hmm dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet niet of deze tip al langs is gekomen....
Android Manager (backup/sync) via Wi-Fi
[ afbeelding ]Screenshot PC app
zo, dat ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef HiDiHo het volgende:
Flikker gewoon die nutteloze appkiller er eerst helemaal af en kijk dan eens verder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goed na een reboot kon ik twee smsjes sturen en toen liep Berichten weer vast. Het proces 'com.Android.mms' is namelijk weg? Ik had geen appkill gedaan ,al ga ik eens kijken naar die instellingen.
Of zet iig het automatisch killen uit. Compleet nutteloos vind ik hem niet namelijk, het is best handig om 1x in de zoveel tijd even wat programma's echt af te sluiten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Flikker gewoon die nutteloze appkiller er eerst helemaal af en kijk dan eens verder.
Zoveelste keer dat die vraag gesteld wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben van plan er misschien een simlock vrij te kopen en dan met Blyk, alleen 1 vraag, zit je met een snel over die 1gb heen qua internet?
Jup, hier ook gehad. Ondertussen een nieuwe erin gedaan en die doet het nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:00 schreef zarGon het volgende:
Is jullie microSD ook afgestorven zonder een aanwijsbare oorzaak? Eergisteren is het voor de tweede keer bij een vriend voorgekomen en die van mij is vorige week onbruikbaar geworden (helemaal dooood).
Hebben jullie er ook last van?
Kwam toch door die update die ze weer teruggetrokken hebben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef -J-D- het volgende:
Jup, hier ook gehad. Ondertussen een nieuwe erin gedaan en die doet het nog.
Bij de meeste personen ging het om het standaard kaartje dat erbij geleverd was. Bij mij ging het om een 16 GB kaartje...
Ja, idd, het is gekomen na de laatste update. Maar dat ze die teruggetrokken hebben, is mij niet bekend.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kwam toch door die update die ze weer teruggetrokken hebben?
Ik heb 'em nog niet omdat ik in het buitenland zat en daar niet wilde updaten, kan 'em nu niet handmatig downloaden...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:03 schreef -J-D- het volgende:
Ja, idd, het is gekomen na de laatste update. Maar dat ze die teruggetrokken hebben, is mij niet bekend.
x2!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee gelukkig niet! Even afkloppen hoor.
Pfffff. Ik ben er belangrijke foto's door kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jup, hier ook gehad. Ondertussen een nieuwe erin gedaan en die doet het nog.
Bij de meeste personen ging het om het standaard kaartje dat erbij geleverd was. Bij mij ging het om een 16 GB kaartje...
count me in.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja we hebben best mazzel met onze telefoons.
Welkom bij de club!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Markster het volgende:
[..]
count me in.
Standaard kaartje werkt nog steeds prima
2.2.1
Van het kaartje bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef zarGon het volgende:
Als ik jullie was, zou ik er een back-up van maken. Veeeeel mensen hebben er last van (Google).
Het probleem is al een paar weken bekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef zarGon het volgende:
Als ik jullie was, zou ik er een back-up van maken. Veeeeel mensen hebben er last van (Google).
Maar, wat is dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef HiDiHo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |