als je handig bent, scheelt het je inderdaad een hoop geldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als je handig bent kan het wel, bestel je zo'n ding via ebay, schroef je heel je phone uit elkaar en vervang je hem.
Ik heb het met mijn Desire ook gedaan, ging prima...alleen daarna deed ie niets meer omdat ik vermoedelijk nog statisch geladen was. Sindsdien heb ik een Desire HD.
Klopt, ik was wel echt verbaasd over hoeveel sneller hij is dan de gewone Desire.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je handig bent, scheelt het je inderdaad een hoop gelden wel mazzel dat je nog statisch geladen was, nu heb je een heul toffe HD
![]()
Ik kan het er op gokken... Hmm, zijn er geen andere (turken)-oplossingen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Klopt, ik was wel echt verbaasd over hoeveel sneller hij is dan de gewone Desire.
ja, dat "volg topic" zit daar voor spek en bonen...quote:
nee want ik ga hem niet meer laten vallen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:42 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Haha, jij gaat dr vanuit dat je dit over een paar weken nodig hebt?
klopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja, dat "volg topic" zit daar voor spek en bonen...
Haha, moet je ook niet doen. Achja, ik kan nu wel scherm-laten-vallen-grappen maken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee want ik ga hem niet meer laten vallen!
[..]
klopt.
Echt ik heb hem zo vaak laten vallen. Ik ben echt blij dat mijn scherm nog heel isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Haha, moet je ook niet doen. Achja, ik kan nu wel scherm-laten-vallen-grappen maken...
Echt, ik ben ook jaloers hoor... Moet nog tot volgend jaar december ofzo met me mobiel doen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt ik heb hem zo vaak laten vallen. Ik ben echt blij dat mijn scherm nog heel is
maar één slippertje en het kan ook voor jouw HD einde verhaal zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt ik heb hem zo vaak laten vallen. Ik ben echt blij dat mijn scherm nog heel is
Je was aan het twitteren toen je m liet vallen of niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Echt, ik ben ook jaloers hoor... Moet nog tot volgend jaar december ofzo met me mobiel doen...
Oei laten we hopen van niet. Ik droomde laatst wel dat ik hem liet vallen en sindsdien hou ik hem heel stevig vast enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar één slippertje en het kan ook voor jouw HD einde verhaal zijn
ik zeg; stevig hoesje en touwtje om je nekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oei laten we hopen van niet. Ik droomde laatst wel dat ik hem liet vallen en sindsdien hou ik hem heel stevig vast enzo.
Dat is ook weer zo...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef svann het volgende:
Er zijn officiële manuals voor allerlei reparaties, moet je even op googlen.
Sommige EBay-verkopers hebben ook zo'n .pdf staan.
Bij officiële reparatie houd je natuurlijk wel je (bijna) twee jaar garantie.
Ik ga eerst nu kijken hoe HTC zelf reageerd (via website even gemaild). Dan verder wat turken in/rond apeldoorn langs. De noods zelf reareren...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef -J-D- het volgende:
http://tjworld.net/blog/htc-desire-tear-down
Tja, het is voor de Desire en niet voor de DHD, maar het geeft een beeld hoe je het zelf kan doen.
eerst opsturen voor onderzoek voordat ze gaan zeggen wat zo'n reparatie ongeveer gaat kostenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef robertapeldoorn het volgende:
Htc mailt snel terug. Ik moet hem eerst voor onderzoek opsturen... wat een onzin deels. Ze weten nu toch al wat er is. 40 euro betalen, word hij nog geeneens gemaakt...
welk trucje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
heb dat accu-trucje nog altijd niet toegepast, maar mijn HD lijkt nu (heb hem bijna 3 maand) toch flink langer mee te gaan!
http://www.htcdesire-hd.n(...)van-de-htc-desire-hdquote:
Inderdaad... onzin...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerst opsturen voor onderzoek voordat ze gaan zeggen wat zo'n reparatie ongeveer gaat kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |