quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
sinds gisteren ook bezitter van de Desire HD en zwaar verliefd!
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Kan je niets beters vinden?
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Offtopic, maare... lijkt alsof er een waardige rivaal gevonden is!
Motorola... het heeft bij mij zo'n ontzettend slecht imago, dat ik die niet serieus kan nemen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Offtopic, maare... lijkt alsof er een waardige rivaal gevonden is!
Weiter geht's: HTC Desire HD #10 Heul Desirable
Inderdaad!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
deeltje 10 alweer, gaat toch best snel
Gewoon bij updates in je telefooninstellingen kijken, deze zou je volgens mij gewoon moeten krijgen hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er een manier om 1.72 naar je telefoon toe te forceren? Zit nog op 1.32 en wil stiekem gewoon up-to-date zijn. Of is ie echt helemaal uit de lucht gehaald na alle SD-kaart errors?
Hoequote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef Markster het volgende:
Mijne draait nu op 1228mhz, lekker rap gaat ie
Risico'squote:
m.a.w., een nadeel kan zijn dat je telefoon ge-root moet zijn. Wat niet iedereen doet.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Risico's
Net zoals het overklokken van je PC. Maar deze overklok zit in de ROM gebakken die ik gebruik, en iedereen met de rom zegt dat hij dit prima moet aankunnen
Heb het sinds vandaag, dus mocht ik vastlopers gaan tegenkomen, klok ik hem weer ietsje terug
Volgens mij hoeft hij niet geroot te zijn, als je alleen dat programmaatje gebruikt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
m.a.w., een nadeel kan zijn dat je telefoon ge-root moet zijn. Wat niet iedereen doet.
Ik krijg m dus ècht niet geupdate, hoevaak ik ook in de telefoon naar updates zoek. Vaag!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Gewoon bij updates in je telefooninstellingen kijken, deze zou je volgens mij gewoon moeten krijgen hoor.
1.32 is wel beetje oud.
apartquote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik krijg m dus ècht niet geupdate, hoevaak ik ook in de telefoon naar updates zoek. Vaag!
Maar ik las dat de update offline was gehaald ivm SD-kaartjes onklaar maken etc?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef Markster het volgende:
[..]
apart
Ik kreeg hem op de eerste dag dat ik me HD binnenhad (vlak voor de kerst)
Jep, die update is teruggetrokken, en dus niet meer beschikbaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar ik las dat de update offline was gehaald ivm SD-kaartjes onklaar maken etc?
@markster.. welke rom gebruik je? Ik draai zelf nu Leedroid. Maar vind het aanbod van roms op xda bijzonder weinig. Zeker als je dit toch ziet als een high end phone.. had verwacht dat er meer voor zou komen..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef Markster het volgende:
[..]
apart
Ik kreeg hem op de eerste dag dat ik me HD binnenhad (vlak voor de kerst)
ja, reacties zijn erg wisselend... maar goed, proberen kan natuurlijk altijdquote:Op maandag 31 januari 2011 23:14 schreef the_critic het volgende:
@remcore.. Ik heb dat trucje met dat opladen op gegeven moment wel een keer geprobeerd. Phone was die avond even ver leeg als daarvoor.. heb er zelf dus geen bijzonderheden aan mogen ontdekken..
Via Menu / instellingen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef Anne het volgende:
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic thuis, aangezien ik een HTC HD2 heb, maar ik heb er android opgezet en wel de Desire versie, dus vandaar dat ik mijn vraag toch maar hier ga stellen.
Heeft een van jullie het programma Gmail op zijn of haar telefoon staan? Zo ja, weet jij dan hoe ik kan instellen hoe vaak hij de mail doet verzenden en ontvangen?
Mijn GMail doet dat niet zelf volgens mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef Anne het volgende:
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic thuis, aangezien ik een HTC HD2 heb, maar ik heb er android opgezet en wel de Desire versie, dus vandaar dat ik mijn vraag toch maar hier ga stellen.
Heeft een van jullie het programma Gmail op zijn of haar telefoon staan? Zo ja, weet jij dan hoe ik kan instellen hoe vaak hij de mail doet verzenden en ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |