zoiets jahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef Cryothic het volgende:
hier ook nog geen last gehad.
gewoon de 2.2.1 update alweer een week of 3/4?, (nog) geen problemen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja we hebben best mazzel met onze telefoons.
hulde voor onsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Markster het volgende:
[..]
count me in.
Standaard kaartje werkt nog steeds prima
2.2.1
ja, maar snel een keer doen inderdaad!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef zarGon het volgende:
Als ik jullie was, zou ik er een back-up van maken. Veeeeel mensen hebben er last van (Google).
dankuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar, wat is dat dan?
En waar kunnen we het downloaden?
edit: laat maar: http://global.mobileaction.com/product/product_AM.jsp
Ja, gewoon via WiFiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef Markster het volgende:
hoe werkt dat android manager eigenlijk, voordat ik het download. Kan ik hem met mijn PC benaderen die aan hetzelfde netwerk hangt, als mijn WIFI netwerk, terwijl mijn PC wel bedraad is?
Of wordt er een directe connectie tussen de telefoon en een wifiapparaat (laptop) gemaakt?
Echt hè! Vannacht rond half 2 ging ik slapen met 12% batterij en werd wakker om half 6 met 1% en om 5.45 was me telefoon alweer uit. Hoe kan de htc nou 12% is zn korte tijd gebruiken, alles stond uit behalve we wekker, kut telefoon.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:46 schreef APK het volgende:
In vergelijking met de normale Desire vind ik het nog steeds een kutfoon en dan vooral vanwege de batterij.
Ik vind het toch ook wel acceptabel. Een dag haal ik makkelijk, ook met flink gebruik en 's nachts gaat ie toch aan de lader. En inderdaad kunnen wat kleine aanpassingen veel schelen (statische zwarte wallpaper; lagere schermhelderheid; GPS, BT en WiFi uitzetten als je het niet gebruikt etc).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind dat de accuduur goed meevalt. De mijne is nu twee dagen oud en over drie uur doet hij al 24 uur met deze accu. Na al die verhalen hier vind ik dat toch goed.
Ik gebruik 'm veel, maar heb wel van die schakels voor WiFi en gps enzo
Had ik twee weken nadat ik de telefoon had, ook. Drie keer ingeleverd bij Vodafone voordat het was gerepareerd. Pas zes weken later kon ik mijn DHD weer fatsoenlijk gebruiken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:10 schreef renwan het volgende:
En mijne heeft nog steeds last van random reboots *zucht*
Hebben ze nog gezegd wat uiteindelijk de oorzaak was? Je simkaart?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had ik twee weken nadat ik de telefoon had, ook. Drie keer ingeleverd bij Vodafone voordat het was gerepareerd. Pas zes weken later kon ik mijn DHD weer fatsoenlijk gebruiken.
Kijk eens of hij naar behoren functioneert zonder je simkaart.
Nope, ze konden het niet precies aangeven. Ik kon ook geen oorzaak aangeven, de telefoon ging op willekeurige momenten uit. Na de tweede keer kwam ik erachter dat de telefoon bleef functioneren wanneer er geen simkaart in zat. Dit heb ik gemeld aan Vodafone toen ik de DHD voor de derde keer inleverde. Het probleem was toen wel verholpen. Ik weet nog steeds niet waar het precies aan ligt/lag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:06 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hebben ze nog gezegd wat uiteindelijk de oorzaak was? Je simkaart?
http://www.htcforums.com/(...)ning-itself-off.htmlquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:10 schreef renwan het volgende:
En mijne heeft nog steeds last van random reboots *zucht*
Nope, ik heb Hi.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand hier T-Mobile trouwens? Want ik heb daar net besteld en met dat nieuwe idee van ze voel ik me flink genaaid
Ach het is een test, en dat voor die paar feestdagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand hier T-Mobile trouwens? Want ik heb daar net besteld en met dat nieuwe idee van ze voel ik me flink genaaid
Dat lijkt me niet normaal eerlijk gezegd. Ik zet hem 's nachts op vliegtuigmodus en de volgende dag is er hoogstens 1% of 2% acculading verdwenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Echt hè! Vannacht rond half 2 ging ik slapen met 12% batterij en werd wakker om half 6 met 1% en om 5.45 was me telefoon alweer uit. Hoe kan de htc nou 12% is zn korte tijd gebruiken, alles stond uit behalve we wekker, kut telefoon.
Nice!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:06 schreef Markster het volgende:
mijn batterij doet het beter dan ooit
Als ik hem smorgens van de lader haal, heb ik rond 6 uur savonds nog 90% over
incl wat gebel en wat gecheck
Het is ook alleen als ik thuis benquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nice!
Dat red ik niet. 's ochtends in de trein (+/- 50 min) verbruik ik al zo'n 10% tot 15% met muziek luisteren en internetten.
Ik ga er eens naar kijken. Tot nu toe lijkt het door het klepje aan de onderkant te komen. Als ik daarop druk dan start 'ie opnieuw opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had ik twee weken nadat ik de telefoon had, ook. Drie keer ingeleverd bij Vodafone voordat het was gerepareerd. Pas zes weken later kon ik mijn DHD weer fatsoenlijk gebruiken.
Kijk eens of hij naar behoren functioneert zonder je simkaart.
Vanmiddag leunde ik per ongeluk zachtjes ergens tegen aan met de telefoon in mijn jaszak en toen startte hij ook opnieuw op.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:27 schreef renwan het volgende:
Ik ga er eens naar kijken. Tot nu toe lijkt het door het klepje aan de onderkant te komen. Als ik daarop druk dan start 'ie opnieuw op
Vergoeden ze hem ook als het niet het originele kaartje is maar een 32GB kaartje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik las even wat over SD kaarten. Neem rekening mee en kapotte SD kaart naar winkel. Soms vergoeden ze em
volgens mij waren we het er al over eens dat de limiet bij tmobile naar 1gb is gegaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ook een desire hd bestelt. Via t-mobile want 2gb internet limiet en de goedkoopste aanbieding. Maar zal wel een verkeerde keus blijken want T-mobile
Hey! Daar had ik ook eens last van. Via instellingen _ applicaties enkele apps afgesloten en toen liep het weer vloeiend. Altijd apps openen die nooit afsluiten houdt een keer op qua geheugen. Maar verder gaat ie lekker hier!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Remzz het volgende:
Ik heb de Desire HD ook sinds een paar dagen, maar het valt me op dat hij net ietsje traager is dan mijn gewone desire soms. Het slepen van scherm naar scherm bijvoorbeeld daar zit dat net een kleine vertraging in ook het scrollen in lijsten gaat wat schokkerig, erg irritant vind ik. Is hier iets tegen te doen?
Tips zijn welkom hoor, het is een beetje een allegaartje, maar heb gewoon even wat zitten kijken/downloaden.quote:
Hey ik ben ook benieuwd naar hoe en wat andere hun home screens hebben. Verder heb ik een hoesje tegen stof en beschadigingen. Na bijna een maand ziet mijn DHD er nog uit als nieuw!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tips zijn welkom hoor, het is een beetje een allegaartje, maar heb gewoon even wat zitten kijken/downloaden.
Zijn er sites waar je voorbeeld 'inrichtingen' kunt zien? Als inspiratie zeg maar.
Oh ja, welke bescherming hebben jullie eromheen? En bevalt die (kun je 'm nog goed gebruiken, houdt ie stof tegen etc.)?
Ik heb LauncherPro Plus als launcher. Ik vind dat fijner en vloeiender werken dan de stock launcher van HTC. Ook kan ik het aantal schermen aanpassen (heb er nu 5), applicaties verbergen in de app drawer/apps menu en meer dan één dock instellen. Mijn app drawer/apps menu moet zo kort/klein mogelijk zijn. Telefoon is geroot, ik heb LeeDrOiD HD als rom en heb de standaard apps die je erbij kreeg zoals SoundHoud of Peep eraf gedonderd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tips zijn welkom hoor, het is een beetje een allegaartje, maar heb gewoon even wat zitten kijken/downloaden.
Zijn er sites waar je voorbeeld 'inrichtingen' kunt zien? Als inspiratie zeg maar.
Oh ja, welke bescherming hebben jullie eromheen? En bevalt die (kun je 'm nog goed gebruiken, houdt ie stof tegen etc.)?
Een launcher is zeg maar de gebruikersomgeving van je telefoon. De schermen/homescreens en de widgets die je daarop ziet zijn er een onderdeel van. Hier worden drie launchers vergeleken (Engels). Je kunt in de Android Market de launchers downloaden en meteen gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Waarschijnlijk wat n00b vragen, maar wat is precies een Launcher? En werkt dat meteen als je het download? Hoe donder je er 'standaard' meegeleverde apps eraf? Want dat lukt mij niet.....
En wat is een Dock?
Hmm.. nog veel te leren zie ik
Ik gebruik daar Folder Organizer voor. Je kunt de standaard icoontjes gebruiken of op internet een icon pack downloaden. Als icon pack gebruik ik Mad Ginger.quote:
Dat laad volledig, zet hem uit, zet hem aan,laad nog 1 uur, zet hem uit, laad nog een uur, doe een dansje, zet hem aan, vraag een kopje suiker bij de buren, en schud je telefoon van links naar rechts?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
wie van de mensen hier hebben dat 'trucje' gedaan om de batterij langer mee te laten gaan?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat laad volledig, zet hem uit, zet hem aan,laad nog 1 uur, zet hem uit, laad nog een uur, doe een dansje, zet hem aan, vraag een kopje suiker bij de buren, en schud je telefoon van links naar rechts?
Nee, nog geen tijd gehad
Kan je niets beters vinden?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:sinds gisteren ook bezitter van de Desire HD en zwaar verliefd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |