Ja, de reviews zijn geweldig.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:58 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.theandroidsoul(...)-backup-and-restore/
zoiets?
quote:Fail.
by iJames– September 22, 2011
Went from Froyo to Gingerbread. Tried to reload backed up Applications... Croaks and reboots. There goes hours of setting up my apps again... And no documentation to speak of... And it's hideous... My solution. If you have to search and scour the internet to find a system that only backs up a part of your phone and does it badly especially across upgrades, it's time to get an iPhone...
Very bad. Relied on it for a complete back up and backed up 1/10 ...
by Llewellyn– September 17, 2011
Very bad. Relied on it for a complete back up and backed up 1/10 things improperly. I DO NOT recommend this!! 0/5
Didn't recover apps
by Pedro– October 15, 2011
After backing everything up and trying to recover, it didn't recover the apps. Everything else seems fine.
Wat is je onoplosbare probleem?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef static het volgende:
Iemand een suggestie voor een programma - hoeft niet gratis te zijn - waarmee ik werkelijk álles kan backupen en restoren na een factory reset? Heb een onoplosbaar probleem dus een factory reset is noodzakelijk.
Denk hierbij aan contacten, apps, app data (bank zoals ABN, Rabo, etc), game instellingen en data (bijvoorbeeld Engy birds), de homepages, de widgets en instellingen op de homepages, etc.
Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is je onoplosbare probleem?.
Ongetwijfeld een domme vraag, maar via BT geprobeerd?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef static het volgende:
[..]
Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.
HTC komt er niet meer uit en adviseert een factory reset (iets wat ik lang niet heb willen doen), maar ze weten het gewoon niet meer; we zijn al een maand of 3 bezig, en hebben zo'n beetje van alles geprobeerd.
Nu adviseren ze hem om hem maar op te sturen, maar ben bijna nooit in Nederland en weet eigenlijk nooit ver vantevoren waar ik wél ben.
Dit probleem had ik ook eens. Wel kunnen oplossen. Moment, ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Was een tijdje terug, ik beloof dus niets.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef static het volgende:
[..]
Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.
HTC komt er niet meer uit en adviseert een factory reset (iets wat ik lang niet heb willen doen), maar ze weten het gewoon niet meer; we zijn al een maand of 3 bezig, en hebben zo'n beetje van alles geprobeerd.
Nu adviseren ze hem om hem maar op te sturen, maar ben bijna nooit in Nederland en weet eigenlijk nooit ver vantevoren waar ik wél ben.
People » [Menu-knop] » View.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb iets verneukt in me mobiel al een lange tijd maar vergeet elke keer het na te vragen. Ik had dus veel contacten in me contactenlijst. Toen heb ik per ongeluk op een paar dingen gedrukt en nu heb ik nog maar een paar contacten, dit is heel vervelend want nieuwe contacten zie ik ook nergens meer.
Ik wil dus al me contacten weer zien, hoe?
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een domme vraag, maar via BT geprobeerd?
Nja, niet echt. Ik kom van alles tegen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook eens. Wel kunnen oplossen. Moment, ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Was een tijdje terug, ik beloof dus niets..
de USB-kabel van mijn autohouder werkt ook niet als ik de telefoon aan de laptop hang, die is blijkbaar ingesteld dat (als hij aangesloten wordt) de telefoon gelijk in automodus gaatquote:Op maandag 21 november 2011 13:12 schreef Stofje het volgende:
Hoe kan dat? Technisch dus, het is in principe toch hetzelfde USB-kabeltje?
ik gebruik meestal een (ietwat minder legale versie van) Co Pilot Live en soms ook Google Mapsquote:Op zaterdag 3 december 2011 08:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Gebruiken jullie de Car Panel software als navigatie? Of zijn er ook andere leuke alternatieven? Ik probeer namelijk mijn premium license te kopen maar die webshop is sinds dagen niet bereikbaar..
Enkel een Beta ROM zie ik, ik wacht even tot een goed functionerendequote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ice Cream Sandwich op de Desire HD
Hij functioneert perfect voor mij. Volledig werkende hardware-accelleratiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Enkel een Beta ROM zie ik, ik wacht even tot een goed functionerende
kuren, of werkt het helemaal niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hij functioneert perfect voor mij. Volledig werkende hardware-accelleratie![]()
Alleen de camera heeft kuren, maar daar kan ik mee leven.
Camera-app start wel op, maar voor de rest gebeurt er niksquote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Markster het volgende:
[..]
kuren, of werkt het helemaal niet?
Daar kom ik van afquote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Markster het volgende:
ow, en geen Sense
Ik hou van Sense
Draai nu Runny 4.0, dus 2.3 met sense 3.5
Dan wacht ik ook nog maar even.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef svann het volgende:
Systeemsoftware-update (227,16 MB)
Android 2.3.5
HTC Sense 3.0
(Nu heb ik nog Android 2.3.3 en Sense 2.1)
Die heb ik er gisteren ook op gezet hij is best mooi.quote:
Ik heb ook nergens last van. Die weeranimaties zijn wel geniaal trouwensquote:Op vrijdag 9 december 2011 03:17 schreef svann het volgende:
Niets aan de hand hoor; alles doet het nog perfect.
De kleuren van het standaard Android startscherm zijn iets verzadigder, de weer-app wat uitgebreider.
Het fotoalbum van de camera lijkt meer mogelijkheden te hebben.
Al mijn accounts en games zijn er nog, zelfs mijn wekkerinstellingen. Oh, juist ja. Trusten!
hoe bedoel je geen toegang?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef static het volgende:
Iemand nog een tip hiervoor of iemand die weet hoe het updaten precies in zijn werk gaat; in één keer downloaden en klaar, of stukje bij beetje?
Zit nu - weer eens - in een hotel en daar wordt de wifi verbinding verbroken als je enkele minuten niet actief bent (inclusief downloaden); is daar iets op te bedenken? Ik heb geen toegang tot de SD card.
Vanaf hier: HTC Desire HD #19 Elke dag nieuwe soresquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hoe bedoel je geen toegang?
van af een laptop naar de telefoon?
quote:Zit nu - weer eens - in een hotel en daar wordt de wifi verbinding verbroken als je enkele minuten niet actief bent (inclusief downloaden);
t oogt vooral visueel wat strakker... Maar ik denk dat ik weer snel terug ga naar GoLauncherquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan ook http://fotadl.htc.com/OTA(...)e8wrg4nrft345usl.zip downloaden op de PC en via USB of SD in /sdcard/download zetten
Weet iemand voordelen van deze update? Ik zie alleen maar nadelen.
edit: ok, snelstarten in lockscreen is wel handig idd
ja, hier nu ook de nieuwe marketquote:
whehehe, net even gekeken, wat een joekelsquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef ukga het volgende:
Voor mensen met de nieuwr android/ htc sense: check je calculator
HTC, denk je dat ik blind ben ofzo?.....
dan gaat hij bij mij op lockscreen?quote:Op zondag 11 december 2011 14:51 schreef Bravebart het volgende:
Aan/uit knop en Home-knop tegelijk indrukken.
Bij mij nietquote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan gaat hij bij mij op lockscreen?
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop?quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop?
3G doet het bij mij ook niet meer, hoe heb je dat weer aan de gang gekregen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef svann het volgende:
Bij de update stond hij op WiFi, moest wel even met de instellingen rommelen voor 3G het weer deed.
Uiteraard. Maar het kan enige oefening vereisenquote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop?
Oh, die is hier nu ook stuk zie ikquote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef APK het volgende:
[..]
3G doet het bij mij ook niet meer, hoe heb je dat weer aan de gang gekregen?
Ja, janken ditquote:
http://gathering.tweakers(...)ge/37291377#37291377quote:Mooie update, echter had ik ook na reboot geen mobiel netwerk meer.
Oplossing:
Alle Applicaties>Instellingen>Draadloos en Netwerken>Mobiele netwerken>Namen Toegangspunten> daarna als er niets staat, onderin op menu drukken, en optie Standaardinstellingen herstellen.
Kies dan je carrier "Vodafone in mijn geval"
Hopenlijk helpt dit voor anderen met hetzelfde probleem ook.
Heb ik net ook gedaan ja, werkt hier.quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef APK het volgende:
Oplossing staat op Tweakers:
[..]
http://gathering.tweakers(...)ge/37291377#37291377
het is mij ook geluktquote:Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef svann het volgende:
Aan/uitknop langzaam indrukken, zo gauw hij klikt de home aanklikken.
Hmm dat probleem heb ik ook, dacht dat het aan vodafone lag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Het duurt tegenwoordig enorm lang voordat de telefoon over gaat tot bellen, hij blijft heel lang hangen op "Kiezen", weet niet of het door de update komt.
menu->instellingen->over de telefoon->software updates -> nu checken ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef wolferl het volgende:
Gister kreeg ik een update, maar de accu was te laag. Nu kan ik de update nergens meer terug vinden, iemand een idee waar deze alsnog binnen te halen is?
Die app is een drama, heb alle updates voor dat ding verwijderdquote:
het lijkt een beetje op Apple nuquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef fotostarter het volgende:
SMS conversaties zijn dan wel weer mooier, en duidelijker
Zou in de nieuwste update gefixt moeten zijn volgens de beschrijving, maar hier faalt het ook nog steeds.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand hoe ik in whatsapp weer de foto's bij mijn contacten zie, zoals in de rest van mijn menutjes?
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand hoe ik in whatsapp weer de foto's bij mijn contacten zie, zoals in de rest van mijn menutjes?
Download de app 'SyncMyPix' uit de Market. Deze downloadt de Facebook-profielfoto's en voegt ze aan je contacten in je Google-account toe. Dan ziet Whatsapp ze ook, en heb je bijvoorbeeld ook foto's als je op http://contacts.google.com/ kijkt.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou in de nieuwste update gefixt moeten zijn volgens de beschrijving, maar hier faalt het ook nog steeds.
Maar wat als je nou niet de facebook foto's wilt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Download de app 'SyncMyPix' uit de Market. Deze downloadt de Facebook-profielfoto's en voegt ze aan je contacten in je Google-account toe. Dan ziet Whatsapp ze ook, en heb je bijvoorbeeld ook foto's als je op http://contacts.google.com/ kijkt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:55 schreef Iuc het volgende:
Ik heb de laatste tijd heel erg veel problemen met netwerkverlies. Zelfs dat de telefoon vanzelf in de vliegtuigmodus springt.
Gewoon midden in een gesprek oid, vliegt mijn netwerk naar een kruisje om vervolgens meteen weer vol verbinding te krijgen.
Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen?
Ik heb vodafone btw.
Waar haal jij die foto's anders vandaan? Als ze al in het contact zitten dat in je Google-account staat, ziet Whatsapp ze ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar wat als je nou niet de facebook foto's wilt?
Dan moet je ze alsnog met de hand om gaan zetten?
Of kan je met die app ook een andere bron aangeven?
Springt 'ie echt in vliegtuigmodus, of valt het bereik gewoon weg? Dat is nogal een verschil, namelijk. Bij vliegtuigmodus wordt dit ook in het lockscreen aangeven met een vliegtuig, en staat er in je statusbalk bij het bereikbalkje een vliegtuigje.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:55 schreef Pwn_zoon het volgende:
ook de nieuwe Market werkt wat soepeler.
ook hier donders traagquote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef Bravebart het volgende:
En de market, pffff, wat is dat ding kakkend traagWel beter qua functionaliteit, maar traaaag...
Ik wil geen extra app, ik wil gewoon dat Android niet faalt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Download de app 'SyncMyPix' uit de Market. Deze downloadt de Facebook-profielfoto's en voegt ze aan je contacten in je Google-account toe. Dan ziet Whatsapp ze ook, en heb je bijvoorbeeld ook foto's als je op http://contacts.google.com/ kijkt.
dat heeft ie idd een paar keer gedaan. Maar meestal hoor ik tijdens het gesprek al dat ik de verbinding ga verliezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Springt 'ie echt in vliegtuigmodus, of valt het bereik gewoon weg? Dat is nogal een verschil, namelijk. Bij vliegtuigmodus wordt dit ook in het lockscreen aangeven met een vliegtuig, en staat er in je statusbalk bij het bereikbalkje een vliegtuigje.
Ik heb nu zo'n 2x per dag dat Sense op nieuw moet opstarten. Beeld valt weg, dan krijg ik een wit scherm met het HTC logo in het midden en vervolgens moeten al mijn widgets opnieuw laden. Bijzonder irritantquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef ukga het volgende:
Ik vind me htc wel trager/ schokerig geworden sinds die update...
Niet iedereen (in mijn lijst... maar goed, dat is misschien bij jou anders) heeft voor elk account dezelfde foto.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar haal jij die foto's anders vandaan? Als ze al in het contact zitten dat in je Google-account staat, ziet Whatsapp ze ook.
Jij hebt die mazzel altijd ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
zo te lezen heb ik weer mazzel, door eigenlijk geen problemen te hebben na de update![]()
nice!quote:Op zondag 18 december 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt die mazzel altijd ja.
Even account verwijderen, en opnieuw inloggenquote:Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef DuTank het volgende:
Ik heb sinds de update wel wat gezeik...
- die nieuwe FB app laadt niks als ik op wifi zit
Komt vast door die draaimolen!quote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice!alleen is de accu wel sneller leeg is mijn gevoel...
Oh dat laatste had ik laatst ook, alleen ik nam op via BT carkit.quote:Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef DuTank het volgende:
- mn simkaart klapt er (softwarematig) eruit ofzo als iemand mij belt en ik sleep de opneem-knop naar dat cirkeltje
thanks! Volgens mij werkt hetquote:Op maandag 19 december 2011 08:54 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Even account verwijderen, en opnieuw inloggen
Ja wat een ellende.. ik heb hier exact hetzelfde.. als ik gebeld word en het groene opneem knopje naar de circel sleep klapt het phone proces eruit en mag de pincode weer worden ingevoerd.quote:Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef DuTank het volgende:
- mn simkaart klapt er (softwarematig) eruit ofzo als iemand mij belt en ik sleep de opneem-knop naar dat cirkeltje
Al een reset naar de factory settings geprobeerd?quote:Op maandag 19 december 2011 10:01 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja wat een ellende.. ik heb hier exact hetzelfde.. als ik gebeld word en het groene opneem knopje naar de circel sleep klapt het phone proces eruit en mag de pincode weer worden ingevoerd.
Echt zoooo klote!
Al iemand met een oplossing hiervoor?
Widget? Misschien ff een keer verwijderen en weer terug zetten?quote:Op maandag 19 december 2011 23:16 schreef Bravebart het volgende:
Meer mensen een agenda die constant op "Laden..." staat? Ik word er een beetje kriegel van
Nope, werkt niet. Maar misschien ligt het aan de live-feed van die agenda, dat dat niet helemaal lekker looptquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Widget? Misschien ff een keer verwijderen en weer terug zetten?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jahoor, het bewijs dat mijn Desire HD een val van 1,5 meter niet echt overleefd. Scherm helemaal naar de klote
Uit mijn jaszak gevallenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef RPG het volgende:
Als dat jouw foon is: WTF heb je er mee gedaan ?
Ja, gelukkig wel nogquote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RIP.
Reageert het scherm wel op aanrakingen of niet?
Sterkte.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn USB-kabel ging net dood.
Ik heb al 1 usb-kabel en 2 autoladers versletenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn USB-kabel ging net dood.
Dankje,quote:
Jeetje.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb al 1 usb-kabel en 2 autoladers versleten[ afbeelding ]
Die was toch alleen voor locations?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef ukga het volgende:
heb gister een 'toepassing update' gehad of zo iets. nu doet met htc het wel weer wat vlotter meot ik zeggen
Bij mij blijft die op installeren hangen :S Ook reboot helpt niet. Heb ik wel weer.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef ukga het volgende:
heb gister een 'toepassing update' gehad of zo iets. nu doet met htc het wel weer wat vlotter meot ik zeggen
Hmpf... Dat is echt irritant. Ik kwam er pas vanaf toen ik switchte van ROM.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:18 schreef Triggershot het volgende:
Om de 5 minuten start bij mij HTC Locations / navigatie constant op met Gingerbread.
Updates verwijderen, app geforceerd sluiten, taskmanager etc niets heeft geholpen. De app vraagt om een licentie en vrijwaring constant.
Iemand enig idee hoe ik er van af kom?
quote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem. Wanneer ik een oproep beantwoord of bel, wordt de speakerfunctie automatisch aangezet. Dit probleem had ik bij Virtuous Unity (2.37) en heb het nu bij Android Revolution HD (6.1.0).
Ik ben vandaag geswitched van Virtuous Unity naar Android Revolution HD (onder andere door de speakerfunctieprobleem die ik hierboven heb beschreven). En nu start de Navigation (van HTC, niet van Google) automatisch wanneer ik de telefoon aanzet. Hebben meer mensen hier last van?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had dus twee problemen:
• Speakerfunctie werd automatisch aangezet.
• Bij het opstarten van de telefoon én tussendoor werd Locations (navigatie van HTC) geopend/geladen.
Gisteren een andere ROM geïnstalleerd, had beide problemen nog. Super Wipe (van Android Revolution HD) gedraaid, daarna een andere ROM geïnstalleerd. Probleem 1 is opgelost, het tweede probleem komt nog steeds voor.
Irri-fucking-tant.
Is al veel langer gaande dus, je zou denken dat HTC het ondertussen wel zou fixen, maar nope, niks gelukt tot nu toe. Mijne is tevens niet geroot dus ander rom momenteel niet echt een optie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmpf... Dat is echt irritant. Ik kwam er pas vanaf toen ik switchte van ROM.
[..]
[..]
Weet ik, ik had het probleem rond de tweede helft van september. We zijn al zo'n 3,5 maand verder en heeft HTC inderdaad nog niets gefixt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is al veel langer gaande dus, je zou denken dat HTC het ondertussen wel zou fixen, maar nope, niks gelukt tot nu toe. Mijne is tevens niet geroot dus ander rom momenteel niet echt een optie.
Idd, ik twijfel zelfs of een factory reset enig oplossing zal bieden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ik, ik had het probleem rond de tweede helft van september. We zijn al zo'n 3,5 maand verder en heeft HTC inderdaad nog niets gefixt..
Sterkte. Dat meen ik. Het is zeer irritant.
* svann klopt meequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
hier nog niks versleten qua kabels en lader, ook nog een volledig intact scherm
* ReMcOrE klopt af
Ik zit aan mijn derde kabel.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb al 1 usb-kabel en 2 autoladers versleten[ afbeelding ]
iemand hier ook last van?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef DuTank het volgende:
Waarom zijn mijn smsjes in de (inbox)lijst weergegeven met het nummer, ipv de naam?
Dus:
- fototje
- nummer
- eerste 2 regels vd sms
Niemand? Heb er ook last vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef renwan het volgende:
Iemand nog handige tips om je sd op te ruimen? Mijne is bijna vol maar heb eigenlijk geen idee wat wel en niet weg kan
dat heb ik ook wel minimaal 4 x per dag jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:41 schreef Skylark. het volgende:
Wat ik superirritant vind is dat ik hem heel vaak per ongeluk op stil zet als ik het scherm lock.
Denk dat je het beter in GS II topic kan vragen, ervaringen van mensen die het hebben?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:05 schreef static het volgende:
Ben het gezeik met dat toestel nu flink zat, is een Galaxy S II een goed alternatief?
Ja dat heb ik ook. Erg vervelend. Maar een iPhone, nooit. Dat is echt rotzooi.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:50 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, wat een kutapparaat. Als iemand mij belt is het een drama. SIM vliegt eruit, pincode weer invoeren of ik hoor de ander niet.
Ik ga volgend jaar wanneer m'n abo klaar is voor de iPhone.
Welnee. Ook een prima toestel. Vriend van me heeft onlangs de nieuwste gekocht, indrukwekkend apparaat hoor. Werkt erg goed en netjes. Al die smartphones tegenwoordig zijn okay.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Erg vervelend. Maar een iPhone, nooit. Dat is echt rotzooi.
behalve een windows smartfone danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Welnee. Ook een prima toestel. Vriend van me heeft onlangs de nieuwste gekocht, indrukwekkend apparaat hoor. Werkt erg goed en netjes. Al die smartphones tegenwoordig zijn okay.
Nja sommige namen zijn weer terug gekomen, maar een x-aantal hebben alleen het nummer er staan... Echt fokt opquote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
bij mij staat er gewoon foto, naam, begin bericht
en heb nog 1.23GB vrij, denk vanwege niet zoveel muziek
das voor het eerst in de windows mobile geschiedenis iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is er dan weer mis met WP7? Die dingen werken juist rete-snel en soepel.
Ik vind het ding voor geen meter werken, totaal niet fijn. Daarnaast vind ik de geslotenheid en de benodigdheid van programma's als itunes onwenselijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Welnee. Ook een prima toestel. Vriend van me heeft onlangs de nieuwste gekocht, indrukwekkend apparaat hoor. Werkt erg goed en netjes. Al die smartphones tegenwoordig zijn okay.
Je bent niet de eerste die WM en WP door elkaar haalt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:03 schreef ukga het volgende:
[..]
das voor het eerst in de windows mobile geschiedenis idd
Qua gebruiksvriendelijkheid bevindt het zich nog steeds ergens in 1995
`quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
de eerste keer dat ik gebeld werd, na de update van Sense, sleepte ik de ring naar opnemen en toen liep de telefoon wel ff vast... sindsdien geen last meer van gehad, ook niet van andere problemen zoals hier beschreven
telefoon bevalt nog steeds errug goed
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:13 schreef zarGon het volgende:
Draait er hier iemand al een ICS based ROM trouwens? Kom er een aantal tegen op XDA, maar geen enkele is nog volledig functioneel (camera werkt nog niet).
Heb nu Virtuous Unity 2.39 draaien (GB), maar deze ROM is nu wel saai en eentonig geworden.
Ik neem even aan dat je niets hebt gewijzigd aan je telefoon (root en custom ROM).quote:
Ahh okequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je niets hebt gewijzigd aan je telefoon (root en custom ROM).
Jij gebruikt ook een ROM op je telefoon, de ROM van HTC (de standaard ROM).
Er zijn een aantal zaken wat ik niet zo leuk vind aan de standaard ROM, zoals niet alle apps kunnen verwijderen en heel lang wachten op updates.
De ROM waar ik het over heb draait Ice Cream Sandwich (Android 4.0), terwijl de standaard ROM Gingerbread (Android 2.3) draait.
ja, zo denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke![]()
Ik durf er niets aan te veranderen.Straks verpruts ik het ofzo.
Ah, ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke![]()
Ik durf er niets aan te veranderen.Straks verpruts ik het ofzo.
Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
de eerste keer dat ik gebeld werd, na de update van Sense, sleepte ik de ring naar opnemen en toen liep de telefoon wel ff vast... sindsdien geen last meer van gehad, ook niet van andere problemen zoals hier beschreven
telefoon bevalt nog steeds errug goed
Ziet er leuk uit, ICS, maar werkt nog niet vloeiend. Gelukkig bestaat ROM Manager waarmee je de huiudige ROM mee kan back-uppen. Binnen vijf minuten terug naar hoe het was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.
[ afbeelding ]
Waarom gebruik je die ring om dingen te slepen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...
Wat unlock je daar eigenlijk precies mee? De bootloader, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:23 schreef Triggershot het volgende:
Is er ergens een handige tutorial om 4.0 op te zetten, nadat je het bootloader hebt geunlockt via HTC?
Nou ja dat is ook weer zoiets, ik ben alle stappen nagegaan, hij heeft wat geupdate enzo, maar hoe merk je dat of het idd geunlocked is?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat unlock je daar eigenlijk precies mee? De bootloader, natuurlijk.. Als je S-OFF hebt, kun je geloof ik gewoon aan de gang zoals bij elke custom ROM... denk ik.
Het is meer: de uitknop heel even indrukken (klikje) en dan meteen de home.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef zarGon het volgende:
Uit-knop ingedrukt houden en dan op de Home-knop drukken.
Uitknop inhouden en op home drukken werkt gewoon hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef svann het volgende:
Orginele manier om een nieuwe functie te ontdekken.![]()
Ik ben erg blij met die screencap-functie.
Maar dat lockscreen met ring zou ik graag weer inwisselen voor de vorige versie.
[..]
Het is meer: de uitknop heel even indrukken (klikje) en dan meteen de home.
Luistert nogal nauw.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef svann het volgende:
Maar dat lockscreen met ring zou ik graag weer inwisselen voor de vorige versie.
gesprek werd bij de enige vastloper na het ring slepen wel beëindigd volgens mij, maar telefoon bleef verder niet hangen ofzo...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...
jij hebt een pincode, of geen beveiliging wat dat betreft?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:27 schreef APK het volgende:
Ik snap het probleem met die ring niet.
De vorige versie had geen ring en toen deed ik ook nooit iets met het lockscreen.
Huhquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:32 schreef ReMcOrE het volgende:
jij hebt een pincode, of geen beveiliging wat dat betreft?
ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Ik negeer die ring gewoon.
Waarom zou je dingen naar die ring slepen, dat deed je voor de ring toch ook niet?
Ik geef gewoon een slinger naar boven, net als vroeger?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen?
Nee het groene horentje naar de ring!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen?
Ja wie dat uitgevonden heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:55 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Nee het groene horentje naar de ring!
Heb ik wel als ik naar onderin m'n box scroll, maar na 2 seconden floepen de namen tevoorschijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef DuTank het volgende:
Nog steeds dus niemand die last heeft van dat de sms-inbox met nummers ipv namen wordt weer gegeven?
Of iemand die er een oplossing voor heeft.
Mmh, hier maar bij 2 contacten, geen ideeeee waarom.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mijn Whatsapp staan netjes alle foto's?
Vannacht geïnstalleerd, werkt echt lekker! Al zitter er wel een paar bugs in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.
[ afbeelding ]
Werkt de browser lekker? Al eens gesurfd naar dit forum?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vannacht geïnstalleerd, werkt echt lekker! Al zitter er wel een paar bugs in.
Voor mensen die de nieuwste versie hebben van HTC, gebruik http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=952352 voor root/s-off/CWM. Ik moest hem 2 keer uitvoeren, 1 keer om te downgraden, en 1 keer voor root/s-off/CWM. Ging best snel en probleemloos, zorg wel dat je de handleiding goed leest.
Bij mij niet 1,. ik snap er niets van.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mijn Whatsapp staan netjes alle foto's?
Goed, behalve dat alle contactkoppelingen nu weg zijn, het helpt ook niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Bij mij niet 1,. ik snap er niets van.
Zou het een idee zijn om het er eens helemaal af te knallen en dan opnieuw te installeren?
True, true. Ik ben ook terug naar Android Revolution HD 6.3.1.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Ludacriss het volgende:
Veel bugs nog hoor. Terug naar revolution. Draait tot nu toe, toch het best.
Nice! Heb je een bepaald thema? Ik draai nu Launcherpro en WIdgetlocker maar wil hier vanaf gaan stappen omdat er bijna geen support meer is voor launcherpro.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true. Ik ben ook terug naar Android Revolution HD 6.3.1.
Ik gebruik Go Launcher EX als launcher en GO Locker voor mijn lockscreen.
[ afbeelding ].
https://market.android.co(...)creenlock.theme.dark.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nice! Heb je een bepaald thema? Ik draai nu Launcherpro en WIdgetlocker maar wil hier vanaf gaan stappen omdat er bijna geen support meer is voor launcherpro.
Doen! Is met de ace tutorial zo gedaan. Let er wel op dat je een back up maakt van je gegevens voor je het root (agenda, whatsapp, etc).quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef ukga het volgende:
Ik denk dat ik maar me HTC ga rooten. ik baal echtd at ie zo traag is geworden sinds HTC sense 3.0
ik probeer hem te rooten volgens dit filmpje van xdadevelopers;quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Doen! Is met de ace tutorial zo gedaan. Let er wel op dat je een back up maakt van je gegevens voor je het root (agenda, whatsapp, etc).
die staan allemaal op de SDkaart. En die heeft ruimte genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Foto's, filmpjes en muziek eraf gooien.
Ik denk dat er dan een vinger voor de sensor zat. Zodra de foon tegen je oor gaat, gaat het scherm op zwart, en kan je gewoon bellen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
vorige week toevallig weer dat rare, met opnemen...
ring naar het groene hoorntje en toen nam hij wel op, maar schoot gelijk naar zwart lockscreen. dus ik beveiliging eraf, bleek dat het gesprek al wel liep
thanks, ff onthouden voor de volgende beller!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een vinger voor de sensor zat. Zodra de foon tegen je oor gaat, gaat het scherm op zwart, en kan je gewoon bellen.
welkomquote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Brentmeister het volgende:
Sinds deze week ook eigenaar van een HD dus ik ga hier even meelezen
Ik heb hetzelfde. Misschien collectief zeiken richting HTC?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik ondervind ook nog steeds problemen als ik gebeld wordt met de toetsblokkering aan, dan loopt Sense vast en is 'ie de simkaart kwijt. Wat is wijsheid?
Kleine zoektocht op twitter leert inderdaad dat veel mensen er last van hebben. In ieder geval HTC NL een tweet gestuurd, maar ik verwacht er niets van...quote:Op maandag 6 februari 2012 11:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Neem aan dat wij niet de enige zijn die dit hebben, ik vind het ook zo raar dat er nog geen oplossing voor is.
Ben benieuwd. Ik ga straks een googlen voor oplossingne.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Kleine zoektocht op twitter leert inderdaad dat veel mensen er last van hebben. In ieder geval HTC NL een tweet gestuurd, maar ik verwacht er niets van...
Ik heb net geprobeerd mijn simkaart even schoon te maken enzo en telefoon opnieuw opgestart, belde mezelf net bij wijze van test en het liep niet vast. Ik houd jullie op de hoogte of het nu opgelost isquote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Fendy het volgende:
De HTC helpdesk zegt dat ik een nieuwe simkaart moet proberen omdat ie al 4 jaar oud is. Mijn wedervraag was natuurlijk of de softwareupdate er dus voor gezorgd heeft dat de simkaart niet meer met het toestel overweg kon, schijnbaar is dat zo. Ik denk van niet, het lijkt me onlogisch...maar ja. Misschien toch maar proberen
Geen idee hoe oud mijn (vodafone) simkaart precies is, maar volgens mij heb ik hem al 2 jaar in een Sony Ericsson gehad, daarna 2 jaar in een nokia, en nu al ruim een jaar in m'n DHD.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Fendy het volgende:
De HTC helpdesk zegt dat ik een nieuwe simkaart moet proberen omdat ie al 4 jaar oud is. Mijn wedervraag was natuurlijk of de softwareupdate er dus voor gezorgd heeft dat de simkaart niet meer met het toestel overweg kon, schijnbaar is dat zo. Ik denk van niet, het lijkt me onlogisch...maar ja. Misschien toch maar proberen
Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.facebook.com/#!/htcdesirehd
Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) voor de DHD?
Aaah, zonde man!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.
Destijds laten maken, en zojuist tik ik hem van tafel af.... en weer kapot
Scherm kapot, en de oplader past er niet goed meer in.
Dat gaat een nieuwe telefoon worden
Wat heb jij op de vloer liggen, diamant spiezen ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.
Destijds laten maken, en zojuist tik ik hem van tafel af.... en weer kapot
Scherm kapot, en de oplader past er niet goed meer in.
Dat gaat een nieuwe telefoon worden
Nee, viel op de rand van de stoelpoot.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb jij op de vloer liggen, diamant spiezen ofzo
En wat als je gewoon copy/paste doetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:33 schreef static het volgende:
Je kunt inderdaad alleen alles backuppen als je geroot hebt.
Handig, thanks!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er is eventueel nog een speciale applicatie voor, SyncmyPix.
Same here!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik word er schijtziek van dat mijn telefoon elke keer vastloopt als ik gebeld word en ik de toetsblokkering aan heb staan. HTC kan wel roepen dat het aan de simkaart ligt maar ik heb het met elke simkaart. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem? Het gebeurt pas sinds de laatste Sense update.
Wtf die knip je toch zelf?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:32 schreef KabulCuisine het volgende:
Waar kan je leuke ringtones voor HTC downloaden
Ik rip nu alleen maar songtracks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |