tweet gestuurd, maar ik verwacht er niets van...
Ben benieuwd. Ik ga straks een googlen voor oplossingne.
  maandag 6 februari 2012 @ 15:23:35 #267
19529 Fendy
True Spirit
pi_107675285
De HTC helpdesk zegt dat ik een nieuwe simkaart moet proberen omdat ie al 4 jaar oud is. Mijn wedervraag was natuurlijk of de softwareupdate er dus voor gezorgd heeft dat de simkaart niet meer met het toestel overweg kon, schijnbaar is dat zo. Ik denk van niet, het lijkt me onlogisch...maar ja. Misschien toch maar proberen
Je hebt gelijk Fen.
pi_107676110
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Fendy het volgende:
De HTC helpdesk zegt dat ik een nieuwe simkaart moet proberen omdat ie al 4 jaar oud is. Mijn wedervraag was natuurlijk of de softwareupdate er dus voor gezorgd heeft dat de simkaart niet meer met het toestel overweg kon, schijnbaar is dat zo. Ik denk van niet, het lijkt me onlogisch...maar ja. Misschien toch maar proberen
Ik heb net geprobeerd mijn simkaart even schoon te maken enzo en telefoon opnieuw opgestart, belde mezelf net bij wijze van test en het liep niet vast. Ik houd jullie op de hoogte of het nu opgelost is :P

Simkaart is 3,5 jaar oud.
  maandag 6 februari 2012 @ 15:55:58 #269
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_107676567
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Fendy het volgende:
Geen idee hoe oud mijn (vodafone) simkaart precies is, maar volgens mij heb ik hem al 2 jaar in een Sony Ericsson gehad, daarna 2 jaar in een nokia, en nu al ruim een jaar in m'n DHD.
Al staat me bij dat ik m'n SE in april kocht... dus dan zou die nu bijna 5 jaar oud moeten zijn.

Geen problemen (klop klop klop) tot nu toe met gebeld worden, of met lockscreens of wat dan ook.
Draai nog de officiele sense (3.0 inmiddels), geen root of wat dan ook.
pi_107680815
Hij liep net weer vast. Ik ga morgen Vodafone eens contacteren.
pi_107688249
volgens mij heb ik mijn simkaart al meer dan 5 jaar :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:22:25 #272
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_107769360
ik wil mijn DHD gaan rooten, en aan de slag met custom roms.

De how-to enzo heb ik al wel gevonden bij XDA.
Maar daar hebben ze het niet over een backup.

Hij wordt ge-root incl Clockwork Mod Recovery.

Maar waar maak ik een goeie backup mee?
De SD kaart is natuurlijk geen probleem, maar ik heb niet zo'n zin om al m'n contacts e.d. kwijt te zijn.
En evt geinstalleerde apps.
pi_107800917
http://www.facebook.com/#!/htcdesirehd

Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) voor de DHD?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_107801453
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.facebook.com/#!/htcdesirehd

Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) voor de DHD?
Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.
Destijds laten maken, en zojuist tik ik hem van tafel af.... en weer kapot :(
Scherm kapot, en de oplader past er niet goed meer in.

Dat gaat een nieuwe telefoon worden :')
pi_107827555
komt die Android 4.0 eigenlijk als software-update, of moet je het zelf fiksen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_107827761
quote:
3s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.

Aaah, zonde man! :') ;(
LEAVE KB ALONE.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:04:46 #277
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_107828256
quote:
3s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Wat heb jij op de vloer liggen, diamant spiezen ofzo :?
pi_107851893
Hoe maak je eigenlijk een backup van je HTC gegevens (contacten, berichten etc.) :?
Gewoon alles van je HTC copy/pasten lijkt me iets te... logisch :P
Geen programma :?
pi_107854150
SMS back up werkt goed voor je SMSjes, zoiets zal er ook wel zijn voor je contacten.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:11:26 #280
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_107855041
Ik ben op zoek naar een goede app om een gehele backup te maken.

Ik ga hem rooten, en daarvoor moet ie ge-downgrade worden. En titanium backup werkt alleen als ie al geroot is.

Iemand suggesties?
pi_107855106
Je zou mybackup pro kunnen proberen, maar volgensmij pakt deze ook alleen de data als je geroot bent
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:33:12 #282
15080 static
pi_107855392
Je kunt inderdaad alleen alles backuppen als je geroot hebt.
pi_107855781
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat heb jij op de vloer liggen, diamant spiezen ofzo :?
Nee, viel op de rand van de stoelpoot.
Ga hem niet weer laten maken. Net een Galaxy S2 besteld :P
pi_107856984
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:33 schreef static het volgende:
Je kunt inderdaad alleen alles backuppen als je geroot hebt.
En wat als je gewoon copy/paste doet :')
Bij de oude nokia;s was het beter, gewoon prog installeren en voila ;(
pi_108693442
Godver mijne heeft opeens besloten alle facebook foto's bij m'n contacten weg te halen. Ff kijken hoe ik die terug krijg
Welkom vader renwan ^O^
  zondag 4 maart 2012 @ 16:05:34 #286
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108699493
Er is eventueel nog een speciale applicatie voor, SyncmyPix.
pi_108719473
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er is eventueel nog een speciale applicatie voor, SyncmyPix.
Handig, thanks!
Welkom vader renwan ^O^
pi_108852161
Mijn vader heeft sinds enkele dagen de HTC One V Grey. Het is een prima toestel maar hij gaat steeds zomaar uit. De nieuwste software is al geïnstalleerd. Is er nog iets wat ik kan doen?
  donderdag 8 maart 2012 @ 04:09:19 #289
15080 static
pi_108852368
Dit is het Desire HD topic.
pi_108852456
Na de update van mijn Desire HD naar 2.3.5 met Sense 3.0 heb ik vaak problemen met mijn toestel. Het is gerelateerd aan de SD kaart (en de update), dat staat vast. Stel, ik sluit mijn telefoon aan mijn pc en ik gebruik hem een paar minuten als diskdrive en dan begint die om de 5 minuten te rebooten.
Ik moet dan mijn accu en SD kaart uithalen, even wachten en weer erin stoppen. Dan maar hopen dat die weer in 1 keer weer normaal werkt. Herkent men dit? Ook een oplossing kunnen vinden? Zo ja, please tell me!

Als ik gewoon mijn SD kaart eruit haal, doet mijn telefoon weer "normaal". Maar dan kan ik natuurlijk niet al mijn app's gebruiken.

Ik ben op zich heel erg blij met Sense, beste schil die er momenteel is (met enkele verbeterpunten). Beter dan die van Samsung en LG. Maar het begint me te irriteren dat er weer na een update weer problemen zijn (2e keer al, weer een SD kaart probleem). Ik geef ze nog 1 kans (de ICS update), denk dat ik hierna anders voor een andere (merk) telefoon ga kiezen en/of een andere rom op ga gooien.
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
"He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?
pi_108856301
Ik word er schijtziek van dat mijn telefoon elke keer vastloopt als ik gebeld word en ik de toetsblokkering aan heb staan. HTC kan wel roepen dat het aan de simkaart ligt maar ik heb het met elke simkaart. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem? Het gebeurt pas sinds de laatste Sense update.
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:02:00 #292
19529 Fendy
True Spirit
pi_108858549
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik word er schijtziek van dat mijn telefoon elke keer vastloopt als ik gebeld word en ik de toetsblokkering aan heb staan. HTC kan wel roepen dat het aan de simkaart ligt maar ik heb het met elke simkaart. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem? Het gebeurt pas sinds de laatste Sense update.
Same here!
Je hebt gelijk Fen.
pi_108858738
Hmm als niemand een oplossing heeft dan ga ik vanmiddag bellen. Ik kan mijn telefoon niet meer gebruiken voor zijn grootste doel, bellen.
pi_108864205
Gebeld met HTC over het probleem. Zij adviseren eerst een softreset (accu + alle kaartjes eruit) en mocht dat niet helpen een complete reset naar fabriekstandaard. Mocht dat niet helpen dan ga ik maar weer bellen.
pi_108864525
Softreset helpt niet, binnenkort dus een grove reset.
pi_108867036
Overigens op internet gezocht en ik vond dit:

http://androidforums.com/(...)en-phone-locked.html

Ik heb het nog niet geprobeerd, ik heb tijdelijk een andere lockscreen gedownload en dit schijnt te werken.
pi_108888249
Waar kan je leuke ringtones voor HTC downloaden :@
Ik rip nu alleen maar songtracks :')
pi_108892955
quote:
11s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:32 schreef KabulCuisine het volgende:
Waar kan je leuke ringtones voor HTC downloaden :@
Ik rip nu alleen maar songtracks :')
Wtf die knip je toch zelf?
Welkom vader renwan ^O^
pi_108900276
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 07:51 schreef renwan het volgende:

[..]

Wtf die knip je toch zelf?
Downloaden? :Y)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:45:32 #300
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_108924536
Hier een vraag neerzetten met nog 1 post te gaan heeft geen in meer denk ik.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:45:44 #301
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_108924542
Ik open wel een nieuwe :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')