abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91994439
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef Cryothic het volgende:
hier ook nog geen last gehad.

gewoon de 2.2.1 update alweer een week of 3/4?, (nog) geen problemen
zoiets jah :Y

quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja we hebben best mazzel met onze telefoons. :o
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Markster het volgende:

[..]

count me in.
Standaard kaartje werkt nog steeds prima ^O^
2.2.1
hulde voor ons *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef zarGon het volgende:
Als ik jullie was, zou ik er een back-up van maken. Veeeeel mensen hebben er last van (Google).
ja, maar snel een keer doen inderdaad!

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]

Maar, wat is dat dan?
En waar kunnen we het downloaden?

edit: laat maar: http://global.mobileaction.com/product/product_AM.jsp
danku :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_91994952
hoe werkt dat android manager eigenlijk, voordat ik het download. Kan ik hem met mijn PC benaderen die aan hetzelfde netwerk hangt, als mijn WIFI netwerk, terwijl mijn PC wel bedraad is?
Of wordt er een directe connectie tussen de telefoon en een wifiapparaat (laptop) gemaakt?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:51:17 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_91998404
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef Markster het volgende:
hoe werkt dat android manager eigenlijk, voordat ik het download. Kan ik hem met mijn PC benaderen die aan hetzelfde netwerk hangt, als mijn WIFI netwerk, terwijl mijn PC wel bedraad is?
Of wordt er een directe connectie tussen de telefoon en een wifiapparaat (laptop) gemaakt?
Ja, gewoon via WiFi
Op PC het IP-adres en pin invoeren dat het programma op je telefoon aangeeft en het werkt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 28 januari 2011 @ 23:31:37 #254
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_92018228
Ook een desire hd bestelt. Via t-mobile want 2gb internet limiet en de goedkoopste aanbieding :P. Maar zal wel een verkeerde keus blijken want T-mobile :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 01:46:53 #255
6941 APK
Factual, I think.
pi_92025439
In vergelijking met de normale Desire vind ik het nog steeds een kutfoon en dan vooral vanwege de batterij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_92030010
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 01:46 schreef APK het volgende:
In vergelijking met de normale Desire vind ik het nog steeds een kutfoon en dan vooral vanwege de batterij.
Echt hè! Vannacht rond half 2 ging ik slapen met 12% batterij en werd wakker om half 6 met 1% en om 5.45 was me telefoon alweer uit. Hoe kan de htc nou 12% is zn korte tijd gebruiken, alles stond uit behalve we wekker, kut telefoon.
pi_92030139
Ik moet zeggen, ik vind dat de accuduur goed meevalt. De mijne is nu twee dagen oud en over drie uur doet hij al 24 uur met deze accu. Na al die verhalen hier vind ik dat toch goed.

Ik gebruik 'm veel, maar heb wel van die schakels voor WiFi en gps enzo
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92030162
De laatste maand gaat het super met mijn accu. Krijg het niet meer in 1 dag leeg.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_92030264
Hmm na het deleten van de appkiller en twee reboot doet mijn Berichten het nog steeds niet. Straks op de pc maar eens kijken.
pi_92030275
En mijne heeft nog steeds last van random reboots *zucht*
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_92030669
Eerste post, vanaf mijn nieuwe HTC DHD. Dus nog ff spelen maar al veel nuttig gelezen hier.
pi_92031438
Heb ook een nieuwe verslaving. Glow Hockey!
pi_92031735
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 08:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind dat de accuduur goed meevalt. De mijne is nu twee dagen oud en over drie uur doet hij al 24 uur met deze accu. Na al die verhalen hier vind ik dat toch goed.

Ik gebruik 'm veel, maar heb wel van die schakels voor WiFi en gps enzo
Ik vind het toch ook wel acceptabel. Een dag haal ik makkelijk, ook met flink gebruik en 's nachts gaat ie toch aan de lader. En inderdaad kunnen wat kleine aanpassingen veel schelen (statische zwarte wallpaper; lagere schermhelderheid; GPS, BT en WiFi uitzetten als je het niet gebruikt etc).
pi_92031789
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 09:10 schreef renwan het volgende:
Had ik twee weken nadat ik de telefoon had, ook. Drie keer ingeleverd bij Vodafone voordat het was gerepareerd. Pas zes weken later kon ik mijn DHD weer fatsoenlijk gebruiken.

Kijk eens of hij naar behoren functioneert zonder je simkaart.
pi_92031962
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Had ik twee weken nadat ik de telefoon had, ook. Drie keer ingeleverd bij Vodafone voordat het was gerepareerd. Pas zes weken later kon ik mijn DHD weer fatsoenlijk gebruiken.

Hebben ze nog gezegd wat uiteindelijk de oorzaak was? Je simkaart?
pi_92032510
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:06 schreef Farenji het volgende:

[..]

Hebben ze nog gezegd wat uiteindelijk de oorzaak was? Je simkaart?
Nope, ze konden het niet precies aangeven. Ik kon ook geen oorzaak aangeven, de telefoon ging op willekeurige momenten uit. Na de tweede keer kwam ik erachter dat de telefoon bleef functioneren wanneer er geen simkaart in zat. Dit heb ik gemeld aan Vodafone toen ik de DHD voor de derde keer inleverde. Het probleem was toen wel verholpen. Ik weet nog steeds niet waar het precies aan ligt/lag.
pi_92034955
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 09:10 schreef renwan het volgende:
http://www.htcforums.com/(...)ning-itself-off.html
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:08:47 #268
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_92035907
Heeft iemand hier T-Mobile trouwens? Want ik heb daar net besteld en met dat nieuwe idee van ze voel ik me flink genaaid :(
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_92036013
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand hier T-Mobile trouwens? Want ik heb daar net besteld en met dat nieuwe idee van ze voel ik me flink genaaid :(
Nope, ik heb Hi.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_92036070
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ach het is een test, en dat voor die paar feestdagen.

Desalniettemin blij met Vodafone.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:45:19 #271
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_92037280
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 07:53 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Echt hè! Vannacht rond half 2 ging ik slapen met 12% batterij en werd wakker om half 6 met 1% en om 5.45 was me telefoon alweer uit. Hoe kan de htc nou 12% is zn korte tijd gebruiken, alles stond uit behalve we wekker, kut telefoon.
Dat lijkt me niet normaal eerlijk gezegd. Ik zet hem 's nachts op vliegtuigmodus en de volgende dag is er hoogstens 1% of 2% acculading verdwenen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_92038115
Check je apps, misschien zit daar een stiekeme slurper tussen.
pi_92040667
mijn batterij doet het beter dan ooit :D

Als ik hem smorgens van de lader haal, heb ik rond 6 uur savonds nog 90% over :D
incl wat gebel en wat gecheck :P
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:34:01 #274
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_92041739
quote:
4s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:06 schreef Markster het volgende:
mijn batterij doet het beter dan ooit :D

Als ik hem smorgens van de lader haal, heb ik rond 6 uur savonds nog 90% over :D
incl wat gebel en wat gecheck :P
Nice!
Dat red ik niet. 's ochtends in de trein (+/- 50 min) verbruik ik al zo'n 10% tot 15% met muziek luisteren en internetten.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_92041830
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Nice!
Dat red ik niet. 's ochtends in de trein (+/- 50 min) verbruik ik al zo'n 10% tot 15% met muziek luisteren en internetten.
Het is ook alleen als ik thuis ben _O-
pi_92043678
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ga er eens naar kijken. Tot nu toe lijkt het door het klepje aan de onderkant te komen. Als ik daarop druk dan start 'ie opnieuw op
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 18:57:27 #277
2651 svann
night-hawk
pi_92049401
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:27 schreef renwan het volgende:

Ik ga er eens naar kijken. Tot nu toe lijkt het door het klepje aan de onderkant te komen. Als ik daarop druk dan start 'ie opnieuw op
Vanmiddag leunde ik per ongeluk zachtjes ergens tegen aan met de telefoon in mijn jaszak en toen startte hij ook opnieuw op.
Ik ga maar niet proberen dat te reproduceren.
Zal inderdaad wel door de beveiligingscontacjes van de klepjes komen. Zo stijf en degelijk zijn die niet.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:12:01 #278
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_92052330
Kun je de contactjes niet iets verbuigen voor beter contact?
Of stop aluminium folie op de contactjes achter het klepje of verbind de contactjes op een andere manier. Kijk wel uit dat je geen andere contactjes raakt.

Zelf geen last van gelukkig. :s)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:13:12 #279
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_92052381
Bubble Buster, leuk
pi_92053840
Ik las even wat over SD kaarten. Neem rekening mee en kapotte SD kaart naar winkel. Soms vergoeden ze em
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:14:40 #281
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_92057121
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik las even wat over SD kaarten. Neem rekening mee en kapotte SD kaart naar winkel. Soms vergoeden ze em
Vergoeden ze hem ook als het niet het originele kaartje is maar een 32GB kaartje.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:40:14 #282
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92058193
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ook een desire hd bestelt. Via t-mobile want 2gb internet limiet en de goedkoopste aanbieding :P. Maar zal wel een verkeerde keus blijken want T-mobile :')
volgens mij waren we het er al over eens dat de limiet bij tmobile naar 1gb is gegaan
NIEUW: Foto's!
pi_92074430
Ik heb de Desire HD ook sinds een paar dagen, maar het valt me op dat hij net ietsje traager is dan mijn gewone desire soms. Het slepen van scherm naar scherm bijvoorbeeld daar zit dat net een kleine vertraging in ook het scrollen in lijsten gaat wat schokkerig, erg irritant vind ik. Is hier iets tegen te doen?
pi_92076971
quote:
Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Remzz het volgende:
Ik heb de Desire HD ook sinds een paar dagen, maar het valt me op dat hij net ietsje traager is dan mijn gewone desire soms. Het slepen van scherm naar scherm bijvoorbeeld daar zit dat net een kleine vertraging in ook het scrollen in lijsten gaat wat schokkerig, erg irritant vind ik. Is hier iets tegen te doen?
Hey! Daar had ik ook eens last van. Via instellingen _ applicaties enkele apps afgesloten en toen liep het weer vloeiend. Altijd apps openen die nooit afsluiten houdt een keer op qua geheugen. Maar verder gaat ie lekker hier!
  zondag 30 januari 2011 @ 14:44:23 #285
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92077330
Nou, na een dagje pielen, heb ik het aardig door volgens mij. Ik heb alleen nog 1 homescreen 'over'. Iemand een leuke tip wat ik daar nog kan plaatsen. Dit is wat ik nu heb:

1.
Scène: HTC
Achtergrond: eigen foto
Apps: Internet, Camera, Berichten, Gmail, Task list, Mintfly

2.
Widgets: Google zoeken, Energiebeheer, Data Counter (2x1)
Apps: Navigatie, Groceo, Mastermind, Andoku, Unblock Me (verslavend!), Soundhound

3.
Widgets: Twitter
Apps: Barcode scanner, Marktet, NOS Teletekst, De Telegraaf, Buienradar, Youtube, Abn amro Saldo, Goedkoop tanken

4. Weer widget

5. Agenda widget

6. Contacten widget

7. ?????

Kan er wel de radio ofzo op zetten, maar ik zit niet echt vaak in het openbaar vervoer dus heb altijd wel een radio bij de hand met boxen zeg maar.

Iemand tips voor leuke/handige widgets? Nog tips voor apps die ik MOET hebben??

Heb inmiddels zelf geinstalleerd (in willekeurige volgorde):
- Memory Trainer
- Google Sky map
- Task list
- Goedkoop tanken
- ABN Amro Saldo
- Hyves
- Groceo
- Mastermind
- Unblock Me Free
- Fancy Widget
- Mintfly (Salesforce app)
- Data Counter
- Soundhound
- Google Zoeken
- 9292ov Pro
- De Telegraaf
- Andoku
- NOS Teletekst
- Compass
- Barcode scanner
- Dictionary.com
pi_92078061
Rommelig, zeg.
  zondag 30 januari 2011 @ 15:03:20 #287
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92078257
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef zarGon het volgende:
Rommelig, zeg.
Tips zijn welkom hoor, het is een beetje een allegaartje, maar heb gewoon even wat zitten kijken/downloaden.

Zijn er sites waar je voorbeeld 'inrichtingen' kunt zien? Als inspiratie zeg maar.

Oh ja, welke bescherming hebben jullie eromheen? En bevalt die (kun je 'm nog goed gebruiken, houdt ie stof tegen etc.)?
pi_92080030
quote:
Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Tips zijn welkom hoor, het is een beetje een allegaartje, maar heb gewoon even wat zitten kijken/downloaden.

Zijn er sites waar je voorbeeld 'inrichtingen' kunt zien? Als inspiratie zeg maar.

Oh ja, welke bescherming hebben jullie eromheen? En bevalt die (kun je 'm nog goed gebruiken, houdt ie stof tegen etc.)?
Hey ik ben ook benieuwd naar hoe en wat andere hun home screens hebben. Verder heb ik een hoesje tegen stof en beschadigingen. Na bijna een maand ziet mijn DHD er nog uit als nieuw!
Groet!
pi_92080869
Niks, Gmail, sms, home, allerlei knoppen voor GPS, WIFI enzo, Agenda, Radio/MP3.

Dus nog 1 lege.
pi_92082400
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik heb LauncherPro Plus als launcher. Ik vind dat fijner en vloeiender werken dan de stock launcher van HTC. Ook kan ik het aantal schermen aanpassen (heb er nu 5), applicaties verbergen in de app drawer/apps menu en meer dan één dock instellen. Mijn app drawer/apps menu moet zo kort/klein mogelijk zijn. Telefoon is geroot, ik heb LeeDrOiD HD als rom en heb de standaard apps die je erbij kreeg zoals SoundHoud of Peep eraf gedonderd.

Verder gebruik ik het programma Folder Organizer om mijn folders te beheren. Programma's die in een map voorkomen, verberg ik in de app drawer/apps menu.

Eerste scherm (de 'standaard' apps, op alfabetische volgorde): Calculator, Calendar, Camera, Clock, Flashlight, FM Radio, Gallery, Maps, Market, Navigation, People, Settings, Voice Recorder, Weather, YouTube.
Tweede scherm bevat de applicaties waarmee ik communiceer: Messages, Gmail, MSN Talk Pro, Gtalk, PingChat!, WhatsApp, Facebook, Skype, Twitter.
Derde scherm bevat twee widgets van Fancy Widget Pro: Fancy Home en Fancy Forecast.
Vierde scherm bevat mijn folders: Audio / Video, Browsers, Games, Gamulator, Google, Images en Radio.
Vijfde scherm bevat mijn widgets: Power Control, ES Task Manager, JuicePlotter, Uptime Widget, 3G Watchdog Pro.

In de app drawer/apps menu staan de programma's die nog geen map hebben. Zoals 3G Watchdog Pro, Astrid Tasks, Barcode Scanner, Dropbox, Evernote, Folder Organizer, LogMeIn, NU, NZBMobile Pro, Reisplanner, ROM Gripper, ROM Manager, screenshot, Tapatalk Pro, Titanium Backup, tTorrent en Unrar Pro.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2011 16:27:48 (Launcher Pro -> LauncherPro.) ]
  zondag 30 januari 2011 @ 16:50:53 #291
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92083926
Waarschijnlijk wat n00b vragen, maar wat is precies een Launcher? En werkt dat meteen als je het download? Hoe donder je er 'standaard' meegeleverde apps eraf? Want dat lukt mij niet.....
En wat is een Dock?

Hmm.. nog veel te leren zie ik :)
  zondag 30 januari 2011 @ 17:08:58 #292
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_92084752
Hoe maak je die folders aan?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_92084936
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Waarschijnlijk wat n00b vragen, maar wat is precies een Launcher? En werkt dat meteen als je het download? Hoe donder je er 'standaard' meegeleverde apps eraf? Want dat lukt mij niet.....
En wat is een Dock?

Hmm.. nog veel te leren zie ik :)
Een launcher is zeg maar de gebruikersomgeving van je telefoon. De schermen/homescreens en de widgets die je daarop ziet zijn er een onderdeel van. Hier worden drie launchers vergeleken (Engels). Je kunt in de Android Market de launchers downloaden en meteen gebruiken.

De standaard meegeleverde apps kun je niet verwijderen zonder eerst te rooten. Heb je simpelweg de rechten niet voor. Door te rooten verkrijg je beheerdersrechten op je telefoon en kun je dus alles doen (inclusief verneuken).

HTC Sense heeft geloof ik geen dock. De dock staat onderaan de scherm en zie je dus bij elke scherm. Meestgebruikte snelkoppelingen, zeg maar. In mijn geval:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2011 17:27:55 ]
pi_92085087
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef static het volgende:
Hoe maak je die folders aan?
Ik gebruik daar Folder Organizer voor. Je kunt de standaard icoontjes gebruiken of op internet een icon pack downloaden. Als icon pack gebruik ik Mad Ginger.

Door je vingers ingedrukt te houden op een scherm kun je ook folders aanmaken, maar dat is te basic en mist een aantal dingen voor mij. Zo kun je alleen een folder aanmaken en de naam van een folder wijzigen, verder niets. Folder Organizer is veel uitgebreider.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2011 17:20:38 ]
  zondag 30 januari 2011 @ 18:08:31 #295
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92087528
Thanks! Rooten ga ik maar niet aan beginnen. Zo'n folder organizer en een (andere) launcher lijken me wel handig, dus ik zal eens gaan lezen.

Ps.: Zo dat Unblock me is verslaven zeg :o :D
pi_92112537
wie van de mensen hier hebben dat 'trucje' gedaan om de batterij langer mee te laten gaan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 januari 2011 @ 10:07:41 #297
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92113815
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
wie van de mensen hier hebben dat 'trucje' gedaan om de batterij langer mee te laten gaan?
Dat laad volledig, zet hem uit, zet hem aan,laad nog 1 uur, zet hem uit, laad nog een uur, doe een dansje, zet hem aan, vraag een kopje suiker bij de buren, en schud je telefoon van links naar rechts?

Nee, nog geen tijd gehad :)
NIEUW: Foto's!
pi_92113925
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:07 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat laad volledig, zet hem uit, zet hem aan,laad nog 1 uur, zet hem uit, laad nog een uur, doe een dansje, zet hem aan, vraag een kopje suiker bij de buren, en schud je telefoon van links naar rechts?

Nee, nog geen tijd gehad :)
:D :D

die jah :P zelf ook nog geen tijd voor gehad...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 januari 2011 @ 12:21:44 #299
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_92118077
O+ sinds gisteren ook bezitter van de Desire HD en zwaar verliefd!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_92120617
quote:
Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
O+ sinds gisteren ook bezitter van de Desire HD en zwaar verliefd!
Kan je niets beters vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')