Denk dat je het beter in GS II topic kan vragen, ervaringen van mensen die het hebben?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:05 schreef static het volgende:
Ben het gezeik met dat toestel nu flink zat, is een Galaxy S II een goed alternatief?
Ja dat heb ik ook. Erg vervelend. Maar een iPhone, nooit. Dat is echt rotzooi.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:50 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, wat een kutapparaat. Als iemand mij belt is het een drama. SIM vliegt eruit, pincode weer invoeren of ik hoor de ander niet.
Ik ga volgend jaar wanneer m'n abo klaar is voor de iPhone.
Welnee. Ook een prima toestel. Vriend van me heeft onlangs de nieuwste gekocht, indrukwekkend apparaat hoor. Werkt erg goed en netjes. Al die smartphones tegenwoordig zijn okay.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Erg vervelend. Maar een iPhone, nooit. Dat is echt rotzooi.
behalve een windows smartfone danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Welnee. Ook een prima toestel. Vriend van me heeft onlangs de nieuwste gekocht, indrukwekkend apparaat hoor. Werkt erg goed en netjes. Al die smartphones tegenwoordig zijn okay.
Nja sommige namen zijn weer terug gekomen, maar een x-aantal hebben alleen het nummer er staan... Echt fokt opquote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
bij mij staat er gewoon foto, naam, begin bericht
en heb nog 1.23GB vrij, denk vanwege niet zoveel muziek
das voor het eerst in de windows mobile geschiedenis iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is er dan weer mis met WP7? Die dingen werken juist rete-snel en soepel.
Ik vind het ding voor geen meter werken, totaal niet fijn. Daarnaast vind ik de geslotenheid en de benodigdheid van programma's als itunes onwenselijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Welnee. Ook een prima toestel. Vriend van me heeft onlangs de nieuwste gekocht, indrukwekkend apparaat hoor. Werkt erg goed en netjes. Al die smartphones tegenwoordig zijn okay.
Je bent niet de eerste die WM en WP door elkaar haalt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:03 schreef ukga het volgende:
[..]
das voor het eerst in de windows mobile geschiedenis idd
Qua gebruiksvriendelijkheid bevindt het zich nog steeds ergens in 1995
`quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
de eerste keer dat ik gebeld werd, na de update van Sense, sleepte ik de ring naar opnemen en toen liep de telefoon wel ff vast... sindsdien geen last meer van gehad, ook niet van andere problemen zoals hier beschreven
telefoon bevalt nog steeds errug goed
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:13 schreef zarGon het volgende:
Draait er hier iemand al een ICS based ROM trouwens? Kom er een aantal tegen op XDA, maar geen enkele is nog volledig functioneel (camera werkt nog niet).
Heb nu Virtuous Unity 2.39 draaien (GB), maar deze ROM is nu wel saai en eentonig geworden.
Ik neem even aan dat je niets hebt gewijzigd aan je telefoon (root en custom ROM).quote:
Ahh okequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je niets hebt gewijzigd aan je telefoon (root en custom ROM).
Jij gebruikt ook een ROM op je telefoon, de ROM van HTC (de standaard ROM).
Er zijn een aantal zaken wat ik niet zo leuk vind aan de standaard ROM, zoals niet alle apps kunnen verwijderen en heel lang wachten op updates.
De ROM waar ik het over heb draait Ice Cream Sandwich (Android 4.0), terwijl de standaard ROM Gingerbread (Android 2.3) draait.
ja, zo denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke![]()
Ik durf er niets aan te veranderen.Straks verpruts ik het ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |