Leedroid maar zag dat leedroid al weer paar updates gehad heeft dus moet hem maar eens van een update voorzien.quote:
Ik wel, maar meestal is dan de hele sync kapot, dus emails komen dan ook niet binnen tot ik handmatig sync. Reboot van de telefoon helpt dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
WhatsApp gebruik ik niet eens zoveelmaar nog nooit een ervaring gehad met berichtjes die niet of later aankwamen...
Zou erg handig zijn jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan ik trouwens via de PC mijn contacten veranderen? Ik wil alles centraal hebben.
check.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wel, maar meestal is dan de hele sync kapot, dus emails komen dan ook niet binnen tot ik handmatig sync. Reboot van de telefoon helpt dan.
Meer mensen daar last van trouwens, dat af en toe de sync faalt?
Kon met mijn Nokia wel namelijk.quote:
Mja, of dat hij opeens een rits foto's en filmpjes kwijt is en dan heeft hij ze na een reboot ook weer gevonden. Misschien een ietwat gare SD kaart ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:26 schreef Iuc het volgende:
[..]
check.
Mn hele e-mail account en alles weg. Reboot FTW.
Had ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:10 schreef Rijstbal het volgende:
Jezus. Heb gewoon een kwartier zitten kuttenBijna dat klepje gebroken maar ja hij is dicht.
1 keer als het goed isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach hoevaak heb je de accuklep open.
Lijkt me een render...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef Blistering het volgende:
http://i.imgur.com/t6lJ7.jpg
Iemand die dit toestel wellicht herkent? Lijkt een beetje op de Desire HD, maar is 'm duidelijk niet. Kan 'm verder niet vinden
DroidReader misschien?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wie weet er een goede pdf reader? Adobe Reader onthoudt niet op welke pagina je bent gebleven... dus das best lastig om steeds te moeten onthouden.
En de maand is nog maar net begonnenquote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef Skylark. het volgende:
Mijn 3G vliegt er werkelijk waar doorheen, terwijl ik niets geks doe. Ik check alleen vaak VI app, Nu app, Whatsapp, Facebook app en soms mail. YouTube doe ik zelden en ik heb thuis vaak WiFi aan, nu zit ik toch alweer op 1.7GB volgens 3G WatchDog voor deze maand. Iemand enig idee hoe dat kan?
Nee, de 19e ververst mijn abonnement geloof ik.quote:
Ik heb 3G Watchdog en Data Counter, maar die laten niet zien wat zoveel verbruikt helaas.quote:Op zondag 4 september 2011 16:09 schreef Rijstbal het volgende:
Heb je daar een app voor? Om te zien hoeveel GB je verbruikt hebt?
Wat bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2011 16:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb 3G Watchdog en Data Counter, maar die laten niet zien wat zoveel verbruikt helaas.
Die laten alleen het algemene gebruik zien, niet welke app zoveel van mijn internet verpest.quote:
Ah zo. Ik ga het even proberen. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 4 september 2011 16:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die laten alleen het algemene gebruik zien, niet welke app zoveel van mijn internet verpest.
Klinkt alsof je powerknopje lam isquote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Little_Acorn het volgende:
Sinds vandaag gaat m'n Desire HD spontaan aan vanuit stand-by stand. Ook komt het keuzeschermpje uitschakelen/vliegmodus/opnieuw starten om de haverklap in beeld. Wat kan er aan de hand zijn? Heb dit wel eens eerder gehad maar dat is toen spontaan weer over gegaan.
Watchdog Pro kan dat wel.quote:Op zondag 4 september 2011 16:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die laten alleen het algemene gebruik zien, niet welke app zoveel van mijn internet verpest.
Kost geld. Niet dat ik dat geld er niet voor over heb, maar ik heb zoals veel mensen iets tegen betalen voor apps vreemd genoeg.quote:
Mja, zoiets moet het haast wel zijn. Wel vreemd, heb een pas een half jaar en altijd met een hoesje erom heenquote:
Volgens mij stond er in het vorige topic een manier om hem te kraken oid. Of anders toch die 2 euro nog iets uitgeven, scheelt je op termijn geld.quote:Op zondag 4 september 2011 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kost geld. Niet dat ik dat geld er niet voor over heb, maar ik heb zoals veel mensen iets tegen betalen voor apps vreemd genoeg.
hahah, ik dus ook niet. zit zo rond de 400 mb per maand.quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
sinds ik door heb dat ik toch niet aan die 1GB per maand kom, kijk ik nooit meer naar de Data Counter Widget
ja, veel meer doe ik er ook niet mee qua internetquote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hahah, ik dus ook niet. zit zo rond de 400 mb per maand.
beetje mailen, twitter surfen en af en toe een filmpje kijken. thats it.
140mb op 1 dag?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Wrf, vandaag voor het eerst mobiel internet gebruikt en simyo zegt dat ik ruim 140mb heb verbruikt... Moet ik wat instellingen veranderen om apps geen toegang te geven of gaat er iets anders fout?
Komt die Sense niet meer naar de HD dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef RudyCarell het volgende:
Ik wil dus Sense 3.5 op me Desire HD. Maar heb echt totaal geen verstand van telefoons rooten etc. Hoe installeer ik dit? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1245938
Of is dat te ingewikkeld....
Nee, helaas niet. Desire HD is al verouderd volgens HTCquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komt die Sense niet meer naar de HD dan?
internet je echt zoveel dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 08:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet me echt inhouden qua dataverbruik, kutlimieten. Gelukkig heb ik WiFi op mijn werk en thuis.
ben benieuwd, is Sense 3.0 een vooruitgang t.o.v. wat ik nu heb dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:17 schreef Muchachooo het volgende:
Ik las op Planet Android wel dat bij de release van Sense 3.5 de hardwarevereisten van 3.0 omlaag zullen gaan, dus dat de DHD misschien tóch officiële 3.0 ondersteuning zal krijgen.
Dan heb je waarschijnlijk ooit ingesteld dat je standaard voor een bepaalde optie wilt kiezen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:47 schreef static het volgende:
Krijgen we dit gezeik weer.
Krijg dat menu niet meer om wat te doen als je hem via de USB aan de pc aansluit; waar je kunt kiezen om op te laden, sc card, etc.
Nee. Ik heb hem altijd op 'Ask me' staan. Is niet de eerste keer dat het gebeurd dus heb al heel veel uitgeprobeerd met als last resort een factory reset, waarbij ik al mijn data kwijt was, dus daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk ooit ingesteld dat je standaard voor een bepaalde optie wilt kiezen.
Laadt 'ie wel op? Andere kabel geprobeerd?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:03 schreef static het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem altijd op 'Ask me' staan. Is niet de eerste keer dat het gebeurd dus heb al heel veel uitgeprobeerd met als last resort een factory reset, waarbij ik al mijn data kwijt was, dus daar heb ik geen zin in.
Settings > Connect to pc en dan aan en uitvinken, werkte bij mijquote:Op woensdag 7 september 2011 22:03 schreef static het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem altijd op 'Ask me' staan. Is niet de eerste keer dat het gebeurd dus heb al heel veel uitgeprobeerd met als last resort een factory reset, waarbij ik al mijn data kwijt was, dus daar heb ik geen zin in.
Staat eronder als je dat aanvinkt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:06 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb nu Go Launcher EX, en als ik op de home-knop druk, krijg ik dus de melding welke launcher ik wil gebruiken.
Ik wil wel aanvinken "deze altijd gebruiken", maar waar zet ik hem dan evt weer terug op Sense?
1 weekquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Sinds gisteren trilt er ergens iets mee met de trilfunctie, waardoor hij nou een enorme herrie maaktIk twijfel wel of ik hem nou zelf open zal schroeven of het onder de garantie zal laten vallen
Iemand ervaring met hoe lang je hem dan kwijt bent? Ik las ergens 3 weken geloof ik...
Ooooh, zo lang kan ik hem wel missenquote:
Toen m'n telefoon alles gewist had (quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
vraagje; als ik een hele sms-conversatie verwijderd en ik maak gebruik van SMS Backup+, blijven alle smsjes dan wel gewoon staan in m'n Gmail?
bedankt voor je reactie, ik ga het er op wagenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen m'n telefoon alles gewist had () stond het nog braaf in m'n Gmail, dus lijkt met niet dat dat met handmatig verwijderen anders is.
nu je het zegt ik had dat een een tijdje gehad met mijn DHD, originele rom dan wel maar geen idee hoe het is over gegaan eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem. Wanneer ik een oproep beantwoord of bel, wordt de speakerfunctie automatisch aangezet. Dit probleem had ik bij Virtuous Unity (2.37) en heb het nu bij Android Revolution HD (6.1.0).
Ik ben vandaag geswitched van Virtuous Unity naar Android Revolution HD (onder andere door de speakerfunctieprobleem die ik hierboven heb beschreven). En nu start de Navigation (van HTC, niet van Google) automatisch wanneer ik de telefoon aanzet. Hebben meer mensen hier last van?
Ow als 3.5 uit is kunnen ze ineens wel de hardwarevereisten van 3.0 omlaag doen sorry maar klinkt het niet heel raar bij jullie. en XDA-dev die hadden het al bewezen dat het 3.0 er op kon draaien. ik vind het erg jammer dat HTC zo doet. je koopt een (vlaggenschip) toestel 1 maand nadat hij uitkomt en dan mag je er wel van uit gaat dat het toestel langer dan een jaar word ondersteund en niet meteen als oud aan de kant gezet worden.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:17 schreef Muchachooo het volgende:
Ik las op Planet Android wel dat bij de release van Sense 3.5 de hardwarevereisten van 3.0 omlaag zullen gaan, dus dat de DHD misschien tóch officiële 3.0 ondersteuning zal krijgen.
dat moet ik eens ff uitzoeken, errug handig zo'n backup!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef Wells.p het volgende:
en sync je contacten met gmail dan staan daar al je contacten kan je daar wijzigen aanpassen en dan gebeurt het ook automatisch op je telefoon
Ik heb hetzelfde, heel irritant ook. Het gekke is dat als ik mijn telefoon opnieuw aanzet, hij automatisch naar het autopaneel gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem. Wanneer ik een oproep beantwoord of bel, wordt de speakerfunctie automatisch aangezet. Dit probleem had ik bij Virtuous Unity (2.37) en heb het nu bij Android Revolution HD (6.1.0).
Ik ben vandaag geswitched van Virtuous Unity naar Android Revolution HD (onder andere door de speakerfunctieprobleem die ik hierboven heb beschreven). En nu start de Navigation (van HTC, niet van Google) automatisch wanneer ik de telefoon aanzet. Hebben meer mensen hier last van?
Jammer dat de Android market nog steeds geen paypal accepteertquote:Op donderdag 22 september 2011 11:44 schreef incognitoomuch het volgende:
Nieuw spelletje waar je gegarandeert je toiletbezoek een een half uur langer verlengt!
HexDefence! dit spel is zwaar verslavend!
Zoek gewoon op .apk in google. Er is altijd wel een full versie te vindenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Jammer dat de Android market nog steeds geen paypal accepteert
Al gedaan maar ik kreeg al snel een melding dat ik een illegale versie hadquote:Op donderdag 22 september 2011 12:18 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Zoek gewoon op .apk in google. Er is altijd wel een full versie te vinden
dat is nieuwquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:16 schreef ukga het volgende:
Ik krijg 100 x per dag de melding in een grijze balk onder in me scherm;
FAIL TO CREATE TRANSPORT
wtf is dit nou weer???
ik heb echt het idee dat ik gewoon hard, heel hard m'n best moet doen om in de buurt te komen van de datalimietquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:14 schreef Toempf het volgende:
Ik hou altijd een stukje maand over aan het eind van mijn internet
Je hebt toevallig iets van een voice changer gedownload? Ik had precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:16 schreef ukga het volgende:
Ik krijg 100 x per dag de melding in een grijze balk onder in me scherm;
FAIL TO CREATE TRANSPORT
wtf is dit nou weer???
nog maar een keer de vraag; hoe krijg je het voor elkaar om in 1 maand aan je datalimiet te komen? ik moet daar gewoon echt hard m'n best voor doen gok ikquote:Op zondag 25 september 2011 09:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet echt bewust veel WiFi gebruiken op een dag, schijtvervelend. Echt klote die datalimieten, zeker met zo''n telefoon.
ah, bedankt voor de tip; zag het laatst ook voorbij komen en twijfelde toenquote:Op zondag 25 september 2011 09:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Overigens had ik, om te proberen, gister een applicatie van de Market gehaald om swype te testen. Echter, tijdens de installatie werd er gezegd dat alles wat getypt wordt op kon worden geslagen, dus ook prive-informatie en wachtwoorden.
Heb het er meteen vanaf gegooid
Internetten, continue mail en agenda synchroniseren, beetje Whatsapp al gebruikt dat weinig, beetje Facebook, heeeeeeel soms YouTube (heel weinig ivm limiet) en soms internetradio. Maar dat doe ik ook amper ivm datalimiet.quote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog maar een keer de vraag; hoe krijg je het voor elkaar om in 1 maand aan je datalimiet te komen? ik moet daar gewoon echt hard m'n best voor doen gok ik
Het werkte ook voor geen ene meter.quote:[..]
ah, bedankt voor de tip; zag het laatst ook voorbij komen en twijfelde toenmaar nu hoef ik er dus niet eens meer te proberen of het wat is, dit is wel een aardig argument om het NIET te doen
en dan kom je aan 1GB per maand?quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Internetten, continue mail en agenda synchroniseren, beetje Whatsapp al gebruikt dat weinig, beetje Facebook, heeeeeeel soms YouTube (heel weinig ivm limiet) en soms internetradio. Maar dat doe ik ook amper ivm datalimiet.
dat is het allerbeste argument om het niet te doenquote:[..]
Het werkte ook voor geen ene meter.
Makkie! Sites die niet mobiel zijn slurken de MB's bij bosjes binnenquote:
heet nu.nl geen app dan? zoals nusport dat ook heeft...quote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Makkie! Sites die niet mobiel zijn slurken de MB's bij bosjes binnenEen nu.nl alleen maar laden kost al 1 MB bijvoorbeeld.
Het gaat om het idee. Sites zijn lang nog niet altijd mobiel of met app en slurpen dan gewoon heel veel bandbreedte.quote:Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heet nu.nl geen app dan? zoals nusport dat ook heeft...
ja. (die app werkte btw niet eensquote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je hebt toevallig iets van een voice changer gedownload? Ik had precies hetzelfde!
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:41 schreef ukga het volgende:
[..]
ja. (die app werkte btw niet eens)
Heb hem nu verwijderd en nu werkt het weer als normaal
Wat dan? Sense 3.0?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:13 schreef Markster het volgende:
Wat is die sensation ROM toch heerlijk op de DHD, zo had de DHD moeten zijn!
Ik heb even bekeken maar kan dit niet zo gauw vinden. Ik weet wel hard reset maarja dan ben ik alles kwijt had telefoon net beetje op orde.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sense even geforceerd afsluiten en dan rebooten?
Via Instellingen > Actieve Services > HTC Sense > Stoppen.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:47 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik heb even bekeken maar kan dit niet zo gauw vinden. Ik weet wel hard reset maarja dan ben ik alles kwijt had telefoon net beetje op orde.
Zal vanavond even op vaste pc uitzoeken.
Helaas werkt niet, hij starte wel opnieuw maar nog steeds geen balk boven in het scherm. Heb de gegevens en alle instellingen opnieuws gezet (snelkoppelingen enzo zijn nu weg) maar nog steeds niks.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Via Instellingen > Actieve Services > HTC Sense > Stoppen.
ik heb m nu een maand of 6 en heb er nog steeds plezier van.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn hier eigenlijk mensen die, naar een tijdje (paar maanden), niet tevreden zijn met hun DHD?
dat gokte ik al, hoor veel mensen die er tevreden over zijn, ondanks de kleine probleempjes... maar eigenlijk niemand die hem als een miskoop beschouwtquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik heb m nu een maand of 6 en heb er nog steeds plezier van.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog 2 maanden en 2 weken en dan heb ik 1 jaar ongelooflijk veel plezier
Lijkt geholpen te hebbenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maak de aansluitingen eens schoon?
Da's mooi! 3,5mm aansluitingen van oordopjes enzo willen nog wel eens vies zijn.quote:
hij doet wat hij moet doen. En wat hij doet doet hij goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat gokte ik al, hoor veel mensen die er tevreden over zijn, ondanks de kleine probleempjes... maar eigenlijk niemand die hem als een miskoop beschouwt
quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hij doet wat hij moet doen. En wat hij doet doet hij goed.
ach, een paar krasjes heeft de mijne ook welquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh ik heb hem ook bijna een jaar, tof!En hij is nog steeds super! (op de krasjes en deukjes na dan)
Ja, in november een jaar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, een paar krasjes heeft de mijne ook welen moet nog 2 maanden tot het jaar
goed bezig, goed bezigquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, in november een jaar.Maar dat is al bijna!
Ik heb hem niet meer laten vallen trouwens, na die keren dat ik het hier gemeld heb.Goed he?!
ik denk dat je beter hier kunt vragen; HTC Wildfire #2 - Binnenkort ook op Android 2.2quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
of is dit een verkeerd topic daarvoor ?
Wildfire topic is ergens anders!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik vroeg me eigenlijk of kan ik ook een nummer instellen als beltoon bij mn HTC wildfire ik zie het nergens staan
bedanktquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat je beter hier kunt vragen; HTC Wildfire #2 - Binnenkort ook op Android 2.2
je hebt verder niet gezocht gok ik? want ik had hem binnen 5 seconden gevonden...quote:
ik zag dit topic als eerstquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt verder niet gezocht gok ik? want ik had hem binnen 5 seconden gevonden...
zo'n gevoel had ik al...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zag dit topic als eerst
Hehequote:Op zondag 2 oktober 2011 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed bezig, goed bezigik paar keer laten vallen, rechterbovenhoek beetje ruw maar verder valt het mee
hoe kun je dat uberhaupt doen dan? Hoe kun je m traceren?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef APK het volgende:
Werkt htcsense.com inmiddels al bij iemand?
Dat je je telefoon kunt vinden als 'ie gestolen is enzo...
Als alternatief zou je de app Lookout kunnen gebruiken. Je kan je telefoon daarmee ook op afstand via de website een loei alarm geven zodat je em ook kan vinden als ie kwijt is in je slaapkamer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef APK het volgende:
Gewoon Google Latitude instaleren, WiFi altijd aan je hebt bijna overal op 5 meter naukeurig waar je telefoon is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe kun je dat uberhaupt doen dan? Hoe kun je m traceren?Zoveel heb ik me er nog niet in verdiept
Ik heb hem nu sinds december 2010... eerste keer inloggen dacht ie dat ik ergens in t water ten zuiden van Ghana zat...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef APK het volgende:
Werkt htcsense.com inmiddels al bij iemand?
maar vanuit diefstal-perspectief heb je er niet veel aan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gewoon Google Latitude instaleren, WiFi altijd aan je hebt bijna overal op 5 meter naukeurig waar je telefoon is.
Ja, hij rekt die minpics wel redelijk op. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb nou Facebook en Gmail aan mijn contacten gekoppeld, maar de plaatjes als ik bv gebeld word zijn enorm wazig. Bekend probleem? Hij haalt ze van Facebook.
je kan per contact aangeven waar die de foto vandaan haalt per contact.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb nou Facebook en Gmail aan mijn contacten gekoppeld, maar de plaatjes als ik bv gebeld word zijn enorm wazig. Bekend probleem? Hij haalt ze van Facebook.
Wtfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Godverdomme, mijn batterij lijkt niet meer op te laden.
RIP telefoon: 31-12-2010 / 3-10-2011
Hij haalt ze automatisch van Facebook maar ik kan dat niet selecteren in het lijstje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je kan per contact aangeven waar die de foto vandaan haalt per contact.
Al jaren een probleem bij HTC, maar blijkbaar 0 prioriteit om het te fixenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan moet ik alle plaatjes gaan opslaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al jaren een probleem bij HTC, maar blijkbaar 0 prioriteit om het te fixen
De enige manier om het te fixen is door elk plaatje handmatig in te stellen
Wat ik doe:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij haalt ze automatisch van Facebook maar ik kan dat niet selecteren in het lijstje.
Dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de contacten sowieso het grote, grote nadeel van de HTC. Ik wil gewoon een lijst met telefoonnummers, punt. Nu heb ik een hele wirwar aan mail-contacten, telefoon-contacten, facebook-contacten etc. Ergert me al sinds het begin.
Ja, ik schrok er van in het begin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de contacten sowieso het grote, grote nadeel van de HTC. Ik wil gewoon een lijst met telefoonnummers, punt. Nu heb ik een hele wirwar aan mail-contacten, telefoon-contacten, facebook-contacten etc. Ergert me al sinds het begin.
Dat is wel makkelijk op te lossenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Is allemaal in te stellen. Ik neem trouwens aan dat je iemands mailadres, telefoonnummer en Facebook-profiel ook niet als drie losse contacten in je telefoon hebt staan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Hij is nu naar de telefoondokter. Kennelijk zit er ergens water in dat ding, dan kan je wel heel leuk gaan pielen met een speciale batterijoplader en die er iedere nacht in doen, maar er zit gewoon garantie op (2 jaar!) dus nu gaat die voor nop terug en binnen 2 a 3 weken leeft hij weer. Ben benieuwd of ze em maken of dat ik gewoon een nieuwe krijgquote:
Pas maar op, met water zijn ze meestal niet zo vergevingsgezind!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij is nu naar de telefoondokter. Kennelijk zit er ergens water in dat ding, dan kan je wel heel leuk gaan pielen met een speciale batterijoplader en die er iedere nacht in doen, maar er zit gewoon garantie op (2 jaar!) dus nu gaat die voor nop terug en binnen 2 a 3 weken leeft hij weer. Ben benieuwd of ze em maken of dat ik gewoon een nieuwe krijg
Iedereen hier heeft een DHD?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:50 schreef -J-D- het volgende:
Heb de Desire HD te koop gezet, aangezien ik een Sensation heb gekregen van m'n werk.
[TK] HTC Desire HD in zeer goede staat
Genoeg lurkersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft een DHD?
Ja mijn vader heeft mijn oude HTC Magic, en die heeft gewoon de nieuwe market inderdaad al. is wel een HTC Magic met Vodafone. Zelf heb ik een DHD los gekocht en en gewoon standaard maar nog steeds niet de nieuwe marketquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef Pizzalucht het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de nieuwe versie van de market op de DHD?
Topicreeks: HTC Desire zou het daar vragen. Dit topic gaat over desire hdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vraag betreft de desire van mijn vriendin.
Hij geeft telkens nu aan dat er te weinig geheugen is. Hoewel er niet veel apps op staan, sommige apps kan je op de sd zetten en andere weer niet.
Iemand zelfde probleem of is het iets simpels wat ik niet voor elkaar krijg?
Bvd
Internal 576 MB RAM; 512 MB ROMquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vraag betreft de desire van mijn vriendin.
Hij geeft telkens nu aan dat er te weinig geheugen is. Hoewel er niet veel apps op staan, sommige apps kan je op de sd zetten en andere weer niet.
Iemand zelfde probleem of is het iets simpels wat ik niet voor elkaar krijg?
Bvd
Dank je voor je hulp. Misschien in het andere topic een oplossingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:23 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Internal 576 MB RAM; 512 MB ROM
is niet heel veel dus ook niet heel veel app en niet de hoeveelheid van apps maar de grote ervan. verder kan ik je niet helpen.
Vreemd, werkt hier gewoon goed. Misschien, opnieuw opstarten? Mits je dit al niet gedaan hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:04 schreef RudyCarell het volgende:
Wie heeft er nog meer troubles met de friend stream. Deze wil sinds 28 september niets meer doen...
Moest facebook-account deleten en weer adden, problem solved.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vreemd, werkt hier gewoon goed. Misschien, opnieuw opstarten? Mits je dit al niet gedaan hebt
Je kunt toch precies kiezen wat je wil? Kwestie van aan- en uitvinken. Ik heb er geen problemen mee. Komt misschien ook omdat ik mijn contacten in orde heb (alles met de hand in Google Contacts, precies zoals ik het wil). Sowieso geen integratie met al die social media.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Had dus twee problemen:quote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef zarGon het volgende:
Die ja! Waar blijft hij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja mijn vader heeft mijn oude HTC Magic, en die heeft gewoon de nieuwe market inderdaad al. is wel een HTC Magic met Vodafone. Zelf heb ik een DHD los gekocht en en gewoon standaard maar nog steeds niet de nieuwe market
Ik vind van niet. Het heeft naar mijn idee geen toegevoegde waarde ( ik gebruik toch enkel de zoekfunctie omdat ik weet wat ik zoek, ik hoef geen mooie plaatjes met ads van de beste en nieuwste apps)quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het de moeite waard t.o.v. de standaard market?
jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je ook een goldcard gemaakt?
hier nog 1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef renwan het volgende:
Ben ik dan echt de enige die totaal geen behoefte heeft om te rooten?
Neuh, volgens mij wordt het een obsessie als je er eenmaal aan begintquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef renwan het volgende:
Ben ik dan echt de enige die totaal geen behoefte heeft om te rooten?
Hier totaal niet. Heb m'n telefoon iets meer dan een half jaar geleden geroot en cyanogenmod er op gezet. Werkt prima en verder totaal geen behoefte aan om andere ROM's te flashen indien cyanogenmod nog geüpdatet wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij wordt het een obsessie als je er eenmaal aan begint
3 apps ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil alleen rooten om een hoop standaard zooi eraf te hebben.
Nee meer. Vooral al die kutspellen en Vodafone troep.quote:
al die spellen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee meer. Vooral al die kutspellen en Vodafone troep.
Die demo's.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al die spellen?en ik heb geen branded-toestel, dus dat scheelt
die wil ik ook, vind cyanogenmod toch iets te saai. Verder wel beeldbuis effect wat echt heel chill is. Verder kan je alles instellen dat is ook wel prettig maar toch liever HTC sense 3.0 (of 3.5 volgens mij is die ook mogelijk) alleen ben ik niet echt een ster met dit soort dingen en staat niet duidelijk uitgelegd hoe het moetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik heb nu eindelijk mijn DHD geroot en android revalution HD er op draaien als ROM met sense 3.0![]()
apparaat al een keer helemaal uit gezet eventueel even de batterij er uit halen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef hvan het volgende:
Wie weet er hoe ik mijn HTC Desire kan unrooten terwijl hij geen verbinding meer maakt met de pc en HTC Sync? Geheugen kaartje leest hij ook niet meer en het duurt ca. 5 minuten voordat mijn HTC gaat opladen nadat de stekker in het stopcontact zit!
Heb ik al diverse keren gedaan! Ik ben zelf zo stom geweest om hem te rooten en een nieuwe rom er op te zetten! dat is blijkbaar dus niet goed gegaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
apparaat al een keer helemaal uit gezet eventueel even de batterij er uit halen?
en daar na weer aan gezet?
Weer een goldcard...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb die van mij via het programma hack-ace geroot.
en bij mij werkt het prima.
zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=952352
tot dusver zul je je DHD moeten rooten en een andere rom er op zetten om sense 3.0 te kunnen gebruiken aan gezien htc niet van plan is om een update met sense 3.0 uit te brengen voor de DHDquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:56 schreef ukga het volgende:
Kun je die htc sense 3.0 ook op niet geroote hd's zetten?
uhm, ja oke ik kan hem ook niet voor je maken want je moet de sd kaart bewerkenquote:
Ja officieel is het voor als je telefoon ''branded'' is dat er af te halen. Omdat anders je telefoon geen toestemming geeft om het te rooten aangezien je daarmee ook sim lock vrij kan maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
waar is die gold card goed voor dan?
Van welke provider heb je hem dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
bij mij vroeg hij dat niet, en heb hem nu dus retoot.
succes!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik ga het ook eens proberen.
kun je ook weer terug naar de oude situatie zeg maar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik doe het ook alleen voor de leukegeit![]()
smsjes kan je in je gmail opslaan via sms back up (en dan de gene met een gmail logo erbij, toegang verlenen slaat alle smsjes op in je mail in een aparte map zodat je zelf niet in je inbox ziet na mijn idee werkt dat perfect)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je ook weer terug naar de oude situatie zeg maar?
en hoe groot is de kans op gegevens (smsjes, foto's, apps) kwijtraken?
Maar iemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef hvan het volgende:
Wie weet er hoe ik mijn HTC Desire kan unrooten terwijl hij geen verbinding meer maakt met de pc en HTC Sync? Geheugen kaartje leest hij ook niet meer en het duurt ca. 5 minuten voordat mijn HTC gaat opladen nadat de stekker in het stopcontact zit!
Ja, terug naar HTC.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef hvan het volgende:
[..]
Maar iemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen?
Heb ik al geprobeerd! werkt niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
harde reset? is wel alles van de telefoon maar volgens mij niet van je sd kaart.
http://www.hard-reset.com/htc-desire-hd-hard-reset.html
Als 'ie uitstaat, hou eens de volume-omlaag-knop ingedrukt en doe hem dan aan. Kom je dan in de bootloader?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:28 schreef hvan het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd! werkt niet!
Ik ben sowieso alles al kwijt, maar dat maakt me niet zo veel uit! Heb HTC ook al gebelt en daar zeggen ze dat ze hem kunnen maken! kosten tussen de 150 en 300 euro! daar heb ik geen trek in! dan koop ik net zo lief een nieuwe!
eigenlijk is Fok! mijn laatste hoop!
Woont er niemand in de omgeving van Amersfoort die een poging kan en wil wagen? uiteraard mijn eigen risico! Ik heb nu toch al niets meer te verliezen volgens mij
Klopt inderdaad! een wit scherm met tekstquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als 'ie uitstaat, hou eens de volume-omlaag-knop ingedrukt en doe hem dan aan. Kom je dan in de bootloader?
Ok, kan je in de Recovery komen? Selecteren met de volumeknoppen en dan met de power-knop bevestigen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef hvan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! een wit scherm met tekst
ik heb daar de volgende mogelijkheden als ik met mijn volume-down knop naar beneden gä:
- Fastboot
- Recovery
- Clear Storage
- Simlock
ja daar ben ik nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ok, kan je in de Recovery komen? Selecteren met de volumeknoppen en dan met de power-knop bevestigen
http://developer.android.com/sdk/index.html Dit, even downloaden en installeren op je computer. Dan kan je, als je in fastboot kan komen (dat menu van dat witte scherm) via je computer commando's geven aan je telefoon en zo dat ding repareren.quote:
telefoon start gewoon op! USB doet het niet! SD kaart ziet de telefoon ook niet! en nog een paar andere kleinigheidjes!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Oh ja, je telefoon start nog wel gewoon op toch, alleen de USB doet het niet?
Ok. Hang je telefoon via USB aan je computer, zet hem in fastboot.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:40 schreef hvan het volgende:
[..]
telefoon start gewoon op! USB doet het niet! SD kaart ziet de telefoon ook niet! en nog een paar andere kleinigheidjes!
Ik heb inmiddels ADB geinstalleerd! en nu?
1 2 3 4 5 | c:\ cd "Program Files (x86)" cd Android cd android-sdk adb reboot |
ga ik zo proberen! ADB was nog niet helemaal geinstalleerd, maar is nu hard op wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ok. Hang je telefoon via USB aan je computer, zet hem in fastboot.
Dan, druk de Windows-knop+R, en typ in 'cmd' (zonder "). Enter.
Typ achtereenvolgens deze commando's:
[ code verwijderd ]
Als je telefoon nu herstart, weet je in ieder geval dat het een softwarematig probleem is, en dat je USB-poort nog wel gewoon werkt.
Je kan die commando's trouwens in één keer kopiëren en plakken in de terminal. Gebruik hiervoor rechtermuisknop -> plakken, en dan enter. Met ctrl+v gaat het niet lukken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:47 schreef hvan het volgende:
[..]
ga ik zo proberen! ADB was nog niet helemaal geinstalleerd, maar is nu hard op weg
Mijn USB poort werkt nog wel trouwens! opladen doet de telefoon wel via USB. wel pas na ca. 5 minuten nadat ik hem heb aangeslotenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan die commando's trouwens in één keer kopiëren en plakken in de terminal. Gebruik hiervoor rechtermuisknop -> plakken, en dan enter. Met ctrl+v gaat het niet lukken.
Ik heb het ook - nog steeds - aan de stok met ze. Kan al tijden niets anders meer doen dan opladen via USB (dus geen SD toegang e.d., ook niet de keuze daarvoor).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef RudyCarell het volgende:
Lol! Boze mail gestuurd aan HTC dat de support voor de Desire HD triest is... Ja meneer die telefoon is ook al bijna een jaar uit. Ik weet neit of de nieuwe sense of Android daar op komen. u weet dat de Sensation al uit is?
quote:Goedenavond,
Ik vind dit een wat vreemde gang van zaken. E.e.a. is volgens uw collega al enige weken geleden geescaleerd, vervolgens hoor ik niets, dan zou ik teruggebeld worden, gebeurt ook niet en nu wilt u een NFO bestand hebben wat al lang in handen is - en in behandeling moet zijn - bij uw collega's waarnaar geescaleerd is.
Daarnaast bevreemt mij de melding dat een medewerker ziek is ook enigszins, via het ticket nummer zouden alle interne stappen gevolgd moeten en kunnen worden.
Zal het bestand nogmaals toevoegen en wil benadrukken dat het NIET aan mijn laptop ligt. DHD's van mijn collega's doen het prima op deze laptop, die van mij op geen enkele andere computer.
Hoop dat er nu eindelijk eens wat schot in de zaak komt.
Ik merkte het inderdaad al na een half jaar toen de Sensation uit kwam en met de melding dat de sense 3.0 niet naar de DHD omdat die het niet aan zou kunnen op basis van hardware. nou nu heb ik 3.0 op mijn DHD en loopt als een zonnetje. Ik begrijp dat een bedrijf winst wil maken maar om nou een telefoon na een half jaar als oud te bestempelen vind ik echt te ver gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef RudyCarell het volgende:
Lol! Boze mail gestuurd aan HTC dat de support voor de Desire HD triest is... Ja meneer die telefoon is ook al bijna een jaar uit. Ik weet neit of de nieuwe sense of Android daar op komen. u weet dat de Sensation al uit is?
WTF! Ze vragen er gewoon om hem te rooten op zo een manier... Maar het lijkt me tig keer ingewikkelder als een simpele iPhone JB.
Ja niet echt een bekend probleem bij mij. maar ja je kan even een andere media speler downloaden en proberen. Zelf gebruik ik hem niet als mp3 speler maar heb Winamp het meest voorbij zien komen in deze topic reeksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:27 schreef Apotheose het volgende:
hoi
Ik kom ook ff met een HTC vraagje. Alleen heb ik de wildfire s. Als ik muziek afspeel, via de muziekspeler van HTC zelf, stopt ie altijd nadat t nummer is afgelopen. Hij springt wel naar de volgende track als het scherm zichtbaar is. Als t scherm dus weer uit is stop ie dus na 1 track en gaat ie niet door naar de volgende. Ja als ik pas weer op de 'aan/uit' knop op t toestel druk zodat t scherm weer oplicht.. ja dan doet ie t weer wel.
Pretty annoying als je m gewoon als mp3 speler wilt gebruiken. Heb al op internet gezocht, in de handleiding, maar geen antwoord op de vraag hoe ik dit anders kan instellen. Is dit soms bij de desire ook zo of hebben jullie een app daarvoor geinstalleerd? Wil t liefst gewoon de mediaplayer van HTC gebruiken. Een app is weer extra ruimte die ik liever voor andere dingen gebruik indien nodig.
Hoop dat (een van) jullie me kunnen helpen. Had geen zin om een apart topic te openen en helaas is er geen wildfire s reeks.
ok. Ja daar zat ik idd ook al over na te denken. Thxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:58 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ik merkte het inderdaad al na een half jaar toen de Sensation uit kwam en met de melding dat de sense 3.0 niet naar de DHD omdat die het niet aan zou kunnen op basis van hardware. nou nu heb ik 3.0 op mijn DHD en loopt als een zonnetje. Ik begrijp dat een bedrijf winst wil maken maar om nou een telefoon na een half jaar als oud te bestempelen vind ik echt te ver gaan.
[..]
Ja niet echt een bekend probleem bij mij. maar ja je kan even een andere media speler downloaden en proberen. Zelf gebruik ik hem niet als mp3 speler maar heb Winamp het meest voorbij zien komen in deze topic reeks
die is ook nieuw voor mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:30 schreef static het volgende:
Wat is dit nou weer voor gezeik op de market?
"there are no android phones associated with this account. please sign in with a different account."
wtf?
Ik heb maar één account en daarmee ben ik ingelogd.
Oplossingquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:30 schreef static het volgende:
Wat is dit nou weer voor gezeik op de market?
"there are no android phones associated with this account. please sign in with a different account."
wtf?
Ik heb maar één account en daarmee ben ik ingelogd.
Jij denkt dat ik daar nog niet gezocht heb?quote:
blijkbaar niet....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef static het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik daar nog niet gezocht heb?
Ja, dat denk ik zeker. Meestal pleur je hier je ongenoegen neer zonder ook maar blijk te geven enig zoekwerk gedaan te hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef static het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik daar nog niet gezocht heb?
Niet zo zielig doen. Je bent geen kleuter, lijkt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef static het volgende:
Géén van die 'oplossingen' heeft gewerkt. Mijn vorige probleem ook niet - zelfs HTC weet er geen raad mee. Dus niet miepen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
heb nu wel een soort van 'probleem'; update van de Hyves-app gehad en nu is bij al mijn contacten de foto weg (deze haalde hij volgens mij uit de link met Hyves). heb verder geen Twitter of Facebook, dus hoe kan ik dat oplossen?
als ik bij een contact ben en Menu -> Link doe staat er geen Hyves tussen...quote:
Dat eerste. Het gekke is dat ie de telefoon herkent, dat HTC Sync uit zichzelf start en dat ik met HTC Sync ook alles kan doen. Als ik dan synchroniseer, krijg ik die melding. Het is inmiddels weer gelukt, nieuwe muziek staat er weer op, maar het kost me altijd wel erg veel moeite omdat ik 9 van de 10 keer die melding krijg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
sluit je dan de telefoon op de computer aan om de muziek over te zetten?
Of stop je de micro SD kaart in een kaartlezer en daarna weer in je telefoon?
reparatie € 120? wat is er kapot dan, het scherm?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:45 schreef fotostarter het volgende:
Klotezooi. Gister mijn DHD uit mijn borstzak gegleden.
€120 euro lichter
Heb je het al op het superdudes forum geprobeerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
echt niemand een oplossing voor mijn 'probleem'?
Ja nu wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
reparatie € 120? wat is er kapot dan, het scherm?
en je moet trouwens ook niet bukken met een telefoon in je borstzak, dat weet je?
heb je zo ongeveer direct het duurste te pakken, qua reparatiequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja nu wel.
Het glas is kapot, en het zwarte eronder is gebarsten bij de menuknoppen zeg maar.
http://imageshack.us/photo/my-images/696/dsc0934g.jpg/ (copy/paste deze link)
Verdommequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja nu wel.
Het glas is kapot, en het zwarte eronder is gebarsten bij de menuknoppen zeg maar.
http://imageshack.us/photo/my-images/696/dsc0934g.jpg/ (copy/paste deze link)
precies . Deze week gaat ie onder het mes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
€120,- valt mij nog wel mee. Het is wel een hoop geld ja maar dan is 'ie weer goed.
hij is snel weer voor elkaar dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
precies . Deze week gaat ie onder het mes.
Roaming staat standaard uit, dus dat is overbodig.quote:Op maandag 7 november 2011 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
vrijdag t/m zondag een weekendje Berlijn, maar even de 3G uitzetten en wachten op WiFi ergens
3G is wat anders dan roaming?quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Roaming staat standaard uit, dus dat is overbodig.
heb de optie Gegevensroaming en Geluid bij dataroaming uitstaan, dan is het goed toch?quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef -J-D- het volgende:
Bedoel je met 3G niet internetten, in dit geval in het buitenland?
Dat staat namelijk standaard uitgeschakeld (WiFi wel mogelijk)
Gegevensroaming uit, dan heb je geen internetkosten in het buitenlnad. Geluid heb ik aanstaan, maar dat maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 7 november 2011 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de optie Gegevensroaming en Geluid bij dataroaming uitstaan, dan is het goed toch?
dan kan ik gewoon bellen en smsen, zonder een torenhoge rekening vanwege internet etc.?
senkjoe vor zis anzerquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gegevensroaming uit, dan heb je geen internetkosten in het buitenlnad. Geluid heb ik aanstaan, maar dat maakt niet zoveel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |